דילוג לתוכן הראשי

הודעות לעיתונות ויחסי ציבור גם אתה יכול



  






מה זה בכלל הודעה לעיתונות ??? מי יכול לעשות אותה

הודעה לעיתונות , היא מסמך שנכתב על פי כללים מסויימים ונשלח לעיתונאים כל יום
עיתונאי פותח את יומו בקבלת שלל הודעות כאלו , ומתוכן הוא בוחר מה יענין אותו ועל מה הוא רוצה לכתוב ויוצר קשר
עם איש הקשר שמופיע בפרטי הקשר בסוף ההודעה


אז ת'כלס מה עושים ??? איך מגיעים לתקשורת ואיך יצרים פרסום חינם לעסק שלך ?

כמו כל דבר בחיים גם כאן ישנן מספר אפשרויות 

הדרך הקלה

הדרך הקשה

והדרך החכמה

הדרך הקלה היא פשוט לשלם סכום של בין 3000-5000 ש"ח למשרד יחסי ציבור , להתחייב ל3 חודשי התקשרות
ולהמתין בסבלנות לתוצאות , הבעיה עם הדרך הקלה היא גם העלות הכספית בטח לעסקים קטנים וגם ההתחייבות הארוכה.
רב העסקים הקטנים פשוט אינם יכולים להרשות את זה לעצמם ובכך מוותרים על יחסי ציבור והודעות לעיתונות.


הדרך הקשה, פשוט להתקר או לנדנד  לעיתונאים ללא ידיעת "חוקי המשחק בתחום " בעבר עמדתי בראש ארגון
התנבותי שעבד עם ילדים אוטיסטים בצפון , עשיתי עשרות ומאות פניות לתקשורת ללא תוצאות!!! ככה במשך שנה אף אחד לא כתב מילה
בשלב מסויים  כנראה האקסיטינס נחלץ לעזרתי ושלח לי כתב מקומי מעיתון בגולן שנראה לחלוטן לא משמעותי
האייטם היה אמנם קטנטן , אך הוא יצר אפקט דומינו  ומיד אחריו התחילו  כתבות וראיונות בתקשורת.
אותו עיתונאי גם   ברב טובו סוף סוף הסביר לי איך מתנהלים ע ם עיתונאים

אז להתקשר ללא "סיפור" או מה בדיוק אתם רוצים להשיג מעיתון ספיציפי לא!
לשלוח הודעות לעיתונות לכל הכתבים בלי שום קשר לתחומי התמחות גם זה לא

למה דווקא אני הבנאדם לעזור לכם ללמוד איך להשיג עיתונאים שיכתבו עליכם
?
הדבר הראשון אני בדיוק כמו כל אחד ואחת מכם , הקמתי עסקים קטנים וגם בינוניים והייתי בדיוק במקום שמתלבט בין פרסום
ליחסי ציבור עם תקציב לא מספיק

הדבר השני בשנים הראשונות שלי כמפיקה עשיתי את כל הטעויות האפשרויות עם עיתונאים
אני יודעת לומר לכם מה בדיוק לעשות ומה בדיוקלא לעשות

הדבר השלישי רצו החיים ולאחר 3 שנים שעסקתי ביחסי ציבור גם התחלתי לכתוב בעיתונות אינטרנט ומאגזינים של מוטו תקשורת
כתבתי במעריב, וואלה חיים אחרים ועוד מקומונים ואני יודעת , מה העיתונאי מחפש בבואו לכתוב כתבה חדשה.

אני מביאה איתי נסיון של 10 שנים בהפקה של אירועים בסדרי גול של בין 50-2000 איש ויחסי ציבור של עשרות אירועים מוצלחים.

והכי חשוב , גם אחרי הפגישה או אחרי הסדנא אני נוכחת וכל אחד מוזמן לייצור קשר ולהתייעץ בתחום , למה ? כי אני לא מאמינה
" בזבנג וגמרנו " וההצלחה שלכם היא גם ההצלחה שלי , ואני אוהבת להיות מחוברת להצלחה


מה אני לא יכולה לעשות בשבליכם


אני לא עובדת עם אנשים שלא רוצים לעזור  לעצמם או לא מאמינים במה שהם עושים 

אני לא אתן לכם " מתכון אינסטנט לכתבות " ויפזר הבטחות שווא, אני אתן לכם כליים לעבודה שבועית קבועה שבאחריותכם לעשות


אז מה כן ? הדרך החכמה ? התשובה כמו תמיד  ידע! פשוט לדעת איך לעשות את זה
 

באמצעות פגישה אישית בת 3 שעות תוכלו ללמוד וגם באמצעות סדנת יום  של 6 שעות
בה תקבלו את כל המידע האפשרי
עוד פרטים על הסדנא תמצאו כאן 


בהשוואה למשרד יחסי ציבור  העלות היא מצחיקה והיתרון  הגדול שבפגישה או  בסדנא
תוכלו ללמוד לשלוח הודעות לעיתונות וליח"צן את עצמכם מבלי להיות תלויים במשרד יחסי ציבור

הידע הזה הוא לא חד פעמי אלא ידע שישרת אתכם ואת העסק שלכם לאורך זמן!
תחשבו כמה עולה לכם פרסום חד פעמי בעיתון גם במקומון מודעה אחת קטנטנה תעלה לכם לפחות 1,000 ש"ח 
ולא תמיד תביא איתה תוצאות

במחצית מעלות פרסום הודעה בעיתון , 420 ש"ח בלבד !  תוכל להפגש איתי
לקבל את המידע המתאים וגם רשימת עיתונאים שמותאמת לעסק שלכם ולייצור לעצמכם יחסי ציבור
לטווח ארוך ללא תלות או התחייבות למשרד יח"צ כזה או אחר
 

אם אתה רוצה להעמיק ולהבין גם איך לשלב , יחסי  ציבור , שיווק  ועבודה עם רשתות חברתיות
אתה מוזמן להתקשר עכשיו 052-6788827
ולהבטיח את מקומך בסדנת היח"צ הקרובה


לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו