דילוג לתוכן הראשי

רשומות

יח"צן את העסק שלך ! בוא ללמוד איך לשלוח הודעות לעיתונות ולהשיג חשיפה תקשורתית

  עסקים קטנים יכולים לייצור לעצמם יחסי ציבור בדיוק כמו כל עסק גדול !  באמצעות שליחת הודעות לעיתונות ושיווק אינטרנטי יעיל, גם אתה יכול  להשיג פרסום חינם לעסק שלך. בעיתונות כל הזמן ! כל יום כל שבוע מחפשים סיפורים ומוצרים מעניינים לפרסם !   לא ממש מעניין מישהו אם אתם עסק גדול או קטן אם אתם עובדים מהבית או מסטודיו בחצר , הסיפור שלך מעניין !   ואין אדם שיכול לספר את הסיפור שלך יותר טוב ממך אז קדימה זה הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לפרסם את העסק בעיתונות. ​ מה תלמדו בסדנא ?     איך להגיע עם העסק שלי לתקשורת ולחסוך אלפי שקלים על פרסום ?   מהם הסודות של משרדי יחסי הציבור ומתי כדי לפנות לעיתונות.     איך כותבים הודעה לעיתונות והיכן ניתן להפיץ אותה. רשימות אינדקסים ומנועי חיפוש שיקפיצו את הדירוג שלך בגוגל.  איך להשתמש ברשת האינטרנט לפרסום חינם של העסק שלך. איך לרתום את הרשתות החברתיות לטובת העסק שלך.    סדנא ייחודית ממוקדת , ברורה ומתאימה לכל בעל עסק קטן   אשר מעוניין לחשוף את עצמו בתקשורת ללא עלויות מיותרות. פרטים נוספים ורישום באתר : www.lilabenharush.com   

קורס יחסי ציבור לעסקים קטנים 5-26.10.21

  ארבעה מפגשים בני שלוש שעות כל אחד בהם כל בעל עסק ילמד איך לחשוף את העסק בתקשורת. בישראל קיימים כ-500,000 אלף עסקים קטנים , רק 15% מהעסקים בקטנים עושים שימוש ביחסי ציבור לקידום העסק , השאלה היא למה ? שיווק ופרסום כל העסקים הקטנים מבצעים , אך בנושא יחסי הציבור ישנה איזהי סטיגמה (מוטעית לחלוטין ) שיחסי ציבור נועדו לעסקים גדולים ושכתבי תקשורת לא כותבים או מסקרים עסקים קטנים. נוסף על כך סיבה נוספת שמונעת מעסקים קטנים עבודה עם משרדי יחסי ציבור היא העלות הגבוהה בטווח שבין 3000- 6000 ₪ לחודש של יח"צ קבוע לעסק. פעולות יחסי הציבור עצמן ממש אינן מסובכות ואין שום סיבה שעסק קטן יוותר על חשיפה תקשורתית ששווה עשרות אלפי שקלים וכל זה חינם אין כסף ! כל בעל עסק יכול להיות איש היח"צ הכי נלהב והכי טוב בשביל העסק שלו , מספר פעולות קבועות קבועות בחודש יביאו כל בעל עסק לחשיפה תקשורתית.  תנו לעצמכם ולעסק שלכם סיכוי טוב יותר ! בואו ללמוד איך לרתום את אמצעי התקשורת לטובת חשיפת העסק שלכם . ***** מה לומדים בקורס ?**** מפגש ראשון : מה הם יחסי ציבור וכתיבת קומוניקט לעיתונות. מהם יחסי ציבור ,מה ההבדל בין

איך לעשות פרסום מוצלח לעסק שלך ?

  פרסום ועוד פרסום מהו פרסום אפקטיבי בשבוע האחרון איכשהו הגיעו אליי  מלא אנשים שהם צועדים את צעדיהם הראשונים בעולם  השיווק ויחסי הציבור.  אחת ספרה לי שהיא חילקה פליירים בכל איזור מגוריה ולא קיבלה תוצאות אז התייאשה לאחר פעם אחת , השנייה ביקשה לפרסם פעם אחת בלבד וציפתה לקבל תוצאות זה פשוט לא עובד! יחסי ציבור , שיווק ופרסום באופן נקודתי וחד פעמי לא מביא את התוצאות הרצויות, פרסום במדיות הגדולות יכול להביא למבול של טלפונים ליומיים- שלושה שבוע אם עשיתם אייטם טלוויזיוני ממש מוצלח ואחרי זה דממה זיכרון  מאוד קצר יש לנו , ביום ממוצע אנחנו חשופים לכל כך הרבה פרסומים שאין מקום לכולם... לכן רק מי שמתמיד בסופו של דבר קוצר פירות . חלוקת פליירים חד פעמית גם היא מחולקת לאלפי אנשים אינה יעילה אם לא נחזור עליה שוב ושוב לכן עדיף לחלק פליירים לאוכלוסיה של 1,000 יותר מצומצמת וממוקדת במשך 3 חודשים כל שבועיים מאשר לחלק 10,000 פליירים ביום אחד. כל עסק הפקה או מטפל עובד עם תקציב מוגבל  מראש השאלה היא האם לפזר בכל מקום או להתמקד - אם יש לנו תקציב של 1,000 ש"ח לאינטרנט ואנחנו מפרסמים נניח ב10 מקומות ברשת באו

הטעות שכמעט כל בעל עסק קטן עושה בפרסום

" הפסקתי את הפרסום השבוע , חבל על הכסף" שוב שמעתי את אותו משפט שאני שומעת מרבים מלקוחותיי . ברגע שמתחילים  לעלות על מסלול ההצלחה , שניצני תוצאות נראים בשטח והיומן של ה לקוח ה מתחיל להתמלא מגיע המשפט הזה.   הוא בדרך כלל מגיע יחד עם ויתור על התחזוקה השוטפת היומיומית של האתר בלוג או דפי הפייסבוק המקצועיים שכולם יחד מטרתם לשמור על העסק בתודעה של הלקוחות הקיימים ואלו הפוטנציאליים שכבר ראו , שמעו אך טרם התנסו.  אני כמובן ממש לא מאמינה בדרך הזאת , לדעתי ומניסיוני אין עסק שלא זקוק לתחזוקה שוטפת פרסום, יח"צ ושיווק אינטרנטי לאורך כל השנה ולא בנקודות שפל של העסק.  דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.  קחו לדוגמא את חברת קוקה קולה העולמית , בהחלט בין המותגים הכי חזקים בע

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו