דילוג לתוכן הראשי

רשומות

מה מידת החופש שאתם מאפשרים לעצמכם ? לאן נושבת הרוח 214

  לאן נושבת הרוח  214                                                                                                8.7.15 מידת החופש שיש לנו בחיים , בין אם זה חופש מנטלי לבין אם זה חופש כלכלי ,או חופש לחיות את החיים כפי שהיינו  רוצים קשורה קשר ישיר  לאחריות ולמעשה חופש ואחריות הם שני צדדים של אותו מטבע.  ככל שאנחנו  לוקחים פחות אחריות על החיים שלנו ועל החלומות שלנו , ככה מידת החופש שלנו  מצטמצטמת וכוכבלת אותנו להרגלי תלות וקורבנות. כל מה שיש לכל אחד מאיתנו בחייו כאן ועכשיו , כל דבר בכל תחום בחיים מראה לנו במידה מדוייקת את מידת האחריות שאנחנו לוקחים, כל שניקח אחריות מלאה יותר על החיים שלנו , מערכות היחסים שלנו , העבודה והחלומות שלנו ככה מידת החופש שלנו תגדל.  אי לקיחת אחריות על החלומות שלנו ועל החיים שאותם אנחנו רוצים לייצור , מביאה איתה קורבנות , תלות  והאשמה בלתי פוסקת של כל מי שנמצא בסביבתנו. חופש נתפס ושלא בצדק כאי לקיחת אחריות מוחלטת , לחיים והחלטות שאינם

למה עסקים קטנים לא משתמשים ביחסי ציבור לקידום העסק ?

כל בעל עסק אם הוא עובד לבדו ואם הוא עובד עם עוד מספר עובדים מפרסם את העסק שלו משווק אותו ולעיתים גם משקיע כספים בקידום מכירות, אך רק 15% מבעלי העסקים בקטנים משתמשים ביחסי ציבור . יחסי ציבור הם חלק מאשכול התקשורת השיווקית, תקשורת שיווקית כוללת :פרסום , שיווק קד"מ ( קדומי מכירות) ויחסי ציבור.  עסקים קטנים מתעלמים או לא ממש מבינים מה יחסי ציבור יכולים לעשות לעסק  וקיים גם מחסור בידע בתחום שמונע מעסקים רבים לקדם את עצמם באמצעות התקשורת.  יחסי ציבור הם פעולות שמבוצעות באמצעות תקשורת המונים ומדיה אלקטרונית שמטרתה חשיפת מוצר, שירות או חברה באמצעות כתבות , ראיונות וכדומה שמטרתן היא הכרות והעברת ידע.  מטרת פעולות יחסי הציבור בניגוד לשיווק ופרסום היא יצירת תודעה ומודעות למותג או שירות מסוים וזמן ההשפעה שלה הוא לטווח ארוך. פעולות יחסי הציבור דורשות זמן רב יותר מפרסום ישיר או שיווק אך מבחינת מודעות היא יוצרת תודעה הרבה יותר גבוהה וחזק לבית העסק , מה גם שפרסום עיתונאי מגיע לכמות קהל גדולה שבדרך כלל עסקים קטנים אינם יכולים להגיע בפרסום. אז למה בעצם כל כך הר

ארגז הכלים לשיווק יעיל ופשוט לעסק הקטן

עסקים קטנים מתקשים לא פעם בשיווק העסק שלהם , כל כך הרבה שיטות , כל כך הרבה היצע שלעיתים אנחנו מנסים את כולם וברובם הם מתגלים כלא יעילים לעסק שלנו או סתם יוצרים בזבוז כספים שאינו מוביל לדבר. אני מאמינה שכל בעל עסק יש את נקודות החוזק שלו ודרך שהיא המתאימה לו ביותר לשיווק תוך כדי חסכון משמעותי של כספים שנזרקים על שיטות שפשוט אינן מתאימות לכל אחד. ✿•´*¨`.•*¨`*•✿ *¨`*•. ✿✿•´*¨`.•*¨`*•✿ *¨`*•. ✿ מה נלמד בסדנא ? מהם שיטות השיווק המובילות כיום בשוק והאם כל שיטה מתאימה לכל אחד? שיווק באינטרנט וקידום עצמי שיווק ברשתות החברתיות. פרסום אפקטיבי מלווה בתקציב שנתי. שיווק באמצעות סרטונים שיווק באמצעות דיוור איך להשתמש ברשת האינטרנט לפרסום חינם של העסק שלך. איך לרתום את הרשתות החברתיות לטובת העסק שלך. ✿•´*¨`.•*¨`*•✿ *¨`*•. ✿✿•´*¨`.•*¨`*•✿ *¨`*•. ✿ מנחה : לילה בן הרוש בעלת ניסיון עשיר ביחסי ציבור ושיווק אינטרנטי של מעל 10 שנים , מייחצ"נת פסטיבלים רוחניים גדולים ומלווה עסקים פרטייים ביחסי ציבור ושיווק לעסק. ✿•´*¨`.•*¨`*•✿ *¨`*•. ✿✿•´*¨`.•*¨`*•✿ *¨`*•. ✿ איפה

סדנת הילד הפנימי בהנחיית דיה גולן

סדנת הילד הפנימי הינה סדנה מרוכזת בת 4 ימים, בה נחזור צעד אחר צעד לילדות, לאותן חוויות אשר עיצבו את דפוסי ההתנהגות והאישיות שלנו ונלמד להכיר ולרפא את הילד הפנימי שבתוכנו. טלפון להרשמה ופרטים נוספים - 052-799-0451 – הדס על הסדנה- ~~~~~~~ 4 ימים בהם נתמסר לגמרי לתהליך חווייתי מיוחד ומרפא. באמצעות טכניקות תרפיה שונות, נלמד להכיר את הילד הפנימי ונחזור אחורה בזמן אל התקופה המשמעותית ביותר בעיצוב אישיותנו ודפוסי ההתנהגות שלנו. במרחב התומך של הסדנה נאפשר לעצמנו לחוות רגשות אשר חווינו בילדות. הריפוי מתרחש דרך הזכרות באותן חוויות והבעה של אותם תחושות ורגשות אותם לא הרשו לנו להביע כילדים. כולנו שמענו משפטים כמו: - "אל תבכי את כבר ילדה גדולה" - "בנים לא בוכים" - "מה את כועסת? אנחנו נותנים לך הכל!" - "אין לך סיבה להיות עצובה" - "תחייכי כשבאים אורחים" ועוד.. ישנה חשיבות רבה לביטוי כל הרגשות שאנו חווים מפני שהיכולת להרגיש ולבטא הם כוחות הריפוי המופלאים של הגוף. כאשר אנו מאפשרים לעצמנו לחזור אל חוויות הילדות בעודנ

סדנת יחסי ציבור , איך לחשוף את העסק שלך חינם בתקשורת ?

איך אפשר לעשות יחסי ציבור בעצמך לעסק שלך ? איך תוכל להביא מוצר שלך לחשיפה בעיתונות לגמרי חינם ? מה ההבדל בין יח"צ לפרסום ? ואיך אפשר לכתוב הודעה מנצחת ? יחסי ציבור נתפשים כככלי עבודה לעסקים גדולים בלבד , למרות שכל עסק ולא משנה מה גודלו יכול להשתמש ביחסי ציבור ולהביא את עצמו לקדמת הבמה תוך כדי חסכון של אלפי שקלים על פרסום. ****מה נלמד בסדנא ? **** *מה הם יחסי ציבור וכתיבת קומוניקט לעיתונות. *מהם יחסי ציבור ,מה ההבדל בין יחסי ציבור , שיווק ופרסום. *איך לכתוב הודעה לעיתונות. *מתי ניתן לשלוח הודעה לעיתונות.    איך אפשר לעשות יחסי ציבור בעצמך לעסק שלך ? איך תוכל להביא מוצר שלך לחשיפה בעיתונות לגמרי חינם ? מה ההבדל בין יח"צ לפרסום ? ואיך אפשר לכתוב הודעה מנצחת ? יחסי ציבור נתפשים כככלי עבודה לעסקים גדולים בלבד , למרות שכל עסק ולא משנה מה גודלו יכול להשתמש ביחסי ציבור ולהביא את עצמו לקדמת הבמה תוך כדי חסכון של אלפי שקלים על פרסום. ****מה נלמד בסדנא ? **** *מה הם יחסי ציבור וכתיבת קומוניקט לעיתונות. *מהם יחסי ציבור ,מה ההבדל בין יחסי צי

סדנאות התפתחות לתינוקות ברמת השרון בהנחיית נטע רוזנברג

    סדנה התפתחותית לתינוקות מגיל שלושה שבועות ועד ארבעה חודשים 18/5/15- דידי אולם של דמיון - סוקולוב 91 רמה"ש   ***ניתן להצטרף גם ב-25.5.15 **** בין השעות 13:00 - 11:30 האם ידעתן שהיריון אמור להימשך 12 חודשים ? כלומר שלושת החודשים הראשונים לחיי התינוק הם קריטיים. בשלושת החודשים הראשונים , תינוק זקוק לקבל את התנאים שחווה ברחם על מנת ליצור מעבר מהרחם לעולם באופן הכי פחות טראומטי, בכדי שיוכל להתחיל את דרכו בעולם ממקום בטוח, שקט, נינוח ושליו. ... כהורים מודעים תפקידנו לייצר רשת ביטחון עבור התינוק, רשת ביטחון זו מקנה לנו ולתינוק רוגע, שלווה ותחושת שייכות. התינוק זקוק להרגיש להיות מובל ולא מוביל, רק כך יוכל להרפות את גופו ובכך יימנעו הגזים, כאבי בטן והוא יוכל לשכב בנינוחות על הבטן והכי חשוב - להגיע לשקט. כאשר התינוק רגוע הוא פנוי ללמידה ולא נמצא במצב של הצפת יתר. בסדנה אתן לכן כלים פרקטיים להתמודדות עם בכי, תנוחות נשיאה מגוונות, סוגי מגע, תנועה, תקשורת, שכיבה נינוחה על הבטן והרמת ראש. מנחה : נטע רוזנברג , נשואה לאלון ואימא לדני בת השנתיים. עובדת בשיטת &q

מאיזה מקום אתה מפרש את המציאות ?

לאן נושבת הרוח  212                                                                                       12.5.15 שני אנשים נמצאים באותה סיטואציה וכל אחד מפרש את הסיטואציה בצורה אחרת לגמרי , מדהים לא ? הכול האמת הוא עניין של פרשנות , מאיזה מקום? מאיזה נקודה אני מפרש או מפרשת סיטואציה כזו או אחרת. הפרשנות שלנו היא מה שיוצרת לנו את המושג של טוב ורע ולמעשה איך אפשר להגיד במוחלטות על סיטואציה או אירוע מסויים בחיינו כטוב או כרע? אנחנו הרי לעולם לא יודעים את התמונה המלאה ואף אחד מאיתנו עדיין לא יודע לצפות את העתיד? לכולנו זה קרה ואני בטוחה שהרבה יותר מפעם אחת שסיטואציה שפירשנו כרעה או כפחות טובה בחיים אחרי כמה חודשים נתפסה כמה שהביא לשינוי כמה שאחר כך נהפך לטוב.  כך שהכול עניין של גישה מה שתאמצו זה מה שיהיה ! אז אם יש לכם משהו עכשיו בחיים שנתפס כרע אולי אפשר להסתכל עליו מזווית אחרת והוא זה דווקא נפלא.  אין דבר כזה טוב או רע,  יש מה שיש ואין תלוי אך ורק בנקודת המבט שלכם , ואם הפרשנות שלכם יותר תתפוס נקודת מבט חיובית ככה יהיה יותר קל עם אירועים או סיטואציות שממילא גי

מדוע עסקים קטנים לא עושים יחסי ציבור ?

 יחסי ציבור הם פעולות שמבוצעות באמצעות תקשורת המונים ומדיה אלקטרונית שמטרתה חשיפת מוצר, שירות או חברה באמצעות כתבות , ראיונות וכדומה שמטרתן היא הכרות והעברת ידע .  מטרת פעולות יחסי הציבור בניגוד לשיווק ופרסום היא יצירת תודעה ומודעות למותג או שירות מסוים וזמן ההשפעה שלה הוא לטווח ארוך. פעולות יחסי הציבור דורשות זמן רב יותר מפרסום ישיר או שיווק אך מבחינת מודעות היא יוצרת תודעה הרבה יותר גבוהה וחזק לבית העסק , מה גם שפרסום עיתונאי מגיע לכמות קהל גדולה שבדרך כלל עסקים קטנים אינם יכולים להגיע בפרסום. אז למה בעצם כל כך הרבה עסקים קטנים מתעלמים מיחסי הציבור ולא עושים שימוש בכלי הזה בכדי לקדם את העסק?  הסיבה הראשונה היא תפיסה מוטעית ! רב האנשים מבחינה תודעתית בטעות חושבים שעיתונות , רדיו וטלווזיה ומדיה אינטרנטית מפרסמים כתבות רק על עסקים ומותגים גדולים – לא נכון !   הסיבה השנייה עלות גבוהה רב בעלי העסקים הקטנים בטח העצמאים אינם יכולים להרשות לעצמם ,שירות יחסי ציבור באופן קבוע בשל הסכומים הגבוהים בין 3500-6500 אלף ש"ח לחודש וכמעט תמיד עם התחיי

מתאווה לאהבה קורס לזוגיות טנטרית מקודשת

  מרגישים שהגיע הזמן להפיח רוח חדשה בחיי הזוגיות והאינטימיות שלכם? ✿ רוצים לשפר את מעשה האהבה שלכם? ✿ להגיע לאיחוד ממקום שלם, מכיל ומלא אנרגיה? לאור ההצלחה והביקוש הגדולים, נפתח המחזור הרביעי של קורס "מתאווה לאהבה"! והפעם – הקורס מיועד לזוגות בלבד! הצטרפו לקורס טנטרה ייחודי של 8 מפגשים מרתקים בהם נלמד: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~ o עבודה אישית ומסע רוחני בעקבות האנרגיה המינית שלכם o לימודי תיאוריה והסברים על הטנטרה ושימוש בידע הזה בחיינו. תרגול וחווית השיטה והאינטימיות באמצעות מדיטציות בתנועה, מדיטציות דינמיות ומודרכות. o נצלול למעמקי עולם הזוגיות והמיניות המקודשת o עבודה ותרגול של יוגה מזרם הטנטרה שנועדה להכין את המשתתפים למעשה אהבה טנטרי וכל זה כדי שנלמד להעיר ולנתב את האנרגיה שבנו בכדי לחוות איחוד ועונג בדרך הלב. המפגשים מלווים בתרגול ולימוד טנטרה יוגה, חומר עיוני ותרגולי בית למי מתאים הקורס? ~~~~~~~~~~~~ זוגות שרוצים לשפר את חיי האהבה שלהם ולהגיע לאיחוד ממקום שלם יותר. o למי שרוצה לשלוט באנרגיה המינית שלו ולא להישלט על ידה. o ל

קורס יחסי ציבור לעסקים קטנים

ארבעה מפגשים בני שלוש שעות כל אחד בהם כל בעל עסק ילמד איך לחשוף את העסק בתקשורת. ימי ראשון משעה 17:00- 20:00 בישראל קיימים כ-500,000 אלף עסקים קטנים , רק 15% מהעסקים בקטנים עושים שימוש ביחסי ציבור לקידום העסק , השאלה היא למה ? שיווק ופרסום כל העסקים הקטנים מבצעים , אך בנושא יחסי הציבור ישנה איזהי סטיגמה (מוטעית לחלוטין ) שיחסי ציבור נועדו לעסקים גדולים ושכתבי תקשורת לא כותבים או מסקרים עסקים קטנים. נוסף על כך סיבה נוספת שמונעת מעסקים קטנים עבודה עם משרדי יחסי ציבור היא העלות הגבוהה בטווח שבין 3000- 6000 ₪ לחודש של יח"צ קבוע לעסק. פעולות יחסי הציבור עצמן ממש אינן מסובכות ואין שום סיבה שעסק קטן יוותר על חשיפה תקשורתית ששווה עשרות אלפי שקלים וכל זה חינם אין כסף ! כל בעל עסק יכול להיות איש היח"צ הכי נלהב והכי טוב בשביל העסק שלו , מספר פעולות קבועות קבועות בחודש יביאו כל בעל עסק לחשיפה תקשורתית.  תנו לעצמכם ולעסק שלכם סיכוי טוב יותר ! בואו ללמוד איך לרתום את אמצעי התקשורת לטובת חשיפת העסק שלכם . ***** מה לומדים בקורס ?**** מפגש ראשון : מה ה