דילוג לתוכן הראשי

כאן ועכשיו | לאן נושבת הרוח 201




לאן נושבת הרוח  201                                                                                                    18.11.14
תגידו  אז מה אתם מחפשים? כל אחד מחפש משהו , אחד מחפש אהבה , אחד מחפש שלווה ? קריירה כסף? האמת זה לא ממש משנה מה אתם מחפשים תמשיכו לחפש, תמצאו תסכול תמצאו אכזבה  והכי גרוע לפעמים יעבור לידכם בדיוק מה שחיפשתם אך לא תוכלו לראות אותו כי תהיו עסוקים בלחפש רחוק...

כאשר אנחנו נאחזים בחיפוש אנחנו ממשיכים את אותה חוויה חיפוש ,מה יקרה שאני אגיע ? אני אתחיל חיפוש חדש? שוב פעם השמחה שלי האושר והתגובות יהיו תלויות בדבר חיצוני לי? אני אחפש משהו לחפש נכון? משהו חדש לרצות ? כך יוצא למעשה שכמעט חיים שלמים אנחנו מבזבזים מבלי להסתכל לרגע על מה שיש שלנו בתוכו מה יש עכשיו?
ולפעמים ככה פתאום נגמר החיפוש , די עייפות אוחזת ואפילו קצת ייאוש ואז כמפסיקים לרצות כל כך לצאת למחוזות רחוקים בכדי לחפש מוצאים ממש קרוב!

החוכמה היא ללכת ללמוד , ללכת לסדנאות לא בשביל למצוא משהו שהוא רחוק לא בכדי לצאת מחוץ לעצמי לפתרונות שאחרים מצאו לעצמם לכל אחד יש את שלו , החוכמה היא לקחת את כל אלה פנימה קרוב. 

החופש הוא לרצות לבקש לשאוף אך לא לתלות את הרצון שלנו את החיפוש במשהו חיצוני כי אלו ציפיות לא ריאליות אני לא יכולה לצפות מהמציאות שהיא תהיה אחרת ממה שהיא ,זה מה שיש עכשיו וזה טוב! 

ברגע שאנחנו מחליטים מה אנחנו רוצים ולא מפתחים תלות או רצים לחפש את זה " זה פשוט בא ...  אנחנו רודפים אחרי משהו ומנסים לאחוז אותו אפילו אם זה רצון להיות שלוו ומחפשים שלווה או אהבה או עבודה או כסף חומק... חוק טבע ככה זה.

תחשבו לרגע על כל הדברים הנפלאים שקרו לכם בחיים על החוויות הכי קסומות הם תמיד מגיעות משום מקום ואם אנחנו מספיק ערניים נוכל לרקוד עם ההזדמנויות החיים מלאים בהם... 

פתאום בעיניים בלתי מתחכמות פשוטות ביטים מסביב ומבינים שזה מה יש אלו החיים הם קצת כמו המוזה שמחפשים אותה היא נעדרת וכשמסתכלים סביב ביומיום אפשר למצוא השראה בכל דבר קטן. 

ככל שאנחנו מרחיקים לכת בחיפוש קודחים וחופרים למעמקי נפשנו ככה אנחנו נפרדים מהנוכחות  שלנו של כאן ועכשיו והחיים זה רק מה שקורה עכשיו מה שקרה מה שיקרה פשוט לא רלוונטי והחיים נראה או לא תמיד קורים כאן לא שם לא בדרך,  כאן החיים הם עכשיו! 
 
ימים יפים ואהבה
לילה


"הקסם בעיר" חניכה לדרך הקסם
11.12.14
סדנת יח"צ ושיווק 
24.11-1.12.14
כוחו של סיפור -קורס מספרי סיפורים החל מ- 5.1.14
 
ערב חוויתי, תהליכי, עמוק ומרגש מתוך עולם העבודה המופלא של סדנת "הקסם".

מסע כנה, אמיץ וקסום אל חיים של סיפוק, ריגוש ומשמעות.
בהנחייה משותפת של טאריקה ונעמה הנגבי.

עבודה של טנטרה מסורתית הודית, בודהיזם ואושו NLP.
ניצור מרחב עוטף ותומך בו אפשר להוולד מחדש ולוותר על הלא נחוץ.
זוהי הזמנה להתאהב בחייכם מחדש.
עוד פרטים

כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת -כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות!
גם אתה יכול להשיג פרסום חינם לעסק שלך באמצעים פשוטים, קלים ואפקטיביים

עד היום כל מי שיישם את הפעולות שניתנו בסדנא הגדיל ב50% ויותר את החשיפה של העסק שלו והצליח
להעלות את ההכנסות
!

לפרטים והרשמה הקליקו על הלינק  http://goo.gl/nx0sd1
או התקשרו - 052-6788827
"הסיפור הוא כמו מים שאנחנו מחממים לאמבט,הוא מעביר מסרים בין האש לעור, והוא מנקה אותנו". (רומי)

משחר ההיסטוריה סיפורים ומיתוסים היוו חלק בלתי נפרד מכישוריו וסל כליו של המרפא, המורה, המנהיג, או מחולל הטקסים.
הקורס מזמין את משתתפיו לצלילה אל תוך עולם קסום של סיפורים, מיתוסים ואגדות, תוך לימוד כליו של מספר הסיפורים באמצעותן סיפור הופך לחוויה טרנספורמטיבית, הן עבור המספר והן עבור המאזין.
רטריט מהתעוררות להארה בהנחיית דיה 20-22.11.14
הרטריט הינו הזדמנות לפנות סוף שבוע רק לעצמי - להתמסר לתהליך עומק של התבוננות מדיטציה וחקירה עצמית במרחב של כנות, אמת וחמלה.
מוזמנים באהבה


הסדנה מתרחשת באשרם במדבר וכוללת לוח זמנים עשיר ומגוון - מדיטציות בישיבה שקטה ומדיטציות אקטיביות, עבודת נשימה, עבודת מודעות בקבוצה וגם סטסנג - שיח אמת בקבוצה, חקירה עצמית, נשימות, ומפגש אישי עם דיה.
עוד פרטים
שבע דקות בגן עדן בהנחיית שרנו 22.11.14
"כשאנחנו מחכים למישהו שיגיע כלום לא קורה.כשאנחנו באינטימיות עם העולם, מה שאנחנו מיחלים לו מגיע לבד"
מסתובבים בחלל מקסים עם אנשים כמוכם ובוחרים את מי שמוצא חן בעיננו.
סדנא חוויתית ועוצמתית... הזדמנות נדירה להתמודד עם המבוכות והחששות....
אני מציע למשתתפים תהליך שבו עוברים בשעתיים וחצי מספקנות, ריחוק, ביקורתיות ומבוכה לתחושה אחרת לגמרי.
למצב שבו לזרום ולהיות פתוח, פוגש את לעשות רק את מה שבא לנו ורק עם מי שבא לנו. 
פרטים נוספים
קורס נשות הרפואה בהנחיית יובל קסם רוז החל מ-1.12.14
מסע של 10 מפגשי עומק וחיבור לאישה המרפאה, נושאת התפילה, הרואה למרחוק, השומעת , היודעת, האשה החכמה, העתיקה זאת שזוכרת את דרכה ותפקידה על פני האדמה.
קורס זה הנו מסע מרגש של אישה עם עצמה אל מחוזות עמוקים, אמיתיים, אמיצים ומופלאים.מסע בו תוכל כל אחת מהמשתתפות להיזכר באשת הרפואה שהיא, להכיר מקרוב את עולם הקסם הריפוי והרפואה האינדיאנית, רפואת הטבע והחיבור ליסודות - האלמנטים, כוחות הבריאה והחכמה הטבעית.
הקורס מיועד למי ששומעת את הקריאה מתוכה, לא צריך להבין...חשוב שתרגישי! חשוב שתרגישי את החיבור, הקריאה או הרצון להיות חלק מהמסע המיוחד והמרגש הזה שנחווה יחד ב "קורס נשות רפואה ".עוד פרטים...
Who is in? סאטורי 4-11.12.14
מהם החיים? מהי אהבה? מהו חופש? מהו אמון? מהי מיניות? מהי אמת?
ב"סאטורי", אנו משלבים את טכניקת הזן העתיקה של ישיבה מול הקיר עם טכניקה מודרנית של תקשורת מובנית מול שותף. הנוכחות של אדם אחר תומכת בחקירה ומסייעת בגילוי של מי שאתה באמת. מה יצא לי מזה?
כשאתה נע פנימה, החיבור למשאבים שלך מתחזק ומאפשר מפגש מחודש עם ההוויה היצירתית. יש לך אומץ לחיות את החיים ואת הפוטנציאל שלך באופן מלא יותר.לפרטים נוספים: 
יעל 052-8586908 
טליה 054-4605162
עוד פרטים ...
בנה לעצמך דיג'רידו בהנחיית גונן בר לב 13.12.14
בסדנה נלמד ונבנה דיג'רידו איכותי ומרשים מאגבה
בעזרת ההדרכה המקצועית של גונן נבחר דידג' מתאים לנו,
 נפסל, נשייף, נצבע, נדביק ונקבל דיג'רידו מותאם אישית לצרכים שלנו
למשתתפים יינתן דיסק לימוד נגינה במתנה.
סדנת ניקוי רעלים עם שלמה דהרמה 17-21.12.14
חמישה ימים של תהליך טרנספורמטיבי עמוק הכולל צום נוזלים (שתיית שייקים, מיצים, צמחי מרפא ומזונות על) שמטרתו פירוק רעלים עמוקים (כולל פלאק) מכל הגוף. אימון בתנועה, הכולל נשימות, תרגילי כוח, מתיחות וריקוד. עבודה אנרגטית, הכוללת קול, ריכוז, הילינג, ריברסינג וסווטלודג' (אוהל הזעה אינדיאני). הרצאות ויזואליות מרתקות, המקנות הבנה מלאה לדרך חיים זו. 
הסדנה היא כרטיס כניסה VIP לאורח חיים של ערנות, חיוניות, קלילות ונוכחות בגוף הפיזי. עוד פרטים ...
סדנת עומק קונדליני יוגה בהנחיית ברג'יט ונירוונה
18-20.12.14
היוגה היא שם לכלי רחב המאפשר לאדם לחוות את חייו באופן מלא יותר והרמוני. קונדליני יוגה הינה שיטה עתיקה, מדויקת ובעלת עצמה רבה המשלבת טכניקות רבות כמו תנועה, נשימה, מנטרה ומדיטציה  על מנת ליצור איזון, בריאות ושפע ברבדים השונים בחיינו. הטכניקות השונות, כאשר מתורגלות, מייצרות שינויים מהותיים בחיינו ובתפיסת עולמנו.
בתרגולים השונים חווה המשתתף מסע ברובד הפיזי – עבודה על איברים, בלוטות ומערכות בגוף, ברובד המנטלי/רגשי – מעבר דרך אתגרים ומפגש עם פנימיותינו וברובד הרוחני – פתיחת הלב וחיבור לנשמה, למדיטציה ולמהות האמיתית


הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו