דילוג לתוכן הראשי

כן, בדיוק ככה תעוררו מודעות( או חרמנות )



אחרי ששנה שעברה אלפי ומאות אלפי נשים הודיעו איפה הם אוהבות את זה " אחת על השולחן"אחת על הכסא" אחת על הספה" הגיע הזמן לקמפיין חדש כן ככה מעוררים מודעות לסרטן השד , ב2009 פורסמו צבעי החזיות , אחר כך סטאוסים צייצו והודיעו איפה אנחנו אוהבות את זה והשנה מבית הקמפניים היצרתיים של בוא נחרמן את הגברים ואז הם בטוח יחשבו על חולות הסרטן שוב מגיע קמפיין "גאוני"בטוח שהמודעות תתעורר ...חחח 


"את צריכה לרשום את מידת הנעליים שלך(רק מספר) ואחריו את המילה ס"מ וכמה זמן לוקח לך לסדר את השיער שלך בבוקר... זכרי שבשנה שעברה כל כך הרבה בחורות לקחו בזה חלק שזה גרם לטלויזיה הבנלאומית להזכיר את זה וזה לגמרי עזר להעלות את המודעות." 







38 ס"מ ב-10 דקות ...נכון שישר חשבתם על אישה שנאבקת בסרטן השד ! ברור מיד זה התמונה הראשונה שעלתה לכם בראש ... טמטום תהיה מילה עדינה מדי לקמפניים המעליבים האלו

המחשבה שרק אם נשתמש במיניות שלנו יכולה לעורר מודעות לנושא כזה , איך נאמר פוגעת קשות באינטלגנציה של הגברים והנשים כאחד , אז מה הלאה? לאן נגיע ? כביכול מעמד האישה הלך והתחזק בשנים האחרונים אך למעשה הנשים הופכות בימנו  מנוצלות בלי סוף בפרסומות ומכירת מוצרים, זה המסר שעובר גם לילדים ואז מתפלאים למה האלימות ועבירות המין כל כך פופלריות בשנים האחרונות.

פרסומות ומידע שעובר ברשת , ברחוב ובכל מקום נושאים איתם מסר תת הכרתי והמסר היום הוא פשוט תיתנו לנו סקס , פרובוקציה ונלך שבי אחריכם ...הכל לגיטימי אפילו קמפיין  של מעצב שיער שלדעתו השיער שלך ואת צריכים להראות טוב בכל מצב גם אחרי שדופקים לך מכות( כן, תתאפסי על עצמך ותסדרי שיער ) הוא לא רק מדאיג מעורר חרדה איומה , איפה המודעות? איפה האחריות לדור החדש שגדל וואלה נראה לי שמזמן עברנו את הגבול ...גם לפני שנה בקניון ארנה לא הבינו על מה המהומה שהם פרסמו תמונות של אופנה ... 

בסופו של דבר שם הקמפיין הורד על ידי נשות ויצו שהורידו תביעה...דמיינו לעצמכם ילדה בת 5 -6 שמגיעה לקניון ואלה הפרסומות שמקדמות את פניה הגיוני לא?

אין את מי להאשים זה כולנו כחברה, הנשים שמוכנות להצטלם בכאלו קמפיינים , משרדי הפרסום שרוצים לעורר פרובוקציות אין ספור בכדי שנצרוך יותר ואנחנו כחברה שבסופו של דבר כנראה משתפת פעולה וכל פרובוקציה כזו מעשירה את קופות המפרסמים והחברות שבוחרות בנשים להתמש בנשים כמוצר , כרכוש אז האם התקדמנו? האם הצלחנו לעורר את מודעות לסרטן ? לא ממש בינתיים יש יותר סרטן ופחות מודעות למה שחשוב באמת ...כבוד הדדי בין בני אדם  והעברת מסרים חברתיים תת הכרתיים שכולנו משלמים עליו מחיר גבוה , גבוה מדי 


מוזמנים להשאיר תגובות, לשתף ולהעביר את הלאה מה שאתם לא עושים, איפה שאתם לא נמצאים שיבוא לכם בטוב :-) מוזמנים להצטרף ללאן נושבת הרוח בפייסבוק

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש