דילוג לתוכן הראשי

השיקופים תמיד מדוייקים | לאן נושבת הרוח 118




13.6.12 * גליון  118
סדנאות התפתחות אישית מודעות

שלום אנשים אהובים ,

המציאות הפנימית שלנו תמיד משתקפת במציאות  החיצונית שלנו , האמת איין שום מציאות חיצונית אלא פנימית בלבד ...קל ונוח לשכוח את זה גם  כאשר עוסקים בעבודת מודעות.
בכל פעם מדהים אותי , איך זה עובד מחדש , איך האקזיסטינס עובד בצורה כל כך מדוייקת וכל כך אמיתית , הבחירה הקלה ביותר היא האשמה , ודחיית ההשתקפות מולנו וזו הדרך הבטוחה להמשיך בתקיעות שאין לה סוף.
הבחירה הקשה אך המאוד מתגמלת זה פשוט לראות אחד על אחד את המציאות הנגלת לפנינו ומה בתוכנו , יוצר את המציאות החיצונית הזו שוב ושוב שיש  לה נטייה  לחזור בוורציות שונות ומשונות.
כל התנגדות קלה או חריפה שאנחנו  יוצרים מול מציאות כזו או אחרת, היא שום דבר אחר חוץ מהתנגדות לקבל משהו , תכונה או קושי בעצמנו.
האקזיסטנס , באהבתו הקשוחה משקף לנו שוב ושוב את אותו "באמפר" בעצמנו שלא מאפשר לנו לעבור לשלב הבא, עד שאנחנו  מוכנים להודות בפני עצמנו שיש כאן משוכה ואם נמשיך לרוץ, להמשך קריאה
המשך יום יפה
לילה
טנטרה של הלב - להעיר את הלב המואר
13-16.6.12 אשראם במדבר
סדנה אינטנסיבית בת 4 ימים המוגשת ע"י נזירת הזן הבודהיסטית הירה הוסן המשנה את החיים.
הירה מגיעה מדרום צרפת לישראל כדי להביא את התורות האחרונות של דרונבלו מלכיצדק. ב-2011 יצר דרונבלו את בית הספר של הזיכרונות, ועבודת חייו בכללותה הושלמה בבית ספר זה.
סדנה זו מעוררת את הזיכרון של האני האמתי בעזרת הכניסה למרחב המקודש של הלב. השתתפות תפתח לכם דרך להיזכר איך הכל בבריאה התגשם, ובעיקר, החלק שלכם בתהליך הבריאה המתמשך. לבסוף, להיזכר כיצד להיכנס להתרוממות רוח ומודעות גבוהה יותר.
להיות באהבה, לא בפחד, הוא המפתח העיקרי למודעות גבוהה יותר. כפי שתראו בסדנה זו, לאהבה יש כוח שזה מכבר נשכח. כוח כה עצמתי שהוא יוצר את העולם בו אנו חיים. זהו הלב המכיל את הוראות ההפעלה המקוריות של החיים, וכאשר הלב שוב בשליטה בחייו של אדם, החיים מגיבים בשמחה וכוח.
כניעה טוטאלית
לא חושבת שהמציאו  את המילה הממש מדויקת לכניעה מתוך עוצמה כוח פנימי ואמונה. ...כניעה לא במובן של ייאוש , לא במובן של ויתור על החלמות והרצונות שלנו אלא כניעה לתהליך החיים, כניעה שבאה ממקום שמרפה מהכול ויחד עם זאת יוצר  ונמצא בעשייה עם כל השינויים והאתגרים שיש בדרך – surrender  היא מילה שמבטאת את התחושה הזו.
  
כניעה לחיים, לאהבה , לרגשות שמציפים אותנו, למחשבות  ולעיתים אנחנו נלחמים בהם.

סדנת יחסי ציבור ושיווק אינטרנט לעצמאי ולעסק הקטן 19.6.12 10:30-17:00 הרצליה

אם אתה מרגיש תקוע , אל תמשיך לעשות את מה שתמיד עשית , כי תגיע בדיוק לאותו מקום!בלי שיווק ויחסי ציבור – אתה לא קיים
 גם אם אין לכם עודף תקציב! גם אם אתם לא יודעים לשווק וליח"צן את עצמכם ! גם אם עד היום עבדתם ללא אסטרטגיה שיווקית או פרסומית ! עכשיו יש לכם הזדמנות להגדיל את הכנסות העסק שלך.
בוא לגלות איך גם אתה יכול לעשות יחסי ציבור ושיווק לעסק שלך ולהצליח באמצעים פשוטים, זמינים ושאינם דורשים השקעה כספית נוספת. אתה יכול עכשיו לקחת אחריותעל העסק שלך להגדיל את המכירות שלכם ב20% בתוך חודש של עבודה באמצעים פשוטים קלים שמביאים איתם תוצאות מוכחות ! 
צעדים ראשונים - סדנת טנטרה שלב 2 לזוגות מתחילים 21.6.12
הסדנה הזו הינה סדנה המתאימה לזוגות בתחילת דרכם בעולם הטנטרה..
היא מיועדת לזוגות אשר כבר חוו את הצעד הראשון ב"פרפרים בבטן", או לזוגות שחשו שהם מעדיפים משהו מעט יותר מתקדם מ"פרפרים בבטן".

גם סדנה זו היא עדינה, מדורגת ופוסעת צעד אחר צעד בעבודה.
נחווה אלמנטים שונים נוספים מעולם הטנטרה, נעמיק את הקשר הזוגי וגם ניחשף בעדינות ובסביבה בטוחה, עוטפת ומגוננת לנושא העבודה בעירום.
העבודה הינה בין בני הזוג בלבד..

OSHO: I Am A Threat - Certainly

 

קורס ביואורגונומי 19.6-1.8.12

מרכז הגשמה והוויה |תל אביב  | 16:30-20:30
בואו ללמוד שיטת אבחון וריפוי חדשנית – המבטיחה תוצאות מהירות, הנחוות כמעט כנס!
הביואורגונומי היא שיטת טיפול מתקדמת המבוססת על העפעוף – טכניקה הנלמדת בקלות והמאפשרת לנו לאתר בדיוק מופלא את הסיבה לבעיה, ובאותו דיוק את דרך הפיתרון.
התוצאות מדהימות, ויעיד על כך כל מי שקיבל אי-פעם טיפול ביואורגונומי.
קורס ביואורגונומי – כל אחד יכול!
אין צורך בידע קודם או כישורים מיוחדים – טכניקת העפעוף פשוטה וזמינה לכל מי שרוצה לשפר את חייו.
אחריות מלאה: לא תהיו מרוצים? כספכם יוחזר במלואו!
אם לאחר שלושה שיעורים, מכל סיבה שהיא, תחושו שאינכם מפיקים מהקורס את מלוא התועלת ושאינכם מעוניינים להמשיך ללמוד – כספכם יוחזר, ללא שאלות ובסבר פנים יפות :)
פסטיבל באדולינה הראשון  21-23.6.12
הוד מעלתו מלך באדולינה ה-36 והוד יפעתה מלכת באדולינה האחת והיחידה מתכבדים להכריז על פתיחת שגרירות באדולינה ב"אשרם במדבר", שתצוין בחגיגה מלכותית בת 3 ימים ו-2 לילות.
בסוף השבוע שמתחיל ביום הארוך בשנה – 21/6/12 – יהפוך "אשרם במדבר" לממלכה באדולינית ססגונית, בפסטיבל שכולו אהבה, עונג וחופש. הפסטיבל היחיד בעולם שכל אורחיו הם מלכים ומלכות יקדם אתכם בשטיח אדום וחצוצרני חצר, מוזיקאים ואמני-קרקס מכל פינות הממלכה, טיפולים מפנקים לגוף, סדנאות ופעילויות בתחום האהבה, החופש והעונג, בריכות שחייה ושדוני-מים, בזאר אקזוטי, פיות-צ'ופרים, כס-מלכות וירטואלי, ממלכת ילדים (לכל הגילאים), חגיגת אהבה אמיתית לתוך הלילה, ועוד שפע הפתעות ופינוקים כיד-המלך.
 
שאקטי 12- פסטיבל נשים: 21-23.6.12 בקמפוס גבעת חביבה
סופשבוע ארוך של חגיגה ריפוי והעצמה, סדנאות, טקסים ומופעים במרחב נשי ייחודי.
שאקטי 12 קוראת לנו להתחבר לשינוי ולפעום יחד עם התדר החדש שמביאה לנו שנת 2012.
מופעים מרכזיים: רונה קינן, אניה בוקשטיין וסיוון טלמור.
מחיר כרטיס עד ה13.5.12: 420 ₪.
לפרטים והזמנות: 052-367-73-73 
לימודי מוח אחד - זה הזמן לפריצת דרך   30.7-16.8.12
מוח אחד הינה שיטה מופלאה המאפשרת לנו לשחרר חסימות רגשיות וליצור מציאות חיים חדשה ורצויה.
שיטת מוח אחד נהנית מיעילות נדירה, בזכות השימוש בבדיקת השריר כגלאי אמת השולף תשובות מדויקות מתת המודע – תשובות הן לגבי מקור ה"בעיה" והן לגבי דרך פתרונה. שיטה מבורכת זו משחררת חסימות רגשיות ופיזיות ומעניקה לנו פריצת דרך כמעט בכל תחום של קושי, לרבות זוגיות, מערכות יחסים, כאב פיזי, לקויות למידה, הפרעות התנהגות, קשיי קשב וריכוז ועוד
שיטת מוח אחד כוללת 11 קורסים אשר נלמדים באופן מודולארי בהתאם לקצב של כל משתתף.
לבוגרי הקורס יוענקו תעודות לימוד הקורסים של שיטת מוח אחד מטעם יוצרי השיטה Three in One concept California

פרטים נוספים והרשמה  |   Hagshama10@gmail.com   | 050-4644641

פסטיבל לילות אהבה 2-4.8.12 אשראם במדבר

לבוא ל"אשרם במדבר" לחווית פסטיבל קטן ואינטימי, להשיל את קליפות המגן ולהעיז להיפגש דרך הלב עם העולם, להעיז להפתח למשמעות המפגש בין גבר ואשה, להעיז לרקוד עד כלות ויחד עם זאת למצוא את זולת המיזוג באמצע היום והגעתם לחווית האהבה האולטימטיבית.

כשרוח המדבר הלילית מלטפת בקרירות והשמיים זרועי כוכבים, רחוק מחיי היום-יום, זמן טוב להיפגש, להכיר, להתאהב ולהעמיק את הקשר הזוגי.
אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל אינטימי של מוזיקה ואהבה. מדיטציות של צ'אקרת הלב וסדנאות לחיבור האנרגיה הנשית והגברית- גם אלה הפנימיות המאפשרות את החיבור לאחר וגם כפשוטו- חיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה ברצון ליצור מפגש אינטימי ואמיתי.
פסטיבל לילות אהבה הוא ארוע של מפגשים אינטימים. אך לא רק דרך מסיבות מגניבות. יצרנו עבורכם מארג מקסים של סופ"ש בו תוזמנו להפגש עם הלב, להרחיב אותו לאהבה והכלה, שתאפשר לכם להתמזג עם המין השני במודעות חוגגת.
פרטים נוספים והרשמה



                                                                                           
אומנות היחסים
מאת: מיכל גזית
אנחנו מייצרים בתוך מערכות היחסים השונות שלנו, באופן לא מודע,  חוויות שמשחזרות את הסיפור שלנו על עצמנו. 
אפשר לחיות במעגלים חוזרים של דחייה והדיפה או לבחור להגדיל את הזמנים הנפלאים, זה תלוי רק בנו.
יש רגע הנכון לשאול "את/ה אוהב/ת אותי"?, ויש את הרגע הכי לא נכון לעשות זאת. להמשך קריאה

מיכל גזית -מנחה את סדנאות דרך האמן -לפיתוח וביטוי היצירתיות, ויועצת אישית באמצעות פסיכו-אסטרולוגיה
03-6476495
  Gazitmichali@gmail.com

מייל זה נשלח על ידי לילה בן הרוש יחסי ציבור                           פרסום בניוזלטר



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב