דילוג לתוכן הראשי

פסטיבל פשוט בשבועות 15-18.5.13












 
פסטיבל פשוט מאפשר  לכל אחד ואחת מכם להשיל את הבגדים  בתהליך מדורג וחוויתי באמצעות  חיבור לארבעת האלמנטים  הקיימים בכולנו אוויר, מים, אש ורוח.

  בחברה האנושית ,קיימים טאבואים רבים סביב עירום ,רגשות כגון בושה , כאב ומבוכה מקיפים את המצב הטבעי והפשוט של עירום, בפסטיבל פשוט נחגוג את הגוף שלנו כיצירת אמנות חיה.

פסטיבל פשוט מאפשר לעבור את המחסומים החברתיים שהוצבו לנו ולהיות עירומים , חופשיים ולהשיל מעלינו את הקליפות היומיומיות ולחוות את עצמנו ואת הסביבה ללא שיפוט וללא רגשות של אשמה או בושה.
הפסטיבל  יהיה  הפעם בסימן ארבעת האלמנים, אותן אבני יסוד המרכיבים את כולנו .
כל יום יוקדש לאלמנט אחר: רביעי – אדמה, חמישי – מים, שישי-אש , שבת –אוויר.
בפסטיבל יופעלו שישה מתחמים שונים של עבודת מודעות , סשנים של אנרגיית ארבעת האלמנטים, חיבור ללב , מסיבות , מוזיקה והפתעות.
שוברים את הטאבו , הכאב והבושה סביב עירום וגוף. בפשוט העירום הוא זכות ולא חובה!

במרחב הפסטיבל מתאפשר לנו להיות עירומים ומודעים לכל הרגשות אשר עולים אצלנו בסיטואציה הזו, זו הזדמנות נפלאה לקבל ולאהוב את הגוף שלנו בדיוק כפי שהוא , לקבל את החששות , השיפוט העצמי ולהתגבר עליהם.

כאשר יורדים הבגדים מתקיים תהליך מעניין ומרתק שמאפשר נקודת מבט שונה ומרעננת.
הפסטיבל מיועד לכל מי שמוכן להעז ולצמוח בתהליך מודעות חזק ומרגש, לביישנים שוכנים לגלות אומץ לאוהבי אמנות ציורי הגוף ולאנשים שפשוט רוצים להרגיש חופשיים ומשוחררים מכל התניות החברה מעירום.

פסטיבל פשוט מיועד לקהל נטוריסטים ותיקים, לביישנים אמיצים שמחליטים להעז ולהוריד את הבגדים, לשוחרי אמנות הגוף  ולכל אותם אלו החוקרים את מודעותם והתפתחותם האישית ומבינים שכל קליפה שיורדת מסייעת לנו לראות את עצמנו והאחר בפשטות , ללא שיפוטיות ובקבלה עצמית של הגוף שלי ושל האחר.

מוזמנים לחוות חוויה אחרת , משחררת ומשוחררת מכל המגבלות וההתניות היום – יומיות סביב עירום , לרקוד במסיבות, להשתכשך בבריכת המים ובריכת הבוץ , לשבת על הדשא , להתקשט בציורי גוף ופשוט להיות.

ההרשמה לפסטיבל היא בזוגות בכדי לשמור על אנרגיה נשית וגברית מאוזנת,  מלבד הרשמה משותפת אין שום מחויבות הדדית ביניכם!
המקום  המארח אשראם במדבר בלב נופה  הפראי של הערבה  רחוק מספיק בשביל להתקרב


 אשרם הינו מקום ללמוד ולחוות את עצמך.
זהו בית ספר שבו אתה קובע את קצב לימודיך. כמו שאמר אושו: "בשביל ללמד מדיטציה לא צריך לעשות כלום מלבד לתת אווירה מדיטטיבית" ואכן, עם המדבר הפתוח מסביב, עם המדיטציות היומיות, ועם שלל האפשרויות לעבוד איתנו בגינות ובמטבח, לנוח וליהנות - אשרם במדבר הוא מקום מיוחד שעוזר לפשוט קליפות, להתקרב לעצמנו ולאחרים. לנשום.


את האשרם יזמו לפני מס' שנים רפיק - איש תקשורת ומוסא - איש סמר, מחלוצי גידול התמרים בערבה, ממביאי הריינבו לארצנו, איש חזון.
ממוקם ב"שיטים", על כביש 40 בין מצפה רמון לאילת. טובל בנוף פראי, נווה מדבר מדהים ביופיו. "אשרם במדבר" הוא בית הארחה רוחני, המתופעל ע"י 10 חברי צוות קבועים ועוד מספר מתנדבים אהובים, המארח סדנאות רוחניות שונות בסופי שבוע, פסטיבלים שונים ותרפיסטים מהארץ ומהעולם.


עלות כרטיסים :
29.4-14.5.13 – 309 ₪  לכרטיס
מכירת כרטיסים שער -319 ₪ לכרטיס
תושב ערבה  מכירה מוקדמת -199 ₪ לכרטיס
תושב ערבה מכירת קופות – 219 ₪ לכרטיס
 
עלות כרטיס כוללת: כניסה לפסטיבל, לכל הפעילויות וללינה בקמפינג מסודר עם מקלחות ושירותים. ***ניתן לשדרג לחדרים בתוספת תשלום ***
 | הזמנת כרטיסים  ופרטים נוספים : 052-5443349 | ashram4you@gmail.com
|לתיאום אייטמים ופרטים נוספים: לילה בן הרוש  052-6788827




לאן נושבת הרוח בפייסבוק הצטרפו לרשימת התפוצה של הניוזלטר | פרסום  בניוזלטר | סדנאות יחסי ציבור ושיווק




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו