דילוג לתוכן הראשי

מהם השלבים הבדוקים ליצירת שינוי? התשובה בפנים!





זה לא יאומן כמה מעט אנחנו יודעים על
המערכת הרגשית שלנו 
וזה הדבר הכי בסיסי שמפעיל או עוצר אותנו בחיים

במשך שנים, כל כך הרבה אנשים מסתובבים
בעולם מבלי להבין למה הם מרגישים תקועים כל כך
הרבה זמן, למה הם לא מצליחים להיות מאושרים?
למה בני הזוג שלהם עולים להם על העצבים?
למה הקשר עם הילדים מקרטע?
ולמה, למרות שלמדתי מלא שיטות, אני עדיין לא מצליחה
להביא את עצמי להשיג מטופלים או מתאמנים?
 
שיטת "התדר" היא שיטת אימון ייחודית וחדשנית,
עליה אני ממליצה באופן אישי
כדרך להכיר את מי שאתה באמת
ולגעת באופן ישיר בעולם הנסתר של הרגשות.
שוש מניקס, מפתחת שיטת התדר ומחלוצות תחום האימון בארץ
(היא עובדת בצורה מקסימה עם שני בניה) מספרת לי:

"זה קורע לי את הלב!
שוב ושוב אני שומעת אנשים שמשתפים אותי
בכאבים שמוכרים ודאי לרבים מכם:
"למה הוא אף פעם לא מתחשב במה שאני רוצה?"
"הילד שלי חושב רק על עצמו ולא רואה כמה הוא פוגע בי".
"אני טוב במה שאני עובד - אבל העבודה לא מספקת אותי"

אנחנו יכולים להיות מוצלחים מכל בחינה - בן זוג אוהב, ילד מתחשב,
עבודה מתגמלת - ועדיין אנחנו כואבים, והכאב הולך וגדל.
ואנחנו מוציאים את זה על עצמנו - וואהו איך שאנחנו מוציאים!
 
וזה לא קורה רק לנו. זה קורה גם לאנשים סביבנו.
יכול להיות שנפגוש אותם בקליניקה,
יכול להיות שנשמע זאת מחברים קרובים,
יכול להיות שנשמע זאת אפילו אצל הילדים שלנו.
 
מהם השלבים הבדוקים ליצירת שינוי? התשובה בפנים! 


הרבה שנים למדת והעשרת את עצמך בארגז כלים
על מנת שישמש אותך בדיוק במצבים כאלה,
אבל נראה שזה לא באמת מצליח לגעת בשורש העניין,
זה הולך מסביב ולא מגיע למקום הפנימי והעמוק
עבורך או באדם שמולך.
 
נשמע לך מוכר?
אגלה לך סוד - ניתן ולהגיע למחוזות חדשים וטובים יותר
תוך כדי מהפיכה רגשית של ממש.
 
המניקסים, שזו שוש מניקס ושניים מבניה, נותנים לך
באהבה ובחינם, קורס אינטרנטי שיחשוף בפניך
כלים עוצמתיים שללא ספק יהוו עבורך פריצת דרך

בקורס תלמדו על:
  • פריצת המחסומים הרגשיים - נחשוף איבר רגשי
פנימי שיעזור לנו ולסביבתנו להגיע לחיים מלאים יותר
  • נלמד כיצד נממש את הרצונות שלנו תוך חיבור לרגשות שלנו.
  • ו... השלב החשוב ביותר - כיצד לחיות את המהות
המולדת שלנו וכך להרגיש שמחים יותר ולהשיג תוצאות מהירות
יותר שנשארות לאורך זמן.
 
זהו קורס בשווי 500 ש"ח, הפתוח חינם רק בימים הקרובים.
לאחר ששמעתי עליו וראיתי אותו,
לא יכולתי שלא לשתף את
קהילת העוקבים האהובה שלי (!) בתוכן שלא רואים כל יום,

לגישה חינם ומיידית לקורס כנס לקישור:

 


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו