דילוג לתוכן הראשי

משעמם לי איתך !


 
היא הביטה בו במבט ארוך ומשועמם, בהחלט תוהה איך רק לפני ארבע שנים , היא היה גבר חלומותיה, אז הוא היה  נראה כגבר מבטיח והיה נדמה  לה שלעולם תבער בניהם אש של תשוקה
ואהבה.
 פעם היא אהבה את הקטע הזה שלא היו נדרשות הרבה מילים בכדי להבין אחד את השני ,העיניים היו מדברות לבד, היום הוא גם לא דיבר וגם העיניים נראו אטומות מתמיד.
הוא לקח בירה מהמקרר פתח, את החלונות שיזרום קצת אוויר פנימה וקרא לה לשבת לידו, היא בדמיונה כבר הריצה את התסריט  הידוע מראש המשעמם, החד גוני מה הוא יגיד הוא יגיד לה שיגניב אליה מבט מלוכסן שעד לפני כמה חודשים , היה מסב לה אושר גדול ושמחה בלתי מוסברת. ועכשיו כבר נראה סתם מבט.
באיזו תנוחה בדיוק הוא יפתה אותה לסקס ומהם המיקומים המדויקים בבית שבהם הם ישכבו , פעם זה רגש אותה היום , זה סתם נראה לה באנלי ובכלל לא בא לה לעשות איתו סקס בזמן האחרון.
 בא לה  משהו חדש , מישהו חדש אם להיות ספציפיים , מישהו שיסעיר אותה שישיב לה את הניצוץ לנשמה , שהיא תעלה את הנושא , היה לה ברור מה הוא  יגיד וגם מה היא תענה לו כחלק מריטואל קבוע , שגרתי ומעייף.

כבר ששלוש שנים שהם גרו יחד והקשר הלך ונהיה חד גוני ומשעמם , המסלול הצפוי חשבה לעצמה הוא שעמום והתפשרות , סך הכול הוא בחור טוב חשבה לעצמה אז אולי סקס מזדמן יפתור את הבעיה , אולי חשבה בכלל  מהתחלה לא התאמנו ופשוט לא התחשק לי להיות לבד ? אולי זה בכלל לא "הדבר האמיתי " ורצוי להמשיך הלאה לחפש  את הדבר האמיתי להבין את המושג החמקמק הזה אהבה ואולי ככה זה אולי , צריך פשוט להמשיך עם המסלול עם השגרה וככה זה צריך להיות.


מליון שאלות ותהיות רצו בראשה , מה קרה ? איך נעלם הקסם הניצוץ והאם שוב פעם נביט אחד לשני בעיניים נסכים בשתיקה או סערה גדולה " שזה לא זה" ונעבור לקשר הבא ? מה מבטיח לי ששם יהיה יותר טוב או מה מבטיח לי שהשגרה המשעממת הזאת תחזור שוב על עצמה .

זאת לא הייתה הפעם הראשונה שהיא מצאה את עצמה אחרי קשר של שנתיים –שלוש משועממת ומחפשת איזו הפוגה בשגרה , אולי מישהו אחר לתבל את הקשר ,אולי לארוז את עצמה וללכת לחפש הרפתקאות חדשות.

אני בטוחה שכל מי שקורא את המילים האלו מכיר את הסיטואציה , את השגרה , את השעמום את התחושה שהגענו לנקודה שממנה שום דבר לא יכול להתפתח ולא יכול להתקדם הלאה.

לפעמים זה קורה בזוגיות ולפעמים זה קורה עוד הרבה לפני הזוגיות, מתרוצצים מדייט לדייט , זה נראה כמו סרט נע , אותן שאלות אותו חיפוש ואותה כמיהה אחרי "משהו אחר " קשר ייחודי.
לפעמים החיפוש הבלתי אפשרי הזה גם למי שנמצא בתוך זוגיות ארוכה וגם לסינגלים , נובע בכלל מפחד מאינטימיות אולי גם מפחד ללכת לעומקים ורבדים לא נודעים בעצמנו יחד עם בני זוגנו.

היום יותר מתמיד אנחנו חיים במעיין תזזיות בלתי פוסקת ומה שיש לנו לעולם לא מספיק , לא בחומר ולא ברוח , אנחנו תמיד רוצים יותר טוב יותר חדש ויותר מרגש .
העניין עם חידושים ומרדף אחרי ריגושים שמלבד העובדה שהעניין די מעייף , לא באמת מצליחים להתפתח , אפשר להיות נהדרים בהתחלות ובסופים ומאוד גרועים בכל התוכן , " הבשר" מה שבעצם הוא החלק המהותי.

הרבה יותר קל שמבצבץ השעמום הזה לזנק לומר " טוב , כנראה שזה לא זה! " ולעבור לקשר הבא
וזה באמת יכול לעבוד לתקופה מסוימת לאחר מכן המרדף אחרי "ריגוש חדש ונוצץ" עם רף התמכרות הולך וגובר ( כן גם זו התמכרות ) מתיש , מעייף וכמו כל מרדף אחרי דבר שאינו במת קיים מרוקן ומתיש פיזית ורגשית, עד שמגיע הנקודה שעוד לפני שמתחילים משהו , כבר מוותרים למי יש כוח לכל הריטואל הזה בכל פעם מחדש. 

© Lila Benharush 


מערכות יחסים , כמה מורכב וכמה פשוט באותה נשימה, כל קשר עם אדם אחר יש בו מורכבות כל קשר כזה מהווה מראה לצדדים הטובים ולצדדים הפחות טובים בנו.
אמנות הקשר הזוגי האינטימי בין גבר לאישה, מביא את הקונפליקטים והשיקופים בצורה הכי חדה והכי בולטת שרק אפשר וגם בקלות רבה אפשר לגלוש עם כל מערכת יחסים לשגרה משמימה ומכאיבה.

כל קשר שמתחיל באהבה בצחוק ושמחה גדולה טומן בחובו את הצד ההופכי גם את השעמום , הדכדוך והשנאה , ככה זה בטבע כמו יין ויאנג גם בקשר הזוגי יש שני צדיים לכל מטבע , החוכמה היא לקחת את רגעי השעמום האלו ומתוכם עם מה שיש לייצר משהו חדש , לייצור מתוך הקיים.

הרי ברור לכל אחד מאיתנו שיש לו קצת שנות נסיון על פני כדור הארץ שמערכות יחסים תמיד מציפות את אותן בעיות, שכל בן זוג שאנחנו מושכים וכל קשר ישוב ויציף לנו את אותן בעיות בדיוק , אולי " הנוף" שונה אך הדפוס נשאר אותו דפוס.

לייצור זוגיות כזו שמתחדשת שמתפתחת ביחד וממציאה את עצמה בכל פעם מחדש , זה אחד האתגרים הגדולים ביותר שיש ויחד עם זאת המתגמלים ביותר שיש.






לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו