דילוג לתוכן הראשי

סודות היח"צ לפרסום חינם של העסק שלך בתקשורת ! עוד יומיים לסיום ההרשמה המוקדמת



רוצה לספר לעולם על המוצר שלך או השירות שהעסק שלך נותן חינם בתקשורת ?
גלו את הסודות של משרדי יחסי הציבור ומתי כדי לפנות לעיתונות,
סדנא ייחודית ממוקדת , ברורה ומתאימה לכל בעל עסק קטן אשר מעוניין לחשוף את עצמו
בתקשורת ללא עלויות מיותרות.!

יחסי ציבור נתפשים כככלי עבודה לעסקים גדולים בלבד ,
כל עסק ולא משנה מה גודלו יכול להשתמש ביחסי ציבור ולהביא
את עצמו לקדמת הבמה תוך כדי חסכון של אלפי שקלים על פרסום.
 
מתוך ידע של עשר שנים בתחום היח"צ כמיח"צנת פסטיבלים ואירועים גדולים 
וגם ככתבת עיתנות בעברי ( מעריב, חיים אחרים וואלה )
 
אני שמחה להזמין אתכם לסדנת יחסי ציבור ושיווק
חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות
כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת. 

כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות!

"הייתי בסדנא של לילה הינו קבוצה קטנה ואהבתי את האינטימיות ובכך גם את היחס האישי לכל עסק ועסק. קיבלתי תובנות רבות מלילה והתחלתי ליישם אותם מיד עם תום הסדנא, ואני כבר אחרי חודש וחצי אחרי וכבר יש תוצאות יפות! בנוסף לתובנות, קיבלתי כלים רבים ומיקוד- מה שהיה חסר לי לפני הסדנא. מומלץ ביותר לכל מי שמרגיש מפוזר בעסק שלו ובעל רצון לעשות סדר מבחינה שיווקית ולקבל טיפים לגבי התקשורת ובכלל בעולם היחצנות". בברכה,שלומית שטיינברג יועצת פנג שוואי
--------מה תקבלו בסדנא ? -------------------

• מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
*מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?


---------כמה ? -----------------
עכשיו ! רק 300 ש"ח לסדנא !
דמי הרשמה יושמו מראש עם ההרשמה , 50₪ ישולמו באמצעות Pay pal כרטיס אשראי .
היתרה תשולם ביום הסדנא.

עוד יומיים המחיר עולה ל-350 ש"ח !

------------איפה ? -----------------
הסדנא תתקיים בהרצליה כתובת מדוייקת תינתן לנרשמים
יום שלישי 21.7.15
בין השעות 09:30- 14:00
שימו לב ! מספר המקומות בסדנא מצומצם בשל הצורך לתת מענה אישי לכל עסק ומשתתף.


סדנת יח"צ שעברתי אצל לילה נתנה לי הרבה כלים והבנה נכונה לגבי יחסי ציבור בכלל ולשימוש נכון לעסק שלנו בפרט. הגישה של לילה, הפתיחות והשקיפות לכל האמצעים שעומדים ברשותנו ליחצן נכון את העסק פשוט עובדים ומוכיחים.
ולפני הכל ומעל לכל – הבן אדם!! לילה מקסימה אדיבה עם סובלנות וסבלנות ונמשיך לפרגן ולהמליץ גם בעתיד.
מוטי ינקו – פריים טיים סטודיו לצילום אירועים




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פסטיבל פשוט 10-12.10.13 החופש לחיות ...

  פסטיבל פשוט -החופש לחיות סופ"ש 10 - 12 באוקטובר  להיות פשוטים יכול להיות פשוט וגם יכול להיות מסובך. כל הבגדים שאנו עוטים על עצמינו ומגדירים איתם את זהותנו, כל המטען החברתי והטאבויים שקשורים לגוף החשוף... פסטיבל פשוט ב"אשרם במדבר" נותן לכם את ההזדמנות להיות בסביבה שמאפשרת לכם להשיל את הבגדים בזמנכם החופשי, ולהתבונן על עצמכם ועל אחרים בצורה אחרת.     החופש לחיות, זה המוטו שלנו לפסטיבל הקרוב. דרך תנועה וריקוד, סדנאות אמנות עם הגוף, הרצאות, תרפיה בערום, המסיבות השמחות, ציורי הגוף ועוד ועוד שלל הפתעות מובטח לכם סופ"ש של חופש טוטאלי לעוף על החיים בפשטות מלאה. בפשוט העירום הוא ז

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

איך משיגים כתבה עיתונאית על העסק שלך ?

  איך השגת את הכתבה בעיתון ? " שאלה אותי חברה בתמיהה אה עניתי לה ..התקשרתי " "סתם ככה התקשרת וביקשת שיכתבו עלייך ?" המשיכה לחקור האמת שכן ... לפני כשלוש שנים בערך נעשתה כתבה על אחת מסדנאות נשים שאז העברתי ציור אינטימי , גם כתבה וגם ראיון בטלוויזיה הגיעו בעקבות אותה שליחה של ההודעה לעיתונות. משום מה שאני עושה יח"צ לאירועים גדולים אף אחד לא שואל אותי איך זה שכתבו בעיתון על פסטיבל כזה או אחר , או כי לאירועים של אלפים זה נראה הגיוני יותר שתהיה חשיפה , או כוח, רב האנשים מניחים שבכדי להופיע באיזו אייטם מעניין בעיתון נדרש תשלום כספי כזה או אחר. שתי ההנחות האלו צרובות חזק כאמונות מוחלטות אצלך רבים מהעסקים הקטנים שאיתם אני עובדת , כאלו לא קיימת לגיטימציה לפרסום כתבה על עסק קטן כזה או אחר , ואם יש פתח בוודאי זה בתשלום.. מדהים אותי איך אנשים שכל כך בקיעים בנבכי הפרסום בפייסבוק, עם ידע עצום בשיווק ומספר לא מועט של סדנאות שיווק נמצאים אצלם ברזומה לא רק שאינם עושים יחסי ציבור לעצמם או לעסק שלהם , בכלל לא מבינים איך עובד העולם הזה . תמיד שאני אומרת לאנשים התקשרו והציעו