דילוג לתוכן הראשי

פיספסתם את העניין המרכזי


מרב האדרת האגו לפעמים מפספסים את כל הסיפור, השבוע ישבתי לצפות בטקס פרסי אם.טי.וי  , ללא ספק ערוץ מוזיקה שהביא לפריצתם של הרבה אמנים ועדיין...משהו חלול שם לחלוטין , משהו שמסמל את התרבות המערבית ובמיוחד בעולם המוזיקה משום מה ...תעשה רעש ופרובוקציות , התוכן בכלל לא משנה


האיכות? מה זה בכלל התוכן הפנימי ? מה זה עוד יותר גדול ...נכון, תמיד יש פער כלשהו בין הדמות החיצונית המוצגת ואיך שהסביבה תופסת כל דמות כזו לבין הדמות הפנימית בין הילד הקטן שיושב שם בפנים ופעמים רבות מושתק על ידי "קול ההגיון" כולנו מכירים את הקולות האלו השאלה היחידה היא עד כמה הפער הזה קיצוני ועמוק?ועד כמה חזק הצורך האנושי שלנו שייראו אותנו או להיות מיוחדים?והפרובוקציות האלו...מה להם ולמוזיקה
.
 
© Lila Benharush 
 

לפי גישתי למי  שיש מתנה כזו או אחרת ( ולכל אחד יש כזאת ) אם היא רגשית, מוזיקלית, ארגונית , עזקית וכדומה לא ממש יש צורך לצעוק בכיכר העיר הנה אני כאן - תראו אותי התוכן הפנימי הוא החשוב ולפעמים הוא ייזכה בהכרה ולפעמים לא ועדיין נדרשים להיות נאמנים לאני הפנימי לתוכן ולא ל"חליפה החיצונית"
 
המוזיקאית היחידה שהשירה שלה גורמת לצמרמורת בגוף הייתה אדל והיא כמובן פרובוקציות לא סיפקה אלא בעיקר כשרון-מה שאמיתי עובד מה שבנוי על פרובוקציות ומשיכת תשומת לב תמידית לרב מתפוגג 

ככה יצא ששתי הזוכות העיקריות ליידי גאגא וקייטי פרי ...שתי פרובקטיביות נועזות ופרופורמריות מולות זכו בהצגה ובנוגע לכישרונן המוזיקלי ,אה...כבר שמענו וידענו הרבה יותר טובות מאלו ואני בספק רב אם ללא הפרובוקציות שלהן הם היו מושמעות כל כך הרבה ...שלא נדבר על פרסים

אבל מה שתיהן מספקות פרובוקציות לתקשורת מהבוקר עד הערב אפשר להגיד מכורות לסנסציה ולתשומת לב מתמדת כמו משאבות אנרגיה ענקיות  ולטעמי גם פוגעות בדימוי הנשי שמצבו הולך ומחמיר על אף הקדמה , יש זילות בנשים יותר מאי פעם ,סוג של אשלייה כזו שהתקדמנו מלפני 50 שנה

ולמה זה דוגמא לעולם שלנו ? כי כמו בעולם המוזיקה ככה גם בעולמנו הרוחני כל הפרובוקציות האלו מעידות בעיקר על אגו הולך וגדל ועל המיינד כמלך ובכלל יצירה בחיים לא משנה באיזה תחום קודם כל דורשת התכנסות פנימה ושאיבה מתוך העולם הפנימי שלנו החיצוני יכול רק להצביע על מה ואיפה רצוי לראות בעצמנו ...ככה זה מראות 
 





מוזמנים להשאיר תגובות, לשתף ולהעביר את הלאה מה שאתם לא עושים, איפה שאתם לא נמצאים שיבוא לכם בטוב :-) מוזמנים להצטרף ללאן נושבת הרוח בפייסבוק


לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו