דילוג לתוכן הראשי

פסטיבל זורבה הבודהה חוגג עשור להיווסדו 3-6.10.12 - הודעה לעיתונות



לפני  עשר שנים ב- 10.9.2002 עלה מעגל ההקמה הראשון והקים את אשראם במדבר , פסטיבל זורבה הבודהה הפסטיבל המוביל של באשראם וחוגג עשר שנים לקיומו של הפסטיבל הרוחני הגדול, המרגש והטוב ביותר שקיים בישראל. 

השנה פסטיבל זורבה הבודהה במגמה ירוקה כחלק מההבנה שרבים מהפליירים והחומרים לשיווק מייצרים זוהמה ,לכלוך ופגיעה בכדור הארץ. 

השנה החליטה הפקת הפסטיבל על שיווק הפסטיבל ללא פליירים, פוסטרים או כל מוצר שיזהם ויפגע בסביבה , כחלק מהמחויבות שלנו לשמירה על כדור הארץ.

פסטיבל זורבה הבודהה יוצר מפגש  ייחודי, עוצמתי ומרגש בין רוחניות עמוקה על כל גווניה וחגיגת החיים בשמחה בלתי מתפשרת.

"זורבה הבודהה" מייצג את האדם השלם. זה שיודע לשחק את משחק החיים ולשלב היטב בין זורבה הנהנתן והארצי, לבין הבודהה המודט והרוחני. זורבה הבודהה מזכיר לנו שהחיים לא חייבים להיות רציניים מדי, ושהמסע שלנו הוא בעצם משחק זורם מלא בהרפתקאות 
.
פסטיבל זורבה הבודהה  הוקם בהשראתו של המורה הרוחני אושו,ופתוח בפני כל אדם הרוצה לחגוג את החיים בצורה מודעת ונוכחת בנווה מדבר מדהים ביופיו בלב נוף הערבה המדברי.
סדנאות מודעות , מדיטציה ריקוד,מופעי מוזיקה משובחים מגוון עצום של סדנאות מתחום ההתפתחות האישית , מודעות ורוחניות עם מיטב מנחי הסדנאות מהארץ והעולם.
למוזיקה יש את היכולת ללא מילים לקחת קבוצה שלמה של אנשים ולייצור אנרגיה שמחה ואחדות. השנה ייקחו חלק בחגיגה המוזיקלית מיטב היוצרים וההרכבים שירימו את האנרגיה שלכם גבוהה ויפתחו את הלב והנשמה. 























מופעי פסטיבל זורבה הבודהה סוכות 2012 שיעוררו את הזורבה שבכם:

SOOF  מופע מרכזי פרויקט רב תרבותי מהמדבריות של אפריקה לישראל
 גיל רון שמע מארח את מוש בן ארי
מהמדבריות של אפריקה לישראל - גיל רון שמע, ממיסדי ההרכבים "שבע" ו"דיוואן הלב" , במופע בכורה לפרוייקט החדש SOOF..   פרויקט רב תרבותי הכולל אלבום, וידיאו ארט ותערוכת תמונות, שנולד במהלך מסעותיו של גיל רון שמע באפריקה. ב 2006 גיל רון שמע היה האמן הישראלי הראשון שקיבל הזמנה רשמית ממאלי (שלא קיימה יחסים דיפלומטיים עם ישראל) להגיע להופעות ומפגשים עם  מוסיקאים מקומיים. ב 2007 נסע לסנגל (בסיוע משרד החוץ)  להשתתפות בפסטיבל GOREE והקלטות עם אמנים מקומיים .
SOOF
הוא התוצאה של מסעות אלו.

גלעד ויטל ( סולן שוטי הנבואה ) במופע עם שירים משוטי הנבואה  ומוזיקה מהאלבום החדש
סולן לשעבר של  להקת "שוטי הנבואה" הנהדרת, חוזר לבמות בסיבוב הופעות ברחבי הארץ שיכלול שירים מאלבומו החדש שבדרך, להיטים מתקופתו כסולן ב"שוטי הנבואה", ו"פשוטי העם" ושירים מאלבום הסולו הראשון שלו, "המכנה המשותף". לגלעד יצטרף בשירה וגיטרות גדי אלטמן, יוצא   The Voice וסלונה של "בוטן מתוק בקרקס".

 דטורה טרייב   Tribal Fusion
 זהו ריקוד חובק עולם תרבויות, מהפנט ועוצמתי, השפה התנועתית מורכבת בין היתר מהמחול הספרדי, המזרחי, הודי, קברט,  היפהופ, וברייקדאנס.
המופע הינו קולאז' מרתק של ריקודים וסגנונות והמוסיקה היא שילוב של מזרח ומערב, מוסיקה שיבטית לצד אלקטרונית.
הרכב הטרייבל אלקטרו-פואטיקה אלקטרונית
"2013" הוא הרכב אינסטרומנטלי, שהמוסיקה שלו  מתאימה לרייבים המוניים בפסטיבלים וגם במועדונים גדולים. זו לא מוסיקת עולם וגם לא תוצר של תרבות הטראנס. במוסיקה שלה אפשר לזהות מאפיינים של ברייקביט, אלקטרו, פאנק (פ' רפה) ורוק. הם כמו די-ג'יי טוב, שמורכב מחמישה אנשים. נדב דגון, בועז בנטור, טל אפרים, יזהר בן-טוב (קלידים) ונדב גיימן, בימים אלו מופיעים שהגיעו משלל הרכבים שונים כדי ליצור להקה אינסטרומנטלית. 2013 ברחבי הארץ לקראת הוצאת אלבום בכורה.
אודליה והסולמייטס במופע רגאיי מטריף
המופע של אודליה והסולמייטס מביא צליל מיוחד, שילוב נדיר בין סגנונות המייצרים הרמוניה מושלמת- מגרובים אפריקאיים ועד פאנק מסול ועד קאנטרי.אודליה מוכרת בתעשיית המוסיקה כיותר מעשור- בין השאר שרה עם פשוטי העם, שיתפה פעולה עם המפיק אלון אדירי,  הופיעה עם "טררם" ברחבי העולם וכיום מופיעה עם "עידן קיי והמובמנט" כזמרת מובילה בהרכב של כ- 11 נגנים וכמובן עם ההרכב שלה "אודליה והסולמייטס".
הפתעה מיוחדת לפסטיבל זורבה Estas tonne
האמן הזה, שהתגלה במקרה בזורבה לפני 3 שנים, חוזר לארץ ויבקר בפסטיבל גם בסשנים אחרים.ההופעה שלו זה מסע, סיפור דרך מוזיקה חובקת עולם ומאזין.את אסטאס אסור לפספס, חוויה חד פעמית. אחד מנגני הגיטרה המוכשרים שייש. הוא צועני רוסי, שמנגן בקרנות רחוב בכל העולם, מוכשר כשד ומעיף לעננים. הופעת קרן רחוב נדירה על במת הזורבה, זו תופעה שלא תקבלו בשום מקום אחר.
מופעים נוספים :
 Rasa  מנגן בחלילי במבוק וכסף מגיל 14, ויצירותיו התהוו כמו חייו בארצות רבות: צרפת, הודו, גרמניה, קוסטה ריקה וישראל. המוזיקה שרסה מנגן לוקחת את המאזינים למסע עמוק ומרפא של הלב .
DJ Tomer OptiMystic Noa Zulu במסיבה המופע של נועה ותומר יקח אותכם בצעדי חפירה קלילים לתוך לילה שלם של מוסיקה, ריקודים ואהבה!
Healing World Music / Mystic Traveler
גרהרד ועינת, אבי אגבבה  
ליאת ציון – התקרבות
מדיטציית 4 האלמנטים   עם שרדהה ואמיר יעקובי, ערן הולנדר וריפלקשיינס 
בנדיש מדיטציה בליווי מוזיקה חיה. - BANDISH

בודהה מתגלה בפסטיבל  במרחב של עשיר ומקורי של פעילויות עומק, סדנאות, מדיטציה ומפגשים ייחודיים לזורבה של מנחים מישראל ומחו"ל שמגיעים במיוחד לפסטיבל.

בפסטיבל קיים מרחב עשיר ומקורי של סדנאות ופעילויות עומק שונות, מופעים ומסיבות, מדיטציות, מפגשים והרצאות, טקסים, סאטסנגים ועוד, כל זאת בתפאורת נוף המדבר הפתוח, בתיבול ארוחות איכותיות, צ'אי-שופ עם עוגות ביתיות ושתייה חמה, שייקים טבעיים ופיצות טריות. בואו ליהנות מאטרקציות מרחביות, מתחמים מגוונים, פינות ישיבה וזולות קסומות. למנוחה יש אזורי קמפינג מוצלים, מדשאות וחדרים המשקיפים למרחבי הנוף קסומים וטבע פראי. את הכל עוטפות מגוון חוויות, דרכן נפגוש את עצמנו ואת מי שסביבנו.

ייחודו של הפסטיבל הוא באינטימיות שלו. שפע הפעילויות המוצעות מתרחשות במגוון מתחמים המפוזרים באזור האשרם ובסביבתו, וכך משתלב עושר פעילויות עם מרחב להתמקדות אישית.























אשראם במדבר נווה מדבר מדהים בלב נופו הפראי של המדבר
 
פסטיבל זורבה הבודהה מתקיים כעשור באשראם במדבר , בית הארחה רוחני המתופעל על ידי  חברי צוות קבועים , מתנדבים אהובים וחברים לדרך.
אשראם במדבר חוגג עשור למעגל ההקמה הראשון , המייסדים :רפיק קמחי - איש תקשורת וחבר לדרך ומוסא - איש סמר, מחלוצי גידול התמרים בערבה, ממביאי הריינבו לארצנו, איש חזון.
במשך השנים גרו ועברו באשרם הרבה חברים יקרים שבנו ועיצבו את אופיו המיוחד של המקום.
ממוקם בשיטים , על כביש40  בין מצפה רמון לאילת וטובל בנופה הפראי של הערבה .
מה עוד אפשר לבקש? חגיגת טבע, מוזיקה משובחת ,סדנאות , מפגשים עם אנשים יפים והרבה אהבה, שתגרום לכם לרצות להישאר ערים כל הלילה תבואו פעם אחת ולא תרצו שום דבר אחר.
כרטיסים
  2-22.9.12    מכירה  מוקדמת : 350 ₪
 23.9.12- 2.10.12  מכירת אמצע : 380 ₪ 
3-5.10.12 מכירת כרטיסים בשער: 410 ₪
5-6.10.12 מכירה בשער לשישי –שבת: 180 ₪

עלות כרטיס כוללת: כניסה לפסטיבל, לכל הפעילויות וללינה בקמפינג מסודר עם מקלחות ושירותים. ***ניתן לשדרג לחדרים בתוספת תשלום ***
מכירת הכרטיסים מוגבלת! בשל הביקוש ונסיון ההעבר בו נסגרו שערים וקופות כבר ביום הראשון מומלץ לרכוש כרטיסים טרם ההגעה למקום.
פרטים נוספים ורכישת כרטיסים :  052-5443349\08-6326508 

 לתיאום אייטמים ופרטים ליח"צ : לילה  052-6788827  lilabh7@gmail.com 







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש