דילוג לתוכן הראשי

מאיזה מקום אתה מפרש את המציאות ?



לאן נושבת הרוח  212                                                                                       12.5.15
שני אנשים נמצאים באותה סיטואציה וכל אחד מפרש את הסיטואציה בצורה אחרת לגמרי , מדהים לא ?
הכול האמת הוא עניין של פרשנות , מאיזה מקום? מאיזה נקודה אני מפרש או מפרשת סיטואציה כזו או אחרת.

הפרשנות שלנו היא מה שיוצרת לנו את המושג של טוב ורע ולמעשה איך אפשר להגיד במוחלטות על סיטואציה או אירוע מסויים בחיינו כטוב או כרע?
אנחנו הרי לעולם לא יודעים את התמונה המלאה ואף אחד מאיתנו עדיין לא יודע לצפות את העתיד? לכולנו זה קרה ואני בטוחה שהרבה יותר מפעם אחת שסיטואציה שפירשנו כרעה או כפחות טובה בחיים אחרי כמה חודשים נתפסה כמה שהביא לשינוי כמה שאחר כך נהפך לטוב. 


כך שהכול עניין של גישה מה שתאמצו זה מה שיהיה !
אז אם יש לכם משהו עכשיו בחיים שנתפס כרע אולי אפשר להסתכל עליו מזווית אחרת והוא זה דווקא נפלא. 

אין דבר כזה טוב או רע,  יש מה שיש ואין תלוי אך ורק בנקודת המבט שלכם , ואם הפרשנות שלכם יותר תתפוס נקודת מבט חיובית ככה יהיה יותר קל עם אירועים או סיטואציות שממילא גישה שלילית לא תעזור לשנות אותםהם יהיו קיימים  בכל מקרה , השאלה מאיזו זווית תבחרו לראות אותם. 

וכמובן כמו תמיד כל האירועים שיעזרו לכם לאמץ נקודת מבט חיובית בחיים. 

יום מופלא ואהבה
לילה
לילה

סדנת טראנס דאנס

   30.6.15     
 חדש !!!קורס יח"צ    
25.5- 15.6.15
מתאווה לאהבה
17.5- 5.7.15
 
 טראנס דאנס ישראל מתמקד בהתפתחות רוחנית ובריפוי ומעודד את ריקוד הטראנס השבטי ככלי לעבודת מודעות בו התנועה הפנימית - הרגשית, הפיסית והאנרגטית מובילה לתנועה בחיים.
הטראנס הוא אחד מהעיסוקים הקדומים ביותר המוכרים לאנושות. משערים שהוא מתורגל כבר כ- 40,000 שנה ברחבי העולם.
את המסע הזה בחרתי לעשות עם מורה שמאן מיוחד שאפשר לי לגלות נתיב נוסף לגילוי עצמי, לחיבור לנשמה, לתפילה והתכווננות, לריפוי עמוק.
עכשיו אני מזמינה אתכם להבין לעומק דרך הגוף שלכם – מהו בדיוק טראנס דאנס? מהם יתרונותיו? ולמה כדאי לתרגל אותו באופן קבוע.
מספר המשתתפים מוגבל- מהרו להירשם.
אני שמחה ונרגשת לספר לכם שהחלטתי לחזור ולקייים את קורס יחסי הציבור שלימדתי בעבר.
אחרי שהתאמתי את התכנים ל2015 שינתי הוספתי וחידשתי הקורס מוכן !
ארבעה מפגשים מרתקים בני שלוש שעות כל אחד.
שבהם כל אחד ואחת מכם יילמדו איך לעשות יחסי ציבור לעצמם.
איך לחשוף את העסק שלהם בתקשורת
הגיע הזמן  להפסיק לחפש ניסים ו"נוסחאות הצלחה " בשלוש שעות
ולהתחיל להשקיע בעסק שלך שיוכל לצמוח.
הקליקו , הירשמו ואחזור אליכם תוך 24 שעות לסיום ההרשמה.
 http://lp.vp4.me/bttz
נותרו מקומות ל 2 זוגות בלבד
  • ✿ מרגישים שהגיע הזמן להפיח רוח חדשה בחיי הזוגיות והאינטימיות שלכם?
    ✿ רוצים לשפר את מעשה האהבה שלכם?
    ✿ להגיע לאיחוד ממקום שלם, מכיל ומלא אנרגיה?
הצטרפו לתהליך עומק של 8 מפגשים
בו תצאו יחד למסע לגילוי מיניות משודרגת ומקודשת
בדרך הטנטרה והלב
המחזור הרביעי של הקורס, בגרסה משופרת!
***לקוראי הניוזלטר הנחה של 150ש"ח ***
להרשמה 
054-9400677



רזי הפסיכו אסטרולוגיה בהנחיית מיכל גזית החל מ-19.5.15
ידע עמוק שמאפשר לפצח את הקודים האישיים וליצור טרנספורמציה עמוקה
קורס מרתק וייחודי על מיקומי פלוטו וסטורן במפות האישיות.
למטפלים ויועצים ככלי זיהוי ואבחון מהיר, עוצמתי ומדוייק שמראה על אזורי הקושי וההתפתחות הלא מודעים, ולמי שסקרנים לתהליך טרסנפורמציה עמוק מתוך הבנת כוכבי הקארמה והפסיכולוגיה.
עוד פרטים כאן
מטריקס המפתח למטרציית הנשמה בהנחיית יעל בן עטר 21-28.5.15
בואו לעורר באופן מודע את גופכם, ליישר מחדש את נתיב חייכם ואת קוד האור האישי שלכם ולבחור בחיים מוארים.

המפתח למטריצת הנשמה הוא טיפול אנרגטי עמוק ממקורות שמאניים, שמאפשר לנו למצוא מחדש את הדרך ליישור אנרגטי של המטריצות השונות, המשפיעות ישירות על יכולותינו, על מניעינו, על החזון שלנו ועל הקשבתנו לנתיב הפנימי האישי שלנו.
לפרטים נוספים והרשמה : קרן 054-664-1117ובדף הפייסבוק
סדנת ניקוי רעלים וטיהור הגוף עם שלמה דהרמה1-5.7.15
חמישה ימים של תהליך טרנספורמטיבי עמוק הכולל צום נוזלים (שתיית שייקים, מיצים, צמחי מרפא ומזונות על) שמטרתו פירוק רעלים עמוקים (כולל פלאק) מכל הגוף. אימון בתנועה, הכולל נשימות, תרגילי כוח, מתיחות וריקוד. עבודה אנרגטית, הכוללת קול, ריכוז, הילינג, ריברסינג וסווטלודג' (אוהל הזעה אינדיאני). הרצאות ויזואליות מרתקות, המקנות הבנה מלאה לדרך חיים זו. 
הסדנה היא כרטיס כניסה VIP לאורח חיים של ערנות, חיוניות, קלילות ונוכחות בגוף הפיזי. עוד פרטים ...
סדנת הילד הפנימי15-18.7.15
סדנת הילד הפנימי הינה סדנה מרוכזת בת 4 ימים, בה נחזור צעד אחר צעד לילדות, לאותן חוויות אשר עיצבו את דפוסי ההתנהגות והאישיות שלנו ונלמד להכיר ולרפא את הילד הפנימי שבתוכנו.

באמצעות טכניקות תרפיה שונות, נחזור לחוות רגשות אשר חווינו בילדות, חוויות שהיו קשות לנו בתור ילדים.
הריפוי מתרחש דרך הזכרות באותן חוויות והבעה של אותם תחושות ורגשות אותם לא הרשו לנו להביע כילדים.
עוד פרטים....


הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page
 
SLNG

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב