דילוג לתוכן הראשי

מודעות והתפתחות בערבון מוגבל

עולם המודעות והרוח בקלות רבה מדי  נהפך ללה לנד , לדרך נוספת לבריחה לדרך נוספת לחוסר מודעות מוחלט , נשמע מוזר הרי איך בתוך עולם מדיטציה והמודעות , דווקא שם ישנם אנשים שנהיים חסרי מודעות לחלוטין. 

גם בהשתקפויות מסביבי ולעיתים גם אני חוטאת בעצמי ועוברת את הגבול הדק שבין מודעות בהירה וצלולה לבין מודעות מזוייפת כזו שיודעת מה הן " המילים הנכונות לומר" ולא קשורות בכלל למודעות.

https://www.etsy.com/il-en/shop/LilaBenharush?ref=si_shop
 
מודעות היא פשוטה היא כמו מדיטציה , היא דורשת דבר אחד להיות נוכח ולראות את הפרטים הקטנים , את כל הפרטים הקטנים שמרכיבים את התמונה הגדולה ממעוף הציפור ממקום רחב יותר , ממקום של צופה מהצד , ממש כמו במדיטציה בהתבוננות על המחשבות והרגשות שבאים והולכים ולא להצמד אליהן.

מודעות אמיתית אפשר לפתח רק בחיי היום יום , אלו שדורשים מאיתנו התחייבו , אלו שדורשים מאיתנו להתחשב במציאות שלפנינו ואלו שדורשים מאיתנו להיות גמישים , יצרתיים ולהבין שלמעשה אנחנו צועדים בשביל ייחודי שכנראה אף אחד לא עבר אותו לפנינו והידע שרכשנו בעולם המודעות היינו רק כלי לצעוד בדרך הזו.

לעיתים קרובות, קרובות מדי אפשר להתקל באנשים שחיים בתוך עולם המודעות, יודעים מצויין לזהות את הדפוסים של אלו אשר משתקפי ם מולם  ולא יודעים לראות את זה בעצמם ולמעשה בכך מפגינים חוסר מודעות מוחלט , הרי כל אחד מאיתנו שמהלך על כדור הארץ הזה יודע שלא ניתן לשנות שום דבר מלבד עצמך.
 
עולם המודעות וההתפתחות האישית הוא טריקי , לעיתים קצת מבלבל הוא מציע הרבה דרכים לעצמך שלמעשה בתוכו חבוייה גם האפשרות להכנס לעולם הזה בצורה אשליתית ולזנוח כל מודעות אמיתית. 

מודעות אמיתית , מלאה באחריות , מלאה בהבנה אמיתית שכל מה שקיים זה הרגע הזה , שכל דבר שצץ בחיינו הוא משהו שאנחנו זימנו  לעצמנו ולכן יש לבחון את פרטי המציאות ולא משאלות הלב ואיתם לעבוד.

קל להיות במרחב של סדנאות לכמה ימים  ולהרגיש שזהו זה , אני יודעת בדיוק מה לעשות ואיך , העבודה האמיתית תמיד מתחילה מחוץ לחדרי הסדנאות המוגנים מהעולם , בכל סדנא מוצעים כלים כל כך רבים אך אם אין  את הרצון , הכוח הנפשי והאחריות לעצמנו ליישם את הכלים האלו בחיי היום יום , כל מה שאנחנו עושים זהמדי פעם בורחים  ל"חלל מוגן " מקום  עוטף ומקבל לוקחים קצת אוויר ומיד חוזרים לחוסר מודעות בחיים. 

תהליכי צמיחה רוחנית הם תנועה קצת מוזרה , לפעמים זה נראה כאלו אנחנו  חוזרים אחורה ובענק , רק אם נתמיד ליישם את הכלים , לראות את הפרטים ביום יום ולקיים עבודה יומ-יומית עקבית נוכל לצפות בתהליכי שינוי .

הצעד הראשון כמו תמיד הוא  להיות מוכן להיות מודע , לכל מה שקיים גם לחלקים הפחות נעימים לעין ולקחת בחשבון ששום סדנא , שום  קורס לא ייצרו קסם ובין רגע  ישתנו חיינו , זהו תהליך איטי ולכל החיים אם מתרגלים אותו בכל יום שפותחים עיניים אפשר לראות תוצאות , אם מצפים  למטה קסמים או לשינויים אינסטנט זו הדרך הבטוחה להשארבתוך עולם המודעות ולחיות בחוסר מודעות משווע .

 




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו