דילוג לתוכן הראשי

ניסים ונפלאות, לא רק בחנוכה | לאן נושבת הרוח 205




לאן נושבת הרוח  205                                                                                                    17.12.14
אז מה זה נס? נס הוא אירוע מאורע מפתיע שמתרחש בניגוד לכל כללי ה"הגיון" והגיון אתם יודעים ...הוא לא ממש קיים לפחות לפי תפסתי אחד המשפטים שהולכים איתי שנים הוא של אושו בטח כבר ציטטתי אותו לכם ובהחלט תמיד טוב לחזור עליו.

" לחיים יש דרך משלהם והם לא מקשיבים להגיון , ההגיון שלכם ממש לא מעניין אותם" אושו. 


האמת ניסים קורים כל הזמן, רק אם נדע להבחין בהם ורק אם נוכל לאפשר אותם...כן , כן לאפשר , אולי חנוכה בא להזכיר לנו את קיומם אך עדיין הם מתרחשים כל הזמן כל השנה.

הגוף הפיזי שלנו הוא נס בפני עצמו ! אין בעולם עוד מכונה משוכללת ומדהימה כמו המיינד שלנו רק שלפעמים הוא נהפך גם למגבלה שלנו לאותו אחד בדיוק שמונע מאיתנו לראות את הנסים שקורים כל יום , כל הזמן.
אמנם ממעטים לספר לנו על כך אך מדי פעם גם בחדשות ניתן לראות אותם הכורים מצ'ילה שנשארו בחיים בעומק של 700 מטר מתחת לאדמה אחרי 69 יום חולצו חיים זה לא נס?

כל ילד , כל אדם שפוסע על האדמה הזו שנולד מחיבור אהבה של גבר ואשה זה לא נס? זה נס שכל הזמן קורה ...זה נס שאנחנו יכולים לשלוח מייל לקצה השני של העולם, זה מדהים שיש טכנוגליה שמאפשרת לכל כך הרבה דברים שנראו בלתי אפשריים לפני 20 שנה להיות עכשיו אפשריים.
אז כל זה מובן מאליו זה לא נס? 


יש אנשים שהבריאו מסרטן שכבר כל הסיכוים " הלוגיים " וההסברים המדעיים , אני אישית מכירה 2 כאלו השאלה היחידה היא האם המיינד שלכם מאומן לראות ניסים ולהבין שהכול אפשרי אם רק מאמינים.
ופה בדיוק קבור העניין ...כל כך הרבה שנים , כל כל כך הרבה דעות ומושגים על מה אפשרי או מה לא אפשרי בחיים סוגרים את המיינד שלנו לניסים, למעשה אנחנו אסירים של אותם דעות ומחשבות וכן ניסים לא יכולים להתקיים בתוך ערימת התניות מקובעות בחיים.

אז זה אפשרי , ניסם קורים , ניסים אפשריים אם רק תראו , אם רק תשקיעו מעט אנרגיה בכל יום ביצירת החיים הנפלאים שאתם רוצים מבלי להתחשב במה הגיוני ומה לא הם פשוט ייקרו. 


הנה לכם לכבוד חג החנוכה הצעה שאולי תעזור לכם בחיים בשבילי זה עובד טוב ! לא יודעת איך זה פשוט עובד קוראים לזה יומן אושר כל יום בלילה לפני השינה אני כותבת ביומן 10 דברים שאני אומרת עליהם תודה , ניסים קטנים כאלו וכן גם למצוא חניה בת"א ביום שישי בצהריים בהחלט נס ! וככה מטעינה את עצמי בניסים קטנים שכל יום קורים 21 יום של כתיבה יכניסו אתכם להרגל ועדיין זה תרגול לכל החיים ותראו איך המיינד שלכם יראה המון ניסים.
הכול אפשרי למאמינים ומתמידים :-) 
חג חנוכה שמח עם המון ניסים ונפלאות

ימים יפים ואהבה
לילה


הו'אופונופונו  להתאהב בעצמך מחדש! עם מאבל כץ18.12.14 

 סדנת יח"צ ושיווק   
 7.1.14
כוחו של סיפור -קורס מספרי סיפורים החל מ- 5.1.14
 
הו'אופונופונו היא אומנות לריפוי עצמי, יעילה ומאוד מפתיעה בתוצאותיה
לשחרור ולמחיקת בעיות וזיכרונות דפוסים וחסימות בתהליכים של ניקוי, סליחה, הכרת תודה ואהבה.
הו'אופונופונו ישיב לחייך את השלום והשלווה, את הזרימה והשמחה!
האם זה לא מה שכל הזמן חיפשת?
בואו גם אתם לחוות, להתנסות ולהתאהב בהו'אופונופונו!
ועבורכם במיוחד יש לנו הטבה! בעת ההרשמה לסמינר
הקלידו את הקוד:  ANGEL777
וקבלו 50 ₪ הנחה על רכישת הכרטיס.מהרו להירשם! מספר המקומות מוגבל

כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת -כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות!
גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך באמצעים פשוטים, קלים ואפקטיביים

עד היום כל מי שיישם את הפעולות שניתנו בסדנא הגדיל ב50% ויותר את החשיפה של העסק שלו והצליח
להעלות את ההכנסות
!

לפרטים והרשמה הקליקו על הלינק  http://goo.gl/nx0sd1
או התקשרו - 052-6788827
"הסיפור הוא כמו מים שאנחנו מחממים לאמבט,הוא מעביר מסרים בין האש לעור, והוא מנקה אותנו". (רומי)

משחר ההיסטוריה סיפורים ומיתוסים היוו חלק בלתי נפרד מכישוריו וסל כליו של המרפא, המורה, המנהיג, או מחולל הטקסים.
הקורס מזמין את משתתפיו לצלילה אל תוך עולם קסום של סיפורים, מיתוסים ואגדות, תוך לימוד כליו של מספר הסיפורים באמצעותן סיפור הופך לחוויה טרנספורמטיבית, הן עבור המספר והן עבור המאזין.
ג'לאל א-דין רומי - החתונה השמיימית - טקס, מסע, מופע, הילולה 17.12.14
אנחנו נרגשים להזמין אתכם לאירוע יוצא דופן, לילה בלתי נשכח שכולו מסע, טקס, מופע, הילולה, בליל כלולותיו של המשורר הסופי המופלא, גלאל-א-דין רומי.
החתונה השמיימית הינו מושג המתאר את הלילה (17/12) בו ג'לאל א-דין רומי עזב את גופו והתאחד עם ה"אהוב" השמימי. ברחבי העולם הסופי לילה זה נחגג בשירה, מוזיקה, ריקודים וטקסים שונים.

לכבוד לילה זה ולכבוד רוחו הנצחית של רומי, אמני המופע "בואו באשר תהיו" (אלהיה, אסים ונתנאל) מפיקים באהבה גדולה אירוע מרומם נפש ולב שיכלול קטעים מתוך המופע, סדנת סיבוב סופי, זיכר, מוזיקה חיה עם מוזיקאים נפלאים, יין, אקסטאזה, דממה, וצלילה עמוקה אל מעמקי לבנו ונפשנו.עוד פרטים...

מפגש היכרות ללא תשלום עם פרויקט דור האחד 18.12.14
הפרויקט הוא מרחב טרנספורמטיבי של הכשרת לבבות והעצמת רוח האדם,
שמכוון לשינוי אישי עמוק  והשפעה לטובה על החברה הישראלית. 
הוא צלילה לעצמנו גוף, נפש, רוח, פעולה, ומציע דרך, ידע, שיטה מעשית וכלים
בואו למפגש היכרות מרגש עם דור האחד ללא תשלום
בערב זה תוכלו להירשם לפרויקט.
עוד פרטים על האירוע באתר: www.dor1.org
סדנת עומק קונדליני יוגה בהנחיית ברג'יט ונירוונה 18-20.12.14
היוגה היא שם לכלי רחב המאפשר לאדם לחוות את חייו באופן מלא יותר והרמוני. קונדליני יוגה הינה שיטה עתיקה, מדויקת ובעלת עצמה רבה המשלבת טכניקות רבות כמו תנועה, נשימה, מנטרה ומדיטציה  על מנת ליצור איזון, בריאות ושפע ברבדים השונים בחיינו. הטכניקות השונות, כאשר מתורגלות, מייצרות שינויים מהותיים בחיינו ובתפיסת עולמנו.
בתרגולים השונים חווה המשתתף מסע ברובד הפיזי – עבודה על איברים, בלוטות ומערכות בגוף, ברובד המנטלי/רגשי – מעבר דרך אתגרים ומפגש עם פנימיותינו וברובד הרוחני – פתיחת הלב וחיבור לנשמה, למדיטציה ולמהות האמיתית
שחרור מכבלי ילדות עם סוגנדהו
21-27.12.14
מטראומות ילדות לחופש פנימים - סדנת פריימל בהנחיית סוגנדהו.
זוהי סדנת טראפיה מבית היוצר של אושו אשר מועברת על ידי אחת הטראפיספיסטיות הבכירות. סדנה מעמיקה אשר תיקח אותנו למסע בעיקבות הילדות.
לחיות מחדש, לבחור מחדש, לשחרר, לתקן את זיכרונות ילדותך. לאפשר לעצמך התחלה חדשה שתהווה אבן יסוד בחיים שלך.

בסדנה זו נעזר במגוון כלים אשר יעילותם נבדקה והוכחה בעולם. תרגילים מעבודת הפריימאל ביטוי רגשי ופיזי ,שחרור התניות ילדות, דמיון מודרך, תרגילי נשימה, מדיטציה ,NLP ועוד...עוד פרטים...
לחזור הביתה בהנחיית יהודית גיטה 25-27.12.14
לסיים את השנה בחגיגה חווייתית של האור שיש לך בלב.
סדנת סופשבוע ארוך שמשלב חווייה עם לימוד מעמיק, שמחבר את הלימוד לפרקטיקה היומיומית.
סדנת לחזור הביתה עם גיתה, כדי לחזור לשקט הבסיסי שלך וכדי ללמוד איך לחיות ככה ביומיום!!!
בואו להוציא את האור מבפנים ולבטא אותו בחיים שלכם.
יחד נלמד, נחגוג ונקבל כלים למימוש עצמי ביומיום.
כל זה בנוף המשגע של הגולן הירוק. לינה בצימרים וארוחות צמחוניות.
בעלי עסקים נפגשים - פייסבוק  איך לנצל אותו לטובת מינוף העסק 14.1.15
פעם בחודש ביום רביעי,נפגשים ומכירים בעלי עסקים נוספים.
בפגישה יוכל להשתתף איש מקצוע אחד מכל מקצוע!
חשוב לאשר הגעה מראש מספר המקומות מוגבל.

מה בתכנון?
19:30-20:00 התכנסות ונשנושים.
20:00-20:30 כל אחד מציג את עצמו ואת העסק שלו ב-2 דקות.
20:30 -22:00 הרצאה:כל הטריקים הקטנים שייקלו עליכם את השיווק בפייסבוק.

עלות המפגש 85 ש"ח  יש להירשם בלינק זה: http://lp.viplus.com/bw37
סדנת "הקסם " עם נעמה הנגבי וטאריקה 15-17.1.2015
מסע כנה, אמיץ וקסום אל חיים של סיפוק, ריגוש ומשמעות.
האם ניסית לשנות כבר כל כך הרבה פעמים ועדיין לא הצלחת לגמרי?
ע"י מפגש מפתה במיוחד של טנטרה, בודהיזם ,אושו NLP טקסים סודיים ועוד
נעדכן "תוכנות" ואמונות ישנות ונשתחרר מדפוסים מעכבים,
נלמד כיצד לחיות תוך בחירה חופשית
ואיך להביא את עצמנו במלוא עוצמתנו לחיים מלאי סיפוק, הגשמה ומשמעות.

זוהי הזמנה להתאהב בחייכם מחדש.
עוד פרטים ...


הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש