דילוג לתוכן הראשי

עיצוב כרטיס ביקור למשיכת שפע על פי הפנג שוואי


עיצוב כרטיס ביקור המושך שפע לפי שיטת הפנג שווי מאת: שרונה חורי 

פנג שווי היא בבסיסה שיטת המיקום, יצירת מיקום תומך ומזין בכל מרחב פיזי. לכן לא מפתיע שגם אל הנייר הסינים התייחסו כאל מרחב פיזי אותו אפשר "לקרוא" ולתכנן כך שמעבר לצד העיצובי, התכנון ימשוך את השפע באופן המדוייק והמזמין ביותר לכל אדם.
בהמשך תראו שכל בחירה בה תבחרו שולחת מסר החודר לרמת התודעה גם מעבר למילה הכתובה, לכן חשוב להתייחס לכל פרט בעיצוב כדי לנצל את כל הפוטנציאל העסקי הטמון בכלי זה.











אותם כללים תקפים גם כשהכרטיס "שוכב"
כלליים מנחים לעיצוב כרטיס שיעבוד בשבילך...

א. בחירת צורת הכרטיס: מלבן עומד – שייך לתדר העץ, משדר פריצה קדימה, יצירתיות, אסרטיביות, תחרותיות... מתאים מאוד לעסקים בתחילת הדרך או לתחום עיסוק פורץ דרך..
מלבן שוכב – שייך לתדר האדמה, משדר כבוד, סמכות, יציבות, ידע - מתאים לעסקים מבוססים שהשם או תחום העיסוק צריך לשדר יוקרה ויציבות.
ב. מידות הכרטיס: כל דבר ביקום נחלק ליין ויאנג, פעיל -סביל, יום- לילה, פרד-זוג..לכן גם בבחירת מידות הכרטיס ראוי שכלל זה ייושם.., לדוגמא: 9
X5.2. מידה שונה מהרגיל כבר משמשת זרז המושך את העין להתעמק יותר בפרטים.

ג. עיצוב:
כמו סמל היין והיאנג שמשמעותו שינוי ותנועה מתמדת, כך כדי למשוך שפע הכרטיס אמור לשדר תנועה ולא סטטיות לכן לדוגמא לא כדאי למרכז את הכרטיס. אם מסתכלים על הכרטיס כאשר הוא ממולנו,
הפינה הימנית למעלה "אחראית" על נושא הפרסום (השרטוט שלמעלה מדגים זאת).

המרכז מיוחס לקיסר, שם ראוי למקם את השם או את העיסוק/את מוצר המכירה.
ובשליש התחתון, מתחת ל"קו קרקוע" פיזי!! (לא חייב להיות ישר או מקצה לקצה).. לרשום בעיקר את הטלפון/פלאפון. כלומר כל מה שכתוב מעל הקו אמור לשדר את יצירת העניין ומתחת לקו את התכלס.. ראוי להגדיל את הפונט באזור זה ולרשום מינימום פרטים כדי לא לבלבל את העין.
ד. לוגו: כדאי להקדיש מחשבה למציאת סמל הקשור/מסביר את תחום העיסוק של האדם בצורה בהירה וחד משמעית, זכרו "תמונה אחת שווה 1000 מילים"...(ניתן  למתג את עצמכם ולהשתמש  בשמכם כלוגו)
ה. צבעים: אזור הפרסום מיוצג ע"י תדר האש, לכן מומלץ להשתמש בצבע האדום כחלק מהלוגו שלכם.
המרכז מיוחס לקיסר שמיוצג ע"י תדר האדמה, לכן ניתן להשתמש בכל גווני האדמה או בצבע הזהב/ הכסף כדי לפרגן לו...
החלק התחתון מיוצג ע"י אלמנט המים, הצבעים כחול/שחור ידגישו אזור זה.
ניתן לאפיין את התדר התומך בך באופן אישי לפי אבחון של מפת "ארבעת עמודי הגורל" וכך להתאים את הצבעים של הכרטיס כך שיעניקו לך את התמיכה המירבית בשילוב עם עיצוב לפי שיטת הפנג שווי..
ו. כדאי לעצב במינימום מלל ובמקסימום מסר. בד"כ מסתכלים על הכרטיס לא יותר מ- 3 שניות. אם הכרטיס מעניין הוא נשמר בארנק ואם לא – לפח... לכן מומלץ לעצב כרטיס עם מסר פשוט, נקי ולא עמוס כך שיגרום לעניין ויזרים לך שפע..

אשמח לעזור ולחוות דעה לפני שאתם "מורידים" את הכרטיס לדפוס.. שלחו דוגמא למייל שלי sharona_hu@yahoo.com או דרך האתר שלי: www.sharona-fs.com ואתייחס בהתאם.

נ.ב
 מחקר שקראתי לאחרונה גילה שהישראלים עושים בממוצע הסבה מקצועית כל 3 שנים ! לומדים משהו חדש או מרחיבים את הידע הקיים.
אם אתם נמצאים בשלב בו אתם מחפשים דרך חדשה או מחודשת, מרגישים שיש לכם שליחות אך לא יודעים מה היא...
אני מציעה לכם להצטרף לקבוצה נבחרת ומצומצמת של אנשים שיבחרו ללמוד ליצור את עתידם במו ידיהם!
ב- 5 לדצמבר, ייפתח במודיעין קורס ייחודי להכשרת יועצי פנג שווי בהתמחות של ליווי תהליכי בנייה ושיפוצים בדירות, בתים, מבני ציבור ועסקים.
לכם זה חדש, אך אתם למעשה תתחברו לידע עתיק ולשיטה יישומית שתשפיע על מעגלים רחבים בחייכם - אומנות היוצרת סביבה בריאה ומשנה חיים! 

הכותבת:  שרונה חורי, יועצת ומורה בכירה לפנג שווי ואסטרולוגיה סינית, המומחית בארץ לתכנון וליווי בניה ושיפוצים של מבנים בריאים!



תגובות

  1. תודה רבה על המידע.
    לפי דעתי זה די קשה למצוא עיצוב אשר ימשיך את העין, אני ניסיתי להתעסק עם פוטושופ והיצירתיות הזו של לעשות משהו מיוחד היא תכונה מיוחדת מאוד של אנשים מסויים ולא לכולם יש את זה.
    לכן כאשר הייתי צריך לעצב כרטיסי ביקור לעסק החלטתי ישר לפנות לבית דפוס מקצועי אשר האנשים שעובדים שם יודעים מה מושך את העין של האנשים ברחוב ולקוחות שנכנסים לחנות.
    אני חושב שכדאי להשתמש בשירותים של בית דפוס מפני שזה דבר מאוד זמין והרבה מאוד בתי דפוס פשוט לוקחים עיצוב ראשוני שלך או דרך עיצוב שאתה עושה באתר שלהם ואז עושים שיפוצים קטנים על מנת למשוך את העין ואפקטים מיוחדים שהם מכירים ויודעים שעובדים!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך :-)

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש