דילוג לתוכן הראשי

לקבל את עצמי בטוטאליות| לאן נושבת הרוח 123





18.7.12 * גליון 123
סדנאות התפתחות אישית מודעות

שלום אנשים אהובים ,


לקבל את עצמי באופן טוטאלי , עם המגרעות עם המעלות , עם הגוף , הפנים וקווי האופי שלי , יחד ע ם הפצעים שלי ולדעת גם את החוזקות שלי ...זהו אחד התהליכים הכי מורכבים שיש.
לקבל את עצמי באופן טואלי היא הדרך היחידה שאפשר גם לקבל אחרים, היא הדרך היחידה בכלל להיות מסוגלת לראות את האחרים בדיוק כמו שהם עם החוזקות ועם החולשות בדיוק כפי שהאחר מביא מבלי הצורך לשנות , בלי הצורך לבקש מהאחר להיות משהו אחר.
שאני רבה עם המציאות , מנסה לשנות אותה על ידי רצון לשנות את המראה שעומדת מולי ככה אני וכל אחד אחר הולכים ומתרחקים מההוויה האמיתית ובעיקר מתרחקת מעצמי ושאנחנו מתרחקים מעצמנו אף אחד לא יכול להתקרב.
שאין לכל אחד מאיתנו נאמנות פנימית למי שאנחנו , למה שנהיינו בחיים , אין סיכוי שמישהו יוכל להתקרב אלינו, לא לקבל את עצמנו באופן טוטאלי אומר שאנחנו גם מסתתרים מאחורי מסכות , מאחורי  דמות מזוייפת  שלא באמת אפשר להתחבר אליה זיופים תמיד מתגלים בשלב כזה או אחר וגרוע מכך מנתקים אותנו מהרגשות שלנו האמיתיים.

שאין בי קבלה עצמית עמוקה וטואטלית של כל החלקים בי , אין אפשרות להיות אותנטי ואם אין אותנטיות חיים בתוך  פיצול , התלבטויות נהיות דרך חיים וגרוע מכך אחרי הרבה שנים של זיוף ופיצול בין הפנים לבין הבחוץ פשוט שוכחים מי אנחנו באמת הזיוף מתבלבל עם האותנטיות לא רק בפני העולם אלא גם בפני עצמנו.להמשך קריאה.
ימים של קבלה עצמית ואהבה
לילה
ציור אינטימי דימוי גוף והשפעתו על הרגשות  21.7.12
איך את חיה עם הגוף שלך ? האם את אוהבת מה שמשתקף לך במראה ? ? ואיך זה משפיע על הרגשות שלך והדימוי העצמי .
את מוזמנת לסדנא משעשעת ויחד עם זאת מעמיקה  אשר משקפת לך את הרגשות וההשפעה של דימוי הגוף שלך , באמצעות מדיטציה, ריקוד ציור ועבודה קבוצתית  נחקור את הרגשות המתלווים לדימוי הגוף שלך ולהשפעה של רגשות אלו בחיים.
סדנא שמשלבת ריקוד, מדיטציה , ציור ועבודה קבוצתית בכדי לתת לעצמך זמן ובכדי להבין שגם מה שלא מושלם אפשר בכייף ללמוד לאהוב , אז הנכם מוזמנות להעניק לעצמכן חוויה והצצה לתוך אותם מקומות בגוף שקצת התכסחתם איתם בחיים ולראות אותם ממקום קצת שונה.
שם המשחק הדדיות | לילה
החיים שלנו מורכבים ממערכות יחסים בדרגת קרבה משתנה קרובה יותר או רחוקה יותר לכל מערכת יחסים מוצלחת ישנה הדדיות, ישנה מערכת יחסים של  " תן וקח " כאשר כל צד מביא את הצדדים החזקים שלו למערכת היחסים בכדילגרום לגדול , להעמיק ולהתפתח.
ללא הדדיות מאוזנת בכל קשר ומערכת יחסים , לא ניתן לגדול מבחינה אישית רוחנית ובתוך הקשר , למידה אפשרית רק במצב בו ישנו איזון.
כתיבה יודעת לגעת -סדנא לכתיבה מקצועית ברוח דרך האמן
22.7.12 -9.9.12  בהנחיית מיכל  גזית 
נלמד את החופש שבכתיבה ואת החוקיות שלה, בכדי לכתוב הרבה יותר טוב מעצמנו .
כי כתיבה זו אהבה, ולאהבה צריך לאפשר להיות בחיינו, וכמה שיותר.

הסדנא היא בדגש על כתיבה עיתונאית, כתיבה ברשתות חברתיות ומקצועיות, כתיבה שיווקית, כתיבה לצרכים אקדמיים, בניית הרצאות, הספר שלכם, וכל טקסט 
אחר שדורש מבנה, תוכן, עניין וזרימה יצירתית
.
סדנת תקשור קו האמצע יום אנרגטי מיוחד 26.7.12
לפני כ15 שנה, בקשתי עזרה מההדרכה שלי, כיצד ניתן
למנוע מצב שמתקשרים אומרים – אני לא יודע אף פעם אם התקשור שלי נכון,ממי קיבלתי את זה?"
למנוע מצב שתקשור יתערבב עם המחשבות, הרגשות, הרצונות שלנו.
כיצד ניתן למנוע את הספק?
בהדרכתו של המלאך מיכאל, מדריכי האישי,  קיבלתי את 
הטכניקה
, טכניקה ייחודית לחיבור לתקשור קו האמצע,
שעזרה לי להבחין בין תקשור העצמי הגבוה וההדרכה האישית 
לבין החלקים השונים כמו האגו, הרצון, המחשבות,
הרגשות, התת מודע וגם ישויות שאינן ההדרכה שלנו
ולא מתאימות להדריך אותנו, או אפילו יכולות להטעות או לבלבל.
בעזרת הטכניקה היחודית של "תקשור קו האמצע" 
ניתן לאבחן באופן ברור עם מי אנו מתקשרים, משחררת את הספק 
ומאפשרת לנו להתחבר בצורה מדויקת לתקשור  און ליין עם העצמי הגבוה, הנשמה,
ההדרכה האישית, המלאך מיכאל ומלאכי הבריאה החדשה, הבורא. 
לפרטים נוספים לחץ כאן
 
מחכה לראותכם באהבה, שושנה דונאיה
03-7306511   077-2004386
עוצמת הנשימה עם שרדהה 26-28.7.12
סדנת נשימות ( ריברסינג)ביו אנרגיה ומדיטציות
להתחבר מחדש אל עצמי. אל עצמי שמעבר לטייס האוטומטי, אל עצמי שמעבר לשלל ההתניות. להרגיש באמת, לא "בערך". להסכים להסתכן ולחיות ממש ולא בכאילו. להגיד כן לחיים, כן לנשימה, כן לאהבה, כן לפחד, כן לכעס, כן לעוצמה, כן לשמחה, כן לריקוד, כן לחושניות, כן ליופי הזה שנמצא במקום בו לכל צבעי הקשת יש לגיטימציה לצבוע את החיים.
בנשימה טמונה עוצמת החיים, וכאשר הגוף נפתח אל הנשימה הוא פוגש את למלוא העוצמה שבחיים. דרך עבודת הנשימות נוכל לתמוך באיכויות הטבעיות שלנו- כגון שמחה ועצב, עוצמה ורכות, ביטוי, שובבות וחושניות, תנועה ושקט.

כמה פעמים בחיים הרגשתם תקועים באותה תבנית רגשית, אשר מנעה מכם לחיות את החיים במלוא הפוטנציאל שבהם? החסימות הללו רק מעידות, כי במהלך החיים נמנענו מסיבות שונות לממש את היכולת האמיתית שהחיים מציעים.
האוטומט שהחיים מונעים ממנו, מרדים, הופך את האדם ליישן. הפער בין הילד הקופצני שהייתם לבין המבוגר שבנו הולך וגדל. זו הזדמנות מעולה לחזור אל המקור, אל אנרגיית החיים הפועמת בכל אחד ואחת מאיתנו, לחיבור מחודש אל העוצמה והחיוניות שבנו
.

Elizabeth Gilbert on nurturing creativity


סדנת "חיבור לנשמה עם המלאך מיכאל" החל מ-12.8.12 6 מפגשים
סדנא מדהימה וחשובה גם למי שנמצא זמן רב
בדרך הרוחנית  וגם למי שמבקש לרפא מתוכו את הכאב, הכעס והפחד.
סדנא טיפולית לריפוי האירועים, הטראומות, החסימות והתקיעויות בחיים!!!
הסדנא באה להחליף את הטיפול האישי הפרטני,
להרחיב את היכולת של התלמיד לקבל ידע וכלים לטפל בעצמו. 
 כל מפגש הוא טיפול!!! נעשה איבחון אישי ע"י שושנה דונאיה.
האבחון והריפוי של מקור החסימות הוא עמוק ובלתי צפוי.
ריפוי ה"פציעות ברוח", מאפשר את החיבור לנשמה מחדש
ומביא את היכולת הגבוהה שלנו לידי ביטוי. 
התקשור נפתח, האמון בעצמנו, בחיים  וביכולותינו מתחזק.
     להמשך פרטים לחץ כאן
מדברי תלמידה מספרת: ..."אני חשה שמאה טון ירדו ממני...
וזה כבר נותן את אותותיו בכל תחום-בזוגיות, באמהות, בקשר עם הוריי, באנרגיה ליצור ולעבוד...תבורכי..." אורית
מחכה לראותכם באהבה,שושנה דונאיה , "הרמוניה באהבה"
077-2004386   03-7306511   052-3055272

פסטיבל לילות אהבה 2-4.8.12 אשראם במדבר

לבוא ל"אשרם במדבר" לחווית פסטיבל קטן ואינטימי, להשיל את קליפות המגן ולהעיז להיפגש דרך הלב עם העולם, להעיז להפתח למשמעות המפגש בין גבר ואשה, להעיז לרקוד עד כלות ויחד עם זאת למצוא את זולת המיזוג באמצע היום והגעתם לחווית האהבה האולטימטיבית.

כשרוח המדבר הלילית מלטפת בקרירות והשמיים זרועי כוכבים, רחוק מחיי היום-יום, זמן טוב להיפגש, להכיר, להתאהב ולהעמיק את הקשר הזוגי.
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה. מדיטציות של צ'אקרת הלב וסדנאות לחיבור האנרגיה הנשית והגברית- גם אלה הפנימיות המאפשרות את החיבור לאחר וגם כפשוטו- חיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה ברצון ליצור מפגש אינטימי ואמיתי.
פסטיבל לילות אהבה הוא ארוע של מפגשים אינטימים. אך לא רק דרך מסיבות מגניבות. יצרנו עבורכם מארג מקסים של סופ"ש בו תוזמנו להפגש עם הלב, להרחיב אותו לאהבה והכלה, שתאפשר לכם להתמזג עם המין השני במודעות חוגגת.
פרטים נוספים והרשמה
קורס מנחי מדיטציות עם שרדהה 16-25.12
עשרה ימי אושו אינטינסיב באשראם במדבר
אהבתם את המדיטציות האקטיביות של אושו? הרגשתם על עצמכם שזה עובד? אתם רוצים לדעת יותר? רוצים להעביר את המדיטציות האלה הלאה? רוצים להבין איך להעביר?

הנה ההזדמנות שלכם.
זו השנה השניה ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט.
איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.
במהלך ימי הקורס ילמדו המשתתפים את עומק המדיטציות האקטיביות, יתנסו בתרגילים שונים המעבירים באופן חוויתי את עקרונות המדיטציות הספציפיות.
בכל יום נתמקד בסוג 1 או 2 של טכניקות שונות של מדיטציות, נבין את הריפוי והמירכוז שהן יודעות לייצר, ובמרחב האיפשור של הקורס להעמיק בתפיסות העולם שהן מביאות.
פרטים נוספים  על הקורס באתר052-5999757 או  052-4483242 


                                                                                           
הדרך אל הלא נודע מעולם לא הייתה
מוארת כל כך  מאת: מיכל גזית

עולם חדש נברא, מזמין לעזוב את האחיזות של העולם הישן, לצאת למסע, ללא מטענים. תחושה שכל מה שהיה, משתנה עכשיו. נכנסת פנימה, לעולמות חדשים, לבתים חדשים, מבלי לאבטח את פתחי המילוט
מיכל גזית -מנחה את סדנאות דרך האמן -לפיתוח וביטוי היצירתיות, ויועצת אישית באמצעות פסיכו-אסטרולוגיה
03-6476495
  Gazitmichali@gmail.com


מייל זה נשלח על ידי לילה בן הרוש יחסי ציבור                           פרסום בניוזלטר



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב