דילוג לתוכן הראשי

רשומות

איך תביא עוד לקוחות לעסק שלך ?

רוצה לדעת מה יביא לך יותר לקוחות? להבין מה ההבדל בין יחסי ציבור פרסום ושיווק וכיצד השילוב בין שלושתם יביא לכם יותר לקוחות ?  העברת מסרים באמצעים אובייקטיבים העיתונות , נכון שברובם ה ם כבר לא נחלתם של חברות גדולות בלבד גם עסק קטן יכול להיכנס לכל תקשורתית. יחסי הציבור , שיווק והפרסום מתערבבים זה בזה , רבים אינם מבינים את ההבדלים בין התחומים וחשוב יותר אינם יודעים איך לנצל את כלי התקשורת השיווקיים לעסקים שלהם.   יחסי ציבור הם שיווק בדרך עקיפה וארוכת טווח ולכן אינם כל כך שונים משיווק רק שההשפעה שלהם ההיא חזקה יותר משום שהיא נתפסת על ידי הקורא \ צופה \מאזין או גולש כאובייקטיבית ו מסירה את התנגדות המכירה הראשונית שיש לכל  לקוח.  יחסי ציבור יציבים וקבועים המשולבים עם פרסום ושיווק נכון יגדילו את תוצאות הפרסום והשיווק לטווח ארוך ושומרים על הגחלת בתקופות בהם מקיימים פחות קמפניים פרסומיים ושיווקיים חשיפה ללקוחות חדשים ללמוד את עולם התקשורת ויחסי הציבור  ואך הוא עובד גם יסייע לכל בעל עסק לבחור את איש יחסי הציבור המתאים לו ביותר וידע על אילו דגשים הוא רוצה שאיש יחסי הצ

גם אתה יכול לחסוך בהוצאות השיווק

אני שמחה מאוד שנכנסתם לפוסט הזה זה אומר שאתם מוכנים להגדיל את כמות הלקוחות בעסק שלכם ולצמוח.  אם אתם עצמאים או בעלי עסקים קטנים סביר להניח שבכל חודש אתם מבזבזים מאות ואלפי שקלים בכל חודש על פרסום , שיווק ויחסי ציבור שלא אפקטייבים ושאינם מביאים איתם תוצאות כלומר לא מזרימים לקוחות חדשים.  כל עצמאי ובעל עסק שהתנסה בשיווק העסק חווה תסכול רב ואולי לפעמים אפילו רגעים של ספק עצמי , שהמחשבה אולי המוצר או השירות שאני מוכר פשוט לא כל כך טוב ...  אז זהו שלא !  הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים, גם אתה יכול לחסוך בהוצאות השיווק , יח"צ והפרסום ולהביא תוצאות אפקטיביות ולקוחות חדשים לעסק השאלה היחידה האם אתה מוכן להשקיע בעסק שלך ?  רב בעלי העסקים הקטנים והעצמאיים לא מוכנים להשקיע בעסק שלהם פחות מ7% באמת לקוחים אחריות ולומדים איך לקדן את עצמם מיתוג שיווק ויחסי ציבור  באמצעים נגישים פשוטים חלקם חינמים ! יכולים לשנות את ה

הסדנאות והאירועים המומלצים לחודשים נובמבר - דצמבר 2014

הקורס המקיף ללימוד פסיכו אסטרולוגיה (חצי שנה) בשתי קבוצות, צהריים וערב    החל מ- 17.11 לכל מי שחיכה המון זמן לפתיחת הקורס הזה, מתחילים בעוד שבועיים, וההרשמה בעיצומה . מעבירה אליכם את הידע המרתק- שפה של ארכיטיפים, קודים, וסמלים , שמאפשר חיבור לרבדים הפסיכולוגיים וההתפתחותיים הכי עמוקים, בכם, ובמי שסביבכם . הקורס מיועד ליועצים, מטפלים ולמי שסקרנים לתהליך עומק, שיאפשר קפיצה משמעותית בתודעה . מועדי פתיחת הקורסים - צהריים- החל מה- 17.11.14 ובכל יום שני בצהריים, ערב- מה- 19.11.14, ובכל יום רביעי בערב   פרטים נוספים רטריט מהתעוררות להארה בהנחיית דיה  20-22.11.14 הרטריט הינו הזדמנות לפנות סוף שבוע רק לעצמי - להתמסר לתהליך עומק של התבוננות מדיטציה וחקירה עצמית במרחב של כנות, אמת וחמלה. מוזמנים באהבה הסדנה מתרחשת באשרם במדבר וכוללת לוח זמנים עשיר ומגוון - מדיטציות בישיבה שקטה ומדיטציות אקטיביות, עבודת נשימה, עבודת מודעות בקבוצה וגם סטסנג - שיח אמת בקבוצה, חקירה עצמית, נשימות, ומפגש אישי עם דיה. עוד פרטים שבע דקות ב

חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות

לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד... וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו ועדיין לעשות את כולם טוב .   ובכלל  מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג? מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה. להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים בכדי לקדם את העסק שלי.   הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה. תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.  נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש

תשוקה הכוח שבאמת מניע אותנו

כמה ספרים, כמה רעיונות וכמה שיטות  לחים טובים יותר , לקריירה טובה יותר לזוגיות וכל כך הרבה סדנאות שקוראות לנו לחיים טובים יותר ושלא תהיה איזה אי הבנה כל דרך לשפר ולשדרג את חיינו היא מבורכת.נקודה הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו עושים בדיוק ! אבל בדיוק מה שנדרשנו לעשות רק מה משהו חסר שם משהו שאי אפשר לתת לו הדרכה מעשית הוא לא יכול לבוא משום מקום אחר מאשר אצלנו במקור הפנימי שלנו ,שם עמוק עמוק בבטן, בלב בהוויה. תשוקה , התלהבות אמונה שבוערים בתוכנו בלי המרכיב הזה יש את התחושה הזו משהו חסר, אין אדם בעולם אשר מימש את חלומותיו מבלי המרכיב הזה של תשוקה   התשוקה הזו ההתתלהבות , תמיד מלווה בשמחה ואם תוסיפו לזה אמונה במי שאני ומה שאני עושה ובמטרות שלי אין כוח בעולם שיכול להכניע. אלו בדיוק המצבים שאפשר למחוק כמה מילים מהלקסיקון ולתמיד, מילים כמו " בלתי אפשרי" , "לא הגיוני" המציאות לא מאפשר" ....למחוק למחוק ההלהבות שנותנת את הכוח והאנרגיה הגבוהה לפעמים יכולה להתקל בכל מיני מכשולים גם אז אם שומרים על ההתלהבות ופותרים

איך אפשר להביא עוד לקוחות לעסק עם תקציב מוגבל ?

מצד אחד אתם עצמאים או עסק קטן ואינכם יכולים להרשות לעצמכם יחסי ציבור קבועים ,מצד שני בשל הצפת המידע שקיימת בעולמנו בכדי "לצוף" באוויר אתם נדרשים לדעת איך לייצר קצת "רעש תקשורתי סביבכם.אז בכל זאת איך - מנסיוני בעלי עסקים קטנים רבים  ועצמאים רבים מקימים מייזמים נפלאים רק מה אף אחד לא יודע על זה, כלומר הם נשארים במעגל מצומצם ובטוח ומסתמכים על שיטת מפה לאוזן כלומר על המלצות של לקוחות קודמים זה בהחלט דרך שבאים בהם לקוחות חדשים אך זו רק אחת הדרכים ושאינה יעילה לטווח הארוך. עצמאי ועסק קטן מבחינה שיווקית ויחסי ציבור צריך להתנהל בדיוק כמו עסק גדול , לעבוד עם תקציב לעשות יחסי ציבור ובהחלט ניתן לעשות את זה בעצמכם איך? על ידי הכנסה לשגרה של שעת עבודה ביום קבועה לאורך זמן תוכלו לבסס לכם מעגל לקוחות הולך ומתרחב ואת השם של העסק של העסק ימשיך "לצוף" באוויר גם בתקופות של שגשוג ופריחה עדיין ההשקעה חייבת להיות יומיומית ומתמשכת, כמו בטבע ככה גם בעסקים יש עליות וירידות ותפקידנו היא לדאוג לרמת יציבות בסיסית והעליות והירידות שיהיו מעט יותר מתונות.   היכנסו לקרוא ע

מה ההבדל בין יחסי ציבור , שיווק ופרסום ?

שלושת הדרכים לקדם את העסק שלך , מה ההבדל בין שלושתם ? רוצים לגדול ? מחפשים עוד לקוחות לעסק? רוצים לשווק את העסק בכלים פשוטים ונגישים לכל אחד ? הצטרפו אליי לשני מפגשים בסדנת יחסי ציבור ושיווק אינטרנט לעסקים קטנים   הקליקו על הלינק ופתחו בפני עצמכם את ההזדמנות להרחיב את החשיפה התקשורתית שלכם ולהביא לעסק עוד לקוחות. היכנסו לכאן לפרטים נוספים והמלצות לקוחות  דף הבית | אודות | לוח אירועים | פרסום סדנאות   | הירשמו לניוזלטר | חברים לדרך   | צור קשר | Facebook  | יחסי ציבור | סדנת ציור אינטימי

כוחו של סיפור - קורס מספרי סיפורים בהנחיית אליהיה אייל מור

משחר ההיסטוריה סיפורים ומיתוסים היוו חלק בלתי נפרד מכישוריו וסל כליו של המרפא, המורה, המנהיג, או מחולל הטקסים.    הקורס מזמין את משתתפיו לצלילה אל תוך עולם קסום של סיפורים, מיתוסים ואגדות, תוך לימוד כליו של מספר הסיפורים באמצעותן סיפור הופך לחוויה טרנספורמטיבית, הן עבור המספר והן עבור המאזין.   הקורס בוחן את האלמנטים הרוחניים\פסיכולוגיים של הסיפור, והמשתתפים   מתנסים בעבודה עם סיפור כמנוף ליצירת טקסים, ככלי חינוכי וטיפולי, כחלון אל הסיפור האישי, וכאמצעי להעשרת כל מפגש אנושי או אירוע באשר הוא. מלבד הקניית כלי מקצועי, הקורס מהווה תהליך של התפתחות אישית המזמין את משתתפיו למודעות פנימית וחיצונית, העמקת אוטנטיות ,חיבור לרצון , חיבור למקורות יצירתיים, חיבור לעוצמה הפנימית העמקת   הנוכחות וחופש פנימי. הקורס אינו דורש כל ניסיון קודם. מבנה הקורס: 12 מפגשים שבועיים בני שלוש שעות כל אחד במהלך הקורס יילמדו הנושאים הבאים: עבודה עם הקול, הגוף, והדמיון, ככלי עבודתו של מספר הסיפורים חיבור וקשר עם קהל; סיפור סיפורים כתרגול בפתיחת הלב ונוכחות מציאת

כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת

כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת ותיתן לך כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות! הסדנא בת 2 מפגשים בני 3 שעות כל אחד, בהם נלמד את הנושאים המרכזיים בתחום השיווק, המיתוג ויחסי הציבור לעבודה עצמאית יום אחרי הסדנא. במהלך המפגשים יינתנו כלי עבודה מעשיים אשר יסייעו לכל בעל עסק בשיווק, מיתוג ויח"צ לפרסום העסק בצורה אפקטיבית, יעילה ופשוטה. למי הסדנא הזו מיועדת לכל עצמאי, בעל עסק קטן או בינוני אשר מעוניין   לקבל טיפים לעבודה מול התקשורת והמדיה וכיצד להגדיל בכלים פשוטים ורבים מהם חינמיים לבסס את הנוכחות  התקשורתית שלו לחשוף את העסק ללקוחות חדשים ולשמר את הלקוחות הקיימים . הקליקו ומלאו את הפרטים להרשמה  מה תקבלו בסדנא ? מפגש ראשון   • מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם. • מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק? • מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר. • אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר. • מיתוג ושיווק בפייסבוק.  ***הנחייה לעבודה על ד

טקס האלה מתעוררת - טנטרה מסורתית עם נעמה הנגבי 13.11.14

ערב בו נעיר את החושים – נעורר את הנשים – ונתן לאהבה טהורה להאיר את האלה. תל אביב יום חמישי ה 13/11 ,21:00-23:00 "סטודיו קנטה" - רחוב קרליבך 14 קומה 1 זהו ערב שמוקדש לנשים, לאלות. ולאספקט האלוהי אשר ישנו בכל אישה ואישה. זהו ערב לגברים אמיצים שלא מפחדים לאהוב באמת, לא מפחדים לתת ומעזים להיות זקופים אל מול אורה המסנוור של האלה. זהו ערב בו יחד, נשים וגברים, נפגשים פנים אל פנים עם עונג החושים. החושים והאלמנטים הם כלים בהם הטנטרה משתמשת תדיר. הם שער לעונג ותודעה. ובערב זה נצלול עמוק לתוך החוויה איתם. סרטון קצר שמראה טקס מאוד דומה שמקיים רן בראון בארה''ב https://www.youtube.com/ watch?v=2L30uvOI8Ng בכל אישה יש אלה נסתרת, בערב זה נגלה אותה ונתן לה אפשרות לצאת החוצה, להתענג על האלוהות והיופי עוצר הנשימה שלה. לנשים בערב זה ניתנת ההזדמנות להתחבר לחושים שלהן, ולחוש אותם בדרך שיתכן והן לעולם לא חשו בעבר. לגברים בערב זה יש אפשרות להביע את אהבתם והערכתם לנשים ולהיות שם בשבילן כעדים לשלמות, כמעוררים של הוויה. זהו ערב שמאפשר לגבר לראות את היופי הפני