דילוג לתוכן הראשי

סדנת שיווק, מיתוג ויחסי ציבור למטפלים

הסדנא הקרובה: ימי שלישי 19 ו-26 בפברואר, 05 ו-12 במרץ
בשעות הבוקר 9:30 - 13:30 או בשעות אחרי צהריים 15:30 - 19:30
מיקום: רח' הנדיב 7, הרצליה (חניה חינם)

הסדנא שתאפשר לך לקבל את הידע הנחוץ לשיווק, מיתוג ויחסי ציבור עצמאי למינוף העסק שלך! 

מטפל/ת יקר/ה,
מתי בפעם האחרונה אמרת לעצמך:  "השנה לא אתן לעסק שלי לשבת על הגדר?".
נתחיל בעובדה שרוב המטפלים מתקשים בקידום העסק כי ברובם, אין את הידע המקצועי לבנות תוכנית עבודה לשיווק, מיתוג ויחסי ציבור, דרכי פעולה בצורה מקצועית. ובחלק הביצוע, מתקשים לרוב בבניית התשתיות ובתפעול הקמפיינים. 

אז מה הפתרונות העומדים לפניך?

אפשר להשכיר שירותים מקצועיים לשיווק, מיתוג ויחסי ציבור שיעשו על ידי בעלי מקצוע בתחום, דבר שכרוך בעלויות גבוהות יחסית ודורש תקציב שנתי מראש. אם הנך מבין כי האופציה איננה רלוונטית עבורך, לנו יש את הפתרון הרלוונטי שימנף את העסק שלך בזמן מאוד קצר.
האופציה שאנו מציעים לך כאן, הנה האופציה האפקטיבית והמציאותית ביותר שתאפשר לך לקבל את הידע הנחוץ ב-4 ימי סדנא בתוכנית עשירת תוכן ותמיכה למשך חודש ימים לאחר הסדנא בכיתות של 20 משתתפים במקסימום.
הסדנא מנוהלת על ידי בעלי מקצוע עם ניסיון עשיר של מעל 10 שנים בתחום השיווק באינטרנט - קרול שרעבי מ-פורטל מטפלים אונלייןביחסי ציבור בתחומי הרפואה המשלימה - לילה בן הרוש, מ-לאן נושבת הרוח.

מה בתוכנית הסדנא לשיווק, מיתוג ויחסי ציבור למטפלים?

הסדנא בת 4 מפגשים בני 4 שעות כל אחד, בהם נלמד את הנושאים המרכזיים בתחום השיווק, המיתוג ויחסי הציבור לעבודה עצמאית יום אחרי הסדנא. במהלך המפגשים יינתנו כלי עבודה מעשיים אשר יסייעו לכל בעל עסק בשיווק, מיתוג ויח"צ לפרסום העסק בצורה אפקטיבית, יעילה ופשוטה.

מהם נושאי הלימוד בסדנא? 

מפגש ראשון
 
• מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• איך בונים מיתוג בשילוב עם מסר שיווקי מנצח.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק. 
***עבודה לבית יצירת סלוגן/כותרות לכל בית עסק לאחר הנחייה.
***הנחייה לעבודה על דף הפייסבוק.

מפגש שני

• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• למה חשוב לקדם את העסק באמצעות האינטרנט? קידום אורגני SEO או קידום ממומן?
• עבודה יעילה בפייסבוק למשיכת לקוחות חדשים ושמירת לקוחות קיימים מלקוחות פוטנציאליים וללקוחות פעילים.
• כלי העבודה שיסייעו לכם לעשות קידום בקלות.
• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
***תרגול בית הזנת 10 אינדקסים, כתיבת מאמר קצר על העסק והעלאתו לאחד מאתרי המאמרים.
***ניסוח סטאטוסים לפייסבוק .
***כתיבת הודעה לעיתונות קומינקט על פי ההנחיות שניתנו בסדנא.

מפגש שלישי

מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
ראיונות במדיה איך להתכונן לקראתם?
איפה ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
איך מפיקים חומרים שיווקים לעסק?
מהם דפי נחיתה, איך לכתוב אותם ולמה הם יעילים?
***תרגול בית יצירת דף נחיתה
***פרסום הודעה לעיתונות באינטרנט (לאחר תיקון והארות)

מפגש רביעי

איך לשמור על קשר עם הלקוחות , באמצעות יחסי ציבור?
יתרונות יחסיים מול הקולגות – בניית שת"פ
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?
איך לייצור תקציב פרסום יעיל בכל תקציב?
בונוסים לנרשמים לסדנא בחודש פברואר
רשימת כלים לעבודה עצמאית
הודעה לעיתונות מוכנה לשליחה
רשימה של 100 מערכות עיתונים וכלי תקשורת כולל טלפונים ואימיילים
רשימת אינדקסים פופולארים לקידום האתר
מיניסייט בפורטל מטפלים אונליין לשנה ללא עלות! ל- 10 הנרשמים הראשונים!







תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש