דילוג לתוכן הראשי

שחור לבן והרבה גוונים באמצע | לאן נושבת הרוח 204




לאן נושבת הרוח  204                                                                                                    10.12.14
החיים צובעים אותנו בהמון גוונים כל כך הרבה וכאלו שהם כל כך עדינים...

ככל שאנחנו יותר במסע , חידה או איך שלא תקראו לחיים יותר ויותר גוונים נכנסים לקשת , גם דברים בצעירותנו שמבחינתנו היו לא מוחלט פתאום נהפך לכן ...אין שחור - לבן יש יותר גוונים.

שחור ולבן נותנים לנו את המסגרת החיצונית איך אנחנו צובעים את התמונה שלנו בפנים זה כבר הרבה יותר מורכב הרבה יותר יצרתי ופתוחה והמסגרת הזו הצבעים שתוחמים הם אלו שנותנים לנו את המקום האמיתי לצמוח.
לבדוק את הקצוות זה טוב להיות לגמרי בשחור - לגמרי בלבן ורק בשביל להבין ש"קצוות" עוזרות לנו לצייר את תמונת חיינו בכל קשת הצבעים.


בכל דרך ובמיוחד זו המודעת על אף שזה נראה מנוגד דורשת התמדה ואימון בסיסי יומיומי , לפעמים המסגרת הזו משעממת אותנו אנחנו יוצאים ממנה ונכנסים למסגרת חדשה שנראית הרבה יותר טובה וכעבור זמן מה הופס...אותו סיפור חוזר על עצמו רק אם נשאר באותו מסגרת באותו ציור שם יכולה להתפתח יצירה מורכבת , כזו שנכנסת לעומק הדברים ולא נשארת מרפרפת מעל פני השטח.


בתור מי שחיה הרבה שחור - לבן , הרבה או הכול או כלום היום רק אני מבינה ששחור ולבן זה המסגרת ורק היכולת שלי לערבב ולגוונן את הצבעים ולראות איזה צבע אני מבליטה יותר בחיי , היא הדרך האמיתית , להעמקה ואז דווקא בעומק הדברים כל כך פשוטים...ולתמונה נוספים אלפי גוונים.


שלל רעיונות לגוון את החיים מחכים לכם בניוזלטר

ימים יפים ואהבה
לילה


"הקסם בעיר" חניכה לדרך הקסם
11.12.14
 סדנת יח"צ ושיווק   
 7.1.14
כוחו של סיפור -קורס מספרי סיפורים החל מ- 5.1.14
 
ערב חוויתי, תהליכי, עמוק ומרגש מתוך עולם העבודה המופלא של סדנת "הקסם".

מסע כנה, אמיץ וקסום אל חיים של סיפוק, ריגוש ומשמעות.
בהנחייה משותפת של טאריקה ונעמה הנגבי.

עבודה של טנטרה מסורתית הודית, בודהיזם ואושו NLP.
ניצור מרחב עוטף ותומך בו אפשר להוולד מחדש ולוותר על הלא נחוץ.
זוהי הזמנה להתאהב בחייכם מחדש.

כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת -כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות!
גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך באמצעים פשוטים, קלים ואפקטיביים

עד היום כל מי שיישם את הפעולות שניתנו בסדנא הגדיל ב50% ויותר את החשיפה של העסק שלו והצליח
להעלות את ההכנסות
!

לפרטים והרשמה הקליקו על הלינק  http://goo.gl/nx0sd1
או התקשרו - 052-6788827
"הסיפור הוא כמו מים שאנחנו מחממים לאמבט,הוא מעביר מסרים בין האש לעור, והוא מנקה אותנו". (רומי)

משחר ההיסטוריה סיפורים ומיתוסים היוו חלק בלתי נפרד מכישוריו וסל כליו של המרפא, המורה, המנהיג, או מחולל הטקסים.
הקורס מזמין את משתתפיו לצלילה אל תוך עולם קסום של סיפורים, מיתוסים ואגדות, תוך לימוד כליו של מספר הסיפורים באמצעותן סיפור הופך לחוויה טרנספורמטיבית, הן עבור המספר והן עבור המאזין.
בנה לעצמך דיג'רידו בהנחיית גונן בר לב 13.12.14
בסדנה נלמד ונבנה דיג'רידו איכותי ומרשים מאגבה
בעזרת ההדרכה המקצועית של גונן נבחר דידג' מתאים לנו,
 נפסל, נשייף, נצבע, נדביק ונקבל דיג'רידו מותאם אישית לצרכים שלנו
למשתתפים יינתן דיסק לימוד נגינה במתנה.
ג'לאל א-דין רומי - החתונה השמיימית - טקס, מסע, מופע, הילולה 17.12.14
אנחנו נרגשים להזמין אתכם לאירוע יוצא דופן, לילה בלתי נשכח שכולו מסע, טקס, מופע, הילולה, בליל כלולותיו של המשורר הסופי המופלא, גלאל-א-דין רומי.
החתונה השמיימית הינו מושג המתאר את הלילה (17/12) בו ג'לאל א-דין רומי עזב את גופו והתאחד עם ה"אהוב" השמימי. ברחבי העולם הסופי לילה זה נחגג בשירה, מוזיקה, ריקודים וטקסים שונים.

לכבוד לילה זה ולכבוד רוחו הנצחית של רומי, אמני המופע "בואו באשר תהיו" (אלהיה, אסים ונתנאל) מפיקים באהבה גדולה אירוע מרומם נפש ולב שיכלול קטעים מתוך המופע, סדנת סיבוב סופי, זיכר, מוזיקה חיה עם מוזיקאים נפלאים, יין, אקסטאזה, דממה, וצלילה עמוקה אל מעמקי לבנו ונפשנו.עוד פרטים...

הו'אופונופונו  להתאהב בעצמך מחדש! עם מאבל כץ

18.12.14
הו'אופונופונו היא אומנות לריפוי עצמי, יעילה ומאוד מפתיעה בתוצאותיה
לשחרור ולמחיקת בעיות וזיכרונות דפוסים וחסימות בתהליכים של ניקוי, סליחה, הכרת תודה ואהבה.
הו'אופונופונו ישיב לחייך את השלום והשלווה, את הזרימה והשמחה!
האם זה לא מה שכל הזמן חיפשת?
בואו גם אתם לחוות, להתנסות ולהתאהב בהו'אופונופונו!
ועבורכם במיוחד יש לנו הטבה! בעת ההרשמה לסמינר
הקלידו את הקוד:  ANGEL777
וקבלו 50 ₪ הנחה על רכישת הכרטיס.מהרו להירשם! מספר המקומות מוגבל
מפגש היכרות ללא תשלום עם פרויקט דור האחד 18.12.14
הפרויקט הוא מרחב טרנספורמטיבי של הכשרת לבבות והעצמת רוח האדם,
שמכוון לשינוי אישי עמוק  והשפעה לטובה על החברה הישראלית. 
הוא צלילה לעצמנו גוף, נפש, רוח, פעולה, ומציע דרך, ידע, שיטה מעשית וכלים
בואו למפגש היכרות מרגש עם דור האחד ללא תשלום
בערב זה תוכלו להירשם לפרויקט.
עוד פרטים על האירוע באתר: www.dor1.org
סדנת ניקוי רעלים עם שלמה דהרמה 17-21.12.14
חמישה ימים של תהליך טרנספורמטיבי עמוק הכולל צום נוזלים (שתיית שייקים, מיצים, צמחי מרפא ומזונות על) שמטרתו פירוק רעלים עמוקים (כולל פלאק) מכל הגוף. אימון בתנועה, הכולל נשימות, תרגילי כוח, מתיחות וריקוד. עבודה אנרגטית, הכוללת קול, ריכוז, הילינג, ריברסינג וסווטלודג' (אוהל הזעה אינדיאני). הרצאות ויזואליות מרתקות, המקנות הבנה מלאה לדרך חיים זו. 
הסדנה היא כרטיס כניסה VIP לאורח חיים של ערנות, חיוניות, קלילות ונוכחות בגוף הפיזי. עוד פרטים ...
סדנת עומק קונדליני יוגה בהנחיית ברג'יט ונירוונה
18-20.12.14
היוגה היא שם לכלי רחב המאפשר לאדם לחוות את חייו באופן מלא יותר והרמוני. קונדליני יוגה הינה שיטה עתיקה, מדויקת ובעלת עצמה רבה המשלבת טכניקות רבות כמו תנועה, נשימה, מנטרה ומדיטציה  על מנת ליצור איזון, בריאות ושפע ברבדים השונים בחיינו. הטכניקות השונות, כאשר מתורגלות, מייצרות שינויים מהותיים בחיינו ובתפיסת עולמנו.
בתרגולים השונים חווה המשתתף מסע ברובד הפיזי – עבודה על איברים, בלוטות ומערכות בגוף, ברובד המנטלי/רגשי – מעבר דרך אתגרים ומפגש עם פנימיותינו וברובד הרוחני – פתיחת הלב וחיבור לנשמה, למדיטציה ולמהות האמיתית
שחרור מכבלי ילדות עם סוגנדהו
21-27.12.14
מטראומות ילדות לחופש פנימים - סדנת פריימל בהנחיית סוגנדהו.
זוהי סדנת טראפיה מבית היוצר של אושו אשר מועברת על ידי אחת הטראפיספיסטיות הבכירות. סדנה מעמיקה אשר תיקח אותנו למסע בעיקבות הילדות.
לחיות מחדש, לבחור מחדש, לשחרר, לתקן את זיכרונות ילדותך. לאפשר לעצמך התחלה חדשה שתהווה אבן יסוד בחיים שלך.

בסדנה זו נעזר במגוון כלים אשר יעילותם נבדקה והוכחה בעולם. תרגילים מעבודת הפריימאל ביטוי רגשי ופיזי ,שחרור התניות ילדות, דמיון מודרך, תרגילי נשימה, מדיטציה ,NLP ועוד...עוד פרטים...


הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב