דילוג לתוכן הראשי

איך לעשות פרסום מוצלח לעסק שלך ?

 




פרסום ועוד פרסום מהו פרסום אפקטיבי בשבוע האחרון איכשהו הגיעו אליי  מלא אנשים שהם צועדים את צעדיהם הראשונים בעולם  השיווק ויחסי הציבור. 
אחת ספרה לי שהיא חילקה פליירים בכל איזור מגוריה ולא קיבלה תוצאות אז התייאשה לאחר פעם אחת , השנייה ביקשה לפרסם פעם אחת בלבד וציפתה לקבל תוצאות זה פשוט לא עובד!


יחסי ציבור , שיווק ופרסום באופן נקודתי וחד פעמי לא מביא את התוצאות הרצויות, פרסום במדיות הגדולות יכול להביא למבול של טלפונים ליומיים- שלושה שבוע אם עשיתם אייטם טלוויזיוני ממש מוצלח ואחרי זה דממה זיכרון מאוד קצר יש לנו , ביום ממוצע אנחנו חשופים לכל כך הרבה פרסומים שאין מקום לכולם... לכן רק מי שמתמיד בסופו של דבר קוצר פירות .


חלוקת פליירים חד פעמית גם היא מחולקת לאלפי אנשים אינה יעילה אם לא נחזור עליה שוב ושוב לכן עדיף לחלק פליירים לאוכלוסיה של 1,000 יותר מצומצמת וממוקדת במשך 3 חודשים כל שבועיים מאשר לחלק 10,000 פליירים ביום אחד.


כל עסק הפקה או מטפל עובד עם תקציב מוגבל  מראש השאלה היא האם לפזר בכל מקום או להתמקד -
אם יש לנו תקציב של 1,000 ש"ח לאינטרנט ואנחנו מפרסמים נניח ב10 מקומות ברשת באופן חד פעמי לא עשינו כלום. 

בדיוק את אותו תקציב רצוי לקחת ולהשקיע ב2 מוקדים בלבד ובתנאי שתהיה חזרתיות. 


נכון , חברות גדולות אתם אומרים  יכולות אני לא , האמת פרסום , שיווק יחסי ציבור קבועים הם הוצאה קבועה בעסק בדיוק כמו תשלומי החשמל  והמיסים הם חלק מהוצאות "הבוקר טוב " החודשיות שלנו  וגם אם הן מוגבלות ל500 ש"ח בחודש הכסף הזה חייב להיות מושקע בכל חודש בצורה יעילה ואפקטיבית שמתאימה לעסק שלכם ומהווה חלק חשוב שרצוי לקחת בחשבון בזמן בניית התקציב השיווקי השנתי שלכם.
עכשיו תגידו שאתם עובדים בלי תקציב קבוע מראש אלא לפי מה שיש ... טעות ! רוצו לבנות אחד כזה וזה לא משנה כמה בדיוק אתם מכניסים בחודש.

לקרוא עוד היכנסו לאתר https://www.lilabenharush.com/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו