דילוג לתוכן הראשי

לאן נושבת הרוח 140 | אהבה מחזקת או מחלישה ?








                                                                                                                                                                        לאן נושבת הרוח 140 | 14.11.12                                                     



מכירים את הסיפור על הפרפר ומורה הזן? למי שלא היכנסו כאן תוכלו לקרוא אותו במלואו ומי שכן יכול לדלג על החלק השחור ...זהו סיפור זן הודי ילד קטן מגיע לביתו של הגורו , הוא רואה אותו אוחז בידו דבר מה .

ניגש הילד לגורו ושאל אותו מה יש לך ביד? עונה לו הגורו , גולם ובתוך הגולם ישנו פרפר יפיפה וצבעוני שבקרוב יפרוץ את הגולם ויצא לעולם.

"אני יכול לקחת אותו איתי הביתה?"  שואל הילד?

כן , עונה לו הגורו בתנאי שתבטיח לי שכאשר הפרפר מתחיל להכות בכנפיו בכדי לצאת מהגולם לא תעזור לו.

הילד מבטיח לגורו לא לעזור לגולם ויוצא אל ביתו . לאחר 4 ימים של ציפייה הפרפר מתחיל להכות בגולם ומבקע אותו , הילד התייסר כאשר שמע את כנפיו של הפרפר מנסות לפרוץ את הגולם...הוא ראה את חולשתו של הפרפר ועדינותו והחליט למרות הבטחתו לקחת את הגולם וליצור חריץ קטן שהפרפר יצא.

הוא פתח את החריץ פרפר יפיפייה וצבעוני נסק החוצה ומיד נפל, עצוב ובוכה לקח את הפרפר ורץ אל הגורו...עזרת לפרפר שאל הגורו ?

כן ענה הילד הוא היה כל כך תשוש ועייף ונדמה היה שלעולם לא ייצא משם לבדו.

ובכן ענה לו הגורו בעזרתך למעשה הרגת את הפרפר , במאבקו של הפרפר ובדפיקה הבלתי פוסקת בתוך הגולם הפרפר מחזק את כנפיו בכדי שיוכל לעוף... מכיוון שעזרת לו הוא לא חיזק את כנפיו ולכן לא יכול לעוף.

 אז יד על הלב? כמה פעמים זה קורה לנו בחיים ? עם ילדים , עם בני זוג לעצמנו ? כמה פעמים אנחנו מוותרים ועוזרים רק בכדי שיאהבו אותנו מהפחד שמישהו אהוב עלינו יכעס עלינו, או מפחדים שפחות יאהבו אותנו?  או מאשימים את עצמנו איזה מין בני אדם אנחנו אם אנחנו אוהבים משיהו אז חייבים לעזור לו, לא ? אז זהו שלא תמיד.

 
ימים יפים של אהבה מחזקת
 
לילה
 



סדנת סלסה למתחילים
14.11-19.12.12    

יחסי ציבור לעצמאים ועסקים קטנים 

יוגה קונדוליני עם גורמוק קאור קהלסה 29.11- 1.12.12





שישה מפגשים בהם נכיר את עולם הסלסה, נתנסה ונרקוד את הצעדים הבסיסיים והסיגנונות הפופולריים בעולם הסלסה (קובני, אל איי וממבו)

הסדנה מתאימה לכל אדם אשר מעוניין להניע את הגוף ולצאת מהשגרה היומית הלוחצת.

הסדנה מתקיימת בקבוצה קטנה ואינטימית בסטודיו בייתי בהרצליה פיתוח.
עוד פרטים...

אם אתה רוצה להגדיל את הכנסות העסק וללמוד איך ליח"צן  ולשווק את העסק שלך  בעלויות נמוכות ויחד עם זו בצורה אפקטיבית.
אני מזמינה אותך לתהליך אישי , המותאם לך ולצרכי העסק שלך , בו תקבל כלים פשוטים , נגישים ויעילים לצמיחת העסק והגדלת כמות החשיפה שלו. עוד פרטים...

הזדמנות לחוויה  מעצימה , מרוממת ומרגשת אשר פתוחה בפני כל אחד גם אם אינו מתרגל קונדוליני יוגה.

 כל מי שזכה לפגוש את גורמוק מאסטרית קונדליני וגה מהמובילות בעולם  או השתתף באחד השיעורים שלה , או אפילו שמע אותה מדברת, יספר לכם שהוא חווה רגע משנה חיים.עוד פרטים ...

 


 


Melting in love and aloneness עם סוגנדהו

14-17.11.12l

בכל אחת ממערכות היחסים שיש לנו, מתקיים צורך טבעי לאחדות והתייחדות באהבה. לפעמים אנחנו רוצים להתענג על האינטימיות עם אהובינו, לחלוק רגים משותפים, להירגע יחד זה אל תוך זה... במקביל, ישנם רגעים שבהם אנחנו צריכים את הזמן והמרחב שלנו לעצמינו, לקרוא ספר, לטייל בטבע, למדוט... שני הצרכים האלו שווים בחשיבותם למען יצירת איזון רגשי.

הסדנה היא מסע לחקירת הנתיב הטבעי של היקשרות ושל התיחדות, לבחון באור חדש רגשות שעולים בתהליך הזה. זהו צעד שנועד לאפשר לרגשות אלו להזין אותנו במקום לתסכל אותנו, וללמוד איך לתקשר את הרגשות והצרכים שלנו לאחר.

כך, אמון צומח במערכת היחסים והיא הופכת לחוויה שונה שממלאת את חיינו בדרכים שלא הכרנו.  עוד פרטים...


חוכמת קלפי הטארוט


15.11.12 

סדנה בת ארבע שעות הנותנת כלים ארגז רוחניים לעבודה רוחנית וגשמית באמצעות קלפי הטארוט.
אתם מוזמנים להגיע וללמוד את חוכמת קלפי הטארוט והידע שהם יכולים למסור לכם באמצעות 78 הקלפים.

במהלך הערב נחקור ונגלה באמצעות הקלפים נושאים שונים בהם יש לנו קושיי , או התלבטות בחיינו ונמצא פתרונות לצמיחה וריפוי באמצעות התשובות שיספקו לנו קלפי הטארוט.
הסדנה מתקיימת באנגלית ומלווה בתרגום לעברית בהנחיית לולו היקמאט.

רמת השרון. פרטים בטלפון:054-6212011




 התעמלות נשים לאחר לידה

18.11- 13.4.13 

מרגישה שאת צריכה לצאת מהבית? לפגוש אמהות טריות כמוך ? יש לך הזדמנות להגיע פעמיים בשבוע למפגש של נשים לאחר לידה יחד עם התינוק שלך , לשתף ברגשות ובתחושות אשר עוברות עלייך בזמן קריטי זה של שינוי והכנסת אדם נוסף למשפחה ובאותה הזדמנות להחזיר את הגוף לכושר בהתעמלות ייחודית לנשים לאחר הלידה.
שמי אורנית ואני בוגרת תואר ראשון במכללת ווינגייט, ואמא טריה לתינוקת בת 5 חודשים ולכן החלטתי לשלב שתי אהבות גדולות בחיי לשיעורים שבועיים אשר יוכלו להעניק לכל אחת מכן זמן איכות ושבטיות נשית מחבקת.עוד פרטים...


הדרך הסופית: להתמסר לאהבה בתנועה קול ונשימה
 

18.11.12 - 3.2.2013

סדנה בת 10 מפגשים בהנחיית אסים שאול ברכה
הסופיות הינה הביטוי של החוכמה העתיקה של הלב ושל דרך האהבה.



בסדנא תהליכית זו בת העשרה מפגשים נלמד, נחקור, ונתרגל את עולמנו הפנימי והחיצוני דרך פרקטיקות שונות:
מחול סופי (הסיבוב), זיכ'רים, נשימות ותרגילי תנועה מעולמות שונים ומגוונים.
 
לפרטים על מפגש המבוא ולהרשמה:אסים שאול ברכה - 052-5441609


יוגה קונדוליני עם גורמוק קאור קהלסה


29.11-1.12.12

הזדמנות לחוויה  מעצימה , מרוממת ומרגשת אשר פתוחה בפני כל אחד גם אם אינו מתרגל קונדוליני יוגה.

האם הייתם רוצים לחזור למקור ? לבית הפנימי שלכם שאינו תלוי בשום מקום או מצב  להסתמך על  המערכת החושית שלכם במיוחד במצבים  בהם אתם חווים קושי ?  הייתם רוצים להרגיש ולדעת שאתם יכולים  בכל מצב לסמוך על ההכוונה  הפנימית שלכם באופן מוחלט ?גורמוק  קאור קהלסה  , לוקחת אתכם  למסע עוצמתי  של שלושה  ימים  באמצעות יוגה קונדוליני  ומדיטציה  למסע  הסתמכות ואהבה עצמית פנימית , שפותחת את הדרך לשמחה  ושלווה גדולה יותר בחיים.


החופש להיות בלב, עם סמבודהי (סדנת Humaniversity)


13-15.12.12

נולדנו מושלמים. במשך השנים אימצנו דפוסי התנהגות מהמשפחה ומהסביבה בה חיינו וגדלנו.מלבד ללמוד כיצד להיות גבר או אישה, למדנו גם רגשות שליליים כמו אשמה, בושה ופחד ואיתם יצרנו לעצמנו דימוי שלילי. בד בבד התרחקנו ממטרת הטוב והחיוניות שאיתה הגענו.
בסדנה זו נוכל להחזיר לעצמנו את ההכרה שבפשטות הלב ואת תחושת השובע שחווים כאשר אנו סומכים על יכולתו להנהיג את חיינו בסיפוק, אהבה ושלווה.
סמבודהי, ילידת תל אביב 1969, היא תרפיסטית וחברת צוות ביומניברסיטי שהוכשרה על ידי וירש וצוותו מאז 2000.עוד פרטים...




הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן

לפרסום סדנאות בניוזלטר :  לילה  052-6788827
lilabh7@gmail.com









תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו