דילוג לתוכן הראשי

איזה סיפור המיינד מספר לכם? | לאן נושבת הרוח 124




25.7.12 * גליון 124
סדנאות התפתחות אישית מודעות

שלום אנשים אהובים ,

 המיינד הוא אינסופי , הוא ימשיך לקשקש , לדבר , לספר לכם סיפורים וכל אחד מאיתנו כמו עבד נאמן מאין כמותו ימשיך להקשיב, להתבלבל ונממש במציאות את החיים דרך הסיפור שהמיינד מספר לנו.
מדיטציה מלמדת אותנו פשוט לא להקשיב לקשקוש הבלתי פוסק של המיינד , אי אפשר לעצור אותו , אפשר רק ללמוד לא להצמד לשום מחשבה ושום תבנית.
המיינד טריקי ומתוחכם , גם שאנחנו עושים עבודת מודעות הוא נכנס ממשיך לספר את "סיפור  חיינו " שהוא רק סיפור שדרכו אנחנו משליכים על העולם והאנשים מסביבנו ולמעשה , המיינד והסיפורים שלנו , שולטים בנו ביד רמה .
לפעמים אנחנו כל כך משוכנעים שהסיפור שאנחנו מספרים לעצמנו ( שרובו מבוסס על העבר , על הילדות וטראומות כאלו ואחרות ) הוא אמיתי וחי כאן ועכשיו שאנחנו מתנתקים לחלוטין מזרימת החיים הטבעית ...ובכל אירוע בחיים מנסים לנתח ולהסביר.
אז איזה סיפור אתם מספרים לעצמכם ? ככל שאתם נצמדים לסיפור שלכם ודואגים גם לתת לו צידוקים והסברים , ככה הוא מתממש במציאות.
רב הסיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו מזיקים לנו  גורמים לנו סבל ותקיעות , פול גז בניוטרל ככל שאנחנו נצמדים חזק יותר ל"סיפור " שלנו ככה אנו חופרים לעצמנו בור עמוק ושחור תוך כדי שאנחנו משוכנעים שאנחנו מתקדמים.
רק היום , שימו לב איזה סיפור אתם מספרים לעצמכם ,איך זה תוקע אתכם בחיים ולמה אתם מתעקשים להצמד לסיפור ולהתעלם מהחיים.
החיים קורים לבד גם בלי המיינד , הניתוחים וסיפורי המיינד ותפקידנו מאוד פשוט להגיד כן לחיים ולא לסיפור שהמיינד מספר לכם.

שבוע נפלא ואהבה

לילה

פסטיבל לילות אהבה 2-4.8.12 אשראם במדבר

לבוא ל"אשרם במדבר" לחווית פסטיבל קטן ואינטימי, להשיל את קליפות המגן ולהעיז להיפגש דרך הלב עם העולם, להעיז להפתח למשמעות המפגש בין גבר ואשה, להעיז לרקוד עד כלות ויחד עם זאת למצוא את זולת המיזוג באמצע היום והגעתם לחווית האהבה האולטימטיבית.

כשרוח המדבר הלילית מלטפת בקרירות והשמיים זרועי כוכבים, רחוק מחיי היום-יום, זמן טוב להיפגש, להכיר, להתאהב ולהעמיק את הקשר הזוגי.
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה. מדיטציות של צ'אקרת הלב וסדנאות לחיבור האנרגיה הנשית והגברית- גם אלה הפנימיות המאפשרות את החיבור לאחר וגם כפשוטו- חיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה ברצון ליצור מפגש אינטימי ואמיתי.
פסטיבל לילות אהבה הוא ארוע של מפגשים אינטימים. אך לא רק דרך מסיבות מגניבות. יצרנו עבורכם מארג מקסים של סופ"ש בו תוזמנו להפגש עם הלב, להרחיב אותו לאהבה והכלה, שתאפשר לכם להתמזג עם המין השני במודעות חוגגת.
פרטים נוספים והרשמה

הידע הוא המטריקס | לילה

ידע הוא ללא ספק המטרקיס בו אנחנו שבויים תבניות, תבניות של ידע שרכשנו בחיים או ידע שאחרים הנחילו לנו בעבודה חוסם אותנו מעשייה אחרת ושונה.
מהו המטרקיס של הידע? אנחנו רוכשים ידע ופילוסופיה אגב זה גם ידע רוחניות זה גם ידע באמצעות המיינד מבלי לשים לב.
הידע הופך למגביל את המחשבה שלנו אם אנחנו מתייחסים אליו כאמת מוחלטת אנחנו בונים לנו חומות וכלא בלתי נראים. במקום שהידע ישרת אותנו אנחנו נהיים משרתים שלו.
סדנת תקשור קו האמצע יום אנרגטי מיוחד 26.7.12
לפני כ15 שנה, בקשתי עזרה מההדרכה שלי, כיצד ניתן
למנוע מצב שמתקשרים אומרים – אני לא יודע אף פעם אם התקשור שלי נכון,ממי קיבלתי את זה?"
למנוע מצב שתקשור יתערבב עם המחשבות, הרגשות, הרצונות שלנו.
כיצד ניתן למנוע את הספק?
בהדרכתו של המלאך מיכאל, מדריכי האישי,  קיבלתי את 
הטכניקה
, טכניקה ייחודית לחיבור לתקשור קו האמצע,
שעזרה לי להבחין בין תקשור העצמי הגבוה וההדרכה האישית 
לבין החלקים השונים כמו האגו, הרצון, המחשבות,
הרגשות, התת מודע וגם ישויות שאינן ההדרכה שלנו
ולא מתאימות להדריך אותנו, או אפילו יכולות להטעות או לבלבל.
בעזרת הטכניקה היחודית של "תקשור קו האמצע" 
ניתן לאבחן באופן ברור עם מי אנו מתקשרים, משחררת את הספק 
ומאפשרת לנו להתחבר בצורה מדויקת לתקשור  און ליין עם העצמי הגבוה, הנשמה,
ההדרכה האישית, המלאך מיכאל ומלאכי הבריאה החדשה, הבורא. 
לפרטים נוספים לחץ כאן
 
מחכה לראותכם באהבה, שושנה דונאיה
03-7306511   077-2004386
עוצמת הנשימה עם שרדהה 26-28.7.12
סדנת נשימות ( ריברסינג)ביו אנרגיה ומדיטציות
להתחבר מחדש אל עצמי. אל עצמי שמעבר לטייס האוטומטי, אל עצמי שמעבר לשלל ההתניות. להרגיש באמת, לא "בערך". להסכים להסתכן ולחיות ממש ולא בכאילו. להגיד כן לחיים, כן לנשימה, כן לאהבה, כן לפחד, כן לכעס, כן לעוצמה, כן לשמחה, כן לריקוד, כן לחושניות, כן ליופי הזה שנמצא במקום בו לכל צבעי הקשת יש לגיטימציה לצבוע את החיים.
בנשימה טמונה עוצמת החיים, וכאשר הגוף נפתח אל הנשימה הוא פוגש את למלוא העוצמה שבחיים. דרך עבודת הנשימות נוכל לתמוך באיכויות הטבעיות שלנו- כגון שמחה ועצב, עוצמה ורכות, ביטוי, שובבות וחושניות, תנועה ושקט.

כמה פעמים בחיים הרגשתם תקועים באותה תבנית רגשית, אשר מנעה מכם לחיות את החיים במלוא הפוטנציאל שבהם? החסימות הללו רק מעידות, כי במהלך החיים נמנענו מסיבות שונות לממש את היכולת האמיתית שהחיים מציעים.
האוטומט שהחיים מונעים ממנו, מרדים, הופך את האדם ליישן. הפער בין הילד הקופצני שהייתם לבין המבוגר שבנו הולך וגדל. זו הזדמנות מעולה לחזור אל המקור, אל אנרגיית החיים הפועמת בכל אחד ואחת מאיתנו, לחיבור מחודש אל העוצמה והחיוניות שבנו
.

Abraham Hicks - Born again


סדנת "חיבור לנשמה עם המלאך מיכאל" החל מ-12.8.12 6 מפגשים

סדנא מדהימה וחשובה גם למי שנמצא זמן רב
בדרך הרוחנית  וגם למי שמבקש לרפא מתוכו את הכאב, הכעס והפחד.
סדנא טיפולית לריפוי האירועים, הטראומות, החסימות והתקיעויות בחיים!!!
הסדנא באה להחליף את הטיפול האישי הפרטני,
להרחיב את היכולת של התלמיד לקבל ידע וכלים לטפל בעצמו. 
 כל מפגש הוא טיפול!!! נעשה איבחון אישי ע"י שושנה דונאיה.
האבחון והריפוי של מקור החסימות הוא עמוק ובלתי צפוי.
ריפוי ה"פציעות ברוח", מאפשר את החיבור לנשמה מחדש
ומביא את היכולת הגבוהה שלנו לידי ביטוי. 
התקשור נפתח, האמון בעצמנו, בחיים  וביכולותינו מתחזק.
     להמשך פרטים לחץ כאן
מדברי תלמידה מספרת: ..."אני חשה שמאה טון ירדו ממני...
וזה כבר נותן את אותותיו בכל תחום-בזוגיות, באמהות, בקשר עם הוריי, באנרגיה ליצור ולעבוד...תבורכי..." אורית
מחכה לראותכם באהבה,שושנה דונאיה , "הרמוניה באהבה"
077-2004386   03-7306511   052-3055272
ציור אינטימי- דימוי גוף , צבע ורגש  25.8.12

את מוזמנת לסדנא משעשעת ויחד עם זאת מעמיקה  אשר משקפת לך את הרגשות וההשפעה של דימוי הגוף שלך , באמצעות מדיטציה, ריקוד ציור ועבודה קבוצתית  נחקור את הרגשות המתלווים לדימוי הגוף שלך ולהשפעה של רגשות אלו בחיים.

אנחנו נפגשות ביום שבת 25.8.12 בין השעות 10:30-16:30  לסדנא מלאה בג'וס  , חגיגת של גוף ונפש בקבוצת נשים תומכת ואוהבת
אתגרי את עצמך  ואת הגבולות שלך  ובואי לחוויה עוצמתית , מרגשת ומלמדת.

קליק על הלינק לפרטים נוספים

הרשמה מראש בטלפון :052-6788827 לילה
קורס מנחי מדיטציות עם שרדהה 16-25.12
עשרה ימי אושו אינטינסיב באשראם במדבר
אהבתם את המדיטציות האקטיביות של אושו? הרגשתם על עצמכם שזה עובד? אתם רוצים לדעת יותר? רוצים להעביר את המדיטציות האלה הלאה? רוצים להבין איך להעביר?

הנה ההזדמנות שלכם.
זו השנה השניה ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט.
איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.
במהלך ימי הקורס ילמדו המשתתפים את עומק המדיטציות האקטיביות, יתנסו בתרגילים שונים המעבירים באופן חוויתי את עקרונות המדיטציות הספציפיות.
בכל יום נתמקד בסוג 1 או 2 של טכניקות שונות של מדיטציות, נבין את הריפוי והמירכוז שהן יודעות לייצר, ובמרחב האיפשור של הקורס להעמיק בתפיסות העולם שהן מביאות.
פרטים נוספים  על הקורס באתר052-5999757 או  052-4483242 

23-25.8.12 אושו אינטיסיב מחנה מדיטציות
מחנה מדיטציות אושו, הוא ארוע המתקיים בגל רחבי העולם, בו המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות, אשר המורה אושו הביא לעולם. המדיטציות האקטיביות מותאמות לאדם המודרני, החושב ועוזרות להביא את החוויה באופן מיידי. זהו סופ"ש שכולו מדיטציות והזדמנות מעולה לבוא ללמוד ולתרגל.
המדיטציות האקטיביות של אושו מותאמות במיוחד לאדם המודרני, החושב באופן אוטומטי. הן עובדות בתחילה על הגוף הפיזי העוצר בתוכו את כל האנרגיות המודחקות. כעסים, פחדים, כמיהות, מיניות, שמחה, בכי, צחוק ועוד ועוד, אשר לא באים לידי ביטוי מלא בחיי היום יום שלנו מגיל צעיר מאד.
ועל כן, כשהאדם מנסה לשבת בשקט למדיטציה, הראש מתחיל לעבוד באופן מיידי ולא נותן לשקוט. פעילויות אקטיביות מוגדרות, עוזרות לשחרר את החסימות האנרגטיות הללו ומתאפשרת התחברות אל השקט.
פרטים נוספים באתר אשראם במדבר
                                                                                           
פרפרי היצירה מאת: מיכל גזית 

 יצירה שבוקעת מתוכנו היא בריאה של עולם שלא היה שם רגע קודם לכן והיא מפחידה ומרגשת כאחד.
על הפיכת הפחד להתרגשות, זיהוי המכשולים שבדרך והזנת המוזה היצירתית כתהליך קבוע ויומיומי. 
מיכל גזית -מנחה את סדנאות דרך האמן -לפיתוח וביטוי היצירתיות, ויועצת אישית באמצעות פסיכו-אסטרולוגיה
03-6476495
  Gazitmichali@gmail.com


מייל זה נשלח על ידי לילה בן הרוש יחסי ציבור                           פרסום בניוזלטר



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו