דילוג לתוכן הראשי

למה אתם נצמדים ? לאן נושבת הרוח 179


 
 

לאן נושבת הרוח  179                                                                                                         4.12.13

ככה אנחנו בני האדם מרגישים יותר נוח נצמדים להרגלים, לרגשות, לאנשים , למקומות העיקר משהו בטוח והבטוח הזה זה בכלל נכון? למה אתם נצמדים לעבודה שהתאימה לפני שנה וכבר לא רלונטית? לחברים, למשפחה ? 

הצורך האובסיסבי שלנו בבטחון ובתלות למעשה מנתק  אותנו  מזרם החיים הטבעי, אז  למה אתם נצמדתם בחוזקה? לאהוב שלא רלוונטי , לבית שכברלא משרת אתכם? חבר שמילא את תפקידו והלך , אולי למקום מסויים? עבודה מסויימת? ואולי אנחנו יצורים כאלה שנהנים לסבול ולנו היהודים כנראה יש התמחות עולמית בעניין דורי דורות...חחח
האמת שהצמדות היא מילה מאוד עדינה לתיאור של הפחד לאבד...כן מרב הפחד לאבד אנחנו נצמדים ומקבעים את עצמנו ככל שהגיל עולה ככה אנחנו זקוקים ליותר ויותר " עוגנים"


 כמו ניילון  נצמד ודביק לטראומות שלנו לפחדים שלנו לרגשות שלייליים , עד שהם כל כך צמודים ואחרי כל כך הרבה שנים מי יעיז בכלל להסיר אותו, כל אחד והכלא שלו זה כלא פתוח השער פתוח אבל מעטים יוצאים והם נחשבים ללא נומטיבים "משוגעים"
למה אנחנו לא נצמדים באותה שמחה לאופטימיות שמחת חיים וצחוק? מקיפים את עצמנו בחומות של ביטחון אנשים, חפצים , מקומות ,טראומות , פחדים ולמה אנחנו לא נצמדים לאמון בתהליך החיים?


מי שנצמד לשמחה ולאהבה נחשב מטורף לא מין "השורה... "
הטבע והאקזיסטינס המדהים תמיד  נותן תשובות ...תראו עץ  גם באמצע ערי הבטון והפיח יכול להבהיר עד כמה מגוחכת ההצמדות הזו ועד כמה לא טבעית וכן אנחנו וטבע אחד פשוט הוא עדיין זוכר מי הוא אנחנו קצת פחות.


 תארו לכם עץ שצורח על הרוח..."היי אל תקחי לי את העלים" , תארו לכם עץ עומד עירום בשלכת רועד ומתנודד מצד לצד  סובל  ומיילל ,כי אין לו עלים עכשיו? נכון זה נראה מגוחך ??? ואנחנו לא מגוחכים קצת ???
שאנחנו מתקוממים סליחה זה שלי!
וזה בכלל לא משנה אם מדובר באנשים או חפצים, חוץ מאיתנו גופנו כלום לא שלנו האמת אפילו חלק מהמחשבות והתבניות שהורגלנו אליהם לא תמיד אנחנו אז מי אנחנו?

אנחנו הכול ולא כלום, דרך אגב השער פתוח אתם מוזמנים לחיים.

ימים יפים ואהבה
לילה

רטריט מהתעוררות להארה

26-28.12.2013 
יחסי ציבור ושיווק תהליך אישי קורס נושאי המפתח - קורס אימון רוחני, דינאמי והוליסטי 9.12
סהרטריט היא סדנה מרוכזת בת חמישה ימים שמטרתה לסייע למשתתפים לגלות "מי אני?" ולסיים את החיפוש.
 הרטריט מתקיים בשתיקה.
הרטריט היא סדנה מרוכזת בת חמישה ימים שמטרתה לסייע למשתתפים לגלות "מי אני?" ולסיים את החיפוש.
הסדנה מתרחשת במדבר וכוללת מדיטציה, חקירה עצמית, סטסנג ומפגשי שאלות ותשובות  עם דיה והרידס. הרטריט מתקיים בשתיקה.
אם אתה רוצה להגדיל את הכנסות העסק וללמוד איך ליח"צן  ולשווק את העסק שלך  בעלויות נמוכות ויחד עם זו בצורה אפקטיבית.
עצמאים ועסקים קטנים יכולים לעשות יחסי ציבור לעסק שלהם בעצמם באמצעים פשוטים, זמינים ושאינם דורשים השקעה כספית נוספת
אני מזמינה אותך לתהליך אישי , המותאם לך ולצרכי העסק שלך , בו תקבל כלים פשוטים , נגישים ויעילים לצמיחת העסק והגדלת כמות החשיפה שלו..
אימון דיאנמי , רוחני  והוליסטי לאנשים שעובדים עם אנשים.
חוויה אישית יוצאת דופן ומצמיחה  לקבלת כלים עוצמתיים למאמנים  , מטפלים ותרפיסטים.
20 מפגשים עם יסודות האימון , תרגולים וכלים  המכשירים  כל אדם שמענויין להתפתח ולהוביל אנשים נוספים  ליצירת מציאות חדשה , פורצת גבולות המביאה איתה תוצאות מוכחות וברורות בכל רבידי  החיים.
 
 
סקס , דייטיניג והרשת החברתית - איך לזמן את מה שאנחנו רוצים ? 9.12.13
 
העולם השתנה...
את פוגשת בקפה השכונתי את הבחור שעשית לו לייק בפייס הבוקר. את נזכרת שאתמול צפית בפרופיל שלו בדייטינג בוק והוא כמובן יודע על כך.מבלבל ?
אולי עדיף לזרוק את האייפון לנהר ( הירקון) ולסגור את חשבון הפייס? ובכלל זה כל כך לא רוחני ולא קרוב לטבע ולמהות.האמנם?
אני רוצה להציע לכם דרך לא רק לקבל את העולם החדש אלא לרכב על סוס הפרא הזה ישר אל השקיעה.
לא רק לשמור על האיכויות שלנו אלא גם להתבטא בדרכים חדשות ולזמן את האנשים שאנחנו רוצים ליצור איתנו קשר.
עוד פרטים ...
עצמת הנשימה עם שרדהה  סדנת נשימות (ריברסינג), ביו אנרגיה ותנועה סופ"ש 12 - 14 בדצמבר
להתחבר מחדש אל עצמי. אל עצמי שמעבר לטייס האוטומטי, אל עצמי שמעבר לשלל ההתניות. להרגיש באמת, לא "בערך". להסכים להסתכן ולחיות ממש ולא בכאילו.
להגיד כן לחיים, כן לנשימה, כן לאהבה, כן לפחד, כן לכעס, כן לעוצמה, כן לשמחה, כן לריקוד, כן לחושניות, כן ליופי הזה שנמצא במקום בו לכל צבעי הקשת יש לגיטימציה לצבוע את החיים עוד פרטים ...

 
חלומות צלולים - פיתוח מודעות בחלום ערב מבוא 23.12.13
רוב בני האדם מבלים כשני שליש מחייהם בשינה חסרת מודעות. מתוך 99 שנה אנו נבלה 33 שנים בשינה ולרובנו המכריע לא באמת יהיה מושג מה קרה במשך הזמן הזה. עם כלים חדשים ותרגול נפתחת הדלת לחיות במודעות בתוך עולם החלומות. בנוסף לצבירת חוויות נוספות אנו נלמד על ריפוי דרך התת מודע, קבלת מסרים על ידי שינוי החלום והתפתחות תודעתית.
בערב זה ינתנו כל הפרטים לסדנת עומק בת חודשיים בנושא , ההשתתפות בערב המבוא - בדאנא לפי יכולתכם ורוחב ליבכם.בואו יהיה חלומי
לפרטים נוספים - אורלי 054-6583853
ובדף האירוע


שבע דקות בגן עדן בהנחיית שרנו
 
4.1.2014
לאמיצות ואמיצים, מסתובבים בחדר עם יותר ממאה אנשים כמוכם ובוחרים את מי שמוצא חן בעיננו.
סדנא חוויתית ועוצמתית... הזדמנות נדירה להתמודד עם המבוכות והחששות....
כמה זמן לוקח לכם להגיע ל6 דייטים ששניכם אמרתם כן ממבט ראשון?
חצי שנה ? שנה ? כאן זה יקרה לכם בשעתיים!!
מה עוד קורה בשבע דקות בגן עדן?מטרת הסדנא היא לתת לאנשים מראה חזקה על ההתנהלות שלהם בהכרות עם המין השני. המשתתפים לומדים מתוך נסיון ישיר איך להתעלות מעבר למבוכה , לקחת בעלות על האינטימיות שלהם, וליצור קשר עם מי שהם באמת רוצים.עוד פרטים...

אושו אינטנסיב מחנה מדיטציה עם שרדהה

9-11.1.14
מחנה מדיטציות אושו, הוא ארוע המתקיים בכל רחבי העולם, בו המשתתפים מוזמנים לחוות באופן פעיל את איכות המדיטציות האקטיביות,
במהלך סופ"ש זה אתם מוזמנים לחוות וללמוד את המדיטציות האקטיביות בחדר המדיטציות הממוזג שלנו. נצא גם למרחב הקסום של המדבר למדיטציות בטבע הפראי שמקיף את האשרם. המדיטציות מונחות ומותאמות למתרגלים חדשים ולוותיקים כאחד. המדיטציות האקטיביות הן כלי מצוין לקחת הביתה.
כל התהליכים מונחים ומוסברים, אין צורך בניסיון קודם רק ברצון כנה ללמוד ולהבין את המהות.
עוד פרטים...
   
שאקטי חורף סופ"ש נשי במלון עדן אין זכרון יעקב 9-11.1.2014

בואי לסופ"ש נשי ייחודי, עמוק ואינטימי  בו נרקום יחד מארג מופלא ועדין,שדרכו ניפתח אל השפע, המלאות והאור שהם מהותנו וטבענו האמיתיים.
ניזכר, ונחגוג את הידיעה, שכל מה שקורה בחיינו בכל רגע הוא שער להתעוררות אל המסתורין,היופי והחכמה האינסופיים שבתוכנו וסביבנו.
עלות האירוח החל מ- 890 ש''ח ועד 1390 ש"ח, תלוי במספר המיטות בחדר. המחיר כולל השתתפות בכל הפעילויות, מיטה בחדר משותף לשני הלילות, וארוחות צמחוניות על בסיס פנסיון מלא.
האירוע אינטימי ומיועד ל- 325 אורחות בלבד.מומלץ להקדים ולהירשם על מנת להבטיח את מקומך. לפרטים והזמנות: www.shakti.co.il    052-367-73-73


 
סדנת ניקוי וטיהור רעלים מהגוף    BODY FLOW 15-19.1.14
מטרת הסדנה היא לנקז רעלים מכל רקמות הגוף על-ידי ניהול נכון וטיהור עמוק של מערכת העיכול, הזנת הגוף במזון אופטימאלי, פתיחת זרימת האנרגיה של הגוף על מנת לחוות חיות מוגברת בגוף רגיעה ושלווה.
הסדנה מגוונת ומלאת פעילויות מרתקות. בנוסף לצום המיצים וטיהור הרעלים משולבים אימוני תנועה ותרגילים המחזקים ומפעילים את מערכות הגוף והאברים השונים, להגברת תחושת החיוניות, תהליכי רגיעה ומדיטציה מונחים המאפשרים שחרור רגשות שליליים, מיקוד וריכוז והרצאות מרתקות על תזונה ומזון אופטימלי
.

עוד פרטים ...
סדנת מפתח הלב בבית אורן 23-25.1.2014
סדנת מפתח הלב היא סוף שבוע מרגש המעניק כלים מעשיים לידיעת הלב ולחיבור מתואם של הצד הפיזי והצד הרגשי –נפשי.
במהלך הסדנא רוכשים המשתתפים ידע וכלים יישומיים מעולם האימון, היצירה, התנועה, המגע,המוסיקה והשאמאניזם המאפשרים לכל אדם לעלות על מסלול ההצלחה להגשמה עצמית וחיים מלאים ומאושרים.
הסדנא מיועדת לכל אדם שרוצה לפרוץ את הגבולות המוכרים לו ולצמוח בתהליך התפתחותי , רגשי וחוויתי .
עוד פרטים באתר


 

הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page

 
לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | פרסום  בניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב