דילוג לתוכן הראשי

ניוזלטר אוגוסט | לאן נושבת הרוח 215

 
לאן נושבת הרוח  215                                                                                                5.8.15

החושך מפחד אותנו או האור? השבוע נזכרתי שוב ושוב בנאום ההכתרה של נלסון מנדלה זה מסו ג המשפטים והנאומים שרצים ברשת כבר 20,000 שנים וקוראים אותנו רק לא מפנימים אותו ולהפנים מבחינתי זה להרגיש אותו בבטן !

אז זהו זה האור הוא זה שקשה לנו לספוג אחד הפחדים המרתקים ביותר שלנו בני האדם ויש מגוון פוביות לכול הוא הפחד מהצלחה , כן קראתם נכון הוא כזה טריקו ומסתורי איזה טריקים ושטיקים קטנים אנחנו עושים לעצמנו בכדי להיכשל נשמע מטורף נכון? ועובדה ! האנרגיה הזו שמעורבת ברצון לעשות משהו והפחד שהוא יצליח כן קראתם טוב הפחד שהוא יצליח.

מביאים אלינו שיבושים מוזרים לחלוטין הרוחניים שבייננו אומרים אה... אולי האקסיטינס לא רוצה שאני יעשה את זה ,תירוץ כמו כל התירוצים. פתאום בעיות דברים נופלים ואז מה - מה קורה אז? אז מגיעים כל מיני חששות לפחות אצלי שנהפכים במציאות לאתגרים קטנים .

לא יודעת איך זה אצלכם , אצלי בכל פעם שאני צועדת לקראת חלום כזה אמיתי ודברים מתחיליים לזרום למקום הנכון כל העולם אשתו וגם הבן דוד נזכרים בכל מיני דברים פתאום ממש זקוקים לנו כל מיני ניידים שממש נזקק חנו עכשיו שממש ממש חייב אותנו ושאב לנו את האנרגיה מכירים אותם?

בבסיס שלהם הם אנשים חביבים , אפילו בעלי כאריזמה שלא ניתן לעמוד בפניה ואז הם מתחילים לשאוב כאלו שחיים על חשבון האנרגיה שלנו ,  ואנחנו שנמצאים לפני הצלחה או מימוש של חלום פשוט נותנים להם להיכנס פנימה ובלי לשם לב הפוקוס שלנו משתחרר מהמטרה המרכזית , אפשר לגלוש לתוך שואב אנרגיה כזה בקלילות לא בגללו בגלל שאנחנו רוצים קצת לעכב או למנוע לעצמנו מלחיות את החלומות שלנו.

שואבי האנרגיה הם רק חלק מהמחלקה הגדולה של המכשולים שאנחנו יוצרים לעצמנו בדרך להצלחה, נשאבים לחלומות של אחרים, פתאום נזכרים במצב המשק ת החשק מפתחים עצלנות כזו או אחרת ובורחים לעולמות הנוחים לנו רק בגלל שפשוט ההצלחה מפחידה אותנו .... מוזר אה?
ימים קרירים ושמחה
לילה


סדנת תנועה והתפתחות לתינוקות 

9.8.15   - 4-7חודשים    

 סדנת יחסי ציבור 13.8.15
09:30-14:00 הרצליה
סדנת הילד הפנימי עם דיה גולן
10.2.16
 
בגיל 4 חוד' התינוק משתחרר מהרפלקסים ההישרדותיים ומפתח מע' רפלקסים הרבה פחות מוכרת הקשורה לשיווי משקל.

רפלקסים אלו הם הבסיס להיפוך, זחילה והליכה והמע' הזו זקוקה לתנועה במרחב של התינוק כגירוי סביבתי נכון שיצור למידה.

בסדנה נלמד כיצד ליצור תקשורת נכונה עם התינוק, מבלי ללמד אותו, או לפנות אליו באופן טכני.
אחד היתרונות בסדנה הוא שבכל עת אני רואה אילו מרכיבי תנועה נרכשו – על מנת שיוכל לעבור שלב.
הסדנה מתקיימת בקבוצה קטנה ואינטימית.היא חוויתית, מעשירה, נותנת זווית מעט אחרת על התפתחות התינוק.

לפרטים נוספים והרשמה היכנסו לדף
האירוע בפייסבוק https://goo.gl/96lI9r
רוצה לספר לעולם על המוצר שלך או השירות שהעסק שלך נותן
חינם בתקשורת ?גלו את הסודות של משרדי יחסי הציבור ומתי כדי לפנות לעיתונות, סדנא ייחודית ממוקדת , ברורה ומתאימה לכל בעל עסק קטן אשר מעוניין לחשוף את עצמו בתקשורת ללא עלויות מיותרות.!
מה הם יחסי ציבור וכתיבת קומוניקט לעיתונות.

*מהם יחסי ציבור ,מה ההבדל בין יחסי ציבור , שיווק ופרסום.

*איך לכתוב הודעה לעיתונות.

*מתי ניתן לשלוח הודעה לעיתונות.

*מהו לו"ז יחסי ציבור במהלך השנה.
ועוד ...להרשמה הקליקו כאן 
סדנת הילד הפנימי הינה סדנה מרוכזת בת 4 ימים,
בה נחזור צעד אחר צעד לילדות, לאותן חוויות אשר עיצבו את דפוסי ההתנהגות והאישיות שלנו ונלמד להכיר ולרפא את הילד הפנימי שבתוכנו.
באמצעות טכניקות תרפיה שונות, נחזור לחוות רגשות אשר חווינו בילדות, חוויות שהיו קשות לנו בתור ילדים.

הריפוי מתרחש דרך הזכרות באותן חוויות והבעה של אותם תחושות ורגשות אותם לא הרשו לנו להביע כילדים.
זהו מסע של ריפוי עמוק דרך מפגש עם הילד שהיינו. הסדנה מתקיימת במרחב המאפשר לתת לעצמנו ביטוי מלא, בסביבה של חמלה ואהבה ללא גבול.
לפרטים נוספים והרשמה :
https://goo.gl/GKykga
 
 

סדנת "טנטרה בעיר הגדולה" - זוגיות ומיניות בדרך הטנטרה והלב 15.8.15
יום אחרון למכירה מוקדמת 
יום קסום של צלילה לעומק האינטימיות: לימוד הפרקטיקה של "מעשה האהבה" בדרכו של בארי לונג, חוויה של מדיטציות בזוגות וטקס טנטרי מסורתי מרגש.
בוא/י להתארח ליום אחד במקדש טנטרי יפיפה שנבנה במיוחד ליצירת איחוד ואהבה בלב תל אביב.
סדנת "טנטרה בעיר הגדולה" עם נעמה הנגבי היא הזדמנות נדירה ללמוד ולחוות
אינטימיות מקודשת בדרך הטנטרה המסורתית הלבנה.
עוד פרטים והרשמה : http://goo.gl/y3i825

סדנת טיהור וניקוי רעלים מהגוף בשיטת MDT

19-23.8.15
סדנת עומק, בת 5 ימים, המאפשרת לנו לעבוד על ארבעת הרבדים  (פיזי, רגשי, מנטלי ורוחני) ולחוות תהליך טרנספורמטיבי, של טיהור רעלים מהגוף ומהנפש. הסדנה מהווה כרטיס כניסה לפרק חדש בחיים ולמסגרת קבועה של אורח חיים בריא ומלא בחיוניות.
נותרו 3 מקומות אחרונים לסדנת אוגוסט: 19-23/8, בנס עמים.
לפרטים והרשמה: ענת 054-4775055 / ענתי 054-5552280
למידע נוסף על הסדנה לחץ כאן:
http://goo.gl/FIA4HQ
ס

   

מעגל נשים לדיוק החיבור הפנימי והזוגי עם אילי קפלן

21.8.15
ליצור זוגיות נפלאה עם עצמי...למה זה חשוב ביצירת-בתוך מערכת יחסים..?
מה החיבור הפנימי וההכרות עם עצמי, יוצרת עבור מערכת יחסים קיימת או ביצירה,הגשמה ומימוש של אחת...
מבחינתי ההיצמדות להווה,לרגע הזה, היא חשובה ומשמעותית - בזוגיות או בכל דבר בחיים.

אני מזמינה אתכן לצעוד איתי, כי להתפתח ביחד זה מעשיר, מופלא וכיף גדול. מסע אל תוכנו, אל תוך הווייתנו הנשית.
ביחד ולחוד, נגלה אותנן ~ את ההתניות, הפחדים והאמונות המונעים מאיתנו להיות בזוגיות שאנו רוצות וראויות לה, כאן ועכשיו.

עוד פרטים והרשמה : https://goo.gl/NkAu5U

מפגש Spirit Over Soul – Israel 2015 27.8.15
יום אחד, בוקר עד לילה, שמשלב בתוכו את חקירת עומקה של הנשמה, עם מודעות לשפע, לחגיגה ולשמחת החיים. מסדנאות העמקה, תרפיה ותנועה ועד הופעות שלא ישאירו אף ישבן על אמא אדמה, אנחנו יוצרים בשבילכם מרחב מכיל ואוהב. יחד עם כל זה, אנחנו יודעים שיש צורך להעניק גם לגוף אהבה, שגם הוא חלק ממה שאנחנו כרגע ולא רק הנשמה ישנה, אז אירגנו לכם מתחם טיפולים מפנק בחינם. ומעל לכל זה, יצרנו מתחם שלם עבור קורל, בו תוכלו לפגוש אותה, לחוות ריפוי, לשאול שאלות ולקבל תשובות, להתחבר לרוח הגדולה, ולמעשה כל דבר לו תזדקקו יותר מכל באותו הרגע ממש.
פרטים נוספים והרשמה : https://goo.gl/ROhRya

מרחב הלב אנרגיות ריפוי בהנחיית יעל בן עטר 4.9.15
הלב שלנו הוא מקור אין סופי של אהבה ושל ריפוי גבוה. במהלך החיים אנו עוברים התנסויות באות והולכות המשאירות בליבנו טביעות עמוקות, פגיעות, צלקות ופציעות רבות ומגוונות הנגרמות מאהבות אבודות, מזיכרונות ילדות כואבים ומחלומות שלא התגשמו. ריפוי הלב הופך לחלק בלתי נפרד מההתפתחות הרגשית, הנפשית ורוחנית שלנו. עבודת ריפוי זו משפרת את התודעה העצמית שלנו ואת היקום העוטף אותנו
. עוד פרטים והרשמה :  
 


הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש