דילוג לתוכן הראשי

2012 - אמת או בדייה?מאת: נדב נדלר


2012, השנה הפופולרית ביותר בלוח השנה מעמידה על סדר היום שאלה המטרידה רבים: "האם קץ העולם מתקרב ובא או שמא מדובר בנבואה כוזבת, ולמעשה שנה זו אינה שונה מכל שנה אחרת ?"

ובכן, שתי התשובות אינן נכונות. עדויות רבות לגבי טבעה האמיתי של שנת 2012 הגיעו ממתקשרים רבים בני זמנינו, אשר קיבלו מסרים ברורים לגבי השינויים הקריטיים החלים על האנושות בשנה זו. 

רבים מהם מדווחים על שינויים אנרגטיים בכדור הארץ המשפיעים ישירות על הלך רוחו ומצבו המנטלי- פיזי של הפרט. אך אין אנו זקוקים לכוחם של מתקשרים על מנת לאמת את הטענה, שאכן כך הם פני הדברים. 

בכניסתו של פלוטו למזל גדי ב-2008 התעצמו שני הנתיבים אשר למעשה מלווים את האדם מראשית ימיו :

הנתיב הראשון הוא נתיב החושך. נתיב בו האדם צועד כעיוור, רגיש לעצמו בלבד, שרוי באפילה מפני שאין הוא רואה את האמת – שברמיסת האחר הוא בעצם רומס את עצמו. רדיפה אחר סיפוק אישי וצבירת משאבים מפסיקה לרגש אותו ובמקום להתמלא הוא חש התרוקנות גדולה, מועקה ובדידות.  


הנתיב השני הוא נתיב האור ובו האדם הולך ומגלה, להפתעתו, שלא נותרה לו ברירה אלא ליצור קשרים קרובים עם אנשים ולהשתייך אל קבוצה בה ירגיש נאהב.

בעזרת הקבוצה הוא מצליח לטפח רצון להגשמה עצמית דרכה ישפיע על חבריו למצוא את יעודם. חוק השפע מדבר על יחס ישיר בין הרצון לתת לאחר לבין המשאבים להעניק. כל כוונה המתועלת אך ורק לטובתו האישית של אדם, ומבלי התחשבות בסביבתו אינה משרתת עיקרון זה.


שנת 2012  מחייבת אותנו לנסח חוזה נשמתי מחודש בנוגע לנתיב בו אנו מתעקשים ללכת. הבחירה נראית קלה אך בפועל כולנו נמשכים לנתיב החושך בזמן זה או אחר, וטוב שכך מפני שרק באופן זה נוכל להזכר שאנו בנתיב שאינו תורם להתפתחותינו. השינויים האנרגטיים המתרחשים ביקום ובתוכינו לא יאפשרו לנו "חופשה" ארוכה מדי בנתיב החושך, ואם נתעקש להשאר בחוסר איזון נחווה זאת על גופינו. 

נוכל להרגיש זאת דרך עייפות או ירידות מורל, מחלות כרוניות המתעוררות לחיים, מציאות חיים בלתי רצויה וכואבת, יחסים כושלים ועוד. עלינו לדאוג ביתר תשומת לב לאורח חיינו, לתזונה נכונה ולפעילות גופנית כלשהי, על מנת שנוכל להשאר חזקים במסע שלנו.

אחד הפרמטרים הבולטים בשנת 2012 הוא ההיבט הדיסהרמוני בין פלוטו לאורנוס.  היבט זה החל באפריל 2011 והוא יילך ויתעצם בשנה הנוכחית. פלוטו ואורנוס  כארכיטיפים נמצאים בחיכוך האחד עם השני, חיכוך אותו ניתן לראות בתמונת השמיים הנוכחית בה פלוטו נמצא במזל גדי ואורנוס בטלה. 

הקונפליקט בין השניים מאיץ את ההתפתחות הרוחנית של כלל האנושות מחד, ומאידך מעיר את כל השדים המבקשים לפרוץ החוצה מן הבקבוק ולהתפרע. 

יחד עם זאת, מטרתם של שני הכוכבים דומה מאחר ושניהם מבקשים למחוק את העבר, להתנתק מכל הדפוסים המכשילים ולהתחדש. היבט זה מייצג את אותו חלק בנו המשתוקק להגשמה עצמית והכרה, ובו זמנית אינו מוכן לוותר על השפעתו האישית על סביבתו הקרובה. אנו מתבקשים לשמור את השדים שלנו קרוב אלינו ולרתום אותם לטובת התפתחות וצמיחה.

מהלך נוסף חשוב הוא חזרתו של נפטון לביתו במזל דגים. מהלך היסטורי זה (הביקור האחרון של נפטון בדגים היה לפני כ- 164 שנים) גם הוא החל באפריל 2011 אך מכיוון שנפטון היה ברטרו הוא חזר למזל דלי באוגוסט, וב-4 בפברואר 2012 יחזור למלוך במזל דגים בשנית. 

רבים מאמינים שהמושג רוחניות משמעו תרגול מדיטציה באשרם בהודו ועל כן מבטלים אותו כלאחר יד. נפטון מספר שרוחניות אמיתית מתגלית בחיבור בין איש לרעהו מתוך הבנה שאני והאחר אחד הם. 

בדומה חיבור האדם לטבע: אם ימשיך האדם להתעלל במשאבי הטבע אילו יבטאו את זעמם בשטפונות, רעידות אדמה ועוד אסונות אשר תפקידם להחזיר את האיזון שהופר. נפטון מייצג את חוק האחדות ביקום ועל כן פועל להמסת אדישותו ההולכת וגוברת של האדם לחוק זה.

אם כן, סוף העולם עוד לא מתדפק על דלתינו!  2012 מייצגת את סופו של עידן ותחילתו של חדש. אם נסכים לקבל את השינויים הנדרשים מאיתנו נחווה אותם כפחות מטלטלים ובסופם נקטוף את הפירות. ברגע שחתמנו על הסכם להתעוררות התודעה, אין דרך חזרה. אז הדקו חגורות ותחזיקו חזק- אחד בשני,
יצאנו לדרך...




 
  הכותב : נדב נדלר

יועץ ומנחה לפסיכו-אסטרולוגיה ומטפל בקלפי טארוט. בוגר המרכז לפסיכו-אסטרולוגיה בשיטת אורנה קיזמן-רייכר.
מתמחה בניתוח מפות אישיות וזוגיות, מלמד בתל אביב את השיטה ככלי להתפתחות ומודעות אישית.













לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש