דילוג לתוכן הראשי

התמסרות לשינוי | לאן נושבת הרוח 162




                                                                                                                                                                    1.5.2013       לאן נושבת הרוח 162                                           

שהחיים דורשים מאיתנו להתמסר לשינוי באופן כמעט אוטוטמטי ודי טבעי , עולה התנגדות ( ככה לפחות אצלי ) משהו דווקא באותם חידושים שמביא איתו הזמן והאקזיסטינס מעורר בנו פחדים ישנים ובעיקר פחד מהלא נודע , מאיך השינויי ישפיע עלינו בחיים והאם השינוי הזה יביא איתו דברים טובים. 

בכל פעם בחיי שבו נדרשתי לשינוי היה את המשא ומתן הפנימי הזה , ביני לבין עצמי האם כדי ?מה יהיה איך יהיה ? סוג של התנגדות המיינד להתחיל לפעול לפי תבנית חדשה ...ולהנחיל למוח שלנו שמהונדס מגיל צעיר על מה " נכון " או " לא נכון " .

יש צורך בהתמסרות מלאה כמו קפיצת אמון בידיים פרושות לעבר החדש מתוך ידיעה ברורה שזו הדרך היחידה.
כי כשהחיים דורשים שינוי ויש קול פנימי שקורא לנו לשנות , אין שום דבר שיכול לעצור את התהליך הזה וההתנגדות ( כמו בכל דבר ) מביאה איתה סבל וחיכוחים מיותרים למול המציאות שמבקשת השתנות. 

שיש קריאה פנימית לשינוי דפוס כזה או אחר בחיים ההתמסרות לתהליך תמיד יכולה להקל עליו , זהלא אומר שלא יהיו כל מיני פחדים בדרך או יעלו במיינד כל מיני מחשבות שינסו לחבל בשינוי ,אך עדיין אלו המצבים שיש להתמסר ולהבין שיש דברים שאין לנו שליטה עליהם ואין נו שום הבנה לוגית לגבי החיים שדורשים השתנות והדרך היחידה לעבור אותם הוא באמון מלא מול הכוח האדירהזה שנקרא חיים ומתוך הבנה שהשליטה היחידה שתתקיים כאן עכשיו וגם בעתיד היא באופן בו אנחנו מתסרים או מתנגדים למה שהחיים מביאים.

כאן ועכשיו בהתמסרות מלאה לשינוי
 בואו לבקר בדף הפייסבוק שלנו :-) הקליקו כאן ודווחו הגעה ב-Like
לילה
פסטיבל שאקטי 13-15.6.13 יחסי ציבור ושיווק תהליך אישי פסטיבל פשוט 15-18.5.13
היום ! יום אחרון לרכישת כרטיסים במחיר מוזל התקשרי למרכז ההזמנות והבטיחי את מ
052-367-73-73
השנה שאקטי מביאה איתה רוח של חיבור להוויה, והתמסרות לפשטות שבנוכחות. היא קוראת לנו להביא אל תוך חיינו נשימה, חיבור לגוף, שקט פנימי, הקשבה וריקוד חופשי עם תנועת החיים, לחזק את האמונה והבטחון בעצמנו, בעוצמתנו ובקסם של הבריאה.עוד פרטים...
אם אתה רוצה להגדיל את הכנסות העסק וללמוד איך ליח"צן  ולשווק את העסק שלך  בעלויות נמוכות ויחד עם זו בצורה אפקטיבית.
עצמאים ועסקים קטנים יכולים לעשות יחסי ציבור לעסק שלהם בעצמם באמצעים פשוטים, זמינים ושאינם דורשים השקעה כספית נוספת
אני מזמינה אותך לתהליך אישי , המותאם לך ולצרכי העסק שלך , בו תקבל כלים פשוטים , נגישים ויעילים לצמיחת העסק והגדלת כמות החשיפה שלו.. עוד פרטים...
פסטיבל פשוט הוא פסטיבל פשוט. הגוף מתמלא באהבה, המאפשרת לכל אחד ואחת את החופש להתפשט לא רק מבגדים, אלא גם מההתניות החברתיות, מהשיפוט והביקורת, ומכל הכובד המסתתר בתוך מארגי כסות הבגדים.

בפסטיבל יהיו שישה מתחמים שונים של עבודת מודעות, סשנים של אנרגיית האלמנטים
הפסטיבל יהיה הפעם בסימן ארבעת האלמנטים. אותם אבני יסוד שמרכיבים את כולנו.עוד פרטים...
הפסטיבל הסופי ה-2 באשראם במדבר 2-4.5.13
לאחר החוויה המרגשת, פורצת הדרך והעוצמתית של השנה הראשונה, היה ברור שמשהו קרה, יותר נכון יהיה להגיד שהייתה תחושה שמשהו מיוחד ונדיר שעדיין לא קרה, קרה, ולכן הפסטיבל הסופי חוזר בפעם השנייה במתכונת יותר רחבה, יותר מ 15 הופעות חיות בשתי במות שונות, 6 מתחמי סדנאות עם מיטב המנחים בתחום שמתכנסים לשם המאורע ואהבה אחת גדולה.

בואו לעוף איתנו ב3 ימים מיוחדים של מוזיקה, ריקוד, התמסרות, חופש והשראה.

עוד פרטים...
"רזי האהבה" סופשבוע רומנטי לזוגות 2-4.5.13
להעצים את הזוגיות ולצאת למסע של אהבה משותף. סדנת סופשבוע ייחודית לזוגות, בה נחווה את רזי תורת הטנטרה העתיקה
ונלמד כיצד להביא אותה אל תוך הזוגיות דרך טכניקות של טנטרה, מדיטציה, נשימות, מגע, תנועה ועוד. בואו להעניק מתנה אוהבים האחד
לשניה ולרקוד יחד את האהבה.
סופשבוע קסום בהנחיית "לגעת בטנטרה"- ד"ר סוג'יי ומורן
לפרטים ורישום מורן- 050-4800660 עוד פרטים...
הסנגהה  מהתעוררות להארה ערב מבוא  תל אביב 6.5.13
הסנגהה היא קהילה ומקום מפגש לאנשים בחיפוש. בעיקר עבור מי שכבר חווה את חווית ההתעוררות הראשונה, אבל גם עבור מי שרק יצא לדרך. היא מרחב תומך ומקום מפגש למי שתשוקתו העיקרית היא האמת. הסנגהה עוסקת בהתעוררות, בשאלה מי אני ומהי הארה? ומטרתה לתת מקום לשאול שאלות, לשתף וכמובן לקבל תשובות והכרה לקורה בתהליך האישי ובאינטגרציה בחיי היום יום.
מי שטרם הספיק להגיע לערב המבוא מוזמן להגיע למפגש היכרות ללא התחייבות..נא להרשם מראש גם לערב היכרות. עוד פרטים...
תיקון ליל שבועות בהנחיית הרבה אלה מי-רום 14.5.13

בואו לתיקון ליל שבועות עצמתי וייחודי מסוגו. מסע עומק לקבלת התורה האישית שלכןם..כאן ועכשיו!
שירת עומקים ולימוד בהנחיית הרבה אלה מי-רום הכוהנת מיכל מעין דון בשיתוף יואל בעל תפילה ונגן גיטרה נדיר..ארינה צימרמן אמנית קול עוצמתית..ואידה נגנית ומרפא בדיג'.
ההרשמה מראש החלה..

עוד פרטים ...
פסטיבל פשוט ארבעת האלמנטים 15-18.5.13
פסטיבל פשוט הוא פסטיבל פשוט. הגוף מתמלא באהבה, המאפשרת לכל אחד ואחת את החופש להתפשט לא רק מבגדים, אלא גם מההתניות החברתיות, מהשיפוט והביקורת, ומכל הכובד המסתתר בתוך מארגי כסות הבגדים. פסטיבל פשוט חוגג את הגוף האומנותי, את עומק הריפוי, את השחרור, את החופש הנמצא בעירום ובשחרור הבושה.
הפסטיבל יהיה הפעם בסימן ארבעת האלמנטים. אותם אבני יסוד שמרכיבים את כולנו.כל יום יוקדש לאלמנט. בפסטיבל יהיו שישה מתחמים שונים של עבודת מודעות, סשנים של אנרגיית האלמנטים,  חיבור ללב, מסיבות מוסיקה והפתעות.
פסטיבל שאקטי  ה13 13-15.6.13
3ימים ו-2 לילות של חגיגה, ריפוי והעצמה, סדנאות, טקסים ומופעים במרחב ייחודי  וקסום.שאקטי השנה מביאה איתה רוח של חיבור להוויה והתמסרות לפשטות שבנוכחות.היא קוראת לנו להביא אל תוך חיינו נשימה, חיבור לגוף, שקט פנימי, הקשבה וריקוד חופשי עם תנועת החיים, מבקשת מאיתנו לחזק את האמונה והביטחון בעצמנו, בעוצמתנו, ובקסם של הבריאה. יום חמישי:  טקס פתיחה חגיגי ומופע פתיחה עם  לאה שבת יום שישי קבלת שבת ומופע מרכזי :  - סי היימן מארחת את מרים טוקאן.
פרטים נוספים ורכישת כרטיסים :052-367-7373
מצאי אותנו בפייסבוק בדף
"שאקטי העצמה נשית". מידע נוסף באתר שאקטי: www.shakti.co.il

הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
לפרסום סדנאות בניוזלטר :  לילה  052-6788827
lilabh7@gmail.com





תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו