דילוג לתוכן הראשי

כל האמונות העצמיות השליליות שאנו נושאים בתוכנו והדרכים להיפטר מהן...

 סמבהבו מספר על הסדנא להתאהב בעצמי שתתקיים ב23-26.7.14  באשראם במדבר 


שלום ישראל,  מה נשמע? השם שלי סמבבהו ואני כאן היום כדי לדבר איתכם על סדנה שמתקיימת בישראל ביולי.הסדנה נקראת "להתאהב בעצמך".

על מה הסדנה?

הסדנה מתעסקת בכל האמונות העצמיות השליליות שאנו נושאים בתוכנו.
כל האמונות שהן נגד עצמינו כמו – "אני לא טוב מספיק" , "אני טיפש", "אני לא נשית מספיק", אני לא גברי מספיק", "אני לא חזק מספיק", "אני לא יכול להביע את עצמי באמת ", "אני לא יכול להעריך את עצמי באמת"..
הסדנה מתמודדת עם האמונות האלה והרגשות המשולבים עם האמונות האלה.
לרובן אנחנו איכשהו מודעים, אבל הרבה מתוכן אנו נושאים בפנים והרבה פעמים אנו מוצאים את עצמינו תקועים בלי להבין למה היינו תקועים.
אנחנו נמצאים במצב אינטימי ואנחנו קופאים לגמרי.
אנחנו נמצאים בראיון עבודה ואנחנו בשוק טוטאלי.
ואנחנו לא מבינים למה.
זוהי הבנה פשוטה שהופכת אותך  למודע לסיבה שבגללה אתה בשוק, אתה קפוא. זה פשוט בגלל שאתה נושא הרבה מהאמונות העצמיות השליליות שלך בלי להיות מודע להן.
בעקרון הסדנה מעוצבת כך שתהפך להיות מודע לכמה אמונות העצמיות השליליות אתה נושא איתך ולהביא את כולן לאור.

החלק השני של הסדנה מעוצב כך שתעצור אותן. תגמור אותן. תיתן להן להתאדות ובאמת לנקות את המערכת שלך – את המיינד שלך, את הלב שלך, את הגוף שלך – מכל האמונות העצמיות השליליות האלה.

החלק השלישי מעוצב כך שתהפוך למודע לכך שבתוכך שוכן יהלום. בתוכך שוכן פרח.
יש בך ערך אמיתי והערך הזה הוא אתה. זה בלתי יאומן כמה יפה אתה.
לגרום לך להיות מודע ליופי הזה, לקבל את היופי הזה.

במהלך הסדנה נשתמש בטכניקות רבות, טכניקות פסיכולוגיות רבות – אני פסיכולוג, אבל אניני מגיע רק מרקע של פסיכולוגיה. אני מתרגל מדיטציה במשך שנים רבות – במשך 25 שנים.

לכן אני משלב טכניקה של פסיכולוגיה עם טכניקה של פסיכותרפיה וטכניקות של מדיטציה כדי להביא מודעות. משום שסוג כזה של עבודה לא ניתן לעשות ללא מודעות.
נתמוך בך להביא נוכחות להווייתך דרך שיטות וטכניקות שמביאה המדיטציה, נפגוש ונחלוק עם אנשים אחרים את עצמנו ועל עצמנו.

יש הרבה טכניקות שונות והרבה מדיטציות שונות ובעקרון התהליך הוא להפוך אותך למודע יותר לחלל הפנימי שלך.
אנחנו נעבוד מהבוקר עד הערב, ההפסקות שלנו יהיו הפסקות לארוחות בוקר, צהריים וערב ובשאר הזמן אנחנו נעבוד.
הסדנה מתחילה ביום רביעי 23 ליולי ב-17:00 ומסתיימת ביום שבת, 26 ליולי ב-17:00.
אתם מוזמנים לבוא ולהשתתף!

האמת היא שיש עוד דבר אחד שחבריי מישראל שואלים אותי, הם שואלים אותי – "בבקשה סמבבהו, תגיד לי אך אני אדע אם אניני אוהב את עצמי?"
אז אני יכול לשאול אותך מספר שאלות – האם אתה מחבב את עצמך? האם אתה אוהב את עצמך?
או אפילו אם להיות יותר ספציפי – כשמישהו בא אלייך ואומר – "אני אוהב אותך" האם אתה יכול להכניס את האנרגיה הזאת לתוך לבך?
האם אתה יכול להעריך את זה באמת? לסמוך על זה באמת? האם אתה יכול להיות מוקף בחברים שאוהבים אותך?

האם אתה יכול להרגיש שאתה מחבב את עצמך? האם אתה יכול להיות מוקף בחברים שאוהבים אותך? האם אתה יכול להרגיש שאתה מחבב את עצמך? מחבב את מה שאתה עושה? שאתה אוהב את גופך? שאתה אוהב את המיינד שלך? שאתה אוהב את ליבך?
האם אתה מרגיש ככה?

האם אתה מרגיש שאתה ממצה את הפוטנציאל שבך? את הייחודיות שבך? ושאתה אוהב אותם?

אם התשובה לכל אלה היא לא "כן" בטוח – אז תדע שהסדנה הזאת בשבילך.

אני ממש שמח לעשות את הסרטון הזה ולהעביר לכם את המידע הזה.
ואני אשמח לראותכם באשרם במדבר, מקום מדהים במדבר הנגב שנקרא שיטים, מלא בחברים רבים המתרגלים מדיטציה, כך שיש שדה בודהה אדיר במקום הזה.
החלל והמדבר הם מדהימים כי הם מזכירים לנו את המודעות האינסופית לכן רק להיות שם היא סדנה בפני עצמה.
מחכה לכם! תודה תודה תודה ונתראה בסדנה!

עוד פרטים על הסדנא בקליק על הלינק 

פרטים נוספים והרשמה


ליאן
054-3971860



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב