דילוג לתוכן הראשי

מרחב זמני -זמן אישה | הודעה לעיתונות



מרחב זמני – זמן אישה
סדנת סופשבוע לרגל יום האישה הבינלאומי
7-9.3.2013                ימי מדבר – צוקים

לנשים שאינן מוצאות זמן ומרחב לעצמן – מפגש שיוצר לך זמן ומרחב בשביל עצמך
סדנת סופשבוע ייחודית לרגל יום האישה הבינלאומי בהנחיית מירה ארצי פדן (מורה   ליוגה נשית ) דיאנה ( מנחה לניהול יחסים ) ורוני פרדימן ( מנחה ומורה ליוגה ומדיטציה )

 
 
הסדנא מתקיימת במדבר , במקום שבו הזמן משנה מימד , נהיה גמיש ויוצר בעבורכן  מרחב מושלם לשלושה ימי זמן איכות והפעם במיוחד בשבילך.

במדבר רחוק ממטלות שגרת היום והעומס הרגיל נתבונן יחד על הכלים שעומדים לרשותנו כנשים ומביאים איתם מימד של שקט ותמיכה בחיי היום יום לנו ולסובבים אותנו.


איך אנחנו מתנהלת? מהו זמן האמצע בין מתח להרפיה ?בין תסכול לקבלה ? בין עומס לנוכחות ?

במהלך הסדנא כל אחת תקבל  כלים לבחון ולזהות את הגורמים המייצבים בחיים אשר מחברים אותך לרגע הז ואת האופן בו את בוחרת להתנהל באמצעות העוגן הפנימי של כל אחת מאיתנו, איך זה משפיע על ניהול הזמן בחיים שלי ? האם אני מאפשרת לעצמי מרחב לפני תנועה ופעולה ?
      
הסדנא למעשה חוקרת במדיטציה , יחסים ויוגה נשית האם אנחנו מעניקות לעצמנו מרחב של זמן איכותי לעצמי או שאני נסחפת בקלות אחרי העומס והמטלות היומיומיות ולא מאפשרת לעצמי זמן איכותי ?








המפגשים יאפשרו לך לקבל כלים מתחומים שונים ותרפיות שונות לסייע לך לנהל את הזמן שלך בצורה איכותית ואפקטיבית גם לעצמך וגם לסביבה שבה את חיה.

במפגשים עם מירה נחווה תרגול יוגה נשית סגנון אשר פותח על ידי מירה ושם דגש על המערכת המייצבת והעוגן בגוף , התרגול מתאים לכל הנשים עם ניסיון ביוגה או בלי.

במפגשים עם דיאנה נחקור את הפן של מערכות היחסים בחיינו בכל התחומים : מערכות יחסים זוגיות , משפחתיות, בעבודה ונבדוק האם קיימת בנו היכולת להתנתק ולקחת "פסקי זמן " ומרווחי נשימה בתוכם.
במפגשים עם רוני נטעם מקסם תרגול מדיטציה במדבר , נחווה את השקט בחוץ ומבפנים ונתנסה בתרגלי נשימה בטכניקות שונות שיגבירו את יכולת האיזון והריכוז שלנו.

שלושה ימים :מדבר מדיטציה , יוגה , מערכות יחסים ופסק זמן בכדי ללמוד איך לייצור לעצמך
מרחב נשימה בתוך עומס החיים השגרתי במאה ה21 .

מנחות הסדנא :

מירה ארצי פדן
-. נשואה, אמא לשלושה ילדים, גרה במושב במרכז הארץ.
מנחה בכירה ליוגה, תלמידה של גילה ציון. מפתחת שיטת "יוגה נשית" המוצגת על גבי שני תקליטורים בהפקת קרן יחזקאלי וחברת "קול הגוף": "יוגה להריון ולאחר לידה" ו"יוגה נשית". מדריכת הכנה ללידה והנקה, מוסמכת מטעם המרכז הישראלי לחינוך ללידה.
מחברת רב המכר "טבעי ללדת" .
ריכזה במשך שנים את קורסי ההריון ולאחר לידה בבית ספר למאמנים בוינגייט, חברה בארגון מורי היוגה, מרכזת ומכשירה מורות בקורסי הוראת "יוגה נשית" ב"מיוגה בכפר סבא / מלמדת חוגי יוגה נשית ובאופן פרטי.

דיאנה אידלמן- יועצת זוגית ומשפחתית. מנחת קבוצות מוסמכת עם התמחות במשפחה וקריירה. מפתחת שיטת ERMModels, המאפשרת יצירת גשר יעיל בין מקום העבודה לבית ובחזרה.
ממייסדות "דיאדה".מייסדת "בראשית"- שירות תמיכה וייעוץ להורים.
מחברת הספר "הכנה להורות" בהוצאת "כתר".
בעלת קליניקה משגשגת לייעוץ אישי, זוגי, משפחתי, טרילותרפיה וניהול יחסים בבית ובעסק
.


רוני פרידמן- מורה ליוגה, מדיטציה ודרך האמן.
מתרגלת מדיטציה בקביעות מאז 1991.
תלמידתה של נעה בלאס ז"ל למדיטציה ולעבודה עם הצ'אקרות.
רוני היא המייסדת של סטודיו נעים בתל אביב. מיוזמי ומפיקי פרויקט יוגה ערבה.
רוני מתגוררת בבת שלמה ומלמדת יוגה ומדיטציה באזור ובסדנאות ברחבי הארץ ובחו"ל.




פרטים נוספים והרשמה : : -052-4483242
ashram4you@gmail.com








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו