דילוג לתוכן הראשי

תזכורת מהאקזיסטנס ...אין לך שליטה

 
לאן נושבת הרוח  192                                                                                                     16.7.14

נגמרו לי הדעות ... בימים האחרונים מוצאת את עצמי בעיקר חצויה לנוכח " המצב" מצד אחד יש בי קול שאומר יאללה בואו נגמור מה שצריך לעשות תעשו רק תחזירו אותנו לשגרה ...ולא לשגרת חירום ( מה זה לעזאזל הביטוי הזה שגרת חירום ??? או שגרה או חירום יחד זה לא עובד ! ) ומהצד השני לראות את כל מראות ההרס ואלפי פליטים וילדים שלא עשו דבר מלבד העובדה שהם נולדו בעזה , אז זהו אין לי דעה! 

המציאות היא כל כך מורכבת והזויה , בזמן שיורים עלינו טילים אנחנו מכניסים סחורות לעזה בכדי שימשיכו מצד אחד טמטום מצד שני אין שום סיבה בשום שלב למנוע מילדים ואזרחים אוכל וחשמל..
בימים שלכולם יש דעות מאוד מגובשות מה לעשות ואיך , ולכל כל פרשן טלוויזיה או רדיו  מייעץ לרמטכ"ל , לי אין דעה ! פשוט אין. 

בימים האחרונים אני מוצאת את עצמי כמו רבים אחרים בחוסר אונים...כן אותה הרגשה שאין אפילו טיפת שליטה על הקיים וכל מה שנותר הוא לנשום להמשיך בחיי היום יום עד כמה שניתן.

חוסר אונים הוא תמהיל רגשות שדי שנוא עליי,הנטייה הטבעית שלי היא לפעול לקום ולעשות משהו וככה אצל רובנו לפעול בכדי להרחיק את אותה תחושה שאין , אין לנו שום שליטה! 

הקשקשת הבלתי פוסקת בכל התקשורת נובעת מאותה תחושה מתוך החוסר אונים שכולם מצויים בו...אז מדברים ומדברים ומנתחים כל סיטואציה רבולוציות  הכי גבוהות., אולי זה מביא סוג של הקלה , לי זה בעיקר עושה כאב ראש...

שליטה אין לנו בחיים ומדי פעם האקסיטנס נותן לנו תזכורת , במה שיש כן יש לי שליטה אז ממשיכים כרגיל .

יום רביעי , יום הניוזלטר ואיתו גם כל ההמלצות לסדנאות שכדי לכם לבקר בהם ואולי גם ילמדו אתכם לשחרר שליטה ומדי פעם להיות מוכנים להיות בחוסר אונים.

 ימים יפים אהבה וחיוכים
לילה


פסטיבל פשוט בחזרה לגן עדן

11-13.9.14

יחסי ציבור ושיווק אינטרנטי 
לעסקים קטנים ועצמאים
להתאהב בעצמי עם סמבהבו 23-26.7.14
 
 
הפסטיבל עוסק באפשרות ובחופש להשיל את המסכות והתחפושות שהתרבות המערבית גורמת לנו לעטות על עצמנו.
אנו מתחבאים מאחורי הלבוש והסיפור שהוא מספר עלינו, וכעת יש לנו הזדמנות לפרוץ את הגבולות הללו ולפגוש אחד את השני ובעיקר את עצמנו ממקום פשוט, ובתכלס, הרבה יותר אותנטי. בואו נתחבר לעצמנו מהמקום הטבעי והקדמוני ביותר בלי מסכות, בלי נימוסים ובלי להתבייש. לאהוב את עצמנו אהבה שאיננה תלויה בדבר. לאהוב ולהיות נאהבים. עוד פרטים...
רוצה להגדיל את הכנסות העסק וללמוד איך ליח"צן  ולשווק את העסק שלך  ?בעלויות נמוכות ויחד עם זו בצורה אפקטיבית

עצמאים ועסקים קטנים יכולים לעשות יחסי ציבור לעסק שלהם בעצמם באמצעים פשוטים, זמינים ושאינם דורשים השקעה כספית נוספת
אני מזמינה אותך לתהליך אישי , המותאם לך ולצרכי העסק שלך , בו תקבל כלים פשוטים , נגישים ויעילים לצמיחת העסק והגדלת כמות החשיפה שלו.
סדנה זו תאפשר לך להיפתח לתוך המהות והיופי הייחודי של עצמך.
ולגלות מחדש את הערך החיוני שלך. בנוסף, היא פותחת את הדרך למערכת יחסים חיובית ואוהבת עם אחרים.
כל מסורות החוכמה הגדולות מדברות על מקור כוח בלתי נדלה שנמצא בתוכנו. הוכחות לכך שהמחשבה שלנו יוצרת את המציאות שלנו ניתן למצוא גם בפיזיקה קוונטית וגם בפסיכולוגיה. עדיין, אנשים מתכחשים בתוקף לאמת זו.

להתחבר עם יהודית החל מ-22.7.14
2 מקומות אחרונים!!!
הקורס שיקח אותך לחיבור הזה בין כל התחומים; אהבה, זוגיות, משפחה, פרנסה וגם יחבר בין היכולת שלך לתוצאות שלך!
אם אתם חברים של לילה- אתם חברים שליואתם זוכים ל- 10% הנחה
כל הפרטים בקליק על הלינק
מסע רוחני למקדשי האנושות להיזכרות והיכרות באיטליה 27.7-2.8.14
5 ימים של תהליך היזכרות עמוק בליווי צלילים ותדרים מרפאים
ו'איט ואורי יובילו אתכם למסע קסום ובלתי נשכח!!!


נבקר במקדשים, נמדוט ביערות, נצא למסע פנימה, נלמד על ריפוי בצלילים, נכיר את הקהילה, נעשה מדיטציה עם הקהילה במקדשים, נכיר את היער בו חלקם חיים על בתים שבנו על העצים, נלמד על המוסיקה של הצמחים ונשמע אותה.


עוד פרטים על המסע באיטליה
פסטיבל אושו ישראל השביעי בגבעת חביבה 7-9.8.14
צפויים השנה לא מעט חידושים,כשכמובן כמו כל שנה בפסטיבל אנחנו מרימים כפר שלם
שיכיל יותר מ10 מתחמי סדנאות בכנס ענקי,
הכל באולמות ממוזגים, קמפוס ירוק ורחב ידיים עם בריכת רחצה ענקית,
הופעות חיות סוחפות ומרגשות עם מיטב האמנים בבמות, מסיבות סוערות,
הפנינג צבעוני עם שלל הפתעות ומפגש חברים מרגש

עוד פרטים... 



סדנת ניקוי רעלים מהגוף 13-17.8.14
סדנת ניקוי רעלים (דיטוקס) - חמישה ימים של תהליך טרנספורמטיבי עמוק הכולל צום נוזלים (שתיית שייקים, מיצים, צמחי מרפא ומזונות על) שמטרתו פירוק רעלים עמוקים (כולל פלאק) מכל הגוף. אימון בתנועה, הכולל נשימות, תרגילי כוח, מתיחות וריקוד. עבודה אנרגטית, הכוללת קול, ריכוז, הילינג, ריברסינג וסווטלודג' (אוהל הזעה אינדיאני). הרצאות ויזואליות מרתקות, הקמנות הבנה מלאה לדרך חיים זו. פינוקים, מסאז'ים, סדנאות שוקולד וקוסמטיקה, בריכה ועוד.
הסדנה היא כרטיס כניסה VIP לאורח חיים של ערנות, חיוניות, קלילות ונוכחות בגוף הפיזי
.פרטים מלאים: 058-5220088 אנו/ענתי או באתר
 קורס מנחי מדיטציות באשראם במדבר 21-30.8.14
זו השנה הרביעית ב"אשרם במדבר" שאנו פותחים מרחב של תרגול ולימוד המדיטציות לעומקן. ללמוד מה הפילוסופיה של המדיטציה בכלל ושל המדיטציות של אושו בפרט. איך להסביר את המדיטציה, איך להעביר אותה לקהל אחר ואף להתנסות בעניין. גם תיאוריה וגם פרקטיקה. וכל זאת משולב בשני סופ"שים שלמחנה מדיטציות אושו.
במהלך ימי הקורס ילמדו המשתתפים את עומק המדיטציות האקטיביות, יתנסו בתרגילים שונים המעבירים באופן חוויתי את עקרונות המדיטציות הספציפיות.
מסע נשים בכפר אקולוגי עם יובל רוז 5-6.9.14
הגיע הזמן ללכת את צעדייך כאשת רפואה על פני האדמה, להעיר את האישה הפראית ולתת לה לחיות!
להביא את עצמך לידי ביטוי מלא, לזרוח, לפרוח, להנות מצוף חכמתך ולחלוק אותה עם העולם בפשטות, בשמחה, באהבה, בחגיגה, בהודיה.
אז למה את מחכה?במהלך סוף השבוע נפגש עם המורה הגדולה - אמא טבע בכפר אקולוגי מיוחד במינו ,נחווה את חכמת רפואות האדמה המים האש והאוויר נערוך איתם טקסים ונילמד את סודות הריפוי , השיחרור, העוצמה והאיזון .
תוכלי לעצור לרגע ולהקשיב לקריאה!
עוד פרטים בדף הפייסבוק
מתאווה לאהבה שמונה מפגשים של אימון זוגיות טנטרית מקודשת החל מ- 16.9.14
רוצה ללמוד לשפר את מעשה האהבה? להגיע לאיחוד ממקום שלם, מכיל ומלא אנרגיה?הקורס המבוקש והמצליח של הטנטרה המסורתית ממשיך!
אני מזמינה אותך להצטרף ל- 8 מפגשים מרתקים בהם נלמד
עבודה אישית ומסע רוחני בעקבות האנרגיה המינית שלךלימודי תיאוריה והסברים על הטנטרה, תרגול השיטה בנפרד באמצעות מדיטציות בתנועה, מדיטציות דינמיות ומודרכות.

הצטרפו ללאן נושבת הרוח בפייסבוק,הקליקו כאן
פרסום סדנאות בניוזלטר |   בלוג לאן נושבת הרוחEtsy shop | Facebook לאן נושבת הרוח  | Facebook Art Page


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב