דילוג לתוכן הראשי

כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת


כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת ותיתן לך כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות!
הסדנא בת 2 מפגשים בני 3 שעות כל אחד, בהם נלמד את הנושאים המרכזיים בתחום השיווק, המיתוג ויחסי הציבור לעבודה עצמאית יום אחרי הסדנא. במהלך המפגשים יינתנו כלי עבודה מעשיים אשר יסייעו לכל בעל עסק בשיווק, מיתוג ויח"צ לפרסום העסק בצורה אפקטיבית, יעילה ופשוטה.


למי הסדנא הזו מיועדת
לכל עצמאי, בעל עסק קטן או בינוני אשר מעוניין  לקבל טיפים לעבודה מול התקשורת והמדיה וכיצד להגדיל בכלים פשוטים ורבים מהם חינמיים לבסס את הנוכחות  התקשורתית שלו לחשוף את העסק ללקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הקיימים.
מה תקבלו בסדנא ?
מפגש ראשון
 
• מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק. 
***הנחייה לעבודה על דף הפייסבוק.
מפגש שני
• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
*מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
איפה ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?

בונוסים לנרשמים לסדנת נובמבר 2014
רשימת כלים לעבודה עצמאית
הודעה לעיתונות מוכנה לשליחה
רשימה של 100 מערכות עיתונים וכלי תקשורת כולל טלפונים ואי מיילים
רשימת אינדקסים פופולאריים לקידום האתר

הנחה של 200 ₪ לבניית דף פייסבוק מקצועי
כמה ? 
490 ₪ כולל מע"מ
דמי הרשמה יושמו מראש עם ההרשמה ,  90 ₪ ישולמו באמצעות Pay pal  כרטיס אשראי .
היתרה תשולם ביום הסדנא.
איפה ?
רחוב וינגייט 21 הרצליה פיתוח 
ימי שני  24.11.14| 1.12.14
בין השעות 17:00-20:00
שימו לב ! מספר המקומות בסדנא מצומצם בשל הצורך לתת מענה אישי לכל עסק ומשתתף. 

להרשמה ופרטים נוספים :052-6788827  או מלאו את הפרטים כאן

מנחה לילה בן הרוש 
בעלת ניסיון עשיר ביחסי ציבור ושיווק אינטרנטי של מעל 10 שנים , מייחצ"נת פסטיבלים גדולים 
בינהם פסטיבל זורבה , ומלווה עסקים פרטייים ביחסי ציבור ושיווק לעסק.


המלצות לקוחות

לכל נשות העסקים, רוצה להמליץ בחום רב על לילה בן הרוש שמלווה עסקים בתחום יחסי ציבור ושיווק באינטרנט. לילה בנתה עבורי תוכנית מדויקת ומצוינת,קלה וברורה
וממשיכה ללוות את העסק שלי בכל שאלה או צורך השעה. עבודתה חוסכת הרבה בלבולי מוח וכספיים מיותרים, והיא מקצועית ויסודית.איילת BRONXY GIRL

סדנת יח"צ שעברתי אצל לילה נתנה לי הרבה כלים והבנה נכונה לגבי יחסי ציבור בכלל ולשימוש נכון לעסק שלנו בפרט. הגישה של לילה, הפתיחות והשקיפות לכל האמצעים שעומדים ברשותנו ליחצן נכון את העסק פשוט עובדים ומוכיחים.
ולפני הכל ומעל לכל – הבן אדם!! לילה מקסימה אדיבה עם סובלנות וסבלנות ונמשיך לפרגן ולהמליץ גם בעתיד.
מוטי ינקו –
פריים טיים סטודיו לצילום אירועים


עבוד עם לילה זה מעבר לעבודה,זה מסע שאני עברתי יחד איתה כדי להפוך להיות מקצועית בתחום שלי.
היא שידרגה לי את העסק בהמון!
יש ללילה נסיון כל כך עשיר וידע רחב, וחוץ מעבודת היח''צ והפרסום הטובה שהיא עושה.
היא תמיד גיבתה אותי כשאני לא הספקתי לפרסם, או שכחתי. ודאגה לכך שתיהיה לי נוכחות חזקה ברשת.
והכי הכי חשוב זה כל הטיפים שהיא נתנה לי.אנשים אומרים י הרבה - "נעמה, את בכל מקום. רואים אותך כל הזמן. הפכת להיות סלב".והרבה מזה בזכות לילה." נעמה הנגבי

"הייתי בסדנא של לילה  הינו קבוצה קטנה ואהבתי את האינטימיות ובכך גם את היחס האישי לכל עסק ועסק. קיבלתי תובנות רבות מלילה והתחלתי ליישם אותם מיד עם תום הסדנא, ואני כבר אחרי חודש וחצי אחרי וכבר יש תוצאות יפות! בנוסף לתובנות, קיבלתי כלים רבים ומיקוד- מה שהיה חסר לי לפני הסדנא. מומלץ ביותר לכל מי שמרגיש מפוזר בעסק שלו ובעל רצון לעשות סדר מבחינה שיווקית ולקבל טיפים לגבי התקשורת ובכלל בעולם היחצנות". בברכה, שלומית שטיינברג יועצת פנג שוואי

לילה יקרה, ברצוני להודות לך על שזכיתי להשתתף בסדנת יחסי ציבור שערכת. ולמה זכיתי? קודם כל כי את אשה מקצועית, נדיבה ואכפתית מאין כמוה. יש בך רגישות וקבלה לכל אחד ומאד היה חשוב לך שניקח ממך מידע ונעוף איתו גבוה למעלה. נתת שפע של טיפים ותובנות שאספת, מהניסיון הרב שצברת, והענקת אותם באהבה בצורה מותאמת לכל אחד מהמשתתפים. נתת לנו כלים מעשיים המאפשרים לנו לצאת לדרך לבד ולנהל את השיווק של העסק בצורה יעילה יותר. תודה על שנתת לנו לראות שהכל אפשרי ע"י אמונה והתמדה! עינת מזרחי- מרכז העצמה

 







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו