דילוג לתוכן הראשי

סלולרים, רעלים ומה שבינהם







 במבט אובייקטיבי על חיינו במאה 21 , הם השתפרו פלאים. העולם נהיה כפר גלובלי קטן, אפשר לשוחח באמצעות הטלפון מכל מקום בכל זמן. ויחד עם זה - העולם המערבי רווי בהתקפי לב, פחד ולחץ דם גבוה ומחלות שונות ומשונות מציפות את האנושות.

אנחנו קמים בבוקר וחושבים על כל התוכניות לאותו יום, עבדים לטלפונים הניידים, לאלף ואחד גירויים בלתי פוסקים. כמו עכברי מעבדה שרצים שוב ושוב את אותו סיבוב באותו מקום, רק שה'נוף' לעיתים שונה. אנחנו מכורים. מכורים לשליטה, למהירות  ומכורים להרגלים שלנו.

המאה ה21 עם כל הפלאים הטכנולוגיים שהיא הביאה איתה , הביאה איתה גם את תעשיית המזון המהיר והמהונדס , קמים בבוקר שותים קפה בדרך לעבודה ורגע לפניי  עוצרים  באיזו מאפייה מקומית בשביל להספיק לנשנש משהו לפני שנכנסים לפקק היומי , ( כי בינינו למי יש זמן בכלל לשבת לאכול ) במהלך יום העבודה רובנו עוצרים בכדי לאכול באיזה מזנון מהיר או משהו קטן רק בשביל לסתום את הקיבה , כי למי יש זמן להשקיע באוכל שהטלפון לא מפסיק לצלצל והמסך מהבהב מולנו בריצוד עצבני מזכיר לנו עוד כמה עבודה  נותרה לנו לעשות וכמה מעט זמן  נשאר , פעמים רבות נגיע הביתה ופשוט לא יהיה זמן אז נחמם משהו קל ונגיש שיצא מתוך המקפיא רק בשביל להשתיק את הקיבה...ככה  יצרנו את פח הזבל הפרטי שלנו.  

פח הזבל הפרטי שלנו

בעידן המודרני, מאז המהפכה התעשייתית, האדם עבר לייצר מזון בצורה יותר מכנית  ושיטתית.
מושגים כמו הנדסה גנטית, הדברות כימיות, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח מלאכותיים
הם חלק ממזונות רבים שאנחנו צורכים, מתחת לאריזות הנוצצות המונחות על מדפי הסופרמארקט  אפשר  למצוא לא  מעט רעלים.

נכון , תגידו שכל אלו מאושרים על ידי משרד הבריאות ושאר גורמים מסחריים שאומרים לכם " זה מאושר , זה אכיל " עדיין בכל מוצרי המזון התעשייתי הזה  מתרכזים רעלנים רבים אשר אינם מותאמים למערכת העיכול והגוף הפיזי שלנו מתקשה לעכל אותם  ואינו מותאם  
לפירוק יעיל בגוף האדם , זה אומר שלאט לאט כל אחד מאיתנו צובר רעלים.
אותם רעלים והפסולות הזו נדבקים לדפנות מערכת העיכול (קיבה, המעי הדק והמעי הגס)
ומחליש את הרקמות שעליהם הוא נמצא ולמעשה גורם לדלקות ולחוסר תפקוד מלא של איברים אלו.

המחשב  והאייפון נהיו פתאום  הרבה יותר יקרים מהגוף הפיזי שסופג את הלחצים , המזון התעשייתי שלא ממש עושה  עם גופנו חסד והטכנולוגיה המרצדת שמצמיחה עוד ועוד " ילדי רטלין " ...


במילים פשוטות , אנחנו מתייחסים לגוף שלנו כמו פח זבל ובמזון שאנחנו אוכלים מצויים היסודות למחלות רבות שהולכות ומתעצמות במאה ה21.
הרפואה המודרנית מספקת לנו פתרון נקודתי לבעיות, כלומר שהמחה כבר קיימת הרפורה נותנת לנו מניעה או בעצם רק עוצרת את מה שמקנן בגוף אך לא נותנת פתרון שורשי עמוק .

אוכלים בריא, אבל כלום לא השתנה ?

כמעט בכל עיתון מאגזין קיימות היום כתבות על מזונות בריאים יותר כאלו שיעשו חסד על הגוף הפיזי שלכם ואם לא יעשו חסד לפחות יהיו בלתי מזיקים...אך רובנו מתחילים בתהליך כזה או אחר של מעבר לאוכל בריאותי עם פחות רעלים...אבל הטיפול הוא מאוד נקודתי .
הגוף הפיזי קשור קשר ישיר לגוף הנפשי  והרגשי לא ניתן לטפל בעצמנו מאספקט של מזון בלבד , כל תהליך של  ניקוי רעלים ומעבר לתזונה בריאה יותר חייב להיות משולב במספר רבדים על מנת שיצליח , אם נטפל רק במזון מבלי לטפל בפן הרגשי דיאטת הבריאות שנכפה על עצמנו לא תוכל להיות יעיליה לאורך זמן.

העולם המודרני מקיף אותנו במזון תעשייתי והרגלי צריכה שאינם תמיד מטיבים עם הגוף .
במאה ה21 חלה התפתחות מבורכת ברמת המודעות שלנו למזון שאנו אוכלים והשפעתו על הגוף ולהבנה כי לרפואה המודרנית אין את כל התשובות ועל כן באופן טבעי משתלבת עם הרפואה האלטרנטיבית המסורתית יותר.
בניגוד לרפואה המודרנית אשר עוסקת במתן פתרון למחלות לאחר שכבר התעוררו והן מקננות לנו בגוף, הרפואה האלטרנטיבית מציעה מניעה מראש , כלומר טיפול בגוף והזנתו במזון אשר וייסע לנו לשמור על בריאותנו כדרך חיים  וביצירת הרגלי תזונה שונים וטובים יותר לגוף הפיזי והנפשי.

שלמה פיתח טכניקה אשר מביאה בחשבון את מספר הרבדים והמימדים בהם גוף האדם מתפקד ומשלב את כל הרבדים כאורח חיים כוללני ולא כטיפול נקודתי במזון בלבד.

מטהרים את הרעלים בגוף בכמה מימדים 

טיהור הרעלים  מתבצע ע"י צום ושתיית מיצי ירקות ופירות –שיקיים עם "חומרי ניקוי" טבעיים,  עשבי מרפא, מינרלים וויטמינים.
תנועה ותרגילים מדויקים, המחזקים את הגוף ומפעילים את מערכות הגוף והאיברים השונים, כדי לזרז את תהליך  הניקוי ולהגביר את תחושת החיוניות.
תהליכי  רגיעה מונחים המאפשרים שחרור רגשות שליליים, מיקוד  וריכוז.

היעוד והשליחות בעבודתו של שלמה נובעות מהרצון והצורך להגביר את המודעות לגוף בעולם בכל הרמות ולהעביר את ההבנה שבעזרת טיהור העבר, אכילה נכונה ותפעול נכון של הגוף אפשר לחיות בשלום, בחברה יצירתית ואוהבת, נקייה ממחלות.
מטהרים את הגוף ומאזנים אותו באמצעות נוסחא מדויקת הנעזרת בתוספים, עשבי מרפא, שיקיים ותערובות מיצים בצורה קלה, נעימה ופשוטה ללא צורך בחוקנים.

לאחר תהליך ניקוןי הרעלים הרב מימדי  מתעורר רצון טבעי , קריאה פנימית של  הגוף לשמירה על אורח חיים בריא יותר בכל הרבדים.

אלפי אנשים  כבר חוו טיהור, פריחה ובריאות משגשגת בהנחייתו של שלמה , גם לכם מגיע 4 ימים של חזרה לגוף בריא ואנרגטי. 



מנחה הסדנא שלמה דהרמה מפתח סדנת ה-Bodyflow   המבוססות על טכניקת 
MDT


שלמה דהרמה , החל את דרכו הרוחנית בשנת 1990 במרכז  הבינלאומי לתרפיה ומדיטציה –פונה( הודו )  בו שהה כ-4 שנים ולמד : רפואת דופק טיבטית , אירידולוגיה רגשית מנטאלית ולמד רייקי וסיים בדרגת מאסטר.
השכלתו בנושאי תזונה נרכשו באמצעות קורסים של ברנרד ג'נסן –מומחה עולמי לטיהור  הגוף מרעלים ותזונה מאוזנת ובריאה.
בעבר הקים שלמה את אחת מקליניקות הראשונות בארץ  בתחום טיהור הגוף  מרעלים בת"א- נווה צדק וקליניקה נוספת פתח בכפר האקולוגי "פאצ'ה מאמא " בקוסטה ריקה
כאשר  בתחום ניקוי הרעלים מהגוף בטכניקת ה-MDT.
שלמה פיתוח את סדנת Bodyflow המבוססות על טכניקת ה-MDT בשנת 2007 ומאז הנחה את הסדנא באירופה ,מקסיקו, ברזיל, וקנדה לעשרות קבוצות.
שלמה שב לישראל בתחילת 2011 והחל להעביר את הסדנאות גם בארץ , כאשר בעבדותו מנחה אותו האמונה והידיעה שכאשר אנו מודעים למזון ולהשפעתו , נוכל לחיות בחברה בריאה יותר.







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב