דילוג לתוכן הראשי

אני, אנוכי ועצמי ,אני כבר אמרנו ? | לאן נושבת הרוח 186

לאן נושבת הרוח  186                                                                                                     5.3.14
סלפי התופעה הבלתי ברורה( לפחות לי J )  שכובשת את השכנה ממול ועד ברק אובמה
"סלפי")שנגזרה מהמילה האנגלית "self", שפירושה "עצמי"(
   מייצגת את תרבות האגו או במילים אחרות אני...אני ...ואני
כל מי שחשוף לרשת בשנתיים האחרונות חשוף לתופעה ההזויה שנקראת סלפי , לצלם תיעוד בלתי פוסק של עצמך שנראה כמו תחרות בלתי נפסקת של " הנה אני כאן " הנה אני כאן לא ראיתם ? כמה אני יפה מוצלחת ...הצורך היש לאומר כמעט נואש של אנשים ברחבי העולם למעט תשומת לב ואהבה , התלות בלייקים וציוצים כדרך לאשר את עצמי ??? 

התופעה הזו שכל אחד מעלה צילומים שלו החל מרגע היקיצה שקורי השינה עדיין מראים סימנים בולטים וכוס הקפה , ובהמשך מה ללבוש , צילום של הסלט שאכלו בצהריים והנסיעה ברכב לעבודה ? בעיניי קצת הזוי ... צילומי נופים , חוויות משותפות סתם צילומים עם חברים –אווט , צילום עצמי אובסיסיבי אין ובגדול, מאובמה ועד כוכבי קולנוע בטקס פרסי האוסקר מצלמים ומצלמים...

מהו הצורך האובסיסבי הזה לקבלת אישור בדמות בוהנות כחולים? של מאות אלפי "מכורי סלפי " בהכרה ...באישור לקיומם או שזה רק עוד סממן של תרבות המערב שהולכת ונהיית שטוחה יותר ויותר...
הרשת החברתית כל יום מוצפת בשלל תמונות של אנשים שזועקים , תראו אותי , תראו אני כאן ! אני כאן ולצורך כך ולמען לא ישכחו את קיומם בעולם דואגים צלמי הסלפי המכורים להזכיר את זה בערך כל שעה... 

התפעה הזו היא עוד אחת מהתופעות האומללות של החיים המודרניים , כל אחד כל כך עסוק בעצמו שאין לו זמן שנייה להסתכל מסביבו ומה מסביב , ומה מסביב אתם שואלים ? מה המציאות האמיתית ? האמת הפשוטה היא שאנשי העולם זקוקים לסולאריות , זקוקים האחד לשני , זקוקים לשבט ולחברותא בדיוק כמו פעם אנשים , צריכים אנשים, אין מה לעשות אנחנו חיה חברתית והיות ותרבות המערב מספקת לנו פחות חיכוך אמיתי בין אנשים ויותר חיים מעבר למסך ...זועקים המוני אנשים לתשומת לב ואהבה. 

התיעוד הזה הוא עוד דרך בה במערב אנחנו פחות ופחות נוכחים בחוויה אלא משקפים עליה מהצד ושופטים את החוויה שלנו ע"פ תגובותיהם של אחרים
עוד אחת מאשליות העולם המודרני האשליה שאם אני משתף ברשת אני לא לבד , אבל מה עם החוויה ? מה עם נוכחות אמיתית בתוך הקיים ? האם יוצא לנו בכלל אי פעם להיות היום להיות נוכחים ברגע ?
קצת חומר למחשבה לפני סופשבוע הקרב ובא ...וכמה דרכים יצרתיות להתחבר 

ימים יפים ואהבה

לילה
 

 שבע דקות בגן עדן

8.3.14

יחסי ציבור ושיווק

פסטיבל זורבה הבודהה

16-20.4.14
 
 
אמיצות ואמיצים, מסתובבים בחדר עם יותר ממאה אנשים כמוכם ובוחרים את מי שמוצא חן בעיננו.
סדנא חוויתית ועוצמתית... הזדמנות נדירה להתמודד עם המבוכות והחששות...
.
מה עוד קורה בשבע דקות בגן עדן?מטרת הסדנא היא לתת לאנשים מראה חזקה על ההתנהלות שלהם בהכרות עם המין השני. המשתתפים לומדים מתוך נסיון ישיר איך להתעלות מעבר למבוכה , לקחת בעלות על האינטימיות שלהם, וליצור קשר עם מי שהם באמת רוצים.
אם אתה רוצה להגדיל את הכנסות העסק וללמוד איך ליח"צן  ולשווק את העסק שלך  בעלויות נמוכות ויחד עם זו בצורה אפקטיבית.


עצמאים ועסקים קטנים יכולים לעשות יחסי ציבור לעסק שלהם בעצמם באמצעים פשוטים, זמינים ושאינם דורשים השקעה כספית נוספת
אני מזמינה אותך לתהליך אישי , המותאם לך ולצרכי העסק שלך , בו תקבל כלים פשוטים , נגישים ויעילים לצמיחת העסק והגדלת כמות החשיפה שלו..
עוד פרטים...
אהלן אהלן וברוכים הבאים לפסטיבל זורבה הבוהה אביב 2014 באשרם במדבר
זו השנה ה12 לקיומו של אשרם במדבר ושל הפסטיבל הזה שמצמיח דורות של אנשים שמבינים את המסר הזה של שמחת הזורבה ועומק הבודהה.
חמישה ימים של חגיגת מודעות איכותית, מתחמים עם המורים המובילים, הופעות משובחות, מפגשים עם אנשים מיוחדים, מסיבות שמחות, נוף מדבר משכר והתאהבות מחודשת בחיים.עוד פרטים ...
מיניות מקודשת בהנחיית שחר כספי 6-8.3.14
אני מזמין אותך לסוף שבוע קסום המחבר בין נוכחות, תשוקה ואהבה. הידע והנסיון המועברים בסדנה יובילו אותנו לקבלה עצמית, אהבה עצמית וחיבור לאנרגיית החיים שלנו. באמצעות חוויות עוצמתיות נבין לעומק שאין הפרדה בין רוחניות ומיניות.
סדנה זאת מתאימה לכל גבר או אשה המעוניינים להעמיק את החיבור שלהם ולהכנס למודעות עמוקה שנטמעת בכל צעד וצעד לאורך הדרך ולאלו המעונינים לתמוך באחרים במסע אל החופש.עוד פרטים...
דרך אור איסוף חליקיקי נשמה 13.3.14
טיפול ריפוי עוצמתי ומרחיב, להחזרת חלקיקי נשמה שאבדו באירועים טראומטיים.
זהו ריפוי בהשבה של אנרגיה חיונית אל תוך הגוף והנפש. לאחר הטיפול תחוו תחושות של
התמלאות בכח חיים, ערנות ועוצמה, שלמות עצמית, והתרחבות השפע בחיים.

עוד פרטים באתר

איסוף חלקיקי נשמה
סדנת מפתח הלב בבית אורן 20-22.3.2014
סדנת מפתח הלב היא סוף שבוע מרגש המעניק כלים מעשיים לידיעת הלב ולחיבור מתואם של הצד הפיזי והצד הרגשי –נפשי.
במהלך הסדנא רוכשים המשתתפים ידע וכלים יישומיים מעולם האימון, היצירה, התנועה, המגע,המוסיקה והשאמאניזם המאפשרים לכל אדם לעלות על מסלול ההצלחה להגשמה עצמית וחיים מלאים ומאושרים.
הסדנא מיועדת לכל אדם שרוצה לפרוץ את הגבולות המוכרים לו ולצמוח בתהליך התפתחותי , רגשי וחוויתי .
עוד פרטים באתר
ברגוע 7 סופ"ש מדיטציה וכיף 28-29.3.14
"ברגוע", בשונה מפסטיבלים ואירועים אחרים, שם דגש מיוחד על החיבור של האנשים פנימה. זהו סופ"ש אינטימי של חברים לדרך בכפר הנופש המדהים מצוקי דרגות.
אנחנו מזמינים אתכם לבוא לנשום, לנוח, להתחבר ולתת לעצמכם מתנה :)
"ברגוע" מתאים לכולם- לאלו מאתנו שרגילים ומכירים את הפסטיבלים, וגם לכל מי שרוצה להתחבר ולהכיר עולם חדש של אנשים טובים, התפתחות אישית ומדיטציה.

שישי שבת רגועים של מנוחה, נוף מדהים והתבוננות פנימה. מגוון מדיטציות אקטיביות מבית אושו, קצת סדנאות, קבלת שבת בשקיעה עם מוסיקה חיה, מסיבת "בפרוע" עם הפתעה מיוחדת, ארוחות משותפות.
עוד פרטים...
חקר הטנטרה בהנחיית התרפיסט סמבהבו (איטליה,פונה) 2-5.4.14
סדנה בת ארבעה ימים,  החוקרת את האנרגיה ה'טנטרית' על רבדיה, תוך התמקדות בפתיחת גופנו לאנרגיה המינית דרך תרגילי מודעות, מדיטציות ועבודת תרפיה עדינה ועמוקה.
האנרגיה המינית היא הכוח הבסיסי וממנועי הגדילה החשובים שלנו.
.בסדנה נתבונן במימדים וההקשרים השונים שמביאות איתן האינטימיות ומיניות; החל מהילדות בה הוטבעו בנו הערכים, מערכות יחסים, טבואים חברתיים ועוד. נתבונן בעכבות שלנו, הרגישויות שלנו והפסיכולוגיה סביב האינטימיות ונלמד לקבל את גופנו.
סוד האושר הפנימי - סדנת הדגל של ניסים אמון.סופ"ש במלון עדן אין ,זכרון יעקב 3-5 באפריל 2014

סוף שבוע מרתק של לימודים וחוויות מעמיקות מבוקר עד לילה. בבהירות, באווירה נעימה ובגישה מציאותית לחיים נחזק את הביטחון העצמי ונבין את הפסיכולוגיה של האושר. אתם מוזמנים לסדנא שתראה את הדרך להשכנת שלום ואהדה בין הראש והרגש הנמצאים בכל אחד מאיתנו.
חמישי, שישי, שבת בהדרכה רצופה עם ניסים אמון.פותחים את המעגל הפנימי ומתקדמים אל האושר, באמצעות התפתחות פנימית ועשיית סדר בחיינו.
הצטרפו לחוויה המובילה להתבוננות חדשה על החיים וליצירת מציאות של שלום פנימי, הגשמה, אושר ומודעות. למסע המאפשר לחוות את החיים בשמחה וחיוניות רבות יותר באמצעות הבנת והשקטת הקונפליקטים הפנימיים והערת האני האמיתי הקיים בנו מעבר לכל ההתניות.

   להרשמה: לפרטים נוספים, ציפי: 0528414388, או במייל
סדנת "לחזור הביתה " 4-5.4.14

סופשבוע של זן, מדיטציה ונשימה מעגלית ,סדנת "לחזור הביתה" היא סדנת הבית והיא מרכזת בתוכה את הבסיס המעשי של תורת הזן והטרילותרפיה.

איך לחזור לבית הפנימי ולהיות נוכחים בחיים שלנו.איך להגיע לשקט פנימי.
בשקט נפשי מול מצבי החיים המשתנים ולא תמיד נעימים.
סדנא חווייתית כוללת דמיון מודרך, ריברסינג ושיעורים מעשיים ליומיום
מאוד תכלסי עם יהודית גליק וקטי אורן.עוד פרטים...
    סדנת ניקוי רעלים וטיהור הגוף           23-27/04/2014     
סדנת ניקוי רעלים (צום מיצים), עם שלמה דהרמה, המבוססת על טכניקת MDT מיוחדת - במלון נס עמים היפהפה שבגליל המערבי. מטרת הסדנה לנקז רעלים מכל רקמות הגוף ע"י ניהול נכון וטיהור עמוק של מערכת העיכול, להזין את הגוף ולפתוח את זרימת האנרגיה שלו על מנת לחוות חוויה מוגברת של רגיעה, חיוניות ושלווה.
דמיינו לעצמכם את החיים המחודשים שלכם בגוף קליל ואיתן שיכול להכיל את כל האנרגיה, השמחה והאור הגדול שהינכם. פרטים מלאים על סדנאות ניקוי רעלים:


הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש