דילוג לתוכן הראשי

יש לי פוטניצאל !







לקוחה :"אני רוצה למצוא מישהו שיעשה לי את השיווק"

  אני: "כמה כסף יש לך להשקיע? "  

לקוחה: " אין לי "  

אני : "אוקיי , אז למה את חושבת שמישהו ירצה לעבוד איתך?"  

 לקוחה : "יש לי פוטנציאל "...אהה , מלמלתי לעצמי זה בדיוק, בדיוק מה שאמרו לי בבית ספר. 

 אני : "אני מבינה , אז אם יש לך פוטניצאל , אני אשקיע בקידום שלך עכשיו את כל הקידום שלך , יעשה לך עבודת אינטרנט יחסי ציבור ישקיע שעות רק בלגרום לך להצליח ואת לא צריכה  לעשות כלום מלבד מלטפל , לעשות את המוזיקה שלך " אני אדאג להכל ...

" לקוחה :" איזה יופי ! השיבה הלקוחה  והמשיכה אז כמה אחוזים את רוצה - " ואני חושבת לעצמי אלוהים היא באמת חשבה שאני רצינית ....אז זהו שלא . 

אני: " את באמת חושבת שיש דבר כזה - המשכתי ללחוץ? שמישהו יעשה לך את  השיווק ויחסי ציבור ככה סתם? 

" לקוחה: " כן , יש פה פוטניצאל להרבה כסף  " אהה... עוד פעם ההבטחה הבלתי ממושמשת ומיד הוסיפה ואני מוכנה לתת 50% מההכנסות , מהלקוחות שאת תביאי"  

  אני : "תודה , אבל לא תודה , הנה יש פה רשימת אתרים שאני רוצה שתכניסי אליהם כתבות לפחות 2 בשבוע "
  לקוחה :," אין לי זמן " היא משיבה ( רק כרגע דיברנו שאין לך מספיק לקוחות  ויש מלא שעות מתות , לא? )  
אני : " תתחילי בזה "  

 לקוחה : "אויי אבל אני לא כל כך טכנולוגית "  

 אני:" בכל מקרה תצטרכי קצת ידע באינטרנט אם את רוצה לשווק את עצמך, תלמדי  

לקוחה : "טוב אני אבקש מ.. שלי הבת שלי חבר שממש טוב במחשבים בעלי השכן הגנן בקיצור כל התשובות רלוונטיות כל עוד היא לא תצטרך לעשות את זה נשמע הזוי אה?

 אז זהו זה שלא  ברבות מהפגישות עם לקוחות אני שומעת את המשפטים האלו , מוזיקאים , אמנים , מטפלים , מנחי סדנאות ושלל בעלי עסקים קטנים , אתמול הם  החליטו על עבודה עצמאית והיום הם צריכים מישהו שיעשה להם את זה כי אין להם כוח – זה ממש ,ממש לא המציאות !

  אהה...הרבה שיחות ייעוץ שממש נותנות כלי עבודה לשווק את עצמם נגמרים בשיחה בוריאציה כזו או אחרת . המציאות היא טיפה אחרת וגם במידה והגעתם עם סכום כסף להשקעה  ביום שבחרתם להיות עצמאים בחרתם להיות משווקים , גם אנשי יחסי ציבור וגם מנהלים. בקלות היה ניתן לחשוב שמדובר בילדה בגיל ההתבגרות מפתיע אבל לא! 
 
מדובר באנשים מבוגרים שהחליטו לצאת לדרך עצמאית מבלי להבין מה הם לוקחים על עצמם , בלי תוכנית שנתית , בלי פרסום , בלי ידע בשיווק  במקרה הטוב  פותחים איזה אתר ואם הם ממש בעניין הם יוסיפו דף פייסבוק ואיזה  חודש של עבודה  וכמו במחזה מחכים לגודו _ מחכים ללקוחות .

בין לבין כמו בקריז רגעי שהם מרגישים שהם חייבים לעשות משהו , זורקים איזה סכום כסף בלתי הגיוני לחלוטין לרמת ההכנסה החודשית שלהם על איזה עיתון ומאוכזבים קשות שכלום לא קרה והגיעו רק כמה טלפונים וזה במקרה הטוב. 
 
ואז הם מתחילים אולי יחסי ציבור - עושים יחסי ציבור חודש ומרימים ידיים לא אולי שיווק בפייסבוק , בקיצור פיזור אנרגיה נוראי ואי יכולת להתמיד בשום דבר , אחר כך במקרה הטוב הם ייפנו לייעוץ ויבינו שרצוי לעשות סדר בבלגן  וההתמדה היא הגורם המכריע בכל פעולות התקשורת השיווקית, במקרה הרע  הם יתחילו לחזור לאיזור הנוחות  ויחפשו משרה חדשה עד שה" עסק יתאושש" והוא יתאושש אם אתה לא תתחיל להזיז את עצמך ? 
 
אין עסק בעולם פשוט לא קיים כזה שלא התחיל בבנאדם אחד או יותר משוגעים לדבר שהיו מוכנים להשקיע!אם פתחתם עסק תצטרכו לשווק ,להשקיע זמן וכסף בקידום ובלימוד של דרכי שיווק ביצירת תוכנית ארוכת טווח לפרסום, בלי תירוצים.
 
חלק מהדרך היא להבין מה עובד לי? מה השיטה הכי טובה שעובדת בשבילי ולכן תצטרכו להתנסות בפועל לא במחשבות ודיבורים. אם אתם בעלי עסקים שמוצאים את עצמכם אומרים יותר מדי פעמים , אני לא יכול להרשות את זה לעצמי או שאין זמן כסף , לא יודע , רוצה מישהו שיעשה הכול בשבילי תעשו לעצמכם טובה ( וגם על הדרך לחשבון הבנק שלכם ) תסגרו את העסק  ותחזרו להיות שכירים.


מוזמנים להצטרף לסדנאות יחסי ציבור ושיווק  לעסקים קטנים , זה בהנחה שאתם מוכנים לעבוד :-) 
הקליקו על הלינק 

http://lila.mypages.co.il/pages/22981
 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז