דילוג לתוכן הראשי

קוד המגנוט- דרכים מעשיות להעצמה ולהגדלה של השפע וההצלחה


קוד המגנוט- דרכים מעשיות להעצמה ולהגדלה של השפע וההצלחה  בתחום העיסוק האישי, העסקי או הארגוני מאת: אוריאלה פז מורין 



יישום "חוקי הרוח" הוא בעל השפעה בעולם העסקים ועשוי להביא לשפע ולהצלחה כמו שהוא מביא ביתר תחומי החיים. הפעולה הנדרשת לצורך הגדלת כמות לקוחות, הכנסות או הצלחה במימוש הפוטנציאל הגבוה- מתרחשת כאשר אנו לומדים כיצד להפעיל את קוד המיגנוט.

מהו המגנוט?
ממש כפי שכדור הארץ הינו שדה מגנטי רב-עוצמה, כן אנו, כמיקרו-קוסמוס, הננו בעלי כוח משיכה מגנטי. אנו ממגנטים ומושכים אלינו מציאות, חלקה באופן מודע, וחלקה באופן לא מודע.
המציאות שלנו מורכבת מהיבטים נפלאים וחיוביים, אך כוללת בתוכה גם צדדים פחות רצויים, כמו תקיעות, קושי במערכות יחסים, העדר כסף, בריאות וכד'.
אנו מושכים אלינו, שלא במודע, מציאות לא רצויה, מתוקף דפוסים הפועלים במערכת שלנו.
ה'מגנט' שהוא אנו עצמנו, משדר בכל רגע ומקרין את ה'תוכנה' שלנו.
על כן, כדי ליצור שינוי במציאות חיינו- נשנה את המגנט הפנימי, ובהתאם לשדריו- תתמגנט ותימשך המציאות הרצויה אל חיינו.
המגנוט הינה פעולה משולבת אותה אנו יכולים ליישם בכל תחומי החיים (מערכות יחסים, שפע, קריירה, בריאות, לימודים וכו') ומטרתה: בריאת המציאות הרצויה לנו וזרימה בנתיב החיים בקלות רבה יותר, בשמחה, שפע והגשמה.

איך ממגנטים ומגשימים את משאלות לבנו? ישנם מרכיבים רבים לתהליך שבו אפשר למגנט ולהגשים משאלות והפעם אתייחס לשלושה מהם, עם דגש על התחום העסקי:
מודעות
המודעות מהווה בסיס משמעותי ליצירת כל שינוי בחיינו. היא מתייחסת ליכולת שלנו לזהות דפוסים, מחשבות, רגשות ואמונות המעכבים אותנו מלהגשים את משאלותינו. עצם הזיהוי מהווה כברת דרך משמעותית ליצירת השינוי. לאחר תהליך הזיהוי עלינו לשנות ולהמיר אותם במחשבות ואמונות תומכות, אוהבות ומחזקות. האמונות שלנו יוצרות את המציאות שלנו. אנו מניחים הנחות לגבי טבעה של המציאות, ומשום שאנו אלו שיוצרים את מה שאנו מאמינים בו, יש לנו "הוכחות" רבות לאמיתותן של אמונותינו. יחד עם זאת, לא תמיד הובילו אותנו אמונותינו למחוז חפצנו ורובנו היינו רוצים להיטיב את התנסויותינו. מדוע לא לנסות דרך אחרת שעובדת? זכרו שבעזרת גמישות ופתיחות אתם יכולים לשנות את אמונותיכם וכך לשנות את התנסויותיכם.
הנה כמה דוגמאות להמרת מחשבות בתחום העסקי:
אמונה מעכבת: "המצב בשוק קשה מאוד. אין סיכוי שאצליח".
אמונה תומכת: "אמונותיי יוצרות את מציאות חיי. אני מאמינ/ה בשגשוג ובהצלחה הבלתי מוגבלים שלי".
אמונה מעכבת: "העסק הזה יכולה למכור/להניב מקסימום של כך וכך ש"ח לחודש".

אמונה תומכת: "הכנסותיי, או הכנסות העסק, הולכות וגדלות. אני מרשה לעצמי לקבל יותר ממה שחשבתי אי-פעם שהינו אפשרי".
חשוב להשתמש באמירות אלה בלשון הווה אחרת משאלותינו יתגשמו תמיד בזמן "עתיד".

אלה הן דוגמאות מתוך מגוון אינסופי של אמירות ואמונות תומכות שפע והצלחה. בחרו לכם אמירה משמעותית תומכת אחת (אני ממליצה על מיקוד) והשתמשו בה באופן אינטנסיבי במשך שבועיים לפחות. אני ניסיתי זאת עם האמירה: "אני אוהבת את עצמי, אני מעריכה את עצמי", ובתוך שבועיים השתנו חיי וחיי הארגון שבו עבדתי. כדאי לזכור לחזור לאמירות הפנימיות המחזקות גם כשמתרגלים דברים נוספים הקשורים למגנוט.
פעולה
אנו חיים בעולם פיזי, עולם העשייה ועל כן לא נוכל להסתפק בתהליכי מודעות, מדיטציות ושאר ענייני רוח. עלינו לנקוט בפעולה או מעשה התואמים את "חוקי האדמה" ולמשל בתחום העסקי לשאול את עצמנו: איזו פעולה נוכל לנקוט כדי להשיג את מטרותינו? מה עלינו לעשות כדי למגנט שפע והצלחה לעצמי או לעסק או לארגון?
הדמיה / החזייה
בסדנאות לקידום עובדים לתפקידי ניהול משתמשים לא פעם בתרגיל קצר שבו מתבקש העובד לבטא כיצד הוא רואה את עצמו בעוד 5 שנים? ובעוד 10 שנים מהיום? הרעיון פשוט: חזון בורא מציאות. ללא חזון, ללא חלום, ללא אמונה - אין למציאות שלנו רף, אתגר, להתקדם אליו. בכל מקרה, אנו יוצרים את מציאות חיינו והשאלה היא אלו תכנים ממלאים את החזון הפנימי שלנו - האם אלה הן אמונות מעכבות או כאלה המקדמות שפע והצלחה? אנו רוצים להיות במקום של בחירה מודעות באמונותינו, ומתוך כך במציאות חיינו.

חישבו איפה הייתם רוצים לראות את עצמכם, או את העסק שלכם, בעוד 5 או 10 שנים. אפשרו לעצמכם לדמיין זאת ולזרום עם החוויה. דמיינו את עצמכם מגשימים את משאלת לבכם. כיצד נראה יום בחייכם משיש לכם את משאלתכם? איזו תחושה פנימית מלווה אתכם? באיזה מצב נמצא העסק שלכם או השפע האישי שלכם משהגשמתם את משאלתכם?
דמיון - חזון - חלום - בוראים מציאות! השתמשו בהם!

והרי לכם מפ"ה להתמצאות בנתיבי משאלות הלב שלכם: מודעות - פעולה - החזייה.


שלכם באהבה,
אוריאלה



 אוריאלה פז מורין 
מתמחה בהנחייה לשינוי ופריצת דרך 











לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו