דילוג לתוכן הראשי

חיים בסיפרלה - לאן נושבת הרוח 131







                                                                                                                                                           12. לאן נושבת הרוח 131 |.9.12                                                    



החגים בפתח ומזכירים את המחזוריות האינסופית בחיים, כמו בספירלת ענק שסובבת שוב ושוב את הסיבוב שנראה אותו הדבר אך אם נתבונן לעומק נראה שזה תמיד שונה. 
 
הטבע נע במחזוריות וגם אנחנו  במחזוריות שלוקחת אותנו לראות את הדברים  והסדר החוזר בכל פעם  ממקום  קצת  אחר , לפעמים זה נראה ממש אותו הדבר אותו סרט בדיוק כמו  תסריט שמתעקש למחזר את עצמו...אבל זה רק נראה ככה. 
 
הספירלה הזו של החיים יכולה לקחת אותנו למעלה ולפעמים "אנחנו בסיבוב חוזר " ויורד למטה רק בשביל שנוכל  להשלים את הסיבוב  בצורה הנכונה לנו ואז הסיפרלה תשוב ותעלה למעלה .
כשנראה לנו ששיש מצבים שחוזרים שוב ושוב גם אם הנוף האנושי מסביב שונה ,זו הזמנה מהאקזיסטנס לעצור , ולהתחיל את אותו סיבוב ממקום קצת שונה בחשיבה נכונה וזה תמיד מתרחש בתזמון מדוייק , כמו שרק ,"מפיק העל " יכול לעשות. 
 
תמיד אנחנו נמצאים בתנועה, תמיד בשינויי לפעמים השינוי הזה לוקח אותנו למקומות טובים יותר , לפעמים אנחנו יורדים בספירלה עושים שוב ושוב את אותו סיבוב באותה דרך ומתקשים להבין למה אי אפשר לטפס במעלה הסליל למקום גבוה יותר, עד שנוכל להפנים את הדרך הנכונה לנו. 
 
כמו בטבע, העצים צומחים באותה מחזוריות בדיוק לפי עונות השנה ובכל שנה משתנים , מצמיחים שורשים גדולים יותר ובכל סבב מחזורי עולים לגובה , מלבלבים עם יותר עלים ויותר פירות בכל שנה שחולפת ככה אנחנו בני האדם אשר עוסקים בצמיחה רוחנית. 
 
ראש השנה והחגים  הם תזכורת מצויינת למחזוריות החיים , להביט על הספירלה הזו שאנחנו חיים בה ולהסתכל על איזה " סיבוב " על איזה מעגל  אנחנו חוזרים שוב ושוב ומסרבים בעקשנות לשחרר אותו בכדי לעלות לשלב הבא .
 
הסיפרלה תמשיך להסתובב ואנחנו היחידים שיכולים להחליט לאיזה כייון ניקח את הסיבוב הבא.
 
שנה טובה ,צמיחה ואהבה לכולם


 
לילה
 



פסטיבל זורבה הבודהה
3-6.10.12 

ציור אינטימי-דימוי גוף
11.10.12    

פסטיבל פשוט אמנות 
20-22.9.12




השבט מתאחד מחדש , 4 ימים של מוזיקה אהבה ומדיטציה.
 גיל רון שמע מארח את מוש בן ארי , גלעד ויטל ( סולן שוטי הנבואה ) ,  דטורה טרייב   Tribal Fusion, אודליה והסולמייטס במופע רגאיי מטריף, נועה זולו ועוד, סדנאות מדיצטיה, מסיבות, טקסים והאנשים  הכי יפים. עוד פרטים...

אני רוצה להזמין אותך לחוויה חד פעמית משעשעת ועמוקה שתסייע לך לשקף את הרגשות והחוויות שלך מדימוי הגוף שלך ותסייע לך לשנות ולשפר את הדימוי העצמי שלך. באמצעות מדיטציה, ריקוד ציור ועבודה קבוצתית ואישית נחקור את הרגשות המתלווים לדימוי הגוף שלך ולהשפעה של רגשות אלו בחיים.

לפשוט את הבגדים לחזור לבסיס ולהרגיש את התחדשות האהבה שלנו לעצמנו ולגוף שלנו. שלושה ימים של חגיגה בשיא הטבעיות.
פסטיבל פשוט הפעם יהיה בסימן אומנות, הגוף שלנו כיצירת אומנות. ציור ופיסול בעירום, אומנות הבישול, אומנות הפיתוי והלחימה, אומנות בחרוזים, אומנות היוגה והתנועה.    עוד פרטים...


דרך האמן עם מיכל גזית

12.9 - 5.12.2012

רוצים לכתוב את עצמכם? לצייר מעצמכם?? לרקוד בלי חשבון?? לשיר ולנגן את המוזיקה שלכם?להביא לעולם את הסדנה שלכם?? ללמד את השיטה שלכם? ליצור את העסק שלכם? לשדרג את מערכות היחסים שלכם??



בסדנת דרך האמן נלמד ונתרגל טכניקות עובדות ומוכחות, שמאפשרות לדלג מעל מחסומי היצירה, לזהות את הרצונות/יעודים/כישורים, ולהביא אותם לידי ביטוי.



ב- 15 שנות פעילות של הסדנה, מאות רבות של אנשים הגשימו את החלומות ופרצו לעולם עם עוד מהאוצרות שבהם.

אם קיימת בכם תשוקה והתלהבות לגלות ולהביא עוד מהיצירתיות שבכם, בואו לסדנה הקרובה שיוצאת לדרך
. עוד פרטים...

 

.

פסטיבל  פשוט -אמנות

20-22.9.12

אשרם במדבר מציע מרחב של חופש ואהבה.
ייחודו של הפסטיבל הזה הוא היופי, והריפוי, הטבעיות והאותנטיות של גופנו. להיות ערומים מתי שאתם רוצים, וכמה שאתם רוצים. 
לפשוט את הבגדים לחזור לבסיס ולהרגיש את התחדשות האהבה שלנו לעצמנו ולגוף שלנו. שלושה ימים של חגיגה בשיא הטבעיות. חגיגת העירום מתחדשת וחוזרת למדבר, בואו להרגיש את החופש בלהיות פשוטים ופשוטים.
פסטיבל פשוט הפעם יהיה בסימן אומנות, הגוף שלנו כיצירת אומנות. ציור ופיסול בעירום, אומנות הבישול, אומנות הפיתוי והלחימה, אומנות בחרוזים, אומנות היוגה והתנועה. עוד פרטים...



 




כנס  הטנטרה השישי 

 20-22.9.12

                                                                                                           
כאשר המין והלב נפגשים כנס הטנטרה בבית אורן
שלושה ימים של לימוד אישי וזוגי במגע, תנועה, מדיטציות והרצאות שיעשירו את חיי הרוח, הרגש והמין שלכם.
כ-30 מנחים אשר יעבירו מעל ל-50 סדנאות המיועדות ליחידים וזוגות :איריס יוטבת, שנטי גיטמה, רפיק, חיה אבישג כספי,לימור בנדל, אוהד אזרחי, חן נרדי, סוג'יי ומורן, בועז שגב ועוד
המחיר לכרטיס במכירה מוקדמת (עד ה 6.8) 380 ש"ח.לאחר מכן 430 ₪
לחדרים וכרטיסים:052-4719914 עוד פרטים...
                          


סדנת טיהור רעלים מהגוף מבוססות על טכניקת ריפוי רב מימדי

23-27.9.12

ערב מבוא  לסדנא ללא תשלום  15.8.12  
מטרת הסדנה היא לנקז רעלים מכל רקמות הגוף על-ידי ניהול נכון וטיהור עמוק של מערכת העיכול, להזין את הגוף במזון אופטימאלי, לפתוח את זרימת האנרגיה של הגוף על מנת לחוות חיות מוגברת בגוף רגיעה ושלווה.


שילוב תנועה ותרגילים המחזקים ומפעילים את מערכות הגוף והאברים השונים -  להגברת תחושת החיוניות.תהליכי רגיעה ומדיטציה מונחים המאפשרים שחרור רגשות שליליים, מיקוד וריכוז .                                                      
הרצאות מרתקות על תזונה ומזון אופטימלי,  ניתן לחולל שינוי מהותי בארבעה רבדים:בריאות פיזית, בהירות מחשבה , הקלה רגשנית ורוחנית. עוד פרטים...



 

 



פסטיבל זורבה הבודהה  סוכות 2012

3-6.10.12 

                                                                                                            
השבט מתאחד מחדש ,4 ימים של מוזיקה אהבה ומדיטציה.
לחברי השבט הוותיקים לאלו שיודעי ם כבר ומכירים שזורבה הוא מדהים , מפתיע ומרגש בכל פעם מחדש.
אז מה מחכה לנו השנה ?מופע מרכזי  "סוף" של גילרון שמע וחבורתו המוטרפת מארחים את מוש בן ארי, המופע של אודליה והסולמייטס וגלעד ויטל ( סולן להקת שוטי הנבואה ) ועוד אמנים שיחשפו בקרוב ...
וגם הסדנאות הכי טובות שתמצאו מנחים מחו"ל, מסיבות מלאות בג'וס ושמחה בלתי מתפשרת. עוד פרטים ...


סדנת יחסי ציבור ושיווק  לעצמאים  ועסקים קטנים 

18.10.12

בוא לגלות איך גם אתה יכול לעשות יחסי ציבור ושיווק לעסק שלהם בעצמם באמצעים פשוטים, זמינים ושאינם דורשים השקעה כספית נוספת. אתה יכול עכשיו לקחת אחריותעל העסק שלך להגדיל את המכירות שלכם ב20% בתוך חודש של עבודה באמצעים פשוטים קלים שמביאים איתם תוצאות מוכחות !
 
גם אתה יכול לרתום את התקשורת לטובת העסק שלך ! ולהגיע לתוצאות פרסום אפקטיביות יותר וזולות יותר מהפרסום הרגיל ולהגיע לקהל לקוחות רחב יותר!
 


פסטיבל נאטארז' ה-13 מתעוררים לאינסוף במצוקי דרגות

8-10.11.12

שלושה ימים של ריקוד, מוסיקה, מדיטציה ועוד מגוון פעילויות איכותיות ומהנות. נחגוג בלב המדבר הקסום, באווירה משפחתית ואינטימית וביחד ניצור מפגש אנושי מרגש וחם.
גם השנה, נתענג על סדנאות, מדיטציות, מנחים חדשים לצד ותיקים, הופעות איכותיות וריקוד משחרר. הכל משובח כמו תמיד ואף יותר.בין ההרכבים והמנחים השנה:להקת סומסום- לייב נאטראז עם אמיר יעקובי-טרייבל דאנס, בהרכב מיוחד.

גבי ניצן ~ שי אביבי ומיכל ליבידינסקי ~ ארנינה קשתן ~ שיר סופר ~ גרהרד ועינת ~ עדית פאנק ~ סוגנדו (גרמניה, פונה) ~ גיטמה (גרמניה, פונה) ~ שאקורה (איטליה , פונה) ~ ~ שרדהה ~ רישי ~ סוג’יי ומורן ~ אסטאס טוני ~ ועוד רבים
..





Primal Transformation עם שאקורה


13-17.11.12  

כל האינטראקציה שלנו עם העולם מבוססת על הילדות שלנו. אנו רואים את העולם דרך המשקפיים של הילד הפגוע שנמצא שם בפנים.
אנו לא מסוגלים לראות את המציאות האמיתית של הדברים מבלי להיות מוטים רגשית או מחשבתית מחוויות העבר שלנו.

בסדנה נעבוד על אבא ועל אימא, נטפל בדפוסים, מנגנונים, התניות, קולות שרצים לנו בראש, מצבים רגשיים שתוקפים אותנו ואנו לא יודעים מהיכן הם באים, כתוצאה של שנים של אווירה מסויימת בבית ונסיבות הילדות של כל אחד מאיתנו. נלמד לזהות את הילד הפנימי בתוכינו אשר משווע לקצת יחס מאיתנו. נראה עם אילו קולות ואילו תפקידים אנו מזוהים בחיינו ונלמד כלים להתמודדות כאשר נזהה מהיכן באים המצבים הללו.
עוד פרטים...






הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן

לפרסום סדנאות בניוזלטר :  לילה  052-6788827
lilabh7@gmail.com












תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו