דילוג לתוכן הראשי

אותו מקום , זווית שונה: לאן נושבת הרוח גליון 95






4.1.12 * גליון  95
סדנאות התפתחות אישית מודעות
שלום אנשים אהובים
לפעמים שחוזרים למקום ישן שהיינו בו נדמה לנו שהכול נשאר אותו הדבר,ובכל זאת משהו שונה, מעיין סיפרלת חיים שכזו שבכל שלב אנחנו רואים את הדברים ממקום אחר
ובעצם רק שחוזרים לסיטואציה ישנה- חדשה אפשר לראות איפה גדלנו וכמה התפתחנו, הזמן , החיים והטבע שלנו עושים את שלהם לחלק מאיתנו זה גורם להקשיח עמדות לחלק מאיתנו להפסיק להתנגד ולהתרכך 
 בחודש האחרון , חזרתי למקומות רבים שפתאום ראיתי אותם מנקודת מבט לגמרי שונה וחדשה למרות שהמיינד מנסה חזק למשוך לדפוסי החשיבה המוכרים כבר הצלחתי "לאלף" אותו קצת...השנה נפרדנו גם מ2011 שהייתה ללא ספק שנה מטלטלת ומעוררת בכל רחבי הגלובס אולי כחלק מהשינוי התודעתי של 2012 אולי פשוט , כי עוד אנשים באקסיטינס החליטו לשבור אצלהם במיינד כמה תבניות.
וכמה חדשות טובות, מהרעות יש בשפע ...בחודש פברואר מגיע אלינו אחד המורים הגדולים בזמננו וירש בכבודו ובעצמו במשך 9 ימים וירש יעביר כאן אירועים , מדיטציית אום וקבוצות עוד פרטים מדוייקים יעלו בהמשך , בינתיים אתם מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק ולהפיץ את הבשורה הלאה 
וגם במסגרת השינויים הרבים , השבוע שודר ראיון טלווזיוני איתי בערוץ 10 על ציור אינטימי ואפילו הצלחתי להיות מרוצה מהראיון , עדיין לא עלה לאינטרנט הראיון מבטיחה בפעם הבאה לשלוח לכם קישור ומה עוד? בהמשך מידע על כמה סדנאות שיכולות לפתוח לכם את 2012 עם האנרגיה המתאימה  לשנה שכזו
אהבה וימים מוארים
לילה
גוזרים קופון
קורס ™ Time Line TherapyNLPPractitioner
קורס בוקר:  17 מפגשי בוקר בימי שני 10:00-14:00-החל מ-9 ינואר2012
קורס ערב:   22 מפגשי ערב בימי ראשון 18:00-21:30 – החל מ-24 ינואר2012
NLP הוא מידול של מה באמת עובד בשבילנו – בחשיבה, בשפה, בהתנהגות, בבחירות ובביצוען
עוסק בשיפור התקשורת האישית והבין-אישית ויוצר אסופת תהליכים מהירים ויעילים המעניקה מענה ופתרון ל-בעיות, קשיים, פחדים ומגבלות שמפריעות בחיים. נעזר בכוחות הדמיון ובתקשורת עם הלא- מודע.
" Time  Line Therapy "TM -רצף תהליכים וטכניקות המייצרות בזמן קצר מאוד שינוי לטווח הארוך ,  אותם מפתח ד"ר טד ג'יימס (מדריך מוסמך ב-NLPופסיכותרפיה) באמצע שנות השמונים, בהתבסס על תיאורית  "קו-הזמן" – האופן בו בני האדם מאחסנים זמן
דמיון-מודרך–במסגרת הקורס יינתנו הדגשים לשימוש בדמיון מודרך
קורס חוויתי, מעשי - בו ההכרות והלימוד עם הגישות והטכניקות הינה דרך החוויה האישית ותהליך התנסות.הקורס מתאים לכל אדם, לכל מי שמבקש ליצור שינוי בחייו ולהעצים את המצוינות בתחומי חיים.
בסיום הקורס והשלמת מחויבויות הקורס תוענק למשתתפים תעודת הסמכה ב-NLP  Practitioner
סדנת יחסי ציבור ושיווק 16.1.12 רישום עד 12.1.12

סדנא בת 6 שעות שתיתן לכם כלי עבודה יעילים ואפקטיביים ביחסי ציבור ושיווק אינטרנט שיתאימו לעסק שלכם
ואם אתם אומרים לעצמכם עכשיו " אני לא יודע \ת  יכול\ה לעשות את העבודה הזו ,הרי כדי ורצוי שתדעו גם איך
למצוא את האיש שיעשה את העבודה או לפחות לדעת מה תפקידו
לאלו ממכם שאין זמן להתעמק בפרטים כנסו לכאן מעיין תדריך מקוצר
עלות בהרשמה מוקדמת רק  עד יום חמישי  12.1.12 420 ש"ח
עלות למצטרף על בסיס מקום פנוי 490 ש"ח
פרטים נוספים| 0526788827 |lilabh7@gmail.com
  • קורס "רייקי ומודעות" שלבים I+ II8 מפגשי חוויה שבועיים|
    ימי שני - החל מ- 16 ינואר 2012- * ניתן להצטרף לשלב הראשון בלבד 

    רייקי הינה דרך להתפתחות רוחנית והגשמה, במערב הוכרה ונחקרה אנרגית ה-  רייקי יותר כשיטת טיפול וריפוי טבעית המבוססת על העברת האנרגיה דרך כפות הידיים ובאמצעות כוח הכוונה והמחשבה .

    רייקי  - שיטת ריפוי ואיזון עתיקה צפונת ידע קדום, אשר הושב לימינו אנו ע"י רופא ומיסטיקן יפני ד"ר אוסוי , ומאז עובר ידע זה בשרשרת אינסופית ברחבי העולם .

    החיבור לאנרגיית ה-  רייקי מועבר בתהליך של "כוונון" ומיד בסיום השלב הראשון, בידינו היכולת לטפל בעצמנו ובאחרים.
    אנרגית רייקי משיבה  את ידיעתחיבורנו לאהבה האוניברסאלית הקיימת ביקום.
    הדרך והשיטה ככל נתיבי האמת, פשוטה ומעצימה, מעירה ומגבירה את יכולות הגוף לרפא את עצמו , לפוגג כאב ומתחים פיזיים, נפשיים, מנטאליים, ורגשיים.
    רייקי מעירה את המודעות והאחדות  
    הסדנא מועברת על ידי דינה כספי יו"ר אגודת הרייקי בישראל
סופ"ש של יוגה, תנועה ומדיטציה 19-21.1.12

אנחנו באשרם במדבר יודעים שלקחת פסק זמן, סופ"ש של התרעננות מחיי היום יום, זה עניין הכרחי. לעיתים נחמד להגיע למדבר, ולאשרם בפרט, גם ללא התחייבות לפעילות אינטנסיבית, אך בכל זאת לעבור משהו עם משמעות רוחנית והתפתחותית.

במסגרת סופי השבוע העמוקים-קלילים שלנו, יצרנו עבורכם תוכנית חדשה, המשלבת סשנים של יוגה מעולם ההאטה יוגה, בהקטי יוגה וקרייה יוגה, יחד עם מדיטציות אקטיביות המתמקדות בריקוד ובתנועה, כל אלה בחסות המדבר ומרחביו מעוררי ההשראה.
  |פרטים נוספים | desertashram@gmail.com |052-5999757
ניקוי רעלים מהגוף צום מיצים|18-22.1.12   | bodyflow
ניקוי רעלים המתבצע ע"י צום ושתיית מיצי ירקות ופרות –שיקים עם "חומרי ניקוי" טבעיים,עשבי מרפא ,מינרלים וויטמינים.
שילובתנועה ותרגילים מדויקים, המחזקים את הגוף ומפעילים את מערכות הגוף והאבריםהשונים - כדי לזרז את תהליך הניקוי ולהגביר את תחושת החיוניות.

- תהליכי רגיעה מונחים המאפשרים שחרור רגשות שליליים, מיקוד וריכוז.

במהלך סדנה בת 4-7 ימים ניתן לחולל שינוי מהותי בתחושת הערנות , הבריאות הפיזית , החיוניות הרגשית והנפשית . (פרטים בהמשך)
שלמה אוסדון (דהרמה) , בעל הבנה וניסיון , ארגן מחדש ובדרך ייחודית את כל ההיבטים: הפיזי הרגשי והרוחני
חזית אסטרולוגית שבועית 
מאת: נורה רימון7-13.1.12 
בתחילת השבוע העולם מחייך אלינו כי השמש מחוברת הרמונית עם המוציא לפועל שלה (מרס) וכשהם מסנכרנים ניתן להפיק הרבה אנרגיה והרבה מעש חיובי, אולם, בסוף השבוע מצטרף סטורן העוכר שלוה בהיבט דיס הרמוני ומשרה ענן של מצב רוח קודר וחוסר ביטחון במעשינו.




.
אוהבת גברים עם כל מה שהם משקפים בי מאת: מיכל גזית
הקרב בין המינים עובר דרך הרבה פחדים וחומות הגנה. המאבק החיצוני הזה משקף בעיני קטבים מנוגדים שהם פנימיים בעצם. 
על המסע שלי בין הניגודים ומפגש עם הצדדים האפלים שבין המינים, שבי.
קשובה לאחרונה לשיחות של מאבק מתמשך בין המינים עם אמירות נחרצות, להמשך קריאה
GAZITMICHALI@GMAIL.COM
"אני כבר 10 שנים עם האישה הזו, ומעולם לא נישקתי אותה ככה!"
26-28.1.12 סדנת סופשבוע
כך כתב לנו אחד המשתתפים בסדנה האחרונה לזוגות- "שוקולד ותשוקה זוגית".
במלון בוטיק בראש פינה, סוף שבוע חלומי שכולו שוקולד ותשוקה זה לזו...בואו להתפנק, לצבור חוויות ולקבל כלים שישארו איתכם לכל החיים.
בואו להזכר כמה טוב יכול להיות לכם ביחד!
shiri@want2.co.il |   077-4456404\ שירי לופוביץ -רוצים השניים| 054-6454884

מהי דעה וכיצד היא נוצרה

מאת: שובל אלוני

לכולנו יש דעות, כאלה ואחרות. יש לנו דעות מגובשות לגבי איך החיים צריכים להראות, איך אנשים אחרים אמורים להתנהג, מה הם צריכים לחשוב. אנחנו יודעים מה טוב ומה לא טוב, מה בסדר ומה לא בסדר, מה נכון ומה רע. לרגע איננו מטילים ספק בצורת החשיבה הזו בתוכנו.
כשאני מסתכלת על עצמי לרגע, ,להמשך קריאה
השראה שבועית מדיטציית מוות עם וירש - הקליקו על הבאנר    
 ציור אינטימי - ציור על הגוף כגשר לרגש27.1.12  
שישי בוקר 10:00- 14:00
 

התהליך הוא אינטימי ביני לבין עצמי ולבין הקבוצה שאנחנו עובדים בתוכה ועוזר לנו להבין כמה התניות וטאבו חברתי ישנן סביב גוף ועירום. ובעיקר איך לאהוב את הגוף שלנו בדיוק כמו שהוא בקבלה לא אחרי דיאטה או אחרי שמשהו יהיה בנו אחרת, אלא כמו שהוא כרגע
בסדנא נשלב ריקוד,ציור , מדיטציה ועבודה קבוצתיתעלות הסדנא : 290 ש"ח למשתתפת | פרטים נוספים

 אפשר לייצור מפגש אישי אחד מול אחד שאר הפרטים בטלפון0526788827 

   2.2.12 מדיטציית אום עם וירש
אירוע הפתיחה של ביקור וירש בישראל - עוד פרטים על הקבוצות והמפגשים עם וירש יישלחו בהודעה נפרדת 

למד על הרגשות שלך, שחרר את המתח שלך והחזר לעצמך את השמחה שבלהיות חי.
מדיטציית אום אורכת שעתיים ומוליכה אותך בסביבה תומכת ובטוחה דרך 14 היבטים של ההתנסות האנושית: שנאה, סליחה, אהבה, כח-סבל, אנרגיית חיים, כאוס, ריקוד, עצבות, צחוק, חושניות, שירה, שתיקה, כבוד ושיתוף.

האום היא מדיטציה חברתית המשלבת תנועה, משחק תפקידים וביטוי קולי.
ע"י השתתפות באום אתה יכול לחוות תחושה עמוקה של חיות, חמימות, שחרור ולרכוש שוב את טעם החיים!

ההרשמה תפתח עד סוף השבוע |פרטים נוספים בדף הפייסבוק |

עלות למשתתף מכירה מוקדמת : 135 ש"ח מכירה רגילה 195 ש"ח
                                                                                           
לבכות , לצחוק, לשנוא , לאהוב ולהשתגע על האום הראשון שלי
מאת: לילה
זהו זה , סופית איבדתי את זה הודעתי לעצמי חגיגית מצאתי את עצמי עומדת יחד עם עוד קרוב ל300 איש באחד הפסטיבלים לחוף הים והמנחה רק התחיל את ההסברים ואני הבטתי עליו במבט שהלך והתעקם כל מילה עוד קצת יותר...מה רוצה האיש הזה ומה ייצא לי מזה? לשנוא , לאהוב ,להתאמץ , להתנער , להשתגע , לרקוד, לבכות , לצחוק ,להיות סקסי וחושני , להתרכז , לשתוק , לברך ולהתחבק וכל זה ב4 שעות??? 
הגעתי למדיטציה אחרי שהשארתי את בן זוגי עם צעקה אחת חדה פוגעת והייתי חייבת ללכת קצת לאוורר את עצמי לפני שהמצב יחמיר, ...פסטיבל אמרתי לעצמי פשוט לכי קצת על החוף ותירגעי דבר ראשון תירגעי.להמשך קריאה
מייל זה נשלח על ידי לילה בן הרוש יחסי ציבור                           פרסום בניוזלטר


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש