דילוג לתוכן הראשי

מתי מגיעים? | לאן נושבת הרוח 153





                                                                                                                                                                        לאן נושבת הרוח 153 | 13.2.2013                                                     
אז איך זה קורה אה? עשינו איזה סדנא או שניים יש הבטחה בעתיד הנראה לאופק שהאושר יגיע אם רק נתרגל טיפה יותר מדיטציה אם רק נלך לעוד סדנא אז נגיע לאותו רגע קוסמי שהציפורים יציצו השמים תמיד יהיו כחולים ושמש נעימה וחמימה תעטוף אותנו ...רגשות מקסימים ונעימים יציפו את גופנו ואנחנו נחיה בלה , לה לנד לנצח ...אופס התבלבלנו.
אולי הסדנא הזו תהיה טובה יותר אולי הדרך הזאת תעשה את העבודה אז זהו זה שלא ! פשוט לא עבודת מודעות ולא משנהאיך היא נעשית או מתי מטרתה היאאחת רק לגרום לנו להיות נוכחים ואותנטים באמת שמהשיש בפנים זה בדיוק מה שקורה גם בחוץ פה ולב שווים.
כן זה אומר שאם אתם בכעס נראי תנו לו להתבטא תוציאו את זה החוצה , אחד הדברים שאני אישית נתקלתי בהם שכשרגשות " רעים" או כאלו שלא נחשבים לא עולים בי , תחושת רוע או תחושת תסכול וכעס אני לעיתים נלחמת בהם פשוט לא רוצה אותם והתנגדות כמו כל התנגדות רק מביאה לעוד ממה שלא רצינו מכתחילה.
ואם לרגע אחד נכיל אותה וכן נצעק נכעס נתעצבן ונקבל את הרגשות השליילים בדיוק כמו את החיוביים גם הם ייעלמו מהר יותר וגם תגיע ההבנה הפשוטה שרגשות הם כמו הים יש גאות , יש שפל וגם ללב יש עונות הרגשות הפחות נעימים הם אלו שבונים את אלו הנעימים ככה שמי שמתחמק מכאב או מקושי האקזיסטינס המופלא יביא לו את שוב ושוב עד שהוא ייכנע , ייכנע לטבעו האנושי שמכיל את כל הרגשות.
לא מעט פעמים קרה לי וגם ראתי אצל אחרים אכזבה מהדרך המודעת והרוחנית , בניגוד גמור לאופיינו המערבי אין כאן מטרה זה לא "מסלול הכשרה של מוארות" שסימנת לך סדנא ועוד סדנא והעלת את האתגר הסדנאות , המדיטציה מטרתם אחת לעזור לנו כל פעם קצת לגמרי בקצב הנכון לנו לחשוף את טבענ והאמיתי שהו א גם צוחק , גם בוכה ,גם מתיאש גם מלא תקווה , אוהב , שונא זה אותנטי זה נכון !
אם יש מישהו שכל הזמן אומר לי הכול בסדר או אצלו תמיד הכול טוב אז אני לא מאמינה לו לא יכול להיות שהוא נפרד מהטבע האנושי...לפחות לא בעולם שלי.
אז למרות שהיינו רוצים להצמד לאשלייה המתוקה שיום יבוא ונהיה  בסיום "מסלול ההכשרה למוארים" והכעס והעצב יילכ מאיתנו לעולם אז לא... מה לנו נותר לעשות אך ורק לדאוג לאושר שלנו את הקושי  החיים יביאו לנו לבד אז יאללה לעבודה תמשיכו לחשוף את הבודהה שבכם את הרגשות את הצחוק את הבכי הכעס את הכול , הכול מותר והכול יפה אחרי הכול אנחנו ייצורים מורכבים ונהדרים. 
 בואו לבקר בדף הפייסבוק שלנו :-) הקליקו כאן ודווחו הגעה ב-Like
 המשך יום נפלא
לילה
מרחב זמני- סדנת סופשבוע לנשים.
7-9.3.13
יחסי ציבור ושיווק תהליך אישי פסטיבל זורבה הבודהה 28.3-1.4.13
לנשים שאינן מוצאות זמן ומרחב לעצמן – מפגש שיוצר לך זמן ומרחב בשביל עצמך
סדנת סופשבוע ייחודית לרגל יום האישה הבינלאומי בהנחיית מירה ארצי פדן (מורה   ליוגה נשית ) דיאנה ( מנחה לניהול יחסים ) ורוני פרדימן ( מנחה ומורה ליוגה ומדיטציה )הסדנא מתקיימת במדבר , במקום שבו הזמן משנה מימד , נהיה גמיש ויוצר בעבורכן  מרחב מושלם לשלושה ימי זמן איכות והפעם במיוחד בשבילך.עוד פרטים...
אם אתה רוצה להגדיל את הכנסות העסק וללמוד איך ליח"צן  ולשווק את העסק שלך  בעלויות נמוכות ויחד עם זו בצורה אפקטיבית.
אני מזמינה אותך לתהליך אישי , המותאם לך ולצרכי העסק שלך , בו תקבל כלים פשוטים , נגישים ויעילים לצמיחת העסק והגדלת כמות החשיפה שלו
מפגש  ייחודי, עוצמתי ומרגש בין רוחניות עמוקה על כל גווניה וחגיגת החיים בשמחה בלתי מתפשרת, ההשראה לפסטיבל לקוחה מעולמו של אושו הרואה את האדם השלם כזורבה הבודהה , זה שיודע לשחק  את משחק החיים  ולשלב  היטב בין זורבה הנהנתן והארצי לבין בודהה המודט והרוחני  ומזכיר לנו שהחיים הם משחק.
חגיגת טבע, מוזיקה משובחת ,סדנאות , מפגשים עם אנשים יפים והרבה אהבה. עוד פרטים.....
בואו באשר תהיו 13.2.13
מסע של מוסיקה, סיפור, שירה , מחול ויין אל תוך רוחו והווייתו של אחד מגדולי המיסטיקנים הסופים של העולם - ג'לאל-א-דין רומי.

חייו, שיריו, וסיפוריו של רומי נשזרים אל תוך ערב סוחף וקסום המביא את קולו ספוג האהבה והתשוקה של אותו מחולל משורר מיסטיקן אשר הצהיר כי:
'אהבה היא הדת והיקום הוא הספר'.
קולו של רומי מבעבע מתוך תרבות האסלאם של המאה ה 13, אך רוחו ונשמתו חוצות לאומים,, ארצות וזמן.עוד פרטים...
"לפתוח את הלב" סופשבוע חוויתי ליחידים  14-16.2.13
להפתח לאהבה, לעצמי ולזוגיות בחיי. בסדנא בת שלושה ימים נטעם, נתבונן וניגע בחושניות בלב ובמה שביניהם .תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות להעצמת המודעות והרחבת הגבולות. נחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמרת האנרגיה המינית לאנרגית חיים.לחגוג את חג האהבה בדרך ייחודית ומהנה.סופשבוע מעצים בהנחיית "לגעת בטנטרה"- ד"ר סוג'יי ומורןעוד פרטים...
"בחזרה אל הלב" סדנת ריברסינג ומדיטציה עם קרן ברס
14-16.2.13
סדנת סופשבוע עמוקה ואיכותית, בהנחיית קרן ברס, המאפשרת לחזור מהראש העמוס – אל הלב הפתוח. במהלך הסדנא, דרך תהליך מובנה וחוויתי המשלב ריברסינג עם מגוון תהליכי נשימה ומדיטציה, נלמד לשחרר חסימות של שנים ארוכות, ונביא אל חיינו שמחת חיים ופתיחות.
בסדנא נשלב ריברסינג עם מגוון טכניקות של התפתחות, נשימה ומדיטציה. נעבור תהליך שילמד אותנו כיצד לפתוח מחדש את הנשימה ואת הלב, ולהתמלא בשמחת חיים, אהבה וחיבור לעצמינו.
עוד פרטים...
קורס פסיכו אסטרולוגיה עם מיכל גזית 18.2.13 |20 מפגשים
חיבור לארגז כלים טיפולי/ייעוצי רב עוצמה.
לימוד שפה טיפולית מרתקת שמכילה סימבולים רבים המצטרפים למפה ברורה ומדויקת לנפש האדם, ולמעגלים המקיפים אותו, בכל תחומי החיים.
פסיכו אסטרולוגיה היא סינתזה בין אסטרולוגיה- ידע אזוטרי עתיק, ובין תיאוריות פסיכולוגיות שונות (ובעיקר תורת הארכיטיפים של יונג).
שילוב שני הזרמים יצר כלי עוצמתי, מדויק ונגיש, שמתמלל ומסביר תהליכים ריגשיים.עוד פרטים...
רטריט  עם קרטר מותו ולידתו של ה"אני" 7-9.3.13
היכן אני הולך ומאיפה אני בא?מה מניע אותי לפעול? איפה אני נמצא בחיי והאם זה מה שאני רוצה ? רוצים תשובות ?התשובות נמצאות אצלכם, אנחנו נראה לכם את הדרך למצוא אותם.רטריט המדיטציה עם קרטר מכניס אותנו לשלושה ימים של חקירה עצמית מודעת ואותנטית שאינה מונעת על ידי הזדהות.
 יחד נבחן את המחשבות והנחות הייסוד שמובילים אותנו בחיים ונבין כיצד הן מנהלות את חיינו.הסדנא מתאימה  לכל אדם ואינה דורשת נסיון מוקדם, רק רצון  להתמסר לתהליך עומק חוויתי, אישי ומלמד בהובלת מורה ומנחה ותיק בעל נסיון של למעלה מ11 שנה. עוד פרטים...
סדנת סופשבוע לרגל יום האישה הבינלאומי ימי מדבר – צוקים
7-9.3.13
לנשים שאינן מוצאות זמן ומרחב לעצמן – מפגש שיוצר לך זמן ומרחב בשביל עצמך
סדנת סופשבוע ייחודית לרגל יום האישה הבינלאומי בהנחיית מירה ארצי פדן (מורה   ליוגה נשית ) דיאנה ( מנחה לניהול יחסים ) ורוני פרדימן ( מנחה ומורה ליוגה ומדיטציה )

הסדנא מתקיימת במדבר , במקום שבו הזמן משנה מימד , נהיה גמיש ויוצר בעבורכן  מרחב מושלם לשלושה ימי זמן איכות והפעם במיוחד בשבילך.
במדבר רחוק ממטלות שגרת היום והעומס הרגיל נתבונן יחד על הכלים שעומדים לרשותנו כנשים ומביאים איתם מימד של שקט ותמיכה בחיי היום יום לנו ולסובבים אותנו.עוד פרטים...
פסטיבל זורבה הבודהה מזרח פוגש מערב    28.3-1.4.13
                                                                                                                         
זורבה הבודהה ממש בקרוב תקבלו את כל הפרטים שייצרו כמו תמיד את הפסטיבל הטוב ביותר בארץ.
חמישה ימים של הילולת הרוח הגדולה, פסטיבל זורבה הבודהה באשרם במדבר, ברוח המזרח פוגש במערב.פסטיבל שכולו תוכן איכותי, הופעות משובחות, אנשים יפים וחגיגה בלתי מתפשרת.פסטיבל בו נעמיק עם המדיטציות של אושו, נופתע בסדנאות עם המנחים המובילים, נשמח במפגשים עם אנשים מיוחדים, נחגוג במסיבות ונגלה עולמות נסתרים.עוד פרטים...
                   
פסטיבל שאקטי  ה13 13-15.6.13
אנו שמחות לספר לכן שבשעה טובה ***יש תאריך לשאקטי 13!!!*** שריינו לעצמכן את הסופ"ש של ה- 13-14-15 ביוני - זה עוד 4 חודשים אבל הזמן הרי טס... אנחנו כבר בעיצומה של העבודה על ארגון הפסטיבל, גייסנו צוות נפלא של עובדות מקסימות ומוכשרות, ואנחנו מצפות לתקופה של עבודה אינטנסיבית בכיף, תוך כדי התפתחות וצמיחה, ובתחושה של שליחות והגשמה. בחודש הקרוב נוכל כבר לעדכן אתכן בתכנים הנרקמים - יש למה לחכות.!!!
מרכז ההזמנות נפתח ב-3.3.13 , בינתיים אתן מוזמנות  להצטרף ולהתעדכן בדף הפייסבוק שלנו.

הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
לפרסום סדנאות בניוזלטר :  לילה  052-6788827
lilabh7@gmail.com







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב