דילוג לתוכן הראשי

סוכות בראי הפנג שוואי מאת שרונה חורי

לרגל חג הסוכות, הרהרתי במשמעות המילה ארעיות..
אני נתקלת במשפט "הדירה/בית/מיקום הוא "זמני" לכן אני לא רוצה להשקיע"...
המונח זמני או ארעי מקפיץ אותי כל פעם מחדש!
מה יותר "זמני" מההוויה ומההווה שלנו? רגע הוא כאן ומיד הוא עובר לתיוק בספריית הזיכרונות של חיינו.. ולמרות זאת אנו חייבים ליהנות מהחוויה העכשווית ולא לחכות "לפנסיה"... הכאן ועכשיו הם החשובים ביותר מאחר והם הבסיס לכל עתיד שנרצה ליצור ולמשוך אל חיינו.

כדי להמשיל את הנושא בחומר ולהתאימו לזמן – הסוכה היא "דירת ארעי", כלומר מקום מגורים לא קבוע (ויקיפדיה).  ציווה אותנו הקב"ה: "בסוכות תשבו שבעת ימים. למען ידעו דורותיכם כי בסוכות הושבתי את בני ישראל בהוציאי אותם מארץ מצרים" (ויקרא כ"ג) כלומר מדובר בציווי מפורש בו עלינו לחוות את חווית הארעיות  - וכאן אני מכניסה פירוש משלי – אולי גם כדי ללמדנו להעריך את המזל הגדול שנפל בחלקינו כשיש מעלינו קורת גג יחסית "קבועה"...

המקום משפיע על ההתנהגות – כך הבינו מזמן חכמי סין, לכן המונח "זמני" או "ארעי" הוא חסר משמעות!
המבנה איננו יודע אם הוא רשום בטאבו על שימכם, כל עוד אתם נמצאים תחת חסותו – אתם מושפעים על ידו וזה כלל איננו משנה אם הוא שכור או שנקנה על ידכם!

השוק היום מוצף בקישוטים לסוכה בשקל.. אני עוד זוכרת איך ישבנו שעות, גזרנו עיתונים צבעוניים, הדבקנו בדבק שעשינו מקמח ומים ושזרנו שרשראות ארוכות לקישוט הסוכה...כל כך הרבה השקעה וסה"כ ל- 7 ימים!
לכן בחרתי לתת לכם מתנה לחג - טיפ קטן אך שימושי, שחלקכם יגיד שהוא מובן מעליו... אך לצערי מהכרות עם מגוון רחב מאוד של בתים, דירות ומבנים, מצאתי שנכון לחדדו דווקא כעת..
 

ראוי להתייחס אל ביתכם בכבוד

- לטפח אותו מבחוץ ומבפנים, לא חייבים להשקיע בכך כסף רב ניתן להשתמש בקיים ולשדרג.
- לא להעמיס ולאגור חפצים מיותרים שעלולים לתקוע את הזרימה במרחב ולמנוע מכם לקבל את מה שאתם צריכים כעת כי המיכל מלא!,
- לתלות תמונות שמביעות שמחה, שמייצגות את מה שאתם רוצים להזמין אל חייכם..,
- לאפסן חפצים בצורה מסודרת ואולי אפילו סמויה...
- לתקן נזילות (נזילות חוזרות ונשנות מעידות על עומס רגשי שהבית חווה..)כן, תופתעו לדעת שהבית צובר אנרגיה, מה שאתם חווים מוקרן גם על ביתכם!.
- לתקן כל סימן להזנחה - דומה מושך דומה!.
- ועוד כיד הדמיון הטובה עליכם!

ביתו של האדם איננו רק מבצרו.. לפי התפיסה הסינית תפקיד הבית לשמש עבורכם רחם, תרתי משמע ! בית גידול של ממש שיתמוך בכם לאורך הדרך ויאפשר לכם ולבני ביתכם לצמוח ולהגשים את הפוטנציאל הטמון בכם!
חגי תשרי לפי המסורת היהודית נועדו להכין את האדם לקראת השנה החדשה, חלק חשוב מאוד בעיני הוא להכין גם את ביתכם, לרפאו, לסדרו ולטפחו כדי שיוכל לאפשר לכם ליהנות משפע ההזדמנויות שהשנה החדשה מביאה לפתחכם!
למרות שאנחנו הישראלים חושבים שאנחנו המצאנו את הגלגל או שאנחנו יודעים יותר טוב מכולם... הסרטון הבא ימחיש לכם שיש לנו עוד מה ללמוד מהסינים, כפי שאמר לי הרב - "חכמת גויים תאמין, תורת גויים אל תאמין"..
מעבר לזה שמדובר בבניין ידידותי ביותר מבחינת הרכב החומרים ששימשו לבנייתו, הוא גם קל משמעותית (משקלו 250 ק"ג לכל 2 מטרים, לעומת כ-1,500 ק"ג לכל 2 מטרים בבניין ממוצע), במלון מותקנת מערכת לטיהור אוויר שמגיעה ל-99% אוויר צלול בתוך המבנה, על אף הרחובות הסואנים שמסביב לבניין, ואם זה לא מספיק - הוא גם עמד בהצלחה בניסוי רעידת אדמה בעוצמה של 9 בסולם ריכטר.לראות ולא להאמין :


בברכת חג של שמחה והוקרת תודה!
שרונה
כותבת המאמר שרונה חורי , יועצת ומורה בכירה לפנג שווי ואסטרולוגיה סינית המומחית בארץ לתכנון וליווי בניה ושיפוצים של מבנים בריאים!
ומנחה קורס הייחודי בארץ להכשרת יועצי פנג שווי בהתמחות של ליווי תהליכי בנייה ושיפוצים
ההרשמה המקודמת במחיר המוזלתסתיים ב- 30/10 
אם מעניין אתכם לדעת כיצד ניתן לרפא מבנים קיימים ולבנות מבנים בריאים ומושכי שפע - הגעתם למקום הנכון, לחצו כעת והגישו את מועמדותכם לנבחרת היועצים שאני מגבשת - ביחד ניצור מציאות בה שיטת הפנג שווי תשתלב כחלק בלתי נפרד בכל תכנון בנייה בישראל!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב