דילוג לתוכן הראשי

לוח סדנאות ופסטיבלים נובמבר 2013




יוגה ערבה 31.10-2.11.13

המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

למשך סופ"ש קסום אחד, נתכנס ביישובי הערבה השונים, לסדנאות עומק של יוגה, עם מיטב המורים המובילים מהארץ ואורחים מיוחדים מחו"ל. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לנו סופ"ש איכותי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם.
באירוע המרכזי יוגה בשקיעה נתאחד לתרגול משותף עם שאקטי מאי ופפה דאנזה. תרגול, שילווה בנגינה חיה. שילוב של תנועה, נשימה והרבה הרבה מדבר.עוד פרטים...


הפנינג נשים במלון דן קיסריה; מבוליווד עד הוליווד  7-8.11.2013
אנו מזמינות אותך לחוויה חדשה שיצרנו עבורך בשיתוף פעולה עם מועדון e Dan של רשת מלונות דן;
חווית חושים המשלבת; מוזיקה, תנועה, קולנוע, תרבויות עולם,מטעמים וקוקטיילים.
אז קחי לך פסק זמן ובואי פשוט להיות, להשתחרר ולחוות.
איפה?
במלון דן קיסריה; בחרנו במיוחד במלון זה, המציע הזדמנות להתנתק לרגע מקצב החיים המהיר.
מוקף מרחבים ירוקים וממוקם במרחק הליכה מחוף הים,השילוב המושלם בין חופשה מרעננת לנופש מרגיע וממלא מצברים.
עוד פרטים...


פסטיבל נאטראז' ה-14 'החופש לבחור' 7-9.11.13
 
3ימים של ריקוד, מוסיקה, מדיטציה ועוד מגוון פעילויות איכותיות בלב במדבר.
גם השנה, נתענג על סדנאות, מדיטציות, מנחים חדשים לצד ותיקים, הופעות איכותיות וריקוד משחרר בעשרה שערי פעילות שיפעלו במקביל.
כרטיסים ופרטים נוספים באתר הבית שלנו: www.nataraj.co.il


צי קונג, טאי צ'י וקליגרפיה בים המלח 14-16.11.13
התכנסות ראשונה ובלתי נשכחת של מיטב המורים בישראל, החולקים את הידע העצום שצברו איש עם רעהו ועם משפחות הצ'י גונג / טאי צ'י / קליגרפיה. .
שלושה ימים של מרחב והתכנסות המאפשרים את שלל צורות הביטוי של האמנויות – טיפוח החיים, רפואה מונעת, איזון גוף-נפש, תנועה, נשימה מודעת, אמנות לחימה סינית פנימית, הקשבה, צליל וצבע ,אחיזה והרפיה של חרבות טאי צ'י ומכחולי קליגרפיה...מבעד לאבק הזמן – תרבות סינית עתיקה בת אלפי שנים משתנה, מזדקקת ומקבלת צורה ומהות חדשים על חופי ים המלח.


מה הקשר?! עם  קייטן  14-16.11.13 
טכניקות ליצירת תכשיטים
סוף שבוע של יצירה, למידה ומדיטציה, שבמהלכו נתרגל מקרמה, ניצור לעצמנו את שתמיד רצינו, נלמד על סוגי חומרי היצירה שעומדים ברשותנו ועל אבני החן הנפוצים. בסיום הסדנה כל משתתף יצא עם כלים וידע ליצור תכשיטים במגוון סגנונות. הסדנה מועברת על ידי – קייטן, והיא מיועדת למתחילי קשירה ואמנים מכל תחום יצירה.עוד פרטים...


18-20.11/13  אינטנסיב  בודיספין
 
קורס הכשרת מטפלות בודיספין, אינטנסיבי ומיוחד בעקבות הצלחת הפורמאט החגיגי של יולי  תהליכי איזון אישיים וקולקטיביים ועמוקים. 
גופנו הוא אורגניזם עדין וחכם שנועד לבטא את מהותנו. הוא מחובר אל היקום במספר שערים (מוכרים בשם צ'אקרות) אשר בהיותם פתוחים מאפשרים זרימה והטענה, שיחרור ובריאות.
בתהליך הBody Spin אנחנו מזהים חוסר איזון לפי עדיפות, מזהים אם קשור בכך רגש ואת השערים דרכם ניתן לשחרר את החסימה ולאפשר זרימה והטענה.

להרשמה: נירית 054-6968702  עוד פרטים באתר...


סדנת מפתח הלב בבית אורן 21-23.11.13
סדנת מפתח הלב היא סוף שבוע מרגש המעניק כלים מעשיים לידיעת הלב ולחיבור מתואם של הצד הפיזי והצד הרגשי –נפשי.
במהלך הסדנא רוכשים המשתתפים ידע וכלים יישומיים מעולם האימון, היצירה, התנועה, המגע,המוסיקה והשאמאניזם המאפשרים לכל אדם לעלות על מסלול ההצלחה להגשמה עצמית וחיים מלאים ומאושרים.
הסדנא מיועדת לכל אדם שרוצה לפרוץ את הגבולות המוכרים לו ולצמוח בתהליך התפתחותי , רגשי וחוויתי .
עוד פרטים באתר


אומנות האהבה וניאו טנטרה לזוגות סוף שבוע אוהב   21-23.11.13
מצפה לכם סוף שבוע שהוא רק שלכם (Time out) שבו תחוו התחדשות ברובד הרגשי, מיני וארנגטי. זו תהיה חוויה יוצאת דופן בעליל.

באמצעות תהליכים חווייתיים תלמדו בין השאר, טכניקות להעצמת האינטימיות, התקשורת, העונג והמיניות. תעצימו את מיומנות מעשה האהבה ויפתח בפניכם צוהר לעולם שאולי אף לא ידעתם שקיים. בכל התהליכים הזוגיים, בני זוג נשארים יחד. (אין יחסי מין בסדנה, את התרגולים אתם מקבלים לחדריכם).
המרחב בסדנה הוא מאפשר, בטוח, מקבל ואוהב (הרעיון הוא שתתרחבו לא שתתכווצו...)
פרטים נוספים והרשמה : ניצן בטלפון 052-2736025  חיה 050-4083310


סדנת ניקוי וטיהור רעלים מהגוף   27.11-1.12.13 BODY FLOW
מטרת הסדנה היא לנקז רעלים מכל רקמות הגוף על-ידי ניהול נכון וטיהור עמוק של מערכת העיכול, הזנת הגוף במזון אופטימאלי, פתיחת זרימת האנרגיה של הגוף על מנת לחוות חיות מוגברת בגוף רגיעה ושלווה.
הסדנה מגוונת ומלאת פעילויות מרתקות. בנוסף לצום המיצים וטיהור הרעלים משולבים אימוני תנועה ותרגילים המחזקים ומפעילים את מערכות הגוף והאברים השונים, להגברת תחושת החיוניות, תהליכי רגיעה ומדיטציה מונחים המאפשרים שחרור רגשות שליליים, מיקוד וריכוז והרצאות מרתקות על תזונה ומזון אופטימלי
.

עוד פרטים ...


מעגל נשים חודשי בהנחיית יובל רוז 30.11.13
מעגל הנשים הוא מרחב בטוח ומוגן בו את יכולה להרגע, להתמלא מחדש, לרוקן את מה שמטריד, לקבל עצה טובה, חיבוק, תובנות, וחיבור לעוצמה ,לרכות ולחכמה הנשית שבך.
אחת לחודש במעגל הנשים בבית מפתח הלב אנחנו ניזכר! ניזכר כמה אנחנו אהובות, נפלאות, יפות חכמות ושלמות בדיוק כפי שאנחנו.במהלך המפגשים נלמד ונחווה את חכמת הנשיות , נעזר בכלים ותובנות מעולם האימון ומעולם השאמאניזם - הדרך האדומה..עוד פרטים...


רטריט מהתעוררות להארה באשרם במדבר  26-28.12.13

הרטריט היא סדנה מרוכזת בת חמישה ימים שמטרתה לסייע למשתתפים לגלות "מי אני?" ולסיים את החיפוש.
הסדנה מתרחשת במדבר וכוללת מדיטציה, חקירה עצמית, סטסנג ומפגשי שאלות ותשובות  עם דיה והרידס. הרטריט מתקיים בשתיקה. המשתתפים מונחים באופן ישיר, פשוט, וכנה מכל הלב על ידי דיה והרידס לשחרר את את האמונות, רעיונות, דעות, תקוות וציפיות כדי לגלות "מי אני באמת" ללא כל אותם סיפורים והנחות מוכרות ונסתרות, לחוות באופן ישיר את טבעי, ולהכיר את האמת שמאחורי האמונות והפנטזיות.
למידע נוסף והרשמה - 052-3533200 (דיה) , 0527990451 (הדס


לוח האירועים , נערך ונכתב על ידי לילה בן הרוש
עוסקת ביחסי ציבור, הפקה ושיווק ב- 9 שנים האחרונות.,מנחה סדנאות, אמנית  עורכת וכותבת את הניוזלטר לאן נושבת הרוח  העוסק במודעות והתפתחות אישית. לשליחת מידע על אירועים : lilabh7@gmail.com
 


 

 








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב