דילוג לתוכן הראשי

עיצוב כרטיס ביקור למשיכת שפע על פי הפנג שוואי


עיצוב כרטיס ביקור המושך שפע לפי שיטת הפנג שווי מאת: שרונה חורי 

פנג שווי היא בבסיסה שיטת המיקום, יצירת מיקום תומך ומזין בכל מרחב פיזי. לכן לא מפתיע שגם אל הנייר הסינים התייחסו כאל מרחב פיזי אותו אפשר "לקרוא" ולתכנן כך שמעבר לצד העיצובי, התכנון ימשוך את השפע באופן המדוייק והמזמין ביותר לכל אדם.
בהמשך תראו שכל בחירה בה תבחרו שולחת מסר החודר לרמת התודעה גם מעבר למילה הכתובה, לכן חשוב להתייחס לכל פרט בעיצוב כדי לנצל את כל הפוטנציאל העסקי הטמון בכלי זה.











אותם כללים תקפים גם כשהכרטיס "שוכב"
כלליים מנחים לעיצוב כרטיס שיעבוד בשבילך...

א. בחירת צורת הכרטיס: מלבן עומד – שייך לתדר העץ, משדר פריצה קדימה, יצירתיות, אסרטיביות, תחרותיות... מתאים מאוד לעסקים בתחילת הדרך או לתחום עיסוק פורץ דרך..
מלבן שוכב – שייך לתדר האדמה, משדר כבוד, סמכות, יציבות, ידע - מתאים לעסקים מבוססים שהשם או תחום העיסוק צריך לשדר יוקרה ויציבות.
ב. מידות הכרטיס: כל דבר ביקום נחלק ליין ויאנג, פעיל -סביל, יום- לילה, פרד-זוג..לכן גם בבחירת מידות הכרטיס ראוי שכלל זה ייושם.., לדוגמא: 9
X5.2. מידה שונה מהרגיל כבר משמשת זרז המושך את העין להתעמק יותר בפרטים.

ג. עיצוב:
כמו סמל היין והיאנג שמשמעותו שינוי ותנועה מתמדת, כך כדי למשוך שפע הכרטיס אמור לשדר תנועה ולא סטטיות לכן לדוגמא לא כדאי למרכז את הכרטיס. אם מסתכלים על הכרטיס כאשר הוא ממולנו,
הפינה הימנית למעלה "אחראית" על נושא הפרסום (השרטוט שלמעלה מדגים זאת).

המרכז מיוחס לקיסר, שם ראוי למקם את השם או את העיסוק/את מוצר המכירה.
ובשליש התחתון, מתחת ל"קו קרקוע" פיזי!! (לא חייב להיות ישר או מקצה לקצה).. לרשום בעיקר את הטלפון/פלאפון. כלומר כל מה שכתוב מעל הקו אמור לשדר את יצירת העניין ומתחת לקו את התכלס.. ראוי להגדיל את הפונט באזור זה ולרשום מינימום פרטים כדי לא לבלבל את העין.
ד. לוגו: כדאי להקדיש מחשבה למציאת סמל הקשור/מסביר את תחום העיסוק של האדם בצורה בהירה וחד משמעית, זכרו "תמונה אחת שווה 1000 מילים"...(ניתן  למתג את עצמכם ולהשתמש  בשמכם כלוגו)
ה. צבעים: אזור הפרסום מיוצג ע"י תדר האש, לכן מומלץ להשתמש בצבע האדום כחלק מהלוגו שלכם.
המרכז מיוחס לקיסר שמיוצג ע"י תדר האדמה, לכן ניתן להשתמש בכל גווני האדמה או בצבע הזהב/ הכסף כדי לפרגן לו...
החלק התחתון מיוצג ע"י אלמנט המים, הצבעים כחול/שחור ידגישו אזור זה.
ניתן לאפיין את התדר התומך בך באופן אישי לפי אבחון של מפת "ארבעת עמודי הגורל" וכך להתאים את הצבעים של הכרטיס כך שיעניקו לך את התמיכה המירבית בשילוב עם עיצוב לפי שיטת הפנג שווי..
ו. כדאי לעצב במינימום מלל ובמקסימום מסר. בד"כ מסתכלים על הכרטיס לא יותר מ- 3 שניות. אם הכרטיס מעניין הוא נשמר בארנק ואם לא – לפח... לכן מומלץ לעצב כרטיס עם מסר פשוט, נקי ולא עמוס כך שיגרום לעניין ויזרים לך שפע..

אשמח לעזור ולחוות דעה לפני שאתם "מורידים" את הכרטיס לדפוס.. שלחו דוגמא למייל שלי sharona_hu@yahoo.com או דרך האתר שלי: www.sharona-fs.com ואתייחס בהתאם.

נ.ב
 מחקר שקראתי לאחרונה גילה שהישראלים עושים בממוצע הסבה מקצועית כל 3 שנים ! לומדים משהו חדש או מרחיבים את הידע הקיים.
אם אתם נמצאים בשלב בו אתם מחפשים דרך חדשה או מחודשת, מרגישים שיש לכם שליחות אך לא יודעים מה היא...
אני מציעה לכם להצטרף לקבוצה נבחרת ומצומצמת של אנשים שיבחרו ללמוד ליצור את עתידם במו ידיהם!
ב- 5 לדצמבר, ייפתח במודיעין קורס ייחודי להכשרת יועצי פנג שווי בהתמחות של ליווי תהליכי בנייה ושיפוצים בדירות, בתים, מבני ציבור ועסקים.
לכם זה חדש, אך אתם למעשה תתחברו לידע עתיק ולשיטה יישומית שתשפיע על מעגלים רחבים בחייכם - אומנות היוצרת סביבה בריאה ומשנה חיים! 

הכותבת:  שרונה חורי, יועצת ומורה בכירה לפנג שווי ואסטרולוגיה סינית, המומחית בארץ לתכנון וליווי בניה ושיפוצים של מבנים בריאים!



תגובות

  1. תודה רבה על המידע.
    לפי דעתי זה די קשה למצוא עיצוב אשר ימשיך את העין, אני ניסיתי להתעסק עם פוטושופ והיצירתיות הזו של לעשות משהו מיוחד היא תכונה מיוחדת מאוד של אנשים מסויים ולא לכולם יש את זה.
    לכן כאשר הייתי צריך לעצב כרטיסי ביקור לעסק החלטתי ישר לפנות לבית דפוס מקצועי אשר האנשים שעובדים שם יודעים מה מושך את העין של האנשים ברחוב ולקוחות שנכנסים לחנות.
    אני חושב שכדאי להשתמש בשירותים של בית דפוס מפני שזה דבר מאוד זמין והרבה מאוד בתי דפוס פשוט לוקחים עיצוב ראשוני שלך או דרך עיצוב שאתה עושה באתר שלהם ואז עושים שיפוצים קטנים על מנת למשוך את העין ואפקטים מיוחדים שהם מכירים ויודעים שעובדים!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך :-)

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו