דילוג לתוכן הראשי

אז מה אוראנוס רוצה מכם ?

 
אוראנוס בטלה -גל של התחדשות מאת: נדב נדלר 


נכון לימים אלו, אורנוס (אורון) הוא "הכוכב" בשמיים. הנ"ל נכנס למזל טלה, במרץ 2010 לאחר שלא ביקר אצלו כ-84 שנים. הוא מביא איתו תזזית, פרובוקציה והתנגדות. הוא יישאר שם בשבע השנים הקרובות ויביא לשינויים ולדרמות. לאורנוס ישנה היכולת למחוק את הישן לטובת אמת פנימית מדויקת. הוא קשור בסביבתו של האדם ומבקש לשבור את הקיים המקולקל והלא רלוונטי.


 "ביקור הנימוסים" של אורנוס בטלה החל לתת אותותיו בעולם וידו עוד נטויה. ההפיכות בעולם הערבי הם רק סימפטום של מחלה גדולה יותר שהוא בא לרפא, המחלה של העולם - אגו שיוצר נפרדות. אותו קול בתוכינו שמשוכנע שאנו טובים, חכמים, צודקים, מאמינים ויפים יותר מהאחר. קול שמדרבן אותנו לצאת למלחמה עקובה מדם. 


השילוב הדרמטי של אורנוס, כוכב ההתחדשות והשינויים, מהיר וחסר רחמים, מוחק את הישן במחיאת כף ושואף תמיד קדימה, עם מיקומו במזל טלה, מזל אש ראשונית, פורץ ומלחמתי, תחרותי ואימפולסיבי, יוצר אפקט חזק מאוד ומזעזע את הטבע והאדם כאחד. מאחר ואורנוס קשור למערכת העצבים, והטלה נשלט על ידי מארס, כוכב המלחמה, התוצאה היא אלימה. האלימות הזו לא נוצרה כעת, היא מתפרצת כהר געש שהתעורר לחיים מתרדמתו.


רובכם וודאי שמעתם על עידן הדלי. ובכן, אורנוס הוא שליט הדלי, ותפקידו בעידן הנוכחי חשוב לעין שעור. עידן הדלי מדבר על התעוררות רוחנית ומודעות סביבתית. ביום יום רבים מאיתנו נתקלים בתופעה שנקראת רוחניות ולרוב מתעורר אנטגוניזם, שמביא לקטילה ולמעבר מהיר הלאה ממנה. אוראנוס לא מדבר על רוחניות מתיפייפת של דיבורים בעלמה ולא מבקש מאף אחד לשבת למדיטציה. אין לו סבלנות לזה. הוא רוצה ידע וחברים שאיתם אפשר להתפתח.  


אחת התופעות המרגיזות של עידן זה היא אינספור קורסים וסדנאות מודעות ממורים שרק אתמול היו תלמידים בקורס כזה בדיוק. כל עידן מביא איתו התפתחות שורש רוחני (שקשור במזל בו הוא נמצא) לצד סירוס של אותו השורש. חשוב לראות את הרצון הפנימי של האנושות והוא להתקדם לחברה טובה יותר, עם אידיאלים מתוקנים, תוך התחשבות במשאבי הטבע העומדים לרשותה. אם האדם לא יפעל כך, אוראנוס מתריע, הטבע ימצא את דרכו להתאזן, לעיתים במחיר רמיסה של כל מה שיקרה בדרכו, (הצונאמי ביפן הוא דוגמא חיה לכך).



לפני כל שינוי יש ניסיון נואש להיאחז בקיים. האנושות צריכה לעבור כברת דרך על מנת לחיות בהרמוניה עם הטבע והשלב הראשון הוא יצירת הרמוניה בין אדם לרעהו. 'האגו המפריד' הוא כלי מסוכן ביותר ותפקידו של אורנוס הוא לפרוק אותנו מנשקינו, דרך בחירת סביבה נכונה להתפתחות והשתייכות לקבוצות שמטרתן איסוף ידע בעל השפעה על אנשים, גם מחוץ לקבוצה. 


ברמה האישית, רבים מאיתנו חשים מרוטי עצבים, חסרי סבלנות ומחרחרי ריב. מופיע רצון חזק לשינוי מחד או לפיתה קנאית בקיים מאידך. אנשים עם פלנטות במעלות הראשונות של מזל טלה חווים את המתואר כאן בעוצמה גבוהה. 


אז מה אוראנוס מבקש מאיתנו ?

שינוי!

איך נזהה איפה דרוש שינוי ?

היכן שנוח מידי - שם צריך להיות השינוי. בשביל ליצור שינוי אמיתי חייבים לצאת מאיזור הנוחות של החיים. לא חשוב איזה שינוי, העיקר לזוז מאיפה שאתם: עבודה שאינה תורמת להתפתחות או משעממת אבל נשארים בה כי המשכורת קבועה ובטוחה, זוגיות שאבד עליה הכלח ומבקשת התחדשות, דירה שגרים בה שנים ונמאס מבעלת הבית או מהשכן המרעיש ... כל תחום שצריך תזוזה הדורשת אומץ. 

אורנוס אמנם אלים בדחיפות שלו אך הוא גם מגלה לאדם את האומץ שבו. ככל שהעקשנות להישאר במוכר ולהימנע משינוי תתבצר באדם, כך הוא ירגיש עצבני יותר, חסר מנוחה, לא מבסוט, כעסן ומנותק מהסביבה.

במפת לידה אישית ניתן לראות את התחום הספציפי בו אורנוס נמצא, ושם הוא מבקש את החידוש ושבירת הדפוסים הקיימים. שבירת הקיים תמיד מפחידה. 

חלקינו זורמים יותר עם שינויים באופן טבעי "ועובדים" בהנאה עם אורנוס. אחרים מתקשים בניתוץ מסגרות קיימות מתוך חשש מובן מפני אובדן ביטחון, חוסר וודאות, אובדן שליטה, חוסר שגרה וכדומה. יש לזכור שיציאה מאיזור הנוחות אף פעם אינה קלה, אך אורנוס מבקש את טובתכם הגבוהה, גם אם היא נראית סמויה כרגע. הסיבה תתגלה לאחר השינוי ואיתה תחושת התחדשות ועירנות לעשייה חדשה נכונה יותר עבורכם.      





נדב נדלר

יועץ ומנחה לפסיכו-אסטרולוגיה ומטפל בקלפי טארוט. בוגר המרכז לפסיכו-אסטרולוגיה בשיטת אורנה קיזמן-רייכר.
מתמחה בניתוח מפות אישיות וזוגיות, מלמד בתל אביב את השיטה ככלי להתפתחות ומודעות אישית.





לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב