דילוג לתוכן הראשי

לאן נושבת הרוח 156 |תציתו את האש





               לאן נושבת הרוח 156 | 6.3.2013                                                     
כמה ספרים, כמה רעיונות וכמה שיטות  לחים טובים יותר , לקריירה טובה יותר לזוגיות וכל כך הרבה סדנאות שקוראות לנו לחיים טובים יותר ושלא תהיה איזה אי הבנה כל דרך לשפר ולשדרג את חיינו היא מבורכת.נקודה
הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו עושים בדיוק ! אבל בדיוק מה שנדרשנו לעשות רק מה משהו חסר שם משהו שאי אפשר לתת לו הדרכה מעשית הוא לא יכול לבוא משום מקום אחר מאשר אצלנו במקור הפנימי שלנו ,שם עמוק עמוק בבטן, בלב בהוויה.
תשוקה , התלהבות אמונה שבוערים בתוכנו בלי המרכיב הזה יש את התחושה הזו משהו חסר, אין אדם בעולם אשר מימש את חלומותיו מבלי המרכיב הזה של תשוקה...
ההתלהבות , האש הפנימית הזו שנוצרת והניצוץ בעיניים שקורה אך ורק שאנחנו מחוברים במלוא העוצמה.
התשוקה הזו ההתתלהבות , תמיד מלווה בשמחה ואם תוסיפו לזה אמונה במי שאני ומה שאני עושה ובמטרות שלי אין כוח בעולם שיכול להכניע את הצירוף של שני אלו יחד.
אלו בדיוק המצבים שאפשר למחוק כמה מילים מהלקסיקון ולתמיד, מילים כמו " בלתי אפשרי" , "לא הגיוני" המציאות לא מאפשר" ....למחוק למחוק( למחוק כבר אמרתי ? )
ההתלהבות שנותנת את הכוח והאנרגיה הגבוהה לפעמים יכולה להתקל בכל מיני מכשולים גם אז אם שומרים על ההתלהבות ופותרים בעיות כחלק מהדרך , כחלק מהחיים מגיע התגמול לפעמים אבן אחת או שתיים על השביל יכולים להוריד לנו את האנרגיה הזו ועדיין הם חשובים מאוד כי אם באמת משהו בוער מבפנים אז כל אבן בדרך רק מחזקת את התשוקה מבפנים.
האקזיסטינס מספק לנו שפע של טכניקות, דרכים ורעיונות איך למקסם את עצמנו , אז קדימה לכו על זה בכל התשוקה והאהבה ופתאום הקסמים נהפכים לחלק טבעי מהחיים.
אז למה אתם מחכים לכו להבעיר את האש הפנימית אם אתם זקוקים לניצוץ והתנעה יש כאן למטה שפע של סדנאות שיעזרו לכם וכמובן פסטיבל זורבה שכול כולו תשוקה וג'וס .

ערב נפלא וימים מלאי תשוקה.
 בואו לבקר בדף הפייסבוק שלנו :-) הקליקו כאן ודווחו הגעה ב-Like
לילה
מרחב זמני- סדנת סופשבוע לנשים.
7-9.3.13
יחסי ציבור ושיווק תהליך אישי פסטיבל זורבה הבודהה 28.3-1.4.13
לנשים שאינן מוצאות זמן ומרחב לעצמן – מפגש שיוצר לך זמן ומרחב בשביל עצמך
סדנת סופשבוע ייחודית לרגל יום האישה הבינלאומי בהנחיית מירה ארצי פדן (מורה   ליוגה נשית ) דיאנה ( מנחה לניהול יחסים ) ורוני פרדימן ( מנחה ומורה ליוגה ומדיטציה )הסדנא מתקיימת במדבר , במקום שבו הזמן משנה מימד , נהיה גמיש ויוצר בעבורכן  מרחב מושלם לשלושה ימי זמן איכות והפעם במיוחד בשבילך.עוד פרטים...
אם אתה רוצה להגדיל את הכנסות העסק וללמוד איך ליח"צן  ולשווק את העסק שלך  בעלויות נמוכות ויחד עם זו בצורה אפקטיבית.
אני מזמינה אותך לתהליך אישי , המותאם לך ולצרכי העסק שלך , בו תקבל כלים פשוטים , נגישים ויעילים לצמיחת העסק והגדלת כמות החשיפה שלו
מפגש  ייחודי, עוצמתי ומרגש בין רוחניות עמוקה על כל גווניה וחגיגת החיים בשמחה בלתי מתפשרת, ההשראה לפסטיבל לקוחה מעולמו של אושו הרואה את האדם השלם כזורבה הבודהה , זה שיודע לשחק  את משחק החיים  ולשלב  היטב בין זורבה הנהנתן והארצי לבין בודהה המודט והרוחני  ומזכיר לנו שהחיים הם משחק.
חגיגת טבע, מוזיקה משובחת ,סדנאות , מפגשים עם אנשים יפים והרבה אהבה. עוד פרטים.....
קבוצת יוגה למתחילים בהנחיית ניב דור-כהן - מורה בכיר ליוגה 10.3.13
נפתחת קבוצת תרגול יוגה למתחילים במרכז "דיאן" בכרכור.
זו הזדמנות נהדרת לכל מי שמעוניין להתחיל לתרגל, או לחזור לתרגל.
בשיעורים אעביר ידע מקודש שנלמד מבכירי המורים בעולם.
תרגול יוגה קבוע מאפשר לנו לחיות בשמחה ובשלווה בלי קשר לאירועים ולדרמות מסביבנו. זוהי מתנה מופלאה.התיתנו אותה לעצמכם?


ימי ראשון מרכז "דיאן", שיעור ניסיון ללא התחייבות.עוד פרטים...
רטריט  עם קרטר מותו ולידתו של ה"אני" 7-9.3.13
היכן אני הולך ומאיפה אני בא?מה מניע אותי לפעול? איפה אני נמצא בחיי והאם זה מה שאני רוצה ? רוצים תשובות ?התשובות נמצאות אצלכם, אנחנו נראה לכם את הדרך למצוא אותם.רטריט המדיטציה עם קרטר מכניס אותנו לשלושה ימים של חקירה עצמית מודעת ואותנטית שאינה מונעת על ידי הזדהות.
 יחד נבחן את המחשבות והנחות הייסוד שמובילים אותנו בחיים ונבין כיצד הן מנהלות את חיינו.הסדנא מתאימה  לכל אדם ואינה דורשת נסיון מוקדם, רק רצון  להתמסר לתהליך עומק חוויתי, אישי ומלמד בהובלת מורה ומנחה ותיק בעל נסיון של למעלה מ11 שנה. עוד פרטים...
סדנת סופשבוע לרגל יום האישה הבינלאומי ימי מדבר – צוקים
7-9.3.13
לנשים שאינן מוצאות זמן ומרחב לעצמן – מפגש שיוצר לך זמן ומרחב בשביל עצמך
סדנת סופשבוע ייחודית לרגל יום האישה הבינלאומי בהנחיית מירה ארצי פדן (מורה   ליוגה נשית ) דיאנה ( מנחה לניהול יחסים ) ורוני פרדימן ( מנחה ומורה ליוגה ומדיטציה )

הסדנא מתקיימת במדבר , במקום שבו הזמן משנה מימד , נהיה גמיש ויוצר בעבורכן  מרחב מושלם לשלושה ימי זמן איכות והפעם במיוחד בשבילך.
במדבר רחוק ממטלות שגרת היום והעומס הרגיל נתבונן יחד על הכלים שעומדים לרשותנו כנשים ומביאים איתם מימד של שקט ותמיכה בחיי היום יום לנו ולסובבים אותנו.עוד פרטים...
פסטיבל זורבה הבודהה מזרח פוגש מערב    28.3-1.4.13
                                                                                                                         
זורבה הבודהה ממש בקרוב תקבלו את כל הפרטים שייצרו כמו תמיד את הפסטיבל הטוב ביותר בארץ.
חמישה ימים של הילולת הרוח הגדולה, פסטיבל זורבה הבודהה באשרם במדבר, ברוח המזרח פוגש במערב.פסטיבל שכולו תוכן איכותי, הופעות משובחות, אנשים יפים וחגיגה בלתי מתפשרת.פסטיבל בו נעמיק עם המדיטציות של אושו, נופתע בסדנאות עם המנחים המובילים, נשמח במפגשים עם אנשים מיוחדים, נחגוג במסיבות ונגלה עולמות נסתרים.עוד פרטים...
                   
ברגוע 6 – סופ"ש מדיטציה וכייף בטבע! כפר הנופש מצוקי דרגות 12-13.4.13
שישבת רגועים של מנוחה, נוף מדהים והתבוננות פנימה מבית נאטראז'. אירוע איכותי ואינטימי (כ100 איש) בו מגוון מדיטציות אקטיביות מבית אושו, קצת סדנאות, קבלת שבת בשקיעה עם מוסיקה חיה, מסיבת "בפרוע" וארוחות משותפות.
'ברגוע' מתאים לכולם- לאלו מאתנו שכבר מכירים את הפסטיבלים והמדיטציות, וגם לכל מי שרוצה להתחבר ולהכיר עולם חדש של אנשים טובים, התפתחות אישית ומדיטציה.
050-4322230 | www.nataraj.co.il
פסטיבל פשוט ארבעת האלמנטים 15-18.5.13
פסטיבל פשוט הוא פסטיבל פשוט. הגוף מתמלא באהבה, המאפשרת לכל אחד ואחת את החופש להתפשט לא רק מבגדים, אלא גם מההתניות החברתיות, מהשיפוט והביקורת, ומכל הכובד המסתתר בתוך מארגי כסות הבגדים. פסטיבל פשוט חוגג את הגוף האומנותי, את עומק הריפוי, את השחרור, את החופש הנמצא בעירום ובשחרור הבושה.
הפסטיבל יהיה הפעם בסימן ארבעת האלמנטים. אותם אבני יסוד שמרכיבים את כולנו.כל יום יוקדש לאלמנט. בפסטיבל יהיו שישה מתחמים שונים של עבודת מודעות, סשנים של אנרגיית האלמנטים,  חיבור ללב, מסיבות מוסיקה והפתעות.
פסטיבל שאקטי  ה13 13-15.6.13
אנו שמחות לספר לכן שבשעה טובה ***יש תאריך לשאקטי 13!!!*** שריינו לעצמכן את הסופ"ש של ה- 13-14-15 ביוני - זה עוד 4 חודשים אבל הזמן הרי טס... אנחנו כבר בעיצומה של העבודה על ארגון הפסטיבל, גייסנו צוות נפלא של עובדות מקסימות ומוכשרות, ואנחנו מצפות לתקופה של עבודה אינטנסיבית בכיף, תוך כדי התפתחות וצמיחה, ובתחושה של שליחות והגשמה. בחודש הקרוב נוכל כבר לעדכן אתכן בתכנים הנרקמים - יש למה לחכות.!!!
מרכז ההזמנות נפתח ב-3.3.13 , בינתיים אתן מוזמנות  להצטרף ולהתעדכן בדף הפייסבוק שלנו.

הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
לפרסום סדנאות בניוזלטר :  לילה  052-6788827
lilabh7@gmail.com
 







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש