דילוג לתוכן הראשי

לשווק בקלות ובמינמום עלויות - סדנת ינואר #סדנת_שיווק 2015


שלום לכולם ,
אחרי ש"הסופה " חלפה עברה לה חוזרים לשגרה ...
שיווק ופרסום העסק היא לא משימה קשה כמו שחשבתם
היום הבמה המרכזית של פרסום שיווק ויח"צ נמצא במקום אחד
ברשת האינטרנט ועסק שלא מקדם את עצמו ברשת הולך ונעלם.
תחשבו על עצמכם ? כמה פעמים בחודש האחרון חיפשתם מידע ברשת ?
וכמה פעמים חיפשתם את המידע במקומות אחרים ?
סביר להניח שאת המידע שלכם את מחשפים ברשת וככה
נחשפים למידע חשוב לכם וגם לשירותים שונים
השאלה האם אתם מוכנים לקחת אחריות על העסק שלכם ? 

 
לקחת 100% אחריות זה אומר שכמו שהעסק שלכם נראה הכול יצירה שלכם !
לקחת 100% אחריות זה להפסיק לתרץ תירוצים , להפסיק להאשים את המצב הכלכלי במשק, את מצב המינוס בבנק או את הפחד שלכם מטכנולוגיה .
לקחת 100% אחריות זה אומר להפסיק לספר לעצמי את הסיפורים המתנגנים בראש : " אני לא יודעת לשווק " , לא נעים לי  להלל את עצמי בציבור , כי אני אדם צנוע " או שיש לך את זה או שלא , לי אין " ועוד ועוד...

לקחת 100% אחריות זה להתחייב להצלחה שלך ולא "לנסות להצליח" 

שיווק ויחסי ציבור נכונים וטובים לא תלויים בתקציב או בשינויים סביבתיים
הם תלויים בדבר אחד : רצון אמיתי להעביר את השירות או המוצר שלכם הלאה,
מתוך ידיעה ואמונה שהוא משרת עכל אדם שנפגש איתו.
עולם האינטרנט נותן לכל אחד מאיתנו שפע של הזדמנויות של שיווק  ( ברובו לגמרי בחינם ! ) שיעזור ללקוחות למצוא אותך בקלות.
שנת 2015 נפתחה היום ויחד איתה שנה עסקית חדשה
רוצים להתחייב להצלחה שלכם ? רוצים לייצור שינוי אמיתי בעסק ולקחת 100% אחריות
על העסק שלכם וההצלחה שלכם מוזמנים להצטרף לסדנת שיווק אינטרנט ויחסי ציבור .






חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות
כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת
כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות!

סדנא בת 6 שעות , בהם נלמד את הנושאים המרכזיים בתחום השיווק, המיתוג ויחסי הציבור לעבודה עצמאית יום אחרי הסדנא.

במהלך המפגשים יינתנו כלי עבודה מעשיים אשר יסייעו לכל בעל עסק בשיווק, מיתוג ויח"צ לפרסום העסק בצורה אפקטיבית, יעילה ופשוטה עם תוצאות מוכחות.
חשוב לציין !
לאחר הסדנא קיימת תמיכה של חודש בזמן זה תוכלו להתנסות בכלי העבודה ובמידת הצורך להיוועץ.

"הייתי בסדנא של לילה הינו קבוצה קטנה ואהבתי את האינטימיות ובכך גם את היחס האישי לכל עסק ועסק. קיבלתי תובנות רבות מלילה והתחלתי ליישם אותם מיד עם תום הסדנא, ואני כבר אחרי חודש וחצי אחרי וכבר יש תוצאות יפות! בנוסף לתובנות, קיבלתי כלים רבים ומיקוד- מה שהיה חסר לי לפני הסדנא. מומלץ ביותר לכל מי שמרגיש מפוזר בעסק שלו ובעל רצון לעשות סדר מבחינה שיווקית ולקבל טיפים לגבי התקשורת ובכלל בעולם היחצנות". בברכה,שלומית שטיינברג יועצת פנג שוואי

--------מה תקבלו בסדנא ? -------------------

• מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק.
***הנחייה לעבודה על דף הפייסבוק.
• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
*מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
איפה ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?


---------כמה ? -----------------
490 ₪ כולל מע"מ
דמי הרשמה יושמו מראש עם ההרשמה , 90₪ ישולמו באמצעות Pay pal כרטיס אשראי .
היתרה תשולם ביום הסדנא.


---------היכנסו לשלם את דמי ההרשמה והבטיחו את מקומכם ----------------------
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=KS5AENPJJSRFA


------------איפה ? -----------------
רחוב וינגייט 21 הרצליה פיתוח
יום רביעי 14 לינואר 2015
בין השעות 09:30- 16:00
שימו לב ! מספר המקומות בסדנא מצומצם בשל הצורך לתת מענה אישי לכל עסק ומשתתף.

סדנת יח"צ שעברתי אצל לילה נתנה לי הרבה כלים והבנה נכונה לגבי יחסי ציבור בכלל ולשימוש נכון לעסק שלנו בפרט. הגישה של לילה, הפתיחות והשקיפות לכל האמצעים שעומדים ברשותנו ליחצן נכון את העסק פשוט עובדים ומוכיחים.
ולפני הכל ומעל לכל – הבן אדם!! לילה מקסימה אדיבה עם סובלנות וסבלנות ונמשיך לפרגן ולהמליץ גם בעתיד.
מוטי ינקו – פריים טיים סטודיו לצילום אירועים



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו