דילוג לתוכן הראשי

bodyflow טיהור וניקוי רעלים מהגוף בריפוי רב מימדי- הודעה לעיתונות





סדנת Bodyflow טיהור וניקוי רעלים באמצעות M.D.T* רפוי רב מימדי
בהנחיית שלמה דהרמה
6-10.2.13  מרכז סאנסה –חוף פולג
MULTI DIMENTIONAL THERAPY – MDT


אלפי אנשים  כבר חוו טיהור, פריחה ובריאות משגשגת בהנחייתו של שלמה , גם לכם מגיע 4 ימים של חזרה לגוף בריא ואנרגטי.


העולם המודרני מקיף אותנו במזון תעשייתי והרגלי צריכה שאינם תמיד מטיבים עם הגוף .
במאה ה21 חלה התפתחות מבורכת ברמת המודעות שלנו למזון שאנו אוכלים והשפעתו על הגוף ולהבנה כי לרפואה המודרנית אין את כל התשובות ועל כן באופן טבעי משתלבת עם הרפואה האלטרנטיבית המסורתית יותר.
בניגוד לרפואה המודרנית אשר עוסקת במתן פתרון למחלות לאחר שכבר התעוררו והן מקננות לנו בגוף, הרפואה האלטרנטיבית מציעה מניעה מראש , כלומר טיפול בגוף והזנתו במזון אשר וייסע לנו לשמור על בריאותנו כדרך חיים  וביצירת הרגלי תזונה שונים וטובים יותר לגוף הפיזי והנפשי.

מטהרים את הגוף ומאזנים אותו באמצעות נוסחא מדויקת הנעזרת בתוספים, עשבי מרפא, שיקיים ותערובות מיצים בצורה קלה, נעימה ופשוטה ללא צורך בחוקנים.


סדנא בת ארבעה ימים המחוללת שינוי מהותי בתחושת הערנות , הבריאות  הפיזית והחיוניות הרגשית והנפשית  באמצעות תהליך  ריפוי  רב מימדי.
טיהור הרעלים  מתבצע ע"י צום ושתיית מיצי ירקות ופירות –שיקיים עם "חומרי ניקוי" טבעיים,  עשבי מרפא, מינרלים וויטמינים.
בסדנא תשולב  תנועה ותרגילים מדויקים, המחזקים את הגוף ומפעילים את מערכות הגוף והאיברים השונים, כדי לזרז את תהליך  הניקוי ולהגביר את תחושת החיוניות.
 תהליכי  רגיעה מונחים המאפשרים שחרור רגשות שליליים, מיקוד  וריכוז .
בסיום הסדנא כל משתתף  יחווה את עצמו וגופו באופן שונה , לאחר טיהור הגוף , ניקוי מערכת העיכול וספיגת המזון.
נחוש רמת אנרגיה וחיוניות גבוהים יותר. הגוף יזכה לשעות ערות ונינוחות שלא הכרתם ומתעורר רצון  טבעי להקשיב לגוף הנקי ולשמר את השינוי .
חושי הטעם יתחדדו ויובילו אותנו חזרה אל המקורות  וכך נבחר את המזון הטבעי הראוי לגופנו.
בסיום הסדנא ניקוי הגוף ורכישת הרגלי תזונה  בריאים יותר נחוש שינוי גדול בפן הפיזי והנפשי. 


מנחה הסדנא שלמה דהרמה מפתח סדנת ה-Bodyflow   המבוססות על טכניקת MDT


שלמה דהרמה , החל את דרכו הרוחנית בשנת 1990 במרכז  הבינלאומי לתרפיה ומדיטציה –פונה( הודו )  בו שהה כ-4 שנים ולמד : רפואת דופק טיבטית , אירידולוגיה רגשית מנטאלית ולמד רייקי וסיים בדרגת מאסטר.
השכלתו בנושאי תזונה נרכשו באמצעות קורסים של ברנרד ג'נסן –מומחה עולמי לטיהור  הגוף מרעלים ותזונה מאוזנת ובריאה.
בעבר הקים שלמה את אחת מקליניקות הראשונות בארץ  בתחום טיהור הגוף  מרעלים בת"א- נווה צדק וקליניקה נוספת פתח בכפר האקולוגי "פאצ'ה מאמא " בקוסטה ריקה
כאשר  בתחום ניקוי הרעלים מהגוף בטכניקת ה-MDT.
שלמה פיתוח את סדנת Bodyflow המבוססות על טכניקת ה-MDT בשנת 2007 ומאז הנחה את הסדנא באירופה ,מקסיקו, ברזיל, וקנדה לעשרות קבוצות.
שלמה שב לישראל בתחילת 2011 והחל להעביר את הסדנאות גם בארץ , כאשר בעבדותו מנחה אותו האמונה והידיעה שכאשר אנו מודעים למזון ולהשפעתו , נוכל לחיות בחברה בריאה יותר.

עלויות למשתתף : 2900-4300 ₪ בהתאם לחדר\ סינגל\ זוגי\ שלושה

פרטים נוספים : אליה 050-2895673 | bodyflow2012@gmail.com









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו