דילוג לתוכן הראשי

אחרי החגים | לאן נושבת הרוח 200





לאן נושבת הרוח  200
  מידת החופש שיש לנו בחיים , בין אם זה חופש מנטלי לבין אם זה חופש כלכלי ,או חופש לחיות את החיים כפי שהיינו  רוצים קשורה קשר ישיר ולמעשה היא   הצד הנגדי של אחריות. 
ככל שאנחנו  לוקחים פחות אחריות על החיים שלנו ועל החלומות שלנו , ככה מידת החופש שלנו  מצטמצטמת וכוכבלת אותנו להרגלי תלות וקורבנות. 
 
כל מה שיש לכל אחד מאיתנו בחייו כאן ועכשיו , כל דבר בכל תחום בחיים מראה לנו במידה מדוייקת את מידת האחריות שאנחנו לוקחים, כל שניקח אחריות מלאה יותר על החיים שלנו , מערכות היחסים שלנו , העבודה והחלומות שלנו ככה מידת החופש שלנו תגדל. 
אי לקיחת אחריות על החלומות שלנו ועל החיים שאותם אנחנו רוצים לייצור , מביאה איתה קורבנות , תלות  והאשמה בלתי פוסקת של כל מי שנמצא בסביבתנו. 
חופש נתפס ושלא בצדק כאי לקיחת אחריות מוחלטת , לחיים והחלטות שאינם מתחשבות בתוצאות. בחיים כמו בחיים , תמיד ישתקפו מולנו אנשים שגם הם חיים " באשליית חופש ",אנשים שאינם יציבים שנעלמים שמבטיחים ולא מקיימים ושהמילים שלהם והמעשים שלהם אינם מיושרים בקו אחד. 
 
את " אשליית החופש " כולנו מכירים וכולנו חווים , היא מתבטאת בעיקר בהתנהגות של בריחה וחוסר התמודדות , בכל פעם שצץ אתגר כזה או אחר, או סיטואציה מעמתת שמחייבת אותנו לקחת אחריות , פשוט קמים והולכים למקום אחר ...בעבר השתמשתי רבות באסטרטגיה הזו , בעיקר כי היא נוחה והיא משרתת ומנפחת את האגו, זה הכי קל  להסתכל החוצה אל העולם , להאשים ולקרבן את עצמנו " אף אחד לא מבין " , " אני צודק , העולם טועה " ועוד שלל  סיפורים ותירוצים שמונעים מאיתנו חופש אמיתי. 
 
" אשליית החופש " נראית קסומה לאנשים שמתבוננים מבחוץ , אלו האנשים שכל הזמן זזים ממקום למקום , שאינם מסוגלים להתמיד בקשרי חברות , משפחה או כל דבר שדורש מהם איזשהי התחייבות הדדית, אלו האנשים אשר פותרים את בעיותיהם בשינוי מקום, סביבה וחברה באופן תדיר ולנצח נשארים עם רגל על הגדר , רגל פה , רגל שם יושבים וצופים וכשהגדר מתחילה להיות קצת לא נוחה ומתחילים להתנדנד מצד לצד , קופצים ומחפשים גדר חדשה בתקווה אין סופית שהפעם הגדר תיתן להם ישיבה נוחה ובטוחה לאורך זמן ולעולם  לא מצמיחים שורשים ועוגנים בחיים.
 
אשליית החופש מאופיינת באי יכולת להחליט החלטות אמיתיות כאלו שלוקחות בחשבון את מכלול השיקולים ולא רק את אי הנוחות הזמנית שנוצרה באותו רגע נתון והאשלייה הזו גורמת בדרך כלל בסופו של דבר להסתפק במה שיש ולתת לחיים להחליט בשבילהם ...ואחר כך כועסים ומתרגזים ושוב זזים , שוב נודדים. 
כן זה מבלבל, אשליית החופש מאוד דומה לחופש אמיתי , רק שההבדל בינהם שאשליית החופש מייצרת בסופו של דבר , בריחה בלתי פוסקת מכל סיטואציה מעמתת מכל התמודדות ומכל אתגר והבריחה הזו עם כל הקסם האשלייתי שהיא מספקת בתחילת הדרך פעמים רבות יוצרת בדידות , תלישות ואי שייכות אמיתית. 
חופש אמיתי מייצר מחוייבות לעצמך לסביבה, לקיחת אחריות ואת היכולת לגדול , לצמוח ולהתפתח כמו בטבע גם עצים בכדי לצמוח למעלה ולהתפתח זקוקים למסגרת וזקוקים לכריתת ענפים אשר מכלים את האנרגיה בצמיחה למעלה, ככה גם אנחנו.לקרוא את המשך הכתבה הקליקו כאן
חזרה נעימה לשגרה וימים יפים
לילה


יוגה ערבה
6-8.11.14

יחסי ציבור ושיווק אינטרנטי 

טנטרה בגובה העיניים
22.1014
 
זאת השנה החמישית שהערבה לובשת יוגה.
המדבר מזמין אותנו בעונתו היפה ביותר לקחת חלק באירוע היוגה של השנה.

למשך סופ"ש קסום אחד, נתכנס ביישובי הערבה השונים, לסדנאות עומק של יוגה, עם מיטב המורים המובילים מהארץ ואורחים מיוחדים מחו"ל. בחיקו של נוף המדבר מרחיב הנשימה, מחכה לנו סופ"ש איכותי בו המדיטציה ותרגולי היוגה יזכו למבט שונה ממה שהכרתם.

עוד פרטים ...
אם אתה מרגיש תקוע , אל תמשיך לעשות את מה שתמיד עשית , כי תגיע בדיוק לאותו מקום!
בלי שיווק ויחסי ציבור – אתה לא קיים 
 גם אם אין לכם עודף תקציב! גם אם אתם לא יודעים לשווק וליח"צן את עצמכם  גם אם עד היום עבדתם ללא אסטרטגיה שיווקית או פרסומית ! עכשיו יש לכם הזדמנות להגדיל את הכנסות העסק שלך .
בוא לגלות איך גם אתה יכול לעשות יחסי ציבור ושיווק לעסק שלהם בעצמם באמצעים פשוטים, זמינים ושאינם דורשים השקעה כספית נוספת.
פאנל מומחים בהשתתפות: רפיק, נעמה הנגבי, שחר כספי והדס אופק מנחה : סוג'י

מה קרה למפגש האינטימי שפעם היה כה מרגש?
כולנו מחפשים משהו בסקס משהו שכבר לא מוצאים בו.
בדיאלוג פתוח, כנה ונגיש נשוחח על ההבטחה שטמונה במיניות הטנטרית ועל מה שחוסם אותנו מלהגיע אליה
.

לקראת פסטיבל הטנטריקס החלטנו לקיים ערב מיוחד בתל אביב
עוד פרטים...
החל מ- 20.10.14
הצטרפו לרשימה ההולכת ומתרחבת של חברים שלומדים להתחבר למקור הכוח והעוצמה שלהם ויוצרים לעצמם את החיים בדיוק בדיוק איך שהם רוצים.
אילו תוצאות מצפות לכם?זוגיות אינטימית באמת, בריאה וטובה.
שיפור מערכת היחסים עם הכסף, עם ההצלחה ועם האהבה.
ותוכלו להיות פשוט מרוצים.
בקורס הזה אתם מקבלים את כל מה שלמדתי במהלך כל חיי מכל המורים שלי במזרח ובמערב במקום אחד מאורגן ומותאם לכם באופן אישי.
עוד פרטים...
להתאהב בעצמי עם סמבהבו 22-25.10.14
סדנה זו תאפשר לך להיפתח לתוך המהות והיופי הייחודי של עצמך.
ולגלות מחדש את הערך החיוני שלך. בנוסף, היא פותחת את הדרך למערכת יחסים חיובית ואוהבת עם אחרים.
כל מסורות החוכמה הגדולות מדברות על מקור כוח בלתי נדלה שנמצא בתוכנו. הוכחות לכך שהמחשבה שלנו יוצרת את המציאות שלנו ניתן למצוא גם בפיזיקה קוונטית וגם בפסיכולוגיה. עדיין, אנשים מתכחשים בתוקף לאמת זו.עוד פרטים...



מעגל נשים איזו מתנה נקבל השנה עם חגית ארליך 28.10.14
אני מזמינה אותך למפגש נשי מיוחד ונעים. למעגל נשים בו ניקח רגע לעצמנו ונגלה יחד: איזו מתנה נקבל השנה?

ולמה אני כל כך בטוחה שתקבלי מתנה השנה? כי אני יודעת! כבר שנים אני מלווה נשים לגילוי המתנות שלהן בחיי היומיום. כך שאני די בטוחה שתהיה לנו הצלחה ;)
אני רוצה לתת לך הצצה נעימה ומרתקת אל תוך הנשיות שבך.
חיבור פשוט ועדין שקיים בכל אחת מאיתנו ולדעתי הוא סוד להמון הצלחות שיכולות להתקיים בחיינו.
עוד פרטים ...
סדנת דרך האמן בהנחיית מיכל גזית אוקטובר 2014
  בואו לעוף עם החיים, להשתחרר מחוטי האחיזה,  לגלות את הצבעוניות שבכם ולהביא את כל האוצרות שאתם !
אלפי אנשים בארץ, ומליונים בעולם, הגשימו המון חלומות בדרך המופלאה הזו, וממשיכים לעשות זאת משך כל השנים האלה.
טכניקות עובדות ומוכחות שמאפשרות לזהות ולחצות מחסומי יצירה כדי להתחבר, בכל פעם מחדש, לתשוקה, התלהבות, יצירתיות, ולחגוג אותם בתוך החיים.
 13 מפגשים שבועיים בני 3.5 שעות של חוויה, התרגשות, יצירה. עוד פרטים...
פסטיבל נאטראז' ה-15 13-15.11.14
ריקוד, מוסיקה ומדיטציה בלב המדבר מצוקי דרגות- ים המלח
הפסטיבל, שכבר מזמן הפך למפגש של משפחה, מתקיים כל שנה בנוף הפראי בלב המדבר מעל ים המלח ומציע מגוון איכותי של חוויות אנושיות מרגשות. סוף שבוע שכולו ריקוד, מדיטציה, הופעות ושלל סדנאות בעשרה מתחמי פעילות עם מיטב המנחים והאמנים המובילים בתחומם.
לפרטים וכרטיסים: www.nataraj.co.il מרכז הזמנות: 058-7702096

קורס נשות הרפואה החל מ-1.12.14
מסע של 10 מפגשי עומק וחיבור לאישה המרפאה, נושאת התפילה, הרואה למרחוק, השומעת , היודעת, האשה החכמה, העתיקה זאת שזוכרת את דרכה ותפקידה על פני האדמה.
קורס זה הנו מסע מרגש של אישה עם עצמה אל מחוזות עמוקים, אמיתיים, אמיצים ומופלאים.מסע בו תוכל כל אחת מהמשתתפות להיזכר באשת הרפואה שהיא, להכיר מקרוב את עולם הקסם הריפוי והרפואה האינדיאנית, רפואת הטבע והחיבור ליסודות - האלמנטים, כוחות הבריאה והחכמה הטבעית.
הקורס מיועד למי ששומעת את הקריאה מתוכה, לא צריך להבין...חשוב שתרגישי! חשוב שתרגישי את החיבור, הקריאה או הרצון להיות חלק מהמסע המיוחד והמרגש הזה שנחווה יחד ב "קורס נשות רפואה ".עוד פרטים...
סדנת ניקוי רעלים עם שלמה דהרמה 17-21 בדצמבר, חנוכה
חמישה ימים של תהליך טרנספורמטיבי עמוק הכולל צום נוזלים (שתיית שייקים, מיצים, צמחי מרפא ומזונות על) שמטרתו פירוק רעלים עמוקים (כולל פלאק) מכל הגוף. אימון בתנועה, הכולל נשימות, תרגילי כוח, מתיחות וריקוד. עבודה אנרגטית, הכוללת קול, ריכוז, הילינג, ריברסינג וסווטלודג' (אוהל הזעה אינדיאני). הרצאות ויזואליות מרתקות, המקנות הבנה מלאה לדרך חיים זו. 
הסדנה היא כרטיס כניסה VIP לאורח חיים של ערנות, חיוניות, קלילות ונוכחות בגוף הפיזי. עוד פרטים ...


הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב