דילוג לתוכן הראשי

כסף , מה זה בשבליכם ?



 ,
לא יודעת מה אצלכם אבל בשבילי חלק נכבד מהחרדות שלי בחיים קשורות לכסף.
תמיד רציתי שיהיה לי ממנו עוד, אף פעם לא היה נראה לי שיספיק לכל מה שרציתי.
וככלל, התחשבנות כזו או אחרת ליוותה המון צעדים שלי בחיים 
.
חרדות ופחדים רבים תמיד צצו לי סביב הנושא של כסף ובחברה כמו שלנו, שכסף הוא המלך ו"בעל המאה הוא בעל הדעה”, הלחצים סביבו הם רבים 
.
קרה לא מעט פעמים, שויתרתי על מה שרציתי, לא עשיתי דברים כי חששתי שלא יהיה לי מספיק, או שפתאום לא תהיה לי עבודה, משהו ישתבש ואמצא את עצמי מחוסרת כל 
.
זה אחד מהנושאים הללו בחיים שכל כך נמצאים שם, אבל אף פעם לא מדברים עליו, תמיד יש אי נעימות מסויימת בקשר לכסף, תמיד מדברים על המחיר והעלות בסוף, כדרך אגב, כמשהו שחייבים. הרי לחלוטין לא מקובל לשאול אדם כמה הוא מרוויח או איך הוא יכול לאפשר לעצמו חופשה כזו או אחרת
במשפחה המורחבת ובין חברים בכלל "לא נעים לדבר על כסף" ובטח שלא לבקש אותו 
.
אבל מה זה בכלל כסף?
שאלתם את עצמיכם פעם? חקרתם את העניין באמת 
?
פילרטטתי עם כסף לא מעט, חקרתי את הנושא והיו לי מחשבות של איך אפשר לחיות בלי כסף. השתעשעתי ברעיון כי משום מה כסף נתפס כמשהו משחית, כזה שעדיף שיהיה לי ממנו רק לדברים בסיסים ומספיק 
.
כל התעסקות עם כסף גרמה לי לאי נוחות! התפתלתי לא מעט פעמים שהחלטתי להעלות מחירים ללקוחות ותיקים או חס ושלום לבקש מחבר מחיר מלא בעבור עבודות שביצעתי 
.
לפני 5 שנים התגלגלתי להפקה גדולה (ביקור הידידות של וירש בישראל ).  בתוך ההפקה עצמה, מבלי שידעתי, התחלתי תהליך מדהים שכל כולו עסק בכסף, כל חברי ההפקה עברו את התהליך יחדיו בחודש אינטסיבי של תובנות רבות והתנסות מעשית 
.
למדתי לראות ולהבין איך שבכל פעם שאני יושבת במסעדה אני מזמינה לפי המחיר ולא באמת לפי מה שבא לי בא לי לאכול באותו רגע 
.
למדתי לראות עליי ועל אחרים כמה אנחנו רוצים עוד כסף, אך שמישהו בא ומציע לי כסף אני לגמרי נרתעת ואם תיתן כסף לחבר ואפילו לא תבקש שהוא יחזיר, מייד בראש ישתוללו כל מיני מחשבות של: מנסים לטמון לי פה פח ומעניין מה הקטץ׳ 
.
באמצעות שיחות רבות וגם כמה דוגמאות חזקות מהחיים, הבנתי שהתקשורת שלי עם כסף וההשפעה שלו, היו מאוד הרסניים והם למעשה ניהלו אותי במערכות יחסים, בעבודה מול לקוחות ובעצם בכל מקום אפשרי.
(אגב גם לאנשים עשירים מאוד לעיתים קיימים אותם הפחדים - מיליונרים ממשיכים לרדוף אחר הכסף ולהשיג "עוד" אפילו שאין סיכוי שיוכלו להשתמש בכולו בעודם בחיים)
.
המנטור שהנחה אותנו, נתן לראשונה מקום לדבר על כסף, להביא את כל הרגשות שמתעוררים סביבו וגם לנפץ את האשליה הגדולה שכסף יוצר לנו בחיים! את כל הפחדים והחרדות שקשורים אליו.
אצלי התהליך שינה לחלוטין את התפיסה לגבי כסף והכי חשוב למדתי להעריך את עצמי על מי שאני בלי קשר לכמה כסף שוכב לי בחשבון הבנק עכשיו 
.
כבר אז ביקשתי - יאללה, בוא נעשה עם זה משהו, רוב העולם מתנהל לפי כמות הכסף שיש לו ולא לפי מה שהוא באמת רוצה
נידנדתי
ביקשתי
שיכנעתי
וכלום. בסוף התאיישתי כלום לא קרה ושום סדנא לא יצאה לפועל 
.
אולי אז לא היה הזמן הנכון, ולתהליכים יש כנראה זמן משלהם, הרפתי והנה זה בא 
:
יש סדנא!
לסדנא קוראים "כסף או חיים" סדנת און ליין (כלומר מתבצעת מנוחות הביית במחשב).
אז אם יש לכם איזה עניין עם כסף: חסר לכם, אתם רוצים עוד ממנו, הוא עוצר אתכם, מלחיץ אתכם,
נכנס לכם למערכות יחסים, מגדל לכם מפלצות של חרדה ופחדים או גורם לכם לעשות דברים שאתם לא ממש רוצים.
הסדנא הזו בדיוק בשבילכם הנה כל הפרטים: http://lp.vp4.me/r634

בתכל׳ס מדובר על סוף שבוע און ליין שיגרום לכם לפתוח את העיניים ולהסתכל על המציאות ועל כסף כמו שהוא באמת, מבלי להכניס סביבו רגשות ועניינים.
חשוב להגיד הסדנא היא באנגלית! אז זו גם הזדמנות מעולה לצחצח את האנגלית שלכם.
שוב הפרטים כאן:http://lp.vp4.me/r634
או שתרימו טלפון לטל  052-3965035, הוא יוכל לספר לכם עוד קצת וגם לענות על שאלות שבוודאי יש לכם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו