דילוג לתוכן הראשי

בכל אחד יש את כל הדמויות























ביום ראשון כחלק מצילומים לתערוכת האמנות של bag lady   ביום ראשון ביליתי את היום עם 6 נשים בדמויות שונות , קצת איפור וביגוד וכל אחת נהפכה לדמות אחרת.
 
 אחת נהפכה לזונה שרוקדת במועדון חשפניות, אחת ל"ילדה טובה" אחת לזוהרת , אחת לגאנקי ואחת לאשת עסקים סנובית ומבריקה ואחת שנטפה סקס בכל הסטודיו בקיצור חגיגה .
 
 מדהים איך כל אחת התחברה לחלק שבה שהוא לא מוחצן בחיי היום- יום, אנחנו חיים בעולם שכזה שיש בו כל כך הרבה עולמות מקבילים , קבוצות , קבוצות מסתובבים בעולם לעתים גם אחד ליד השני ולא רואים ועם זה כל כך דומים. 
 
בכל אחד ואחת מאיתנו יש את הסנובי\ת , סקסי\ת , גנב\ת וכדומה אנחנו מורכבים מפאות רבות באישיות שלנו כל אחד בסופו של דבר מבליט ומוציא החוצה את מה שהוא מחשיב כראוי או בהתאם לסביבה בה הוא גדל.
בחלק מהצילומים נפגשו להם שתי עולמות מאוד שונים , עולם האמנות ועולם החשפנות , אנחנו צילמנו בסטודיו ועשינו אמנות והם התפשטו על הבמה במועדון מתחתנו. 
 
צילמנו ליד רחוב המסגר , בבוקר שהגעתי  ראיתי שלט מועדון X מועדון חשפנות מאוד מפורסם , נכנסתי פנימה וביקשתי לצלם ראיתי איך הדמות של "הזונה " משתלבת שם מצוין. 
 
בחור צעיר שקיבל את פניי הסתכל עליי במין מבט מוזר כזה ? בטח חשב לעצמו מה יש לצלם פה? זה אומנות זה ? מיד קרא "לבוס הגדול".
 
 הבוס שנראה כאלו הוציאו אותו כדמות  "דון קורליאונה " הסכים , ביקש לא לחשוף את אלו שכל היום חושפות , למצלמה ואפילו דאג להדליק אורות ורודים על הבמה בכדי שיהיה את האפקט הנכון...יצאו צילומים מדהימים!
 בזמן שצילמנו עמדו שם 2 חשפניות מקצועיות , צוות של המועדון וצלם אחד , שרית שהיא בכלל אשת חינוך שהתחפשה ואני שכל מה שעניין אותי זה זוויות הצילום... איזה עולמות שונים . 
 
תוך כמה דקות זה נהיה כבר משחק מדהים...  הדוגמנית שלנו עשתה עבודה מעולה ורקדה במקביל לחשפניות , הג' אנקי  יכלה להסתדר יפה ברחוב ואשת העסקים כל כך התאימה לחליפה הלבנה שחששתי שהיא לא תחזור לעולם , הסקסית יכלה להצטלם בתנוחות מגרות עוד שעות ורק נערת הזוהר אצה רצה לביתה לאסוף את הילדה מהגן  ועדיין יצאה כמו נסיכה מהסטודיו...  
 
אז מצד אחד יש בנו איזשהו גועל לאנשים שמאוד שונים מאיתנו מצד שני הם הרי רק משקפים לנו  משהו בנו שאנחנו לא מוכנים לראות. 
 
הרי כל מי שמתכחש לתכונת אופי כזו או אחרת בעצם מתכחש לחלקים מסוימים בו אשר הוא אינו מוכן לראות, לדוגמא: אם יש בנו סלידה עמוקה לאנשים אגואיסטים שחושבים רק על עצמם סביר להניח שגם בנו יושב לו איזה אגואיסט קטן שלא בא לידי ביטוי , כמובן אלו שמעוררים בנו את התכונות האלו הן דמויות קיצוניות לא צריך להיות חשפנית בכדי לזהות את החלק הפתייני שטמון בכל אחד מאיתנו. 
 
אגב, ביקורת, התעלמות, אדישות זוהי בדיוק אותה הכחשה כמו סלידה או תחושת " אני טוב יותר " ממישהו אחר  אז למה ? למה אנחנו מפחדים לראות בעצמנו את כל הדמויות האלו ? מאיפה בא החשש? ולמה על פי זה אנחנו כל כך אוהבים לשפוט אחד את השני?  






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש