דילוג לתוכן הראשי

איך אתה מעיז לצאת מהביצה?




מצחיק איך לפעמים אנחנו יכולים להתגעגע למקומות ולאנשים שלא ממש עשו לנו טוב , איכשהו הזמן המרחק והנוחות גורמים לנו לחשוב שזה היה הטוב ביותר שיש ולא לאדם או למקום מסוים אנחנו מתגעגעים , אנחנו מתגעגעים לנוחות – לאזור הבטוח.

 שינוי  בחיים מהותי ועמוק יכול להיות מעורר אימה הרבה יותר מאשר השארות במצב הישן  לפעמים אפילו צץ לו געגוע לימים שלא היו הרבה אפשרויות , לפחות ככה היה  סדר ברור בחיים וידעת למה לצפות.

ככל שהזמן עובר והשינוי מתחיל לחלחל , אנשים ומקומות בהם נהגת לבלות נראים כלא רלוונטיים וחייבים להמשיך הלאה ...ודווקא מאלו בדרך כלל אנחנו מבקשים תמיכה ועידוד ועזרה , זה כמו לירות לעצמך ברגל ולא להבין למה אתה לא יכול לרוץ.

הסביבה והחברים הישנים לא  רוצים שתעשה איזשהו שינוי מהותי , הם בדרך כלל רוצים אותך " בביצה " שלהם המוכרת והנוחה , הם בעיקר לא רוצים לראות שזה אפשרי גם בשביליהם, מעדיפים לא לראות.
אי אפשר לחפש שם תמיכה , זה כמו לבקש  מנרקומן לחגוג איתך את הגמילה שלך , זה לא יכול לעבוד.

אלו  החברים ( ולא תמיד בצורה מודעת  ולא כולם ) ישכנעו אותך , שזה לא יעבוד מה שלא תרצה לעשות , הם יספרו סיפורים קורעי לב על כל אלו שניסו ונכשלו, הם יסבירו לך שאתה עובר תקופה קשה  ולא ממש רואה דברים בבהירות, יאשימו אותך באנוכיות שאתה חושב רק על עצמך, שהם ממש צריכים אתכם לידם .

שעכשיו דווקא עכשיו אתה לא יכול ללכת לשום מקום כי הם חולים\ מובטלים\ בודדים\ או זקוקים לחבר אמיתי והם חשבו שזה אתה . ויעוררו לך כל רגש אשמה  בנוגע לעובדה שאתה רוצה לדאוג לעצמך ולשפר את חייך. 

הם יטילו עליכם משימות שכל תכליתם היא לשמור אותך איתם באותה ביצה , כל עוד הסכמת לשחות קצת עוד איתם ברפש המקומי , הם יחבקו , ינשקו ויחמיאו לך , ברגע  ששוב יעלו הרעיונות לשינוי או להגשמת  חלומותייך , הם יגיבו בזלזול , באדישות במקרה הטוב, במקרה הרע הם  יזרקו לך מול הפרצוף את כל החששות והפחדים שבהם שיתפת אותם – בקיצור ישתמשו בזה כנשק נגדך .

קשה לראות את זה! קשה ומכאיב להבין שאלו שאמורים להיות התומכים הכי גדולים שלך הם אלו שיעשו מאמצים הכי גדולים בכדי לטרפד את החלום שלך .

בדרך כלל אנחנו רואים את זה ממרחק של זמן , פתאום מבינים, כי האנשים האלו שלא מתאימים לחיים החדשים  לבד מתנפים כחלק  מתהליך טבעי של שינויי ובראייה לאחור ניתן לראות שהם בהחלט השקיעו מאמצים בכדי לשמור אותך במקום "קטן"  שישרתו את האינטרסים הפרטיים שלהם , אלו אנשים קטנים שבטח לא חיים את החלומות שלהם , אנשים שחיים את החלומות שלהם לעולם לא יגידו לך אתה  לא יכול או אי אפשר.


אי אפשר לבקש  לעשות שינוי בחיים ולהמשיך לעשות בדיוק את מה שעשית כל חייך, להיות באותה סביבה ועם אותם אנשים – זה לא עובד.


כל דבר שמאוד רצית בחיים , מקומות אנשים , חפצים לא ממש משנה מה  הניצוץ הזה לעולם לא ייכבה , מספיק  מילה אחת , תמונה אחת , שיר שפתאום שמעת שמתנגן  שמזכיר לך את הרצון האמיתי שלך , שמזכיר לך למה יצאת לדרך הזו , שמזכיר לך את התחושה הזו מבפנים שמעורר בך מחדש את הרצון ואי אפשר להעלים או להדחיק אותו לחלוטין. 

תמיד זה יהיה שם מלווה בתחושת החמצה יכולתי ...אבל ...ואין דבר קשה יותר מלחיות עם תחושת החמצה , גם אם מנסים ונכשלים זה טוב לפחות בדקת , לפחות נתת לעצמך צאנס.

לא ממש משנה מה אמרו לכם או איך חינכו אתכם או איפה גדלתם ועם מי , כל אחד יכול לצמוח מתוך ביצה אם יש לו מספיק אמונה בעצמו , הפרח היפה ביותר בעולם צומח משם מתוך הרפש הכי גדול ממש כמו בני אדם שמתוך " ביצות" וסביבות כואבות יוצאים הכי יפים בעולם.



מוזמנים להשאיר תגובות, לשתף ולהעביר את הלאה מה שאתם לא עושים, איפה שאתם לא נמצאים שיבוא לכם בטוב :-)

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רזי האהבה - סופשבוע רומנטי לזוגות בלבד

  כיצד נלבה את אש האהבה עם בן/בת הזוג, שותפנו האינטימי? באיזה אופן מאפשר נתיב המין המקודש להעצים את חווית הזוגיות? מהו סודה של הטנטרה בחיבור בין האקסטזה המינית, רוחניות ואהבה? העמקת הזוגיות בנתיבי המסורת העתיקה לעיתים נדמה ששיגרת החיים בזוגיות, שוחקת את יכולתנו הטבעית לעשות ולהיות אהבה בצורתה האקסטטית הטהורה. רבים מתפשרים ונכנעים למצב מחוסר ידע וחשש מקשיים וכישלון. הטכניקות הטנטריות העתיקות נותנות לנו כלים חדשים בעזרתם נהפוך את החיפוש אחר אהבה, הרמוניה ומיפגש אמיתי, לחוויה משותפת מלאת תשוקה, שמחה וחיים. בסדנא בת שלושה ימים, נטעם, נתבונן וניגע בחושניות, בלב ובמה שביניהם תוך שימוש במדיטציות ובטכניקות טנטריות ככלים להעצמת המודעות העצמית ולפריצת הגבולות של עצמנו. בין השאר, נלמד ונחווה את סודה של הדרך הטנטרית להתמיר אנרגיה מינית ונתנסה בטכניקות שונות מבית אושו להסרת מחסומים וניפוץ תבניות המושרשות בנו מילדות. נתנסה גם בטנטרה-יוגה, טיפולים של מסאג' איורוודי וטיבטי, פתיחת צ'אקרות, העלאת אנרגיית הקונדליני ועוד. דרך חקירה אישית ותירגול זוגי, נגלה רבדים חדשים למיניות, נלמד כיצד להרחיב את

פסטיבל לילות אהבה 25-27.9.2014 חוזרים אל הלב במדבר

אשרם במדבר מזמין אתכם לפסטיבל שכולו עדינות, אינטימיות, רוך ואהבה. כן אהובים, קראתם נכון! החלטנו לחזור ולחגוג את אחד הפסטיבלים המרגשים ביותר שנחגגים כאן! שלושה ימים של מדיטציה וסדנאות המכוונות אל הלב ומאפשרות את החיבור עם עצמי, עם האחר ואת החיבור בין הגבר לאישה- חיבור המבוסס על לב ואהבה, תחת שמיים זרועי כוכבים ובאווירה ביתית ומשפחתית. השנה יהיה הפסטיבל בסימן “בחזרה אל הלב”. האיבר הראשון שנוצר בנו כאשר אנחנו מתחילים את מסע החיים. כן, מדובר פה על הלב הפיזי שלנו, על הלב הרגשי שלנו ועל הלב האנרגטי שלנו כולם כאחד. הגיע הזמן להתחבר שוב אל הלב, לשמוע את הקול הפועם בנו ומכוון אותנו תמיד אל הדרך הנכונה. בחזרה אל הלב אומר להתחבר שוב אל הרגש. אל החמלה. לסלוח לעצמינו ולאחרים. לחזור בשנית אל המקום המוכר לנו מילדותינו ולחוות את חווית החיים מהמקום הרגשי, האוהב, הספונטני ונטול העכבות. הצטרפו אלינו למסע בו נחגוג ביחד את פתיחת השנה החדשה מתוך הלב ועם הלב. נתרגל אהבה :עצמית, הדדית ואוניברסאלית בשלל סדנאות שכולן מעוצבות לפתיחת הלב, יחד כקבוצה, באינטימיות זוגית או לבד. שקיעה מדב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש