דילוג לתוכן הראשי

לאן נושבת הרוח 216 קדחת הניקיונות בעיצומה

 
לאן נושבת הרוח  216                                                                                            20.4.16

ימי האביב בפתח וקדחת הניקיונות  בשיאה ! עכשיו זה הזמן בו כל אחד מאיתנו מזמן התחדשות לתוך חייו וזורק מהבית את כל מה שמיותר
וכבר אינו בשימוש.
בבית תמיד ישנם ערימות של דברים מיותרים שלא מתמשים בהם ומעלים אבק ואיכשהו קשה להפרד מהם .
כמו בבית החיצוני ככה בבית הפנימי שלנו , כל אחד ואחת מאיתנו סוחב איתו הרגלים , התניות ודפוסים שמזמן כבר אינם משרתים אותנו  ולעיתים גם חוסמים אותנו מהתחדשות והתקדמות בחיים .
למה אנחנו שומרים אותם ?
בדיוק כמו שאנחנו שומרים חפץ ישן שמזכיר לנו נשכחות ...רק נשמרות להם מחשבות מהעבר שמשאירות אותנו בדיוק שם בעבר.
בימים אלו שלפני הפסח זו הזדמנות לנקות גם את חדרי הלב והמיינד למרק , לצחצח ולנגב את האבק מכל אותם רגשות ומחשבות שמעצימים אותנו ולהשליך החוצה את כל אותם המחשבות שמשאירים אותנו בעבדות ולא נותנים לנו לצאת לחירות.
אחרי הפסקה ארוכה בניוזלטר הנה הוא חוזר וכרגיל תמצאו כאן המלצות לסדנאות ואירועים שיעזרו לכם להתחדש עם האביב .

חג אביב שמח
לילה


פריימל עם שאקורה

    27-31.10.16 חלק 1

חלק 2 3-5.11.16
תוכנית ליווי אישית
לעסק הקטן ועצמאים
בואי - שישה ימים בפארוס
22-27.5.2016

 
הילדות שלנו... המקור של מי שאנחנו, הבסיס, המהות, השורש שלנו.
כל-כך קשה לנו לפעמים לגעת בה, לחוש אותה, לבדוק מה היה שם.

כשאנו לא עושים זאת אנו רואים את העולם דרך המשקפיים של הילד הפגוע שנמצא שם בפנים.
אנו לא מסוגלים לראות את המציאות האמיתית של הדברים מבלי להיות מוטים רגשית מחוויות העבר שלנו.
בסדנה נעבוד על אבא ועל אימא, נטפל בדפוסים, מנגנונים, התניות, קולות שרצים לנו בראש,
מצבים רגשיים שתוקפים אותנו ואנו לא יודעים מהיכן הם באים, כתוצאה של שנים של
אווירה מסויימת בבית ונסיבות הילדות של כל אחד מאיתנו. נלמד לזהות ולאהוב את הילד
הפנימי בתוכינו אשר משווע לקצת יחס מאיתנו. פרטים נוספים :

http://lp.vp4.me/ncfz

הרבה מהחסמים שמלווים אותך בחייך האישיים כפי הנראה גם מלווים אותך בעסק.
אני מאמינה שכלים עסקיים בלבד לא יכולים להביא איתם את התוצאות הרצויות

בשיווק עסק ויחסי ציבור אין קסמים ואין נוסחאות פלא ( לפחות לא על פי תפיסתי )אך בהחלט אפשר באמצעות מגוון כלים רחב  ביותר שקיים היום ,
מחוייבות אישית ,לקיחת אחריות מלאה על העסק ובתמיכה אישית. לאורך כל תהליך הצמיחה להגיע למטרות שלנו ,לעסק משגשג ומצליח.
פרטים נוספים על התוכנית :

ארבעה וחצי ימים של סדנאות - עבודה פנימית, כתיבה תנועה וקול
ב"טאוס", מרכז סדנאות יפהפה ושלו.
תנאים של חופשה חלומית מפנקת בנוף יווני וניחוח של ים.
עטופה בעוד נשים שעוברות מסעות דומים


מתוך שגרת החיים והעומס, .אנחנו אורזות את עצמנו ונוסעות, זה לא רחוק אבל זה עולם אחר...ונוחתות לתוך שקט כחול ופותח לב, כזה שיאפשר רגע להקשיב ולהפגש, לדבר, לבכות ולצחוק, לכתוב את זה לשיר ולצעוק.
לפגוש אפשרות לחופש, חופש אמיתי, משוחרר מהסיפורים שתמיד כבלו אותנו, כזה שממשיך גם כשהחופשה נגמרת. פרטים נוספים :

http://lp.vp4.me/dnb3
 
 

מי את/ה באמת? מפגשים און ליין החל מ1.5.16 
עברת כבר מספיק תהליכים וסדנאות בחיים? חיפשת וחיפשת את הדבר הבא? החוויה תמיד חולפת ומשהו חסר? אם ההרגשה היא שחווית מספיק ונמאס לך מתרפיה, סדנאות ותהליכים, כנראה שהצורך להכיר במי שאת/ה באמת, פועם בך והגיע הזמן לגלות.
בחודשים האחרונים אני משתתף במפגשים און-ליין עם אדם שמכוון אותי לאמת ולהתעוררות. לאחר שעשיתי כל סדנה אפשרית, אני מרגיש שהגעתי למקום שבו אין לי צל של ספק שזה הדבר האמיתי.  2 מפגשים בשבוע. והכל מנוחות הבית שלך און ליין..לשאלות דברו איתי כרים סנטוש – 052-3965035

סדנת טיהור וניקוי רעלים מהגוף בשיטת MDT

25-29/5/16
מאסטר ומומחה בינלאומי בטכניקות לטיהור וניקוי הגוף מרעלים, פורץ דרך, ממציא ומפתח שיטות טיהור חדשות, המשלבות ידע עתיק יומין עם שנים רבות של ניסיון עכשווי.
הסדנה מהווה כרטיס כניסה לפרק חדש בחיים ולמסגרת קבועה של אורח חיים בריא ומלא בחיוניות – סדנת עומק, בת 5 ימים, המאפשרת לנו לעבוד על ארבעת הרבדים  (פיזי, רגשי, מנטלי ורוחני) ולחוות תהליך טרנספורמטיבי, של טיהור רעלים מהגוף ומהנפש.
הסדנה כוללת: צום נוזלים, תרגול בתנועה, סדנאות עבודה אנרגטית, סדנת "ריברסינג", סדנת שוקולד ומזונות על, טקס סווט-לודג' והרצאות מרתקות.
להרשמה ופרטים – 0585220088 , www.bodyflow.co.il
 
ס
   

פגישה עם המות -טאריקה ונעמה הנגבי מארחות את משה שמיר

6-7.5.16
דבר אחד בטוח בחיים שלנו. המוות.
הרבה פעמים בחיינו ניהיה לצד אדם שנוטה למות, אהובים לנו יעזבו את העולם וגם אנחנו בסוף נעזוב את הגוף הזה.
יש דברים שחשוב מאוד לדעת בכדי שנוכל לעזור לנוטים למות, לאלו שבדיוק עכשיו עזבו וגם לאלו שמתמודדים עם הכאב והאובדן. וכמובן - כדי שאנחנו ניהיה מוכנים לרגע המכריע הזה!
טאריקה, אני ומשה שמיר חוברים יחד לסדנה פרקטית וחשובה מאוד כדי לחלוק כלים מחכמת הבודהיזם, היוגה והיהדות על המוות.

סדנה זו ב"דאנא" תרומה לפי יכולתו ורוחב ליבו של הנותן.
פרטים נוספים : http://naamahanegbi.ravpage.co.il/deathlife

הספר "בחרתי בחיים של אי וודאות" ***מתנה לחג ***
הספר "בחרתי בחיים של אי ודאות" הכל על חיבור ליצירתיות, לתשוקת החיים, לאש הפנימית, לאומץ לעבור דרך מנהרות אי הוודאות כדי להגשים כל מי שאנחנו.
צבעוני ומרהיב עם מילים שמגלות, חושפות, מאפשרות, מפגישות, 160 עמודי כרומו בכריכה קשה, מתנה צבעונית, מרגשת ואוהבת. 
אפשר לראות עוד, להזמין, לחוות, בקישור המצורף:
https://sites.google.com/site/gazitmichali/home/choose-life
   
 


הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב